Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверка на кола във Варна - Lybra 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има няколко теми в ланча форума. Намират се и читави либри до 3000, но са рядкост. Преди два месеца спазарихме една 2.0 за 2800 за един приятел, колата беше в Благоевград - направо перфектна. Дупнишкия пазар също не е за подценяване, понеже много от автокъщите там не ги обявявт в интернет.
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #17
      Stefanaki написа:
      snake написа:
      Ако ми изпадне добра либра до 3000 лв., я купувам.
      Според мен няма добра Либра за тези пари.
      Не знам, но поне на снимките тази изглежда много запазена: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...132&f1=details А и обявената цена почти сигурно ще може да се свали до около 3000. Пак казвам, ако някой е гледал тази либра, нека сподели. През следващата година мисля да си купя още една кола - или ланча либра до 3000 лв., или опел вектра Б до 4000 лв. И тъй като добри коли се намират трудно, ако намеря нещо, веднага ще го купя, въпреки че реално втората кола ще ми трябва чак към лятото.
      Tonight's the night and it's going to happen again and again...

      Коментар


        #18
        snake написа:
        emzo написа:
        Питай в Ланча форума, там всяка една обява е проучена.
        Има ли наистина тема, в която се обсъждат обяви за либра? Би било полезно, защото в мобиле я има 20 актуални обяви за либра, я не. Аз например се интересувам от тази: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...132&f1=details Ако някой я е гледал, нека сподели впечатления. Ако ми изпадне добра либра до 3000 лв., я купувам.
        тук http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...7659&start=340 има 2 изречения за тази...общо взето стандартното оборудване с допълнителни екстри гредите на тавана, Босе-то и халогените. Салона цапа на 100%ама общото мнение е, че читавите Либри изчезват от обявите на втория ден.... има някои обяви още от преди година и половина стоят колите...днес се загледах в тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...803&f1=details 2.0 с газ - ако проблема й е в натиснатото отзад и една джанта с гума си струва парите. другата седмица ще ходя да вземам дечурлигата от Русе може да я погледна ако искаш...тая ти е наблизко http://www.cars.bg/u535109 и е към 3000...п.п. гледам в обявите - всяка втора гола Либра пише, че има ESP - джамбази... номера....
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #19
          Пловдивската изглежда добре, а и винаги съм си мечтал да имам тъмно синя кола. Не ми е проблем да прескоча да я видя, ама не разбирам абсолютно нищо от дизели. Тази засуканата обява за ланчата с гредите нещо много ме привлече. Ще пратя сина другата седмица да я огледа, ако му остане време, поне визуално да ми каже как е. Пък и да я покара, ако му позволят. Все ще може да ми сподели някакви впечатления, въпреки че е неопитен шофьор.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #20
            Защо си се спрял на бензин заради цената ли?Аз съм на линия нещо в Русе ако ти грабне окото, пиши на ЛС.П.С. За много години, живи и здрави! :D
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #21
              snake написа:
              Не знам, но поне на снимките тази изглежда много запазена: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...132&f1=details А и обявената цена почти сигурно ще може да се свали до около 3000. Пак казвам, ако някой е гледал тази либра, нека сподели. През следващата година мисля да си купя още една кола - или ланча либра до 3000 лв., или опел вектра Б до 4000 лв. И тъй като добри коли се намират трудно, ако намеря нещо, веднага ще го купя, въпреки че реално втората кола ще ми трябва чак към лятото.
              Венко, колата домува в двора на едно от момичетата от офиса ми - мъжа й е търговец, но не е автокъща, т.е. разполага със скромен капитал и продава малко коли, около 5-6 общо налични Смятай, че на 3-ти Януари в 9ч. сутринта ще мога да ти дам елементарен, едносричен (да/не) отговор, дали си струва да се занимаваш с тази кола

              Коментар


                #22
                Kuku написа:
                snake написа:
                Не знам, но поне на снимките тази изглежда много запазена: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...132&f1=details А и обявената цена почти сигурно ще може да се свали до около 3000. Пак казвам, ако някой е гледал тази либра, нека сподели. През следващата година мисля да си купя още една кола - или ланча либра до 3000 лв., или опел вектра Б до 4000 лв. И тъй като добри коли се намират трудно, ако намеря нещо, веднага ще го купя, въпреки че реално втората кола ще ми трябва чак към лятото.
                Венко, колата домува в двора на едно от момичетата от офиса ми - мъжа й е търговец, но не е автокъща, т.е. разполага със скромен капитал и продава малко коли, около 5-6 общо налични Смятай, че на 3-ти Януари в 9ч. сутринта ще мога да ти дам елементарен, едносричен (да/не) отговор, дали си струва да се занимаваш с тази кола
                Идеално, ще чакам да ми пишеш. Може и на ЛС.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #23
                  По-добре да пиша тук, за да може и други заинтересовани колеги да прочетат информацията.Човека се казва Иво и според него колата си струва за близък човек. Не е правен никакъв ремонт по нея, т.е. не е имала някакви щети и/или счупени части.Според него, ако дойдеш да я видиш на живо със сигурност ще ти хареса. Външно няма забележки и върви добре, стегнато, без тропане, хлопане и странични шумове от двигател/скорости.Няма проблем да се закачи на компютър и може да се придвижи до канал в близост, на който да се огледа отдолу.Цената обаче няма как да стане 3000лв. при никакви положения. Даже към момента двама клиенти са се отказали, защото не е искал да им я продаде под 3500лв., а те щяли да гледат друга по-евтина.Естествено, за теб цената ще бъде по-ниска, но няма как да стане 3000лв. Най-добре му звънни и го разпитай за конкретни неща по колата.После, ако решиш да се разходиш до София, само кажи един ден по-рано, за да се уговорим с него

                  Коментар


                    #24
                    Kuku написа:
                    По-добре да пиша тук, за да може и други заинтересовани колеги да прочетат информацията.Човека се казва Иво и според него колата си струва за близък човек. Не е правен никакъв ремонт по нея, т.е. не е имала някакви щети и/или счупени части.Според него, ако дойдеш да я видиш на живо със сигурност ще ти хареса. Външно няма забележки и върви добре, стегнато, без тропане, хлопане и странични шумове от двигател/скорости.Няма проблем да се закачи на компютър и може да се придвижи до канал в близост, на който да се огледа отдолу.Цената обаче няма как да стане 3000лв. при никакви положения. Даже към момента двама клиенти са се отказали, защото не е искал да им я продаде под 3500лв., а те щяли да гледат друга по-евтина.Естествено, за теб цената ще бъде по-ниска, но няма как да стане 3000лв. Най-добре му звънни и го разпитай за конкретни неща по колата.После, ако решиш да се разходиш до София, само кажи един ден по-рано, за да се уговорим с него
                    На какви интересни теми може да попадне човек в този форум, а аз "вися" само по БМВ форуми Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Мда... колата е доста запазена външно (доста хубав цвят е който я отваря доста), вътрешно, ходовата част е доста добре (никакви тропания, карал съм я триста четиристотин метра), двигателя няма никакви шумове, климатика работи. Гумите са новички летни, не са куча марка. САЛОНА НЕ ЦАПА както заключи един колега нагоре Километрите на толкова е дошла, има и някаква лепенка за обслужване, колко са реални... като съдя по състоянието много вероятно!Както е на снимките така е дошла, измита е малко (принципно другите минават комплексна автомивка, тази сме я мили само отвънка и вътре с прахосмукачката)Много важно да се подчертае на задното стъкло има лепенка "touring club italiano 2011" Отдоло само съм поглеждал като е била на по-високо (на платформа) запазена, типично за италиянка (смисъл няма ръжда, друго не съм видял )Цената... цената може да се коментира, но много малко (щом е за познат може още малко ) . Досега едни момчета я гледаха, уж много сериозни, караха я всичко ОК, нямаше за какво да се хванат, но просто искаха много голям коменар. Според либрите които са в момента на пазара, смятам че цената е много добра.Все пак в цената влизат ЕКО таксата и транцитни номера п.с. Какво й е засуканото на обявата, много хора почнаха да казват че ми били засукани обявитеп.с.2 някой да си смени в профила каква кола кара с актуална информация (само да не пише "една с две врати, лети джанти и еди какъв си цвят, че ми омръзна от такива описания )
                    "Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl

                    "Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar

                    Коментар


                      #25
                      Венко, лично аз тая светлозелената няма да си я взема дори и за 3 000 лв....толкова постна Либра... качвал съм се в такава като търсих едно време... Пък като й сложиш и един газов инжекцион за има-няма 1000 пари - мирси...п.п. ама за всеки влак си има пътници.п.п.2 Bavarcho, имал съм пред вид не че салона цапа, а пластмасите - на жабката, на вратичката за бушоните... но нова е нормално за модела...
                      Fiat Punto 1.1-Синята птица
                      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                      Коментар


                        #26
                        donnna написа:
                        Венко, лично аз тая светлозелената няма да си я взема дори и за 3 000 лв....толкова постна Либра... качвал съм се в такава като търсих едно време... Пък като й сложиш и един газов инжекцион за има-няма 1000 пари - мирси...п.п. ама за всеки влак си има пътници.п.п.2 Bavarcho, имал съм пред вид не че салона цапа, а пластмасите - на жабката, на вратичката за бушоните... но нова е нормално за модела...
                        Така да е и аз това имах предвит, жабката, това над бушоните и подлакътника НЕ цапат Споко не падам от Мелмак Интересно ми е какво повече очакваш от една либра като екстри? Алкантра което си е огромен плюс според мен че я няма (на 90% от либрите с алкантра салона изглежда ужастно, много се хаби, особенно като е бежов...) Мулти волан което и за мен е минус, но не е толкова болка, като съм чел хич не е трудно слагането. Босе музика си има. Гредите са доста скъпички. Аз за други екстри не се сещам Интересно ми е защо като българина чуе бензинова кола и веднага следва "ама трябва да й сложа газ", някои хора пък не са фенове и предпочитат да си карат колата на бензин.Иначе успех с намирането на читава либра за 3 хил., макар че знам че е невъзможно
                        "Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl

                        "Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar

                        Коментар


                          #27
                          Bavarcho написа:
                          Интересно ми е какво повече очакваш от една либра като екстри? Алкантра което си е огромен плюс според мен че я няма (на 90% от либрите с алкантра салона изглежда ужастно, много се хаби, особенно като е бежов...) Мулти волан което и за мен е минус, но не е толкова болка, като съм чел хич не е трудно слагането. Босе музика си има. Гредите са доста скъпички. Аз за други екстри не се сещам Интересно ми е защо като българина чуе бензинова кола и веднага следва "ама трябва да й сложа газ", някои хора пък не са фенове и предпочитат да си карат колата на бензин.
                          Горе-долу и аз разсъждавам така. Алкантарата наистина е нещо много хубаво и тузарско, но докато е нова. Аз не съм попадал на либра с алкантара, която да не е захабена. Лети джанти се купуват, стига човек да има желание. Мисля, че едни прилични джанти 15-ки могат да се намерят за 200 лв. Е да, коженият мултиволан е гъзарийка. Търся точно бензинова либра с такъв двигател, защото нищо не разбирам от дизели, ама абсолютно нищо. Даже не знам що е то турбина, къде се намира и как да позная дали работи. Дизелова кола бих купил, само ако ми я препоръча човек, на когото вярвам. А за газ, никъде не съм казал, че смятам да слагам газ. Веднъж сложих и засега не искам да повтарям. Колите малко се задържат при мен и май не си струва инвестицията в моя случай.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #28
                            Bavarcho написа:
                            Интересно ми е какво повече очакваш от една либра като екстри?
                            Пич, ама ти сериозно ли го пишеш това?!?Това, което има тази Либра, е базовото оборудване за този модел.Къде й е телефона?Къде й е навигацията? (нищо, че не работи в България, може пък да я карам и навън)Къде й е ел.хроматичното огледало?Къде й е ел.прибирането на огледалата?Къде й е датчика за запотени стъкла?А автоматичните чистачки?А CD ченджъра?Мултиволана вече го коментирахте...Либра по подразбиране е автомобил с МНОГО екстри.
                            Bavarcho написа:
                            Много важно да се подчертае на задното стъкло има лепенка "touring club italiano 2011"
                            Айде холан, това не е БВМ форума Не ме разбирай погрешно, колата, поне по снимките ми изглежда читава, но недей така за екстрите.Ние, феновете на италианските коли обичаме да си се глезим Преди няколко месеца бях попаднал на една Либра в Сливен, перфектна! За 3000 лв по табела, с възможност за 100-200 лв надолу. Но тогава ги нямах парите, и страшно съжалявам, че не взех на заем... А беше и с 2.0 мотора, 155 к.с... Наистина беше перфектна, всичко й работеше... ама...

                            Коментар


                              #29
                              В този ред на мисли,ако някой предлага такава Либра с тези изброени екстри дето Дидо ги е изброил и да е комби 1.8 да звънка да идвам на оглед.
                              FIAT BRAVO 1.6
                              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                              Коментар


                                #30
                                snake написа:
                                Г...
                                Не само либра, изобщо Ланчия салоните им от алкантра всички са доста слаби, незнам защо Джанти винаги се купуват и то според вкуса (не всеки харесва еднакви), пък колата е с хубави летни гуми които могат да се обуят на едни лети джанти, пък комплекта с железните и тазовете да е за зимни гуми :D Мултито не че е гъзария просто е удобно, специално четох в ланчия форума и гледам че не е трудно слагането.За дизела и бензина темата е дълга... но за турбото не си прав да знаеш Както има и атмосферни дизели има и турбо бензинови, общо взето турбото е нещо много хубаво турбото -смуче въздух и го вкарва в двигателя под налягане (първо минава през интеркулера за да е студен), "закачено" е на изходящия колектор и се върти от изгорелите газове (това е топлата част, другата е студената), маже се с масло (за това на турбо колите маслото трябва да е хубаво и да се сменя често) защото се върти с много големи обороти около 8/10хил., също така се охлажда с масло (за това някой турбо бегачки имат радиатор за маслото), има и такива с водно охлаждане (не са толкова разпространени)... опс отплеснах се, за друго говорехмеКолегата donnna зачекна темата за газова... Принципно става ако е газов инжекцион, но добра марка (примерно BRC, които са едни от най-добрите), което си е добра цифра 1000++ лева (незнам как вървят в момента, но на изуст ми се върти в главата 1 400лв.), за да избиеш парите си трябват доста километри, а и някой неща по двигателя трябва да се сменят по-скоро. Това всичкото си е мое мнение и не искам да ангажирам никой с него
                                Immortal написа:
                                Пич, ама ти сериозно ли го пишеш това?!?Това, което има тази Либра, е базовото оборудване за този модел.Къде й е телефона?Къде й е навигацията? (нищо, че не работи в България, може пък да я карам и навън)Къде й е ел.хроматичното огледало?Къде й е ел.прибирането на огледалата?Къде й е датчика за запотени стъкла?А автоматичните чистачки?А CD ченджъра?Мултиволана вече го коментирахте...Либра по подразбиране е автомобил с МНОГО екстри.
                                Ако имаше телефон в колата колко пъти щеше да го използваш? Аз лично нито веднъж (от опит)Навигацията за БГ няма карта, а карането извън БГ я веднъж я неОгледалото съм съгласен хубаво нещо еПрибирането малко си е гъзария, пишеме го 50:50Това с датчика за запотени стъкла не го знам, ако обясни някой 6+Чистачките и тях ги смятам 50:50 полезниЦД чейнджър принципно си е полезна екстра (макар че слушам радио), продават се всякакви афтърмаркет глупости че да си пуснеш МП3 в колатаАз по подразбиране кола за 3 - 4 хил. лева не разбирам кола с много екстри, е поне не такава година.
                                Immortal написа:
                                Bavarcho написа:
                                Много важно да се подчертае на задното стъкло има лепенка "touring club italiano 2011"
                                Айде холан, това не е БВМ форума
                                Т’ва не го разбрах чесно (моля те подреждай правилно трите букви друг път)
                                Immortal написа:
                                Не ме разбирай погрешно, колата, поне по снимките ми изглежда читава, но недей така за екстрите.Ние, феновете на италианските коли обичаме да си се глезим Преди няколко месеца бях попаднал на една Либра в Сливен, перфектна! За 3000 лв по табела, с възможност за 100-200 лв надолу. Но тогава ги нямах парите, и страшно съжалявам, че не взех на заем... А беше и с 2.0 мотора, 155 к.с... Наистина беше перфектна, всичко й работеше... ама...
                                Напълно те разбирам, спокс Принципно всеки обича да се глези С това кой на какво попаднал, малко влизаме в митологията ама айде. Доколкото съм чел и слушал това е най-добрия мотор за Либра, казват че е по-добър от 1.6 и 2.0, лично нямам впечатления. Българина винаги скача на големия мотор (да го дава за пример) като не се замисля че не всичко е коне...п.с. Може да се обстрахираш от ника ми Мисля по начина от втория цитат от подписа ми
                                "Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl

                                "Аз се кефя на всеки който стъпи на пистата независимо какво кара и как го кара..." - Лъчезар Кoйчев landikar

                                Коментар

                                Working...
                                X