В България ако някой спазваше законите - нямаше да виждаме Американски, Британски, Немски и Френски номера. Мой съсед си кара реното с регистрация от Франция малко повече от година. Пререгистрира го преди 2 седмици, като чака някакво време за да проверят да не би да е откраднато. Искам най-после в тая държава законност. И не, не съм от/за РЗС, но ги искам тия 3 неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кола с БГ регистрация в чужбина.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
kiselo написа:А някой запознат ли е как стоят нещата за Германия? Преди мисля, че срока беше 6 месеца, но това преди беше преди 8 години. Ако има някой запознат нека сподели.Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Да обясня как седят нещата в Турция, че ми се наложи да разбера...Имаш право да си караш колата 6 календарни месеца от датата на първото влизане. Дните, в които не си бил в Турция, се приспадат и престоя се увеличава...След това има няколко опции...Първата е регистрация с турски номера. Търсиш брокер, който ти съдира кожата, колата минава технически преглед от сорта на немския TUV, ходи се по разни учреждения, копия на паспорти и т.н. И в крайна сметка плащаш, както в моя случай, 1350 турски лири, което по курса беше 524 евро...За две ламаринени табели...И малко хартия.Втората опция е да караш 6 месеца в Турция, следващите 6 месеца да изкараш колата оттук, и след това пак да влезеш за 6 месеца.Третата опция е да си караш с българските номера, да те спрат и да ти отнемат колата в полза на турската държава...Пък върви си я взимай после...Четвъртия вариант е да не те хванат полицаите, но като отидеш на границата с България, да ти лепнат една глоба, която разбрах, че е от сорта на 3000 турски лири (1200-1300 евро) и да те пуснат да си ходиш с хубавия черен печат в паспорта и повече да не можеш да влезеш в Турция...За други варианти не се сещам...Може и да има още.FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Re: Кола с БГ регистрация в чужбина.
coolboby написа:Здравейте!Възможно ли е автомобил с българска регистрация да пребивава постоянно в чужбина. Става въпрос за Италия. Какви документи са ми нужни за там и какво трябва да плащам там.Търся вариант, защото в Италия са уникално скъпи осигуровките!? И изобщо заслужава ли си?Благодаря в аванс.Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp
Коментар
-
Sev написа:а какво става ако колата е собственост на БГ лизингова компания?
Коментар
-
С тези тарикатлъци защо се учудваме че не ни пускат в Шенген? Като сме като напаст не спазваща никакви закони. Караме Бг коли по техните пътища - а не плащаме данъци за ремонтите им. И после мрънкаме, че имали двоен стандард, че полицаите им като видят Бг кола я проверяват... Ама нейсе.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
vvvasilev написа:С тези тарикатлъци защо се учудваме че не ни пускат в Шенген? Като сме като напаст не спазваща никакви закони. Караме Бг коли по техните пътища - а не плащаме данъци за ремонтите им. И после мрънкаме, че имали двоен стандард, че полицаите им като видят Бг кола я проверяват... Ама нейсе.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Милене,аз също говоря от собствен опит.Става въпрос за Германия и за на жена ми ланчията.Незнам как е в Португалия,но в Германия тарикатлъците пред данъчните не минават!!Ако искаш да караш кола там с чужда регистрация,плащаш си данъка и готово...карай на воля!Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Тази част от европейското законодателство не е синхронизирана, затова всяка държава, на база основни изисквания, има свои собствени правила за регистрация на автомобили, включително има правото да не регистрира автомобил, ако не отговаря на определени изисквания. Затова, ако ви се наложи да ходите в друга държава, по-добре се запознайте с местните наредби и закони. Но в държавите, в които съм била, се разчита на добрата воля, защото доказването кога един автомобил и влязал в дадена държава и колко е седял в нея е трудоемко и много по-скъпо, отколкото събиране на данъка. Това важи и за България, което ми напомня една история на мой познат чужденец, който имаше лична карта за постоянно пребиваваш и 2007 трябваше да я смени - отиваме в полицията - жената вика, че трябва да има печат кога е влязал и трябва да е влязал преди не повече от 2 месеца. Отиваме на границата и моят познат вика на митничаря - трябва да ми сложите печат, че не искат да ми подновяват личната карта. митничарят вика: Ми нямаме печати, на 1ви янури ни ги пробраха. Обратно в полицията и и казвам за какво иде реч, пък тя вика - ми не може, трябва да има печат. И така си кара без лоична карта вече 4 години - така че често желанието на законодателя и приложимостта на закона се разминават много. Колкото до изказването на jenshen73: да не издребняваме - всички знаем как се правят пътищата из Варна и мога да ти спомена поне 2, който за 2 години 3 пъти ги правиха - те ти са виновни тия, дето плащат данък другаде, а съвсем други неща. Така че не обвинявай хората за лошите пътища във ВарнаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:...Отиваме на границата и моят познат вика на митничаря - трябва да ми сложите печат, че не искат да ми подновяват личната карта. митничарят вика: Ми нямаме печати, на 1ви янури ни ги пробраха. Обратно в полицията и и казвам за какво иде реч, пък тя вика - ми не може, трябва да има печат. И така си кара без лоична карта вече 4 години - така че често желанието на законодателя и приложимостта на закона се разминават много.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар