Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Катаджиите лъгали радара със свирка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    syscop написа:
    Много е интересно да се види камертон на 10GHz ...
    колега чети внимателно - къде съм казал че камертона е на подобна честота. баси ... ми помисли малко де ...Честотите са в звуковия диапазон от 1,5 до 3 KHz Както казах по горе радарите се тестват в лабораторни условия като се постави елемент който трепти с точна честота пред тях и предизвиква биене между неговата честота и тази на радара.

    Коментар


      #17
      ilkor написа:
      syscop написа:
      Много е интересно да се види камертон на 10GHz ...
      колега чети внимателно - къде съм казал че камертона е на подобна честота. баси ... ми помисли малко де ...Честотите са в звуковия диапазон от 1,5 до 3 KHz Както казах по горе радарите се тестват в лабораторни условия като се постави елемент който трепти с точна честота пред тях и предизвиква биене между неговата честота и тази на радара.
      Схванах каква е идеята :D п.п.На гладно не може да се мисли...
      Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

      Коментар


        #18
        Малко сметки за офсета при носеща 10,525GHz и скорост 100km/hhttp://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/sound/radar.htmlА че журналистите са супер некомпетентни съм съгласен Като ги слушам в репортажи на технически теми направо ме избива на смях.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Май става въпрос за ултразвукови радари. И за MP3 файл на който няма записани никакви GHz. Предполагам че чисто и просто блокират радара като заглушават приемания сигнал със ултразвуков сигнал от високоговорителя на телефона. Радарът излъчва ултразвук и чака да приеме отразения ултразвук. Обаче не го приема и продължава да чака, чака, чака ... За радарите с радиовълни няма такава MP3-ка която да го заглуши.
          Bravo 1.6 / 16

          Коментар


            #20
            Riki888 написа:
            Май става въпрос за ултразвукови радари. И за MP3 файл на който няма записани никакви GHz. Предполагам че чисто и просто блокират радара като заглушават приемания сигнал със ултразвуков сигнал от високоговорителя на телефона. Радарът излъчва ултразвук и чака да приеме отразения ултразвук. Обаче не го приема и продължава да чака, чака, чака ... За радарите с радиовълни няма такава MP3-ка която да го заглуши.
            олееее ... имаше тема за бисери някъде тук ...

            Коментар


              #21
              kosta написа:
              Сега по БТВ репортер направи демонстрация, на различните звуци за скорост - наистина живеем в абсурдна държава. Вече почвам да се съмнявам дали и моите актове са "истински"
              ти си знаеш...
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #22
                Мисля че се сещам как се манипулира радара със звук. Ако говорителят е с метализирана мембрава, носеща честота се отразява в нея и на практика дали ще сложиш камертон или ще пуснеш сигнал от телефона няма разлика. За да бъде това възможно трябва да се преработи малко радара, защото на TR-4 към обработващата схема се пуска слаб сигнал. Веднъж със същата фаза и веднъж изместена с 180 градуса, т.е. противофазен сигнал. По този начин радара има база за сравнение. При събирането на вътрешният и отразеният сигнал се получават т.нар. честота на биене, която съответства на скоростта на автомобила. Наличието на тези два сигнала позволяват на TR-4 да измерва скорости и в двете посоки едновременно, както отпред, така и отзад. Естествено може да се избере една от двете посоки като се елеминира един от тези базисни сигнали.Женшен, като стана въпрос за манипулация на устройство за измерване се сетих за времето когато имаше мобифони. Имал съм случай, когато докато ремонтирах електронна везна и ми звънна мобифона, дисплея полудя. Така разбрах, че високочестотният сигнал на предавателя на мобифона влияе на процесора и то от разстояние 30-40 см. Сега се сещам, че преди 10 години, когато 14 инчовите монитори бяха широко разпространени имаше някой модели като Proview, които се повреждаха от поставен до него мобифон при приемане на обаждане - звънене. Това се получава поради т.нар. "увличане". По-високата честота на по-мощният източник увлича генератора с по-ниска честота и по-ниска мощност. Може би поради тази причина горяха мониторите, защото честотата на развивката се вдигаше доста над допустимите стойности и ТХО-то не издържаше и изгаряше.Между впрочем преди 15-20 години така манипулираха покеравтоматите, използвайки мощни генератори на висока честота.
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #23
                  Няма нужда да се манипулира радара. Достатъчно е нещо пред него да трепти с точната честота.И няма нужда да е вътре в кутията му - достатъчно е да се постави пред антената му лента от метално фолио която затрептява с честотата на звука от телефона.Изборът на знакът на доплеровото отклонение се избира от менюто - дали се мери срещу автомобила или по неговата посока на движение.Според мен на журналистите е пусната версията че радарите са пипани вътре за да не се компрометират всички устройства с които разполагат. Че ще започнат безкрайни дела за коректността им ...

                  Коментар


                    #24
                    nikolovvd написа:
                    Мисля че се сещам как се манипулира радара със звук. Ако говорителят е с метализирана мембрава, носеща честота се отразява в нея и на практика дали ще сложиш камертон или ще пуснеш сигнал от телефона няма разлика. За да бъде това възможно трябва да се преработи малко радара, защото на TR-4 към обработващата схема се пуска слаб сигнал. Веднъж със същата фаза и веднъж изместена с 180 градуса, т.е. противофазен сигнал. По този начин радара има база за сравнение. При събирането на вътрешният и отразеният сигнал се получават т.нар. честота на биене, която съответства на скоростта на автомобила. Наличието на тези два сигнала позволяват на TR-4 да измерва скорости и в двете посоки едновременно, както отпред, така и отзад. Естествено може да се избере една от двете посоки като се елеминира един от тези базисни сигнали.Женшен, като стана въпрос за манипулация на устройство за измерване се сетих за времето когато имаше мобифони. Имал съм случай, когато докато ремонтирах електронна везна и ми звънна мобифона, дисплея полудя. Така разбрах, че високочестотният сигнал на предавателя на мобифона влияе на процесора и то от разстояние 30-40 см. Сега се сещам, че преди 10 години, когато 14 инчовите монитори бяха широко разпространени имаше някой модели като Proview, които се повреждаха от поставен до него мобифон при приемане на обаждане - звънене. Това се получава поради т.нар. "увличане". По-високата честота на по-мощният източник увлича генератора с по-ниска честота и по-ниска мощност. Може би поради тази причина горяха мониторите, защото честотата на развивката се вдигаше доста над допустимите стойности и ТХО-то не издържаше и изгаряше.Между впрочем преди 15-20 години така манипулираха покеравтоматите, използвайки мощни генератори на висока честота.
                    Пишеш глупости. Много глупости. Имал съм мобифони + монитори провю. Все още имам монитори провю, мо нямам мобифон. Не говори/пиши глупости. Не ме познаваш. Не знаеш с какво и колко съм се занимавал. Това, че разни устройства смущават други устройства - не значи, че вторите "изгарят". Провю си бяха куча марка, но като всички кучета излязоха безсмъртни. Служил съм, а и в последствие работил на СВЧ станция. Там съм си "играл" с честоти за които дори и не си чувал. Окапа ми косата, но ... нито един телевизор/монитор/уред наоколо не успя да изгори. И кучетата не бягаха. Котките - и те.Иха, телефон, чиято "пищялка" реално може да изсвири нещо с 6-8 килохерца изведнъж стана уред за манипулиране на радари. Колеги, знаете ли колко трудно е да уцелите точната хармонична честота, камо ли да я пресъздадете през смешния говорител на който и да е телефон??? Присъствал съм на калибриране на "радар", но не автомобилен, а такъв който засича височината на самолети от 80 метра да 8000 метра, с максимално допустимо отклонение 10%. Нямаше камертони, никой не подсвиркваше. Ама сигурно щот не е било КАТ радар, нищо, че 99% от принципа е еднакъв.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #25
                      jenshen73 написа:
                      Присъствал съм на калибриране на "радар", но не автомобилен, а такъв който засича височината на самолети от 80 метра да 8000 метра, с максимално допустимо отклонение 10%. Нямаше камертони, никой не подсвиркваше. Ама сигурно щот не е било КАТ радар, нищо, че 99% от принципа е еднакъв.
                      Това в червено показва, че само си присъствал, но нищо не разбираш от радиолокационни станции! TR-4 е един вид доплеров радар, за разлика от радиолокационните станции в армията. В армията не се използват такива (доплерови) радари, защото могат да се манипулират!Само за сведения, защото не ме познаваш, съм бивш офицер от ПВО на страната със специалност висока честота. Възпитаник на военното училище в Шумен от 1982, където бе едно от малкото места в страната, можещо да ти даде знания за радиолокационни станции, ракетни комплекси и други СВЧ техники. Бил съм на бойни работи и на Галата и в Кичево, когато си ходел още на училище.Хайде жив и здраве!
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #26
                        nikolovvd написа:
                        jenshen73 написа:
                        Присъствал съм на калибриране на "радар", но не автомобилен, а такъв който засича височината на самолети от 80 метра да 8000 метра, с максимално допустимо отклонение 10%. Нямаше камертони, никой не подсвиркваше. Ама сигурно щот не е било КАТ радар, нищо, че 99% от принципа е еднакъв.
                        Това в червено показва, че само си присъствал, но нищо не разбираш от радиолокационни станции! TR-4 е един вид доплеров радар, за разлика от радиолокационните станции в армията. В армията не се използват такива (доплерови) радари, защото могат да се манипулират!Само за сведения, защото не ме познаваш, съм бивш офицер от ПВО на страната със специалност висока честота. Възпитаник на военното училище в Шумен от 1982, където бе едно от малкото места в страната, можещо да ти даде знания за радиолокационни станции, ракетни комплекси и други СВЧ техники. Бил съм на бойни работи и на Галата и в Кичево, когато си ходел още на училище.Хайде жив и здраве!
                        Е, значи твърдиш, че ще се изработи измервателен уред, лесен за манипулация и ще се пусне за ревизионна дейност? Странно...Чудно, защо ли изведнъж излиза, че сме възпитаници на една и съща школа - ти директно, аз индиректно, но сме служили в един тип войскова част - ПВО на ВВС. Заблуждавам се, вярно, защото явно сравнявам системи, които нямали нищо общо... лошо.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          Още един неразбрал - не се ползва никаква хармонична и не се уцелва нищо.Всичко е просто математика:Доплеровото отместване за четотата на радарите TR-4 при измерване на скорост 100км/ч е 1950Hz. Ако модулираш носещата която излъчва радара с тази честота като продукт ще имаш сборът и разликата на двете. Модулирането се извършва от метален обект който трепти със звуковата честота.Аз твърдя че в момента радарите TR-4 се калибрират именно с камертон - виждал съм го!Радарите за самолети правят освен доплерово измерване и още едно - на времето за връщане обратно на отразения сигнал. По първото измерване се отчита отново скоростта на самолета а по второто се измерва неговата височина. Тъй че 99% еднакъв е доста завишен процент хе, не бях видял последните коментарите преди мен ... но е ясно кой пост репликирам

                          Коментар


                            #28
                            Сега някой да каже, как да направя предницата да отразява основно към небето
                            Brava 1.6 16V 103hp

                            Коментар


                              #29
                              С очите си съм виждал как се калибрира с камертон радар тип "Фара" - стар руски, лампов радар, доколкото се сещам. Приятел имаше спор с катаджия за точността на радара и полицаят извади камертон, на който пишеше 60 km/h. Удари го и го постави пред радара, който отчете 59 km/h. Така че за камертоните, гарантирам, че могат да заблудят радара. За целта е достатъчно само да се използва съответният камертон.

                              Коментар


                                #30
                                steven написа:
                                Сега някой да каже, как да направя предницата да отразява основно към небето
                                Не ти трябва! Просто вземи един излъчваш СВЧ диод за 10.525 GHz, сложи го в една рупорна антена и го модулирай с 800-850 Hz. Така радара винаги ще отчита скорост около 40-45 км/ч. :DИмай пред вид обаче, че е забранено!
                                Няма начин да няма начин!

                                Коментар

                                Working...
                                X