Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо обичам моя FIAT? И защо не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Immortal написа:
    ФИАТ е евтина кола. И като нова, и като стара. Не очаквайте от нея чудеса. Но за парите си е най-доброто.
    От гледна точка дизел, от Браво/а/Мареа до Стило (за по-новите не знам), единствения Фиат, който не е ощетен е Мареа 2.4 JTD.Всички други печки са с "компромиси" в Nm, трансмисия и др.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #77
      emzo написа:
      От гледна точка дизел, от Браво/а/Мареа до Стило (за по-новите не знам), единствения Фиат, който не е ощетен е Мареа 2.4 JTD.Всички други печки са с "компромиси" в Nm, трансмисия и др.
      +1

      Коментар


        #78
        ogi28b написа:
        Нещо, което не ми харесва определено - това е лошата шумоизолация. Може да е само на моята, не мога да кажа. Не ми харесва липсата на слънцезащитна лента на предното стъкло. Самото стъкло - май му е спестен противозаслепяващия филтър, който го има в по-стари и евтини модели от други марки. Не ми харесва третият стоп. Нещо, което определено можеше да бъде измислено доста по-добре, откъм смяна на лампичките.
        Оги, не си се качил в Хонда , тогава фиата щи се стори песен, тея японци така са пестили от изолация, че като карам по магистрала и чувам как мухите отвън профучават покраи мен, няма ти говоря за шума от гумите и мотора, аз дори си играх с шумоизолация и ефекта е никъв Plastex мен си ме кефят по ръбатите форми, всичко е въпрос на вкус за това спор няма, и бравото ми харесва, то ако не ми харесваше щях ли да го купя. Браовто беше 1,6 16в с любимия за всички 49Ф-комп. За цени на части от морги няма да говорим, става дума за цени от магазина. На скоро пак взех една ланчиика за жената противно на думите ми казани в предния пост. Но тук заложих на максимална простота за да избегна част от неволите при по сложните мотори, избрах я без АБС чиито датчици и помпи да ми правят мизери, няма аирбаци да светят и да изкчат самички, клапата за въздуха е с жило има клима, мн. е запазена. и е 1,2 моно, чудна за газ която все още не съм сложил и благодарение на ниската си цена от 1800лв предпочетох нея пред по скъп автомобил щото тя е учебна кола за жената. Признавам че търсих Хонда Сивик 96-2001 цените им почваха от 2500-4000, посни са като екстри повечето нямат клими което ми е важно, но от двете марки първата читава изкочи ланчата. НО сравних цените на частите с на пунто 1,2 60кс и хонда 1,4 90к.с,(имаите предвид че моторите не са съпоставими щото на хондата е 16V, ако трябва да го сравня с 1,2 16В на фиат става страшно!) ми ремъците и ролките са на една цена, термостата на хонда е с 10 лева по евтин 16 срещу 26за фиат, радиатора на хонда водния е с около 20% по евтин, говоря за една и съща марка мисля АВА няма спомен че минаха месеци, накраиници и накладки на хонда от една и съща марка като на пунто са по евтини с няколко лева, и още някои други по масови части, а какво остава за части за браво 1,6 дето термостата е 80 лева, да не говорим че заради един шарнир трябва да хвърлиш оригиналния носач и после ставаш абонат за носачи. Бубините на пунто са 2, на браво е 1 цените им далеч надхвърлят цената при сивик. Само едро габаритните при сивика са по скъпи с около 20-30%. Така че подръжката мога да кажа че е в нормални граници но евтина не е, разбирам евтино, като отидеш в магазина и ти кажат цената чак да ти стане неудобно че си питал Сравнението с Хонда го правя не че да похваля марката и тя си има косури, просто тва бяха двете марки които търсих и при тях сравнявах цени. Но научи ли се жената да кара добре мисля да си върна системите за сигурност в колата АБС аир-баг, но монтирани в модел на Хонда Макар че тя много се кефи на Ипсилона сега, за мен има странна форма и муцуна по скоро грозновата ама с времето се свиква та чак взе и да ми харесва но наи ми харесва че е проста кола почти като Хондата това лишава сервизите от моето пресъствие при тях Сега чакам становище от Itan75 , що ли си знам кво ли ще ми каже
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #79
          За окачването, все си мисля, не са виновни конструкторите на Фиат, а това, че явно у нас се внасят предимно менте-части. На моята Мареа за пръв път смених носачите, когато беше две години у мен, тоест, като направи 10 години. Е, как е изкарала 10 години с оригиналните носачи и е навъртяла незнайно колко километри и попада вече в БГ, та се налага всяка година да се сменят тези ми ти носачи? От шумоизолацията не мога да се оплача - двигателя не го чувам, има само отвреме-навреме проскърцвания откъм комбито, но това е нормално. Да се има предвид, че и аз сменям нещо, когато чуя и най-слабия признак на проскърцване или някой друг шум, не в реда на нещата. Освен консумативите, за пет години съм сменил само съединител и едно каре, прословутите носачи съм ги сменял два пъти. Това е равносметката, която ме кара да съм напълно доволен от каручката - за тези пари и клас автомобил няма какво повече да се очаква, като добавим към това и качеството на българските пътища.
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

          Коментар


            #80
            Slavi_Lancia написа:
            ...Plastex мен си ме кефят по ръбатите форми, всичко е въпрос на вкус за това спор няма, и бравото ми харесва, то ако не ми харесваше щях ли да го купя. Браовто беше 1,6 16в с любимия за всички 49Ф-комп.
            Сам схващаш, че ми е трудно да кажа лоша дума за Ланча, това е, защото в някой друг живот ще карам Ланча Стратос Като говорим за облекченията при притежанието на една кола не може да не вземем предвид ниската цена на частите втора употреба, които се предлагат във форума и по автоморгите /щат не щат/, големия брой автомобили от еднакъв модел в една страна улесняват поддръжката му. За новите авточасти... какво да кажа, аз не съм корифей в областта на автомагазините и за мен е голям риск покупката на нови "авточасти", възможността да се накичиш с ментета не е просто голяма, а гарантирана. От тази гледна точка си е геройство да караш нещо по-екзотично, проблем със скоростна кутия или нещо друго като нищо изпраща колата във вторични суровини, имах нисан серена... Да спрем дотук.
            sugarboy написа:
            За окачването, все си мисля, не са виновни конструкторите на Фиат, а това, че явно у нас се внасят предимно менте-части... ... за тези пари и клас автомобил няма какво повече да се очаква, като добавим към това и качеството на българските пътища.
            Абсолютно, не знам да има такива пътища,е, на връщане от Германия веднъж се набихме в нещо подобно край/из Букурещ. 2 часа подскачане из трапищаци по път, който сигурно оттогава вече е като нов Първото типо го разбрах, че е за носач, като влязох с него в милата ни татковина, не хлопна нищо по пътя от Германия до Видин, през Сегед. Хубавия дълъг път жали предница и окачване, за ежедневното градско родео е хубаво да си с нещо, което през 2-3 години пак ще е ново, но след евтина смяна на окачване. Ми...аз нямам неизправяна джанта?! Голям кеф е кат се мъчиш да избягаш от някоя дупка и скочиш в нея
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #81
              Да бе, вярно, на тези Фиат-и много им се кривят джантите, бе!Бахти колите смотани! Честно да си кажа, ужасно съм разочарован от предишния си Фиат!Но си купих отново Фиат, не защото съм мазохист, а защото се разочаровах от конкретния автомобил, а не от марката.Един трошляк не е представителна извадка...Типото го купих, без да разбирам нещо от автомобили и естествено се оказа кочина, пълна с проблеми ... но Фиат не се виновни, че аз съм кьорав и че предишния собственик и е е...л мамата на тази кола.С Мареата се родих - комфорт, удобство и глезотийки на 1/2 от цената на другите от този клас...Не си обичам Фиата, но го харесвам
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #82
                [quote="Slavi_Lancia"]Какво трябва да ти кажа и аз незнам вече .Само знам,че като видя японска кола и ми се повръща.Ако е телевизор,СД или климатик както и да е,ама кола .Ондата е една бързооборотна щилка нищо повече.Ядох го с Карината,която беше хечбек при максималната и скорост пряко сили 150км/ч купето и се пълнеше с изгоряла нафта и сажди.Добре,че по това време 2005г работех в Нефтозавода като шофьор на Икарус та дима ме ми правеше много впечатление,а и имахме солидни противогази и като тръгнех на повече от 30км извънграда си го слагах,защото много ми лютеше на очите и сурата ми се избринваше цялата .За шумоизолацията....мале..мале,на мотор по-малко се чува насрещния вятър.Сменях и ангренажен ремък,ролки,издуха гарнитурата на главата,свалях пред къщи в металния гараж докато беше всичко сам е.а ми са мамата от тъпа и усложнена конструкция недомислена..долна Блока и беше като след малка бомбандировка-два шмиргелови камъка и търкай два дена до побъркване.Това не ме бърка толкова обичам сам да си разглобявам двигателите,скоростните кутии и всичко каквото има по един трофей.А ма с тея екзотични японски части дето само името им е японско ми се ба мамата от скъпотия.Тогава 2005г в Бургас имаше два магазина за японски таралясници.Единия го държеше Светьло на ул.Славянска и въпреки,че ми беше приятел чках за частите около 20 дена докато ги поръча и т.н.А пък ценитеее,ах тези "УЖ" оригинални японски части .После пък на шИпка турски тир идваше направо срещу мен в насрещното.Предпочетох удър в мантинелата и щета преден десен калник дроб,фар,мигач,броня,радиатор и други дивотии,дето сега не се сещам и не искам да си припомням изобщо...ама изобщо.Където и да отидех тогава,в която и морга доволно потриваха ръце и викаха...ООО Още едно балъче със здрава ЯПОНСКА кола Само радиатора втора употреба го взех близо колкото дадох за Карината.Фарове поръчах нови от Светльо и ги чаках месец,както сега си чакам вече месец ГПС-а от ДийлЕкстрийма,но едва вчера имаше некво раздвижване Дойдоха фаровете...опс ми те за японското изпълнение т.е за Тойота Кроун ли беше там Краун ли Кралч ли еб...Айде сега пускай нови габарити в бронята,защото новите нямаха в блок фара.Три дена вадене на брони приспособяване,поялници,пушаци до Бога...най-накрая айде удурдисахме го и зачакахме с нетърпение ноща за да видим новите фарове как светят.Малиии нови тайвански фарове...чудо и приказ.Предния ляв прави лъч в космоса видях отблизо Луната и нейните кратери.Десния правеше толкова интересен лъч на 90 градуса в дясно и като караш извънградско заслепяваш чакалите в гората-направо замръзваха.От никъде тези нови фарове не можеха да се регулират,всичко беше залепено с евтино лепилце.Съединителя така тресеше,че арматурното табло се откачи и това само на първа скорост при потегляне,което беше много странно,защото на задна и на другите предавки не го правеше.Аз му хванах чалъма и винаги,когато имаше възможност потеглях първо назад после бързо напред,но от тези упражнения получих схващане на врата Питах за нов съединител..ОООО скъпичко е за японска кола да знеш И накрая пак ровене по форуми питане как да се отърва от тази дроб-сърма едно препатило младо момче с бяла коса ми каза,че феродовия диск ставал от Лада Самара,ама бил доста по слаб в главинката и издържал около седмица Е седмица,седмица пак е нещо докато я продам.А забравих преди това и 4-те амортисьора бяха изтървали..питам пак при Светльо...ООО амортисьорчита,ам скъпички са да ти кажа честно.Е хубу де кажи все пак....ами около 200лв на амортисьор .Аз за 2500лв бях купил котора,а само амортисьорите бяха 1/3 от колата.Беден човек жив дявол казали хората.Айде питане тук таме из автобусните фирми да карам някой рейс до Истанбул,за да не си платя поне пътните и за да мога да скрия в рейса новите амортисьори иначе мито Карах един двуетажен МАН до Истанбул и той същия кошник като Тойотата добре,че беше промоексурзия за пътували вече със фирмата до Испания и бяха около 20 човека само.Отивам в квартал ТопкапЪ,където е раят на магазините за авточасти гледам камари от части за Орел,Фолк(с)вагина,Рено,ФИАТ ,Форд и прочие европейски изгъзици,ма за японски драгстери нема бе .Изчекнах си езика да питам рязаните бургии де има магазин за японски водорасли най-накрая случих на един,който забегнал от нашата "прекрасна" родинка и не ще да чуе за нея та ме опъти.Влизам в магазина и ООО амортисьорчита търсишш-Комшо скъпички са знаеш от Япония чак пристигат,танкери,манкери,пристанища,митници,скъпи чко е все пак .Айде седни да почерпя кафе...аз викам кафе не пия-чай тогава-добре чай,защото може да ти стане лошо като ти кажа цената.Изпих си чая,каза ми цената отидох в тоалетната,присра ми се...срах и вече събрал малко кураж му дадох доларчетата ми събирани с толкова труд и пот.Голям кеф четери нови амортисьорчета.На четери човека от групата дадох да прегърне по един амортисьор като стигнахме на Малко Търново,щото само по една авточаст се полагало да внесеш без мито.Хората си купиха,злата,дрехи,сладки,аз щастлив мъкна железа от Босфора На другия ден нямам търпение да съмне да дигам кошника на крик,стойки и да монтирам новите амортисьори.Монтирах ги за няма и 3 часа.Айде сега пътни изпитания всичко ок и аз си викам брей няма по здрава кола от японската бе ей...След седмица,защо изобщо ми трябваше да приклякам до предна лява гума и..... Амортисьора целия,ама целия олят в масло.Толкова масло не вярвах,че има в един амортисьор.Погледнах и другите същата работа Лягане пак отдолу на асфалта забърсване с коресилин и пускане на обявата за продажба.Дойде едно балъче чак от Стара Загора да я купи..Викам му гледай сега брат..това е най-здравата японска кола никви проблеми съм нямал...качваш се и караш,а студена пот ми капе от челото,щото сЪ усещам,че лъжа вече много.Ама показах му амортисьорите нови и старите,старите каиши и ангренажните ролки-той ма пита ми тука от ГНП-то що цвърчи нафта...аве викам такъв е модела в вакуум и спира по-некое време като напрай налягане....мале...мале.Брои човека парите-веднага,ама на секундата при моя нотариус и това беше.След седмица ми се обади по телефона и каза само...Ей ма.ка ти ше е.а,но аз бях подготвен психически и не ми пукаше особенно.Това за моята история с най-здравия автомобил-гениялното решение на великата японска инженерна мисъл.Искаш ли още прелести да изпиша??? Само кажи и почвам...
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #83
                  Голям си еи аз се чудих що се забави толкова а ти бая си пописал Кво щях да правя днес в тая скука на работата ми без тебе не знам, развесели ме с тоя разказ, за което Благодаря
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #84
                    itan75 написа:
                    Само кажи и почвам...
                    Aз затова не гледам разните му там комици и господари ли не щеш, ’шот не им иде отвътре В живота е истината
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                    Коментар


                      #85
                      Аз моля за амнистия модераторския екип, да отменят БАНА на колегата PASSARELLA , сам съм безпомощен в тая битка
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #86
                        И аз съм за отмяна на бана на PASSARELLA , отдавна не е имало толкова оживена и приятна тема за четене.П.с Слави , един + от мен за хондарите.
                        681-а - от тук започва България, 1878-а - от тук започва свободата, 1914 - от тук започва животът ни!

                        7:2 ( 1968г. ), когато пресата из Европа пише : "Отбора на народа победи със 7:2 отбора на властта"

                        Коментар


                          #87
                          То и друг път са пускани подобни теми и пак сме се дракали така, колко уж са ни чупливи фиатите и едва ли това ще е последната. Щот’, нали... майсторите така казват. Но дали е така? Ами кола, като кола - както и да е. Аз ще говоря само за моята. Задните амортисьори, лагерите на задните носачи, задните лагер главини - огигиналните са. Термостата ми струва 15 лева и се сменя за 3 минути. Вярвате ли ми, че кормилните щанги и накрайниците са ми оригиналните TRW? Биелетките и тампоните на стабилизиращата щанга са оригинаните. Който не вярва - давам му ключовете и да ходи при който иска специалист за проверка. И без това колата ми я е карал половината форум. Вярвате ли ми, че имам над 500 км само да тегля други коли? Повечето от пробега - прехвалените онди и гоуфове! Вярвате ли ми, че съединителя не е мръднал, откакто го смених преди 4 години? Отделя/зацепва си все така ниско долу. Вярвате ли ми, че носачите не са мръднали пак отпреди 4 години - някакви FRAP - ***модерирано***. Аз сигурно карам по други - по-гладки дупки и не ми се троши предницата. Скоростите не съм отварял, карета не съм пипал. Бобина да ми изгори? Компютър? Стъпково моторче? Дюза? Типиес? Дигиталното табло да откаже? Фаровете да не светят силно с найтбрейкърите? Нещо да не ми работи по колата? Няма такива неща. Никога не се е налагало да въртя ключа повторно, за да запаля. А, да - нямате напредстава как се опули служителят от Техномаркет, като натоварих две автоматични перални вътре! Какво да искам от колата повече? Да литне ли?пп. Ако някой си мисли - ма ти сигурно не я караш - за четири години (вече пета захапахме) втори комплект гуми износвам. Летните пирелита са за хвърляне (и четерите), а зимните джиславеди се моля да устискат идващата зима.

                          Коментар


                            #88
                            Живко, кажи им ти, че мен ме дразнят и още някой ще иде при Пасарелата

                            Коментар


                              #89
                              ///// написа:
                              То и друг път са пускани подобни теми и пак сме се дракали така, колко уж са ни чупливи фиатите и едва ли това ще е последната. Щот’, нали... майсторите така казват. Но дали е така? Ами кола, като кола - както и да е. Аз ще говоря само за моята. Задните амортисьори, лагерите на задните носачи, задните лагер главини - огигиналните са. Термостата ми струва 15 лева и се сменя за 3 минути. Вярвате ли ми, че кормилните щанги и накрайниците са ми оригиналните TRW? Биелетките и тампоните на стабилизиращата щанга са оригинаните. Който не вярва - давам му ключовете и да ходи при който иска специалист за проверка. И без това колата ми я е карал половината форум. Вярвате ли ми, че имам над 500 км само да тегля други коли? Повечето от пробега - прехвалените онди и гоуфове! Вярвате ли ми, че съединителя не е мръднал, откакто го смених преди 4 години? Отделя/зацепва си все така ниско долу. Вярвате ли ми, че носачите не са мръднали пак отпреди 4 години - някакви FRAP - ******. Аз сигурно карам по други - по-гладки дупки и не ми се троши предницата. Скоростите не съм отварял, карета не съм пипал. Бобина да ми изгори? Компютър? Стъпково моторче? Дюза? Типиес? Дигиталното табло да откаже? Фаровете да не светят силно с найтбрейкърите? Нещо да не ми работи по колата? Няма такива неща. Никога не се е налагало да въртя ключа повторно, за да запаля. А, да - нямате напредстава как се опули служителят от Техномаркет, като натоварих две автоматични перални вътре! Какво да искам от колата повече? Да литне ли?пп. Ако някой си мисли - ма ти сигурно не я караш - за четири години (вече пета захапахме) втори комплект гуми износвам. Летните пирелита са за хвърляне (и четерите), а зимните джиславеди се моля да устискат идващата зима.
                              Сигурен съм, че тези факти ще учудят всички служители на ФИАТ, но най-вече инженерите проектирали Типо :D Лично президента на компанията трябва да ти връчи ключовете за едно ново Браво, а твоята заслужава да я изложат във фирмения музей :D
                              Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                              ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                              Коментар


                                #90
                                Всичкото много добре,но защо няма тема да не сте намесили КиткУ по дяволите .Тоя прекупува "ТРАП"-а от ЕВРО 07 и ви го препродава с около 25% отгоре както и всички други стоки.Защо сте толкова наивни да вярвате на сладките му приказки, че "неговата" стока е най-добра Единственото,което знам,че внася със сигурност е щАйнхов,който също за нищо не става .Реклама ли му се прави умишлено през тема на този търговец?Колега. мнението Ви няма нищо общо с темата.Забележката ви е взета предвид, но следващия път просто ползвайте бутон "докладвай" ии Л.С. до модератор.Модератор.
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X