Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо обичам моя FIAT? И защо не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Точно преди 6 години, тръгнах да си избирам първата кола. Абсолютно нищо не разбирах от коли(понеже нямахме кола до тогава) и единствения ми досег с кола беше от курсове. Всеки познат ми даваше мнение, какво да не карам, ФИАТ много се чупили, Пежо не ставали, други пък друго и така.... Е поразрових се по форумите на различните марки и видях, че всички коли се чупят. В крайна сметка, реших че ще взема за парите, които имах най-новата като година кола, а именно Пунтото! На това Пунто, освен мен са се учили още 3-ма приятели. Това го подчертавам, защото всеки знае какво е да се учиш на кола, в смисъл какво изпитание е за самия автомобил. Прекарвам какво ли не с него, когато се наложи и никога не ме е оставяло напът, а не е да не го товаря. Общо взето през 1/3 от времето е със смъкнати седалки и свалена кора. След като го приведа отново в пътнически вид става като ново. Няма одраскано или липсващи детайли, както на много мои приятели. Пустия му двигател за 6 години не е мраднал. Затова уважавам колата си, защото се доказа в годините и още сме си верни. Да, наистина е стара кола вече, но не смея да я сменя с нещо, което може да ме предаде след 1000км. Затова смятам да си я карам още време. На приятелката пунто 2-ката страшно много ми харесва. И то е запазено и толкова леко и приятно се кара, че направо не ми се слиза от него. Лошото само е, че се учи на него, но за щастие възприема бързо и лошия период надявам се няма да е дълъг Като слабо място ми се вижда окачването, хем карам много внимателно, но пък за сметка на това го претоварвам често и може би и затова не му понася много. Хора моля Ви, уважавайте си собствеността! Не мога да разбера, познати, които дават сума ти пари за скъпи и големи коли, като се кача и да имам чувството, че са гледани кози вътре. Не мога да разбера, как си взимат кола която е в горната граница на конкретния модел като цена и за една година ги правят в абсолутно долната граница, точно над обявите за части...
    Fiat Punto 1.7 TD

    Коментар


      #62
      Само който не е карал ФИАТ казва, че се чупят и, че са боклуци! Инак каквато кола и да си вземеш, не я ли пазиш и поддържаш - ще се чупи.
      Lancia Lybra '00 1.8 140hp

      Видеорегистратори

      Коментар


        #63
        Явор Митев написа:
        ... че в едно габровско село има жигула купувана 78-ма година на 48000 км ...
        Село Момчиловци, автоклуб Момчиловци с две дедита и техните жигулита 76-а или по-дърти! Атомобилите са ,като нови и очевидно са обичани от собствениците си. И двамата бяха ухилени до уши ,като ги разпитвах за жигулките.Мойта нагласа е много субективна! Всичко се дължи най-вече на желание, възможности и не на последно място цел за закупуване. Семеен автомобил не е колата ,която ще оцелее дълго време, от която и марка да е. Личен автомобил, но такъв ,който да си си взел на сърце със сигурност ще надживее много от конкурентите и връстниците си. Имах и голф2 и пижо309, все автомобили от един клас, от същия клас е и бравото ,но няма база за сравнение.Колата си харесах, заради дизайна ... нищо друго, поне в началото. На второ място си харесах дизеловият двигател, страхотно ДВГ, наскоро бях очарован и от трансмисята ... някои колеги знаят защо ! След това дойде и простора на вътрешното пространство, мога да твърдя със сигурност, че е най-широкото. Качвах се в Ксара комби, Пежо 306 ХДИ пак комби, но при шофьора беше адски притеснено, особенно при пижо!Разходи те ми са главно от келешлък , а не от реална повреда в колата. С изключение на: термостат, подгревни свещи, амортисьори, радиаторче на парното, лагери на задните носачи, предни носачи, съединител ... не се сещам друго?! Същото , като части съм подменял и при Пежото!!! За Пежо обаче се сменя цял мост с торсьони, ако изпуснеш момента с лагерите! Имаше една тема за автомобили, които са безлични и такива ,които ни вдъхновяват ... е според мен Браво "1" е вдъхновяващ автомобил и голяма е тръпката да си зад волана му...особенно в мойта конфигурация
        Прикачени файлове
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #64
          Re: ...

          Plastex написа:
          PASSARELLA написа:
          ...А защо са толкова евтини според теб?
          А какво е лошото да е евтина колата. Купуваш изправна и икономична кола за 1500 - 2000 лв, караш примерно 3 години, през които разходите ти по поддръжката са поне 2 пъти по-малко от тоя, който купува на същите години кола за 10000 лв, .......
          Да вземеш да ме светнеш кое точно и е евтино на тая кола!? Купуваш евтина кола, с части по скъпи от на повечето коли от тоя набор, след две годни тая същата кола не струва и 3 буркана консерва белени домати с магданоз. Пускаш обява и няма кои да ти се обади да попита барем аджеба що я продаваш , и що цената и е така ниска. Чакаш с месеци докато накрая си склонен да платиш на някои само и само да те отърве от нея. Които е виждал моето браво знае за какво става дума, кола перфектна в всяко едно отношение както при покупката така и при продажбата. Кола която всеки които търси такаwa ако я види би я взел без да се замисли, тва не че щото е моя и да си я хваля, тва е щото с нито един консуматив или резервна част не е направен компромис, взимано е само наи доброто, мога също да си се похваля че много добре си избирам колите, и не мога да кажа че с покупката нещо съм сгрешил. И въпреки това не мога да твърдя че това е хубава кола. Сравнена със старата ми дедра тая е напрво смешно изработена, не говорим за визия и дизаин (макар че дедрата ощи си ме кефи) говорим за сглобки матеряли и прочи. Да не говорим за досаните проблеми които изреди колегата дето изяде бана. Не е нужно да разглеждам мненията в форума, просто знам в всеки един раздел като отворя какво ме чака вътре- все едни и същи неща. Колеги даите ся щот караме фиати те да са наи хубавите коли, колкото и да ни се ще истината е съвсем друга. Истина е че са капризни трошливи и с кофти замислени конструкции и изпълнения. Само един прост пример давам. От 1990 когато е направена клапата за външен въздух автоматична са изминали повече от 12 години и така и никои не си мръдна пръста да си поправи грешката в следващия модел, на 95% от фиатите и ланчите тая клапа одавна не работи, на останлите 5% предстои да се счупи следващите 1-2 месеца, що за производител е това? Няма кво да се лъжем и да се заблуждаваме, евтина кола с скъпа подръжка на всичко отгоре и постоянно необходима. Тези които са доволни са имали малко повече късмет от другите, или малко по не си го слагат на сърце че някъде нещо потропва или тече. С всяка една марка е така, машина е, няма начин да не се разваля, въпроса е колко и как се разваля и какво ти струва ремонта като време и пари, а фиат в това отношение няма къде да се класират казвам го като чвек които 90% от нещата сам си прави по колата и знам кво е да смениш примерно термостат на фиат и на автомобил
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #65
            Re: ...

            Slavi_Lancia написа:
            Plastex написа:
            А какво е лошото да е евтина колата. Купуваш изправна и икономична кола за 1500 - 2000 лв, караш примерно 3 години, през които разходите ти по поддръжката са поне 2 пъти по-малко от тоя, който купува на същите години кола за 10000 лв, .......
            Да вземеш да ме светнеш кое точно и е евтино на тая кола!? Купуваш евтина кола, с части по скъпи от на повечето коли от тоя набор...
            Да ти кажа честно, не знам какво и е скъпо. Смених скоростна кутия, която взех за 150 лв /може и 120 да са били, не помня/,смених носачи по 65-75лв, накрайниците кой ги брои като разход, да, съединител,с тия газови се доредих до смяна бензинова помпа, но то си е от мен, за друго не се сещам да ми е бъркала в джоба. Но пък като смениш изреденото колата си е като нова. Като я взема за примерно 1700 лв, за каквито пари съм виждал добри коли да се продават тук, и като я карам 3-4 години, на кой да се моля да ми я купува? Е къде са моргите. За дедрата ти, сигурно те кефи и е прекрасна сглобка, но за да се сетя кой е модела използвах гугъл, наистина никога не ме е теглила тази кола. Делтата всеизвестно е нещо много кораво, поне спортните модели, но като външен вид... Виж, по либри съм се заглеждал. Но не бих си купил. Както и да е, все някой си ги харесва и аз се радвам, ако някой им се кефи така, както примерно ме е кефило бравото като го взех. Пълнеше ми окото още като се появи, тогава обаче съдбата ме беше качила на типо, след първото, второ типо, после някой и друг миниван, в началото се въздържах от покупка на браво заради отзивите от колеги за висок разход. Може и да ми е провървяло с бравото, макар, че хазартно не му смених никви ремъци и ролко при покупката, викам си ганьо ли е определил, че се сменят на Н-километри, приятел германец беше категоричен, че се сменят на 60-80000 км. Та стана така, че сега съм с ролки и ремъци, сменени преди около 10 000 км. Викам си ако ще удря, да удря. Е, не удари На кола, на която не знаеш дали не е скъсана резбата на главината и не знаеш, че всъщност си за смяна главина или пък за основен ремонт двигател да тичаш да сменяш ремъци и ролки... Но мен досега ме е опазил Господ от повреден двигател. Не съм състезател в моторните спортове, просто знам как боли в болница и 1.6 двигател винаги ми е бил достатъчен,старта ми на светофар напълно съответства на 11.2сек/100м, които съм бягал на времето, не ме задържа недостиг на мощност Кое е това, за същите пари, на същите години с евтини части?
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #66
              Нещо, което не ми харесва определено - това е лошата шумоизолация. Може да е само на моята, не мога да кажа. Не ми харесва липсата на слънцезащитна лента на предното стъкло. Самото стъкло - май му е спестен противозаслепяващия филтър, който го има в по-стари и евтини модели от други марки. Не ми харесва третият стоп. Нещо, което определено можеше да бъде измислено доста по-добре, откъм смяна на лампичките.

              Коментар


                #67
                От май 2008 до днес, септември 2011 съм изминал 73.000 км.Сменил съм: 2 лагера (единия комплект с главина);1 носач2 амортисьора1 ремък се скъса и го изхвърлих, без да сложа друг на негово място (ремъка, който върти балансиращите валове - според много хора напълно излишен).Сам си направих платката на вентилатора в купето - костваше ми 1 час труд и няколко грама тенол и малко ток за поялника.Веднъж ми завариха дупка на ауспуха.Днес смених една бобина, 40 лв. Труда от мен.Общо разходите ми за ремонти и части са около 400 лв.Не броя сменените накладки, масла, филтри, гуми и някоя и друга крушка и чистачка.Ай ся ми посочете някоя ЧИСТО НОВА кола, каквато и да е тя, която за 3.5 години и 70.000 км да има по-малко разходи.

                Коментар


                  #68
                  Като при всички автомобили-ако си го къташ никакви грижи!Да не забравяме,че не караме някакъв висок клас автомобил но е много по-добър от някоя Дачия,Шевролет и др. подобни НОВИ. А когато чета в други форуми, при нас проблемите-термостат,клапа ....са нищо!
                  1234567890

                  Коментар


                    #69
                    Re: ...

                    [quote="Slavi_Lancia"]
                    Plastex написа:
                    PASSARELLA написа:
                    ...А защо са толкова евтини според теб?
                    А какво е лошото да е евтина колата. Купуваш изправна и икономична кола за 1500 - 2000 лв, караш примерно 3 години, през които разходите ти по поддръжката са поне 2 пъти по-малко от тоя, който купува на същите години кола за 10000 лв, .......
                    Да вземеш да ме светнеш кое точно и е евтино на тая кола!? Не видях точно за Браво с какъв двигател говориш,но от тригодишния ми опит с Мареа-та ЖТД,аз лично не мога да се оплача.Взех я март месец 2008г току-що свалена от автовоза за 6000лв.Водил съм си точни сметки за всичко и тотала като я продадох беше около 9000лв .Не можах да и взема и половината цена,но така е с целия автомобилен пазар.Едно уточнение и мисля много важно е това,че за труд не съм дал и една стотинка,защото всичко съм сменил сам по нея и то от фанатизъм или маниащина всеки ден да се ровя по нея.Само при смяната на съединителя дадох за труд 120лв на един съученик,защото нямам подемник.Той лично нямаше да ми вземем пари,но в сервиза бяха трима уж съдружници и другите двама се надигнаха от скрапа като взеха да лаят,ако така ставало да си докарат всичките свои приятели и те и да сменят без пари .Та какво е скъпото в едно ЖТД? Според мен три са нещата:Демпферен маховик,който вече е на поносима цена,а и успешно се заменя с монолитен.Демпферна шайба на коляновия вал и демпферна ролка на алтернатора.Няма вече съвременен автомобил даже и бензинов,който да излиза без тези досадни и скъпоструващи атрибути.И колега говори във цифри-Когато фактите говорят и боговете мълчат Аз обичам цифрите и точните неща и ще ти дам някои примери даже пресни от вчера.В момента като продадох Мареа-та братовчед ми засега ми подари неговия Ситроен ЗХ 1.4 91г. бензин т.е няма бензин само на газ е.Разликата е че има само едно ремъче 710,което задвижва само динамото.Няма прибор за температурата,а има само лампа червена,която ми присветваше и след сваляне на двата датчика с почистване,разкарване на термостата за пробата и многократно промиване на охладителната система първо с Бинго,после с Меглио пак има маслени налепи по радиатора се виждат.Вчера го разхвърлях като си направих сам белези за ангренажа,защото нямаше .Свалих ангренажното ремъче,ролката и водната помпа,за да се убедя,че някоя лопатка не е счупена и затова да присветва лампата.Същевременно докато го разглобявах дойде един приятел с Голф 2 85г и ме помоли да му сменя предния десен лагер,защото виеше неистово.Разглобихме и двата котора и със торбичките той с главината,аз със водната помпа,ролката и ремъка тръгнахме по магазините.Тук още едно уточнение,че живея на улицата с авточастите работил съм в Евро 07 и Аутохит,като в Старс 94 имам позната т.е където и да отида ме познават и позлвам около 20% отстъпка.Най-близкия магазин на около 200 метра от къщи ми е Евро 07.Добър ден-Добър ден дай ми цени за тея три атрибута на Ситроенчето,аз ще ти кажа после кои марки избирам-Ролка-18лв,25лв и 35 лв ИНА.Другите изобщо не питах какви са но по спомен евтината трябва да е била БредаЛорет,а малко по-скъпата Оптимал.Ремъка-20 и 25 лв съответно Фленор,който никога няма да сложа и Дайко.Водната помпа беше на 45лв,55лв и 65лв.От трите взех само Ремъка за 20лв с отстъпката.Приятелчето пита за лагера и му обадиха цени-17лв китайски,25лв и 45лв.Той взе с моята отстъпка лагер за 20лв.Днес дойде пък приятелчето на което му продадох Мареата,защото виеше нещо.Свалих му за минута пистовия ремък и виенето изчезна като с магическа пръчка.Останаха в случая пет варианта-лагер компресор климатик,обтяжна ролка на пистовия ремък,алтернатор на който лично 10 пъти проверих и механизма за свободен ход си работеше безотказно,хидравлична помпа и паразитна ролка на пистовия ремък.Усъмних се точно в тази паразитна ролка въпреки,че вървеше много стегнато като нова и след консултация с още някои приятели,които държат сервизи на нашата улица,категорично отхвърлиха версията тази ролка да е разбита и да вие.Момчето обаче настоя така и така съм я свалих да отидем да купи след като ползва моята отстъпка и да му монтирам новата.Този път отидохме в Аутохит.Предложиха ми бившите колеги две марки ролки.На Феби Билщайн(Феби Белята) и СНР.Фебито струваше 46.70лв,а СНР-а 52лв преди отстъпката.Взехме СНР-а за 42лв.Монтирах му я за има няма и 5 минути и колата утихна до неузнаваемост.Мисля си обаче както повечето си оставят колите в сервизите и горе-долу колкото са частите толкова искат и за труд.А именно значи ролката 50лв и за труд като го изцакат още толкова става 100лв,а е за 10 минути работа свалянето на пистовия ремък и развиване с лула 15 ролката.За Ситроенчето примерно ми искаха 80лв да ми смени ремъка.А е толкова просто с тази само една обтяжна ролка.Ето това оскъпява Фиат,не частите щЕ те светна още щом искаш.Тогава 2008г,Фиат-а ми беше първата Италианска кола,като преди това съм имал 24 лични автомобила,като естествено в това число влизат Москвичите,Жиглиците,Ладите,трите Пасата,Двата Голфа,петте Опела, четерите Форда,Тойота Карина дизел,Рено Клио,Мазда 323 и Ауди 80 яйце. Това всичкото без да броя колите,които съм карал на собствен ход от Германия и Австрия с цел препродажба.Когато карах пък автовоза наистина не мога да дам реална оценка за колата,защото само я качвам и я карам в България.Фиат-а признавам го взех заради Комън-рейла.Исках много БМВ,но проклетите ТДС-и не струват и пукната пара,а ако трябва там да ти говоря за цени на вериги,ГНП,че все не могат да палят топли постоянно пукане на глави ФИАТ ще ти се види като спасителен остров!.Та до Фиат-а стоеше едно БМВ,което и сега ми е мечта все още,а именно БМВ Е46 320 дизел.Даже не е и Комън-Рейл,защото беше с годината на Фиат-а т.е края на 99г,но с аналогично оборудване цената му беше 21000лв тогава .Следващите модели след фейслифта излизат края на 2001г-началото на 2002г и са Кон Умрейл със 150 к.с.Имаше и такова в автокъщата..цената хммм..32000лв.Сега това БМВ върви около 12000лв,а по стария модел с директното впръскване и 136к.с са около 7000лв.Така или иначе никога не съм имал БМВ и ще имам точно този модел и точно този двигател,но като се разрових във БМВ форума ми се приповръща от аварии и цени Най-честите проблеми на 136 коньовия мотор преди фейслифта-Гръмнала турбина-консуматив.Митко турбото ги правел без гаранция за около 1000лв.Помпа БОш VP44,на която прегрявал електронния блок и колата изгасвала.Ремонта и в София или Пловдив го правели и бил 1000-1500лв,а се сменяло едно транзисторче за около 3лв и се правел допълнителен радиатор за него после http://www.google.bg/search?q=BOSCH+...w=1024&bih=605 Случаи на скъсан колянов вал -Е само дотук мога да ти кажа,че не съм чул изпушила турбина на Фиат ЖТД нито нещо по ГНП-то да се е прецакало,нито да е скъсал колянов вал.Едно момче беше писал,че едно по-обстойно обслужване в Дару-Кар му е коствало около 5400лв .Е и има по-малка кола като габарити от на Мареа-та особенно комби,по тясна е,по-малко върви(ако е без чип) повече гори,зимата стои на топло в гаража щото и се врътка дупето само като докоснеш педала на газта.Но има име и имидж и всичките гъзари са със БМВ 320 :P .Е глас народен,глас Божи казали хората и щом авторитета го налага и ние трябва си вземем по-една Баварка,пък колко ще ми отънее джоба след това само един Господ знае!
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #70
                      Четох жлъчни коментари за ФИАТ и недоумявам, какво са очаквали колегите. Не е съвършената кола, но е прагматична и достъпна. Предполагам, че очакванията им са се разминали, за което искрено съжалявам. Недоумявам и очакванията относно скоростта на обезценяване на ФИАТ . Е па нЕма такова имущество, което да се движи на колела и да ви пази инвестицията. За тези, които писаха, че за буркан с домати не могат да си пласират колата ? Ами купи си по-"квалитетна" кола втора употреба за 17 000 лв и след 4 години ми кажи ФИАТ - а на същите години купен за 6000 лв. ли се е обезценил повече ?...Защото аз мога да ти дам личен пример, който изстрадах заслепен от фенщина и тъпата идея за свръх здравата кола. Изводът ми е - всичко е купчина желязо, което всеки сам определя на каква цена ще рециклира завеждайки го до летален край в някой пункт за вторични суровини.( умишлено не използвам грозната думичка СКРАБ)ПС: Споменатите "герои" са мои:ФИАТ Брава 1.9 ЖТД 2001 г. и Опел Вектра C 2.0 ДТИ 2004 г...и въпреки, че хвърлих средства да приведа Бравата до цветущ и здравословен вид вече смея да твърдя, че този автомобил ми заслужи уважението вече трета година от тогава. За да съм и по-изчерпателен - по-комфортен е Опел-а , но определено предпочитам Бравата. Колегите участвали в темата "Колко ви гори дизела" знаят една от причините. И пак в същата връзка на мисли: "Продавам перфектна Опел Вектра Ц 2.0 ДТИ на 7 години за 9 000 лева ??? Градско 8-9 л/100, извънградско 5-6 л. / 100. Тъмно синя на цвят. ...преди да ми се обадете обаче вижте Идеа, Улис, Мултипла, Стило, с JTD двигатели за по 5000 лв. на същите години. Ако не ви харесат аз съм "актуален", а с паричките за Вектрата ми гледайте сеира какъв Талиански "трошляк" ще си взема...Дано има сред вас балъци, като мен. :D
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #71
                        Незнам за вас, но аз ще сменям носач от дясно за 3 ли 4 път, не ги броя вече. Гаранционен е, но незнам дали ще имам нерви да се разправям отново. Имал съм две рена преди това. Еми да ви кажа първия път, когато смених шарнир беше, когато колата стана на 20 години и то се сменя само шарнира... На жената семейството има Опел на 20 години и са сменили един път биалети само... съжалявам, но реалностите са, че си има доста кусури Фиат-а и си иска поддръжката. Има и предимства, но като цяло поддръжката му е скъпа от гледна точка честотата на повредите, които се получават.

                        Коментар


                          #72
                          Immortal написа:
                          От май 2008 до днес, септември 2011 съм изминал 73.000 км.Сменил съм: 2 лагера (единия комплект с главина);1 носач2 амортисьора1 ремък се скъса и го изхвърлих, без да сложа друг на негово място (ремъка, който върти балансиращите валове - според много хора напълно излишен).Сам си направих платката на вентилатора в купето - костваше ми 1 час труд и няколко грама тенол и малко ток за поялника.Веднъж ми завариха дупка на ауспуха.Днес смених една бобина, 40 лв. Труда от мен.Общо разходите ми за ремонти и части са около 400 лв.Не броя сменените накладки, масла, филтри, гуми и някоя и друга крушка и чистачка.Ай ся ми посочете някоя ЧИСТО НОВА кола, каквато и да е тя, която за 3.5 години и 70.000 км да има по-малко разходи.
                          Еми Астра Г за 4 години 260 000 км. -носачи и амортисьори - оригиналните !!! - 2 биалетки - 1 бр. кабели и свещи - друго всичко са само консумативи.Айде изкарай ги тея км. и ми кажи колко пъти ще смениш носачи ? На служебната Мареа,вече за 3-ти пъти се сменяват.Говорим за уж оригинални части.На мойто Браво предницата му е направих цялата от .. до и сега пак нещо чука .. Това не е нормално.. Лично аз сменя ли част,която съм сменял в рамките на 10 000 км. го продавам това Браво и повече да не чувам за такава кола..Иначе сте прави,евтини коли са,подръжката също,но има доста ненормални неща в тях.Харесвам си я мойта много,но просто не крия факта,че тея коли имат много недостатъци..
                          ogi28b написа:
                          Нещо, което не ми харесва определено - това е лошата шумоизолация. Може да е само на моята, не мога да кажа. Не ми харесва липсата на слънцезащитна лента на предното стъкло. Самото стъкло - май му е спестен противозаслепяващия филтър, който го има в по-стари и евтини модели от други марки. Не ми харесва третият стоп. Нещо, което определено можеше да бъде измислено доста по-добре, откъм смяна на лампичките.
                          Не само при теб е така.. Просто шумоизолацията при тези коли са под всякаква критика.. При 120 км/h трябва да се надвикваш вътре с другарчето си ... Това едно от нещата дето ми лазят по нервите адски много..
                          Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                          Коментар


                            #73
                            Италианските коли имат своите недостатъци, спор няма. Окачването е правено само за идеален прав път без дупки. Шумоизолацията наистина е като за един клас коли надолу. Повечето части са така направени, че да не може да смениш едно нещо, а няколко. Ламарините се огъват с поглед. Няма какво да продължавам, ясна ви е картинката. Отнякъде съм запомнил една мисъл, не помня откъде, беше нещо като - "Харесваме съвършенството, но се влюбваме в недостатъците" :D
                            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                            Коментар


                              #74
                              Airfan написа:
                              Незнам за вас, но аз ще сменям носач от дясно за 3 ли 4 път, не ги броя вече. Гаранционен е, но незнам дали ще имам нерви да се разправям отново. Имал съм две рена преди това. Еми да ви кажа първия път, когато смених шарнир беше, когато колата стана на 20 години и то се сменя само шарнира... На жената семейството има Опел на 20 години и са сменили един път биалети само... съжалявам, но реалностите са, че си има доста кусури Фиат-а и си иска поддръжката. Има и предимства, но като цяло поддръжката му е скъпа от гледна точка честотата на повредите, които се получават.
                              Ти знаеш Жоре, какви ядове имах в началото с Бравата, но не виня колата, а себе си. Вкарах някой лев за "глупости" и толкоЗ... Стегнах я. Сега да чукам на дърво. Само консумативи имам. Нищо по окачване, перфектен климатроник, стабилна и стегната кола, нищо не хлопа, но и смених демпферна шайба, обтегач, паразитна ролка, ремонт на динамо и другото го знаеш. Налях някой лев в нея, но това са неща, които просто си искаха смяната и преди да купя колата си ги отчитах. За Вектрата, какво да кажа: Оффф, късмет. Демпферна шайба. Без звук и скърцане - разпадна се, лек проблем в скоростната, главините са ми консуматив, главина на дясно колело сменям вече 3 пъти ( както ти носачите), алтернатор, биалети, шибан ЕГР...А там пък какви са цени ??? Трите главини - уж оригинални са ми цената на ремонта, който Христо ми прави с Бравата. За това вече мълча и съм убеден, че всичко е относително...За разход на нафта...Там просто Бравата ми убива Опела. Застрелва го в десетката. Лятото навъртам доста километри. Само разликата в парите за горивото ми компенсират всички неудобства, а смея да твърдя, че в този Опел не са малко слабостите. Абе машиностроенето вече не е това, което е било. Виж Уно-то от подписа ми...Това е извънземно нещо. Бааах маааа му и колица. Не иска и не иска да се погребе. Жена ми го ползва на работа за служебни ангажименти и туй чудо не ще и не ще да се скапе. Имам го от 4-5 годишно, а сега е на 20 години. Какво да кажа лошо. Служебното ми Торнео - гробница на 90 000 км. Не знам вече, какво искам. Всичко е до късмет.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #75
                                Не обобщавайте за италианските коли, ако обичате.Верно, че Бравото е малко шумно, но за сметка на това по-шумоизолирана кола от Ланча не съм виждал.Дори Дедрата е много по-шумоизолирана от Пасат например, да не говорим за Либра или 156.Имах нещастието с ръцете си да разглобя на съставни части Делтата от подписа ми. Нямате и на идея за каква шумоизолация иде реч.Не напразно една Ланча е 2 пъти по-скъпа от аналогичния ФИАТ като НОВИ.Дедрата например като нова е струвала 45.000 лв без ДДС. Аналогичния ФИАТ (последната Темпра) - около 30.000.Може да сравните и сега цените на новите Браво и Делта 2. Разликата е почти 2 пъти.ФИАТ е евтина кола. И като нова, и като стара. Не очаквайте от нея чудеса. Но за парите си е най-доброто.

                                Коментар

                                Working...
                                X