Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо обичам моя FIAT? И защо не?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    ///// написа:
    То и друг път са пускани подобни теми и пак сме се дракали така, колко уж са ни чупливи фиатите и едва ли това ще е последната. Щот’, нали... майсторите така казват. Но дали е така? Ами кола, като кола - както и да е. Аз ще говоря само за моята. Задните амортисьори, лагерите на задните носачи, задните лагер главини - огигиналните са. Термостата ми струва 15 лева и се сменя за 3 минути. Вярвате ли ми, че кормилните щанги и накрайниците са ми оригиналните TRW? Биелетките и тампоните на стабилизиращата щанга са оригинаните. Който не вярва - давам му ключовете и да ходи при който иска специалист за проверка. И без това колата ми я е карал половината форум. Вярвате ли ми, че имам над 500 км само да тегля други коли? Повечето от пробега - прехвалените онди и гоуфове! Вярвате ли ми, че съединителя не е мръднал, откакто го смених преди 4 години? Отделя/зацепва си все така ниско долу. Вярвате ли ми, че носачите не са мръднали пак отпреди 4 години - някакви FRAP - ***модерирано***. Аз сигурно карам по други - по-гладки дупки и не ми се троши предницата. Скоростите не съм отварял, карета не съм пипал. Бобина да ми изгори? Компютър? Стъпково моторче? Дюза? Типиес? Дигиталното табло да откаже? Фаровете да не светят силно с найтбрейкърите? Нещо да не ми работи по колата? Няма такива неща. Никога не се е налагало да въртя ключа повторно, за да запаля. А, да - нямате напредстава как се опули служителят от Техномаркет, като натоварих две автоматични перални вътре! Какво да искам от колата повече? Да литне ли?пп. Ако някой си мисли - ма ти сигурно не я караш - за четири години (вече пета захапахме) втори комплект гуми износвам. Летните пирелита са за хвърляне (и четерите), а зимните джиславеди се моля да устискат идващата зима.
    Ти сигурен ли си че караш Фиат? я погледни емблемата да не си седнал в някоя японка, и да се чудиш що не се чупи А сега серизно, лично аз мисля че типо е доста по безпроблемна кола от браво, жалко за ръждите само, едно време колите се правеха здрави, няма ги тея времена при нито една марка, за това предпочитам по стара , по проста и по здрава кола.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #92
      ///// написа:
      То и друг път са пускани подобни теми и пак сме се дракали така, колко уж са ни чупливи фиатите и едва ли това ще е последната. Щот’, нали... майсторите така казват. Но дали е така? Ами кола, като кола - както и да е. Аз ще говоря само за моята. Задните амортисьори, лагерите на задните носачи, задните лагер главини - огигиналните са. Термостата ми струва 15 лева и се сменя за 3 минути. Вярвате ли ми, че кормилните щанги и накрайниците са ми оригиналните TRW? Биелетките и тампоните на стабилизиращата щанга са оригинаните. Който не вярва - давам му ключовете и да ходи при който иска специалист за проверка. И без това колата ми я е карал половината форум. Вярвате ли ми, че имам над 500 км само да тегля други коли? Повечето от пробега - прехвалените онди и гоуфове! Вярвате ли ми, че съединителя не е мръднал, откакто го смених преди 4 години? Отделя/зацепва си все така ниско долу. Вярвате ли ми, че носачите не са мръднали пак отпреди 4 години - някакви FRAP - ***модерирано***. Аз сигурно карам по други - по-гладки дупки и не ми се троши предницата. Скоростите не съм отварял, карета не съм пипал. Бобина да ми изгори? Компютър? Стъпково моторче? Дюза? Типиес? Дигиталното табло да откаже? Фаровете да не светят силно с найтбрейкърите? Нещо да не ми работи по колата? Няма такива неща. Никога не се е налагало да въртя ключа повторно, за да запаля. Какво да искам от колата повече? Да литне ли?пп. Ако някой си мисли - ма ти сигурно не я караш - за четири години (вече пета захапахме) втори комплект гуми износвам. Летните пирелита са за хвърляне (и четерите), а зимните джиславеди се моля да устискат идващата зима.
      Еххххххххххххххх, затова съм FEN TEMPRA BG и никога няма да се разделя с нея написаното важи с пълна сила и за Темпрата от подписа ми, няма вече такива коли

      Коментар


        #93
        Явно не е само до колата, а и до задкормилното устройство.Имал съм от трите най-трошливи марки автомобили - Опел, Форд, Фиат. Последният пордължавам да го имам и докато ми се налага веднъж годишно да посещавам сервиза за смяна на дреболийка за 30-40-60лв. ще продължа да го имам и да съм доволен.Та по ред на номерата:1. OPEL, 1986г., закупен нововнос през 1999 - смяна на всичко по ходова част на третия месец: амортисьори, пружини, накладки отпред барабанни механизми отзад, смяна жило на ръчна спирачка и на съединител + газ. В последствие - аз я карах 2 години без никакви грижи, дадох я на баща ми и той я кара в последните 9 - пак без никакви грижи освен малко лампи и задължителните за него консумативи - накладки.2. FORD, 1989г. закупен нововнос през 2001, купих го от турците, които се бяха прибрали с него - карах го известно време, а след като посъбрах аргументи - го постегнах, че имаше разни дребни нужди - стана като нов. През 2007ма скъсах скоростна кутия - със 130 на магистралата за Девня - пенсионирах го, но баща ми смени кутията и го кара като втора кола до миналата есен, когато го продаде на цената на газовото.3. FIAT, 2000г., закупен през юни 2007ма, първоначално обслужване, след това - дребни дефекти: датчик за оборотите - труд по ремонта - 5лв, датчик колянов вал - нов + смяна - 106лв. (една ненужна диагностика от 36лв), термостат - 56лв. с Юли го сменихме, тази година съм сменял само маслото. За тези 4 години откакто е в мен съм сменил 2 биалетки + 2та носача и тампоните на стабилизиращата щанга. При това - единият носач + биалетката от неговата страна са сменени без да има нужда, но толкова разбирах тогава. Опорен лагер + лагер главина от същата страна (мерси майсторе, повече няма да дойда при теб). Всичките ми ремонти, без първоначалното обслужване нямат и 500лв. с труд, гориво до сервиза и части.Аверчето с чисто новото BMW (3 години и малко, че да го е яд) вече е на минус 2000 за ремонт, който е наложителен. Моята Мареа ми струваше 7300лв, а неговото BMW - 170 000лв. Аз за 2000лв. ще си купя нова Мареа, а той не може да си купи ново БМВ за тази сума. Дали съм доволен - все така - за момента - ДА.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #94
          Slavi_Lancia написа:
          ... жалко за ръждите само, едно време колите се правеха здрави, няма ги тея времена при нито една марка
          За типо е добре да се знае, че ръждата беше до1992 год, след това са с някакво покритие,което предпазва от ръжда /ъъъъъ... не винаги.../така, че купетата са вечни. По едно време се бях заглеждал по стари фиати из мобиле.де, но от вида на стари, ръждясали дараци ме налегнаха стари спомени от времето на 125Р, та си затраях.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #95
            Всички типо/темпра от началото на прпроизводството им (88-ма) са с поцинковани купета. Като доказателство - моето е 89 и целия фурум знае как ми е вдлъбнат левия праг и за над 4 години не се е появила корозия. Ръждата я оставихме при ритмо и регата!

            Коментар


              #96
              Хаха, вечната тема...изтъркали са ми се зъбите да споря с "разбирачи"... Ама спрях, защото не ми е от полза - току виж фиатите взели, че поскъпналиАми аз какво да кажа, не два, не три, ами цели 13 или 14 съм имал, изпуснах им бройката. Ако ги изпиша в подписа няма да има място за другите писания.След 14 години опит с фабрика италиана мога да кажа само - няма друга такава кола!!!Само един път имах Ксара Пикасо на няма и 6 години (изключително запазена и с гарантирано качество, наблюдавана дълго време преди това у колега), повече такива експерименти не си правя
              Lancia Thesis 2.4 20V LPG 2003 г.
              Peugeot 3008 1.6 HDI 120 2018 г.

              Коментар


                #97
                Май не съм писал в тая тема, че ся реших да се разпиша.......Фиат го тача щото първата кола ми беше такава, а сегашния го тача щото много ме лепи за седалката.......страхотно е просто.....Ся верно че е свързано с неудобството всеки пък на излизане от него да отлепям седалката от гърма си,но все пак.....
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  #98
                  ФЕРАРИСТ написа:
                  Май не съм писал в тая тема, че ся реших да се разпиша.......Фиат го тача щото първата кола ми беше такава, а сегашния го тача щото много ме лепи за седалката.......страхотно е просто.....Ся верно че е свързано с неудобството всеки пък на излизане от него да отлепям седалката от гърма си,но все пак.....
                  Абе преживява се някак си тва неудобство!
                  FIAT BRAVO 1.6
                  FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                  LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                  Коментар


                    #99
                    Да бре от Фиато е тръгнало всичко,това е първата.Баааааси и змиъта. Както казват собствениците на италиански коли"Имало и друг живот извън сервиза"

                    Коментар


                      nai7 написа:
                      Да бре от Фиато е тръгнало всичко,това е първата.Баааааси и змиъта. Както казват собствениците на италиански коли"Имало и друг живот извън сервиза"
                      Да разбираме, че не караш Фиат, нямаш Фиат, а просто се дразниш? Или и ти си като мен - с кола, която ходи за ГСМ* само?*ГСМ=Гориво и Смазочни Материали
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        Няма какво да се лъжем, не са най качествените коли фиатите. Даже са на доста ниско ниво от към качество на материалите. Но въпреки това вече смених 3 фиата и пак си купих по нов фиат- просто това за най евтините коли за годините си.Един vw голф 2004 та е много по комфортен и безшумен отвътре, при положение че отвън двитателите са им еднакво шумни, но няма да струва 3500.А при мене вътре мотора се чува повече от колкото отвън.
                        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                        FIAT БРАВО 1.2 16v
                        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                        Коментар


                          jenshen73 написа:
                          nai7 написа:
                          Да бре от Фиато е тръгнало всичко,това е първата.Баааааси и змиъта. Както казват собствениците на италиански коли"Имало и друг живот извън сервиза"
                          Да разбираме, че не караш Фиат, нямаш Фиат, а просто се дразниш? Или и ти си като мен - с кола, която ходи за ГСМ* само?*ГСМ=Гориво и Смазочни Материали
                          Напротив колега имам Фиат Брава 1.6 16в 1996 г,НО във момента имам и Audi Allroad 2.5 ТДИ 180 к.с. От има няма 2 месеца не съм палил Фиата,онзи ден викам чакай да го препаля малко,ама уви няма грам ток а акумулатора ми е на има няма година и полвина.Доволен съм си от Фиата,ама като чета някой хора тук и имам чуството че това е най-великата кола на земята.

                          Коментар


                            Относно защо харесвам фиат - ами зощото за 4 години никога не ме оставил на пътя за разлика от другите коли които съм имал
                            Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                            FIAT BRAVO 1.8GT
                            FIAT BRAVO 1.9TD ex

                            Коментар


                              Аз избрах фиат заради цената и външния вид, първоначално я облужих както трябва април 2010 ремаци ролки масла термостат също и акумулатор, тази година ми протече авансаторния клапан смених го 160лв, преди няколко месеца правих и алтернатора срещу скромната сума от 120 лева , защото така со го проектирали че е много заврян незнам колите ни са стари и няма как да са, като от магазина и по нашите пътища неса за леки автомобили за а офроуд джипове по окачването се усеща всяка дупка дори по павета едвам карам от автомобила ли е или от гумите които са 195/50 с тях купих колатаа иначе се заглеждам по новото браво, мултиджет, но в близките 2 3 години едвали ще го имам, а то до тогава ще остарее
                              Fiat Bravo TD100

                              Коментар


                                Е, как да не обичам Фиат. Преди 6 години си купих Браво '99 1,9 JTD. Преди това разпитах поне 20 човека Фиат и не намерих нито един недоволен. Единия дори го беше блъснал и направил труда да го поправи, защото си го харесваше. И така, Браво за 1 300 лв. За 6 години почти никакви повреди. Един термостат, който си беше заминал при преди покупката, тампон на двигателя. Окачването било слабо, ама друг път. Още не съм пипнал нищо по него. Накладки, ремъци не се броят. Всички се кефят колко е широко отпред. Изтягат се като котараци. После си купих Фиат Мареа 2,4 JTD. Доста различна кола, ама 304 НМ не се намират ей-така, за без пари. И...оказа се по-икономична от Браво-то, въпреки единия цилиндър отгоре. Товаря сам пералнята, събира PVC шезлонга и се затваря. И двете спират убийствено. Кофти нещата: фаровете, разбира се и майсторите. Яко киселеят и вече и аз знам защо.

                                Коментар

                                Working...
                                X