Здравейте.Имам компютърна конфигурация закупен преди две седмици от Техномаркет.Щерка ми както играеше една игра и така компютъра заби и след рестарта не заработи отново .Нося го на фирмата за ремонт която пише във гаранционната карта и след 6 дена ми се обаждат ,че тези от центланият има сервиз ,а той е във Пловдив не ми признават гаранцията ,а именно че е изгоряло дъното и причината за това е че съм му вкарал така се изразиха голямо напрежение и то е изгоряло.Казах им ,че ще си пусна жалба във комисията за защита на потребителите и ,че искам протокол за отказа и казаха,че ще се обадят и два дена вече нищо.Дайте съвет как да процедирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отказват ми гаранция на компютъра.
Collapse
X
-
Да дадоха ми и бележка ,че са го приели за ремонт и го пробваха на място и човека първо ми каза ,че било изгоряло захранването на дъното ,и каза че развалената част се изпраща на фирмата във Пловдив и там я смеян със нова и той само я монтира като я получи .Но после като се обади след 6 дена ми каза това че едва ли не аз съм включил нещо със високо напрежение и съм изгорил дъното.Но аз освен колоните които даже са със юесби жак нищо не съм включвал .Забравих да напиша че като заби почна да мерише на изгоряло .
Коментар
-
nikolce написа:Пробват се те. Обади се на КЗП, те ще ти кажат най-добре, какво да правиш. Имат 30 дни да ти оправят компа, ако не, нов.Я си провери какво пише в гаранционните условия. И би ли споделил кой е сервиза.
Коментар
-
Човека от магазина или от сервиза ти е звънял да ти каже "новината"?Най-добре вземи листа с констатацията на сервиза и се обади в КЗП."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Най-вероятно ще да е ROLDEX !!! Едно време те им правеха кочините фрашкани с BIOSTAR боклуци за без кинти !!!CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
Или е токов удар, или е от захранването. И при двата случая става от кофти, и евтини захранвания, които нямат никакви защити от токови удари. Това теб не те касае, да са си сложили качествено захранване.Само и единствено да ти е обица на ухото, да не си купуваш комп. от магазини почващи с Техно..... .
Коментар
-
кола
Нашия ТВ изгоря 2 пъти първо на 3 ден след покупката ама като го занесох на 4 ден него смениха 3 три дни може да го сменят с друг Оправяха го и сега 5-6 години работи през 50% от времето От начало и те така казваха че било много голямо захранването но след като дедото направи скандал го приеха .
Коментар
-
От КЗП дори и да не са те вписали в регистъра са длъжни да реагират с проверка щом имат подаден сигнал. На тях им е по лесно да им кажеш под кой номер си вписан и да чакаш 1 месец, а след това да предприемат някакви мерки. Искай си този номер от мястото където си подал рекламация.Рекламации се приемат/подават на място при търговеца от който си закупил стоката, а не в какъвто и да е друг сервиз или доставчик. Отговорност на самия търговец е да изпрати повредената стока до оторизирания сервиз който да даде становище при преглед. Ако рекламацията ти е отказана трябва да ти изпратят уведомително писмо. Отвори тук: http://www.kzp.bg/index.php?mode=vie...ument_id=120и чети тези раздели:Глава пета.БЕЗОПАСНОСТ И КАЧЕСТВО НА СТОКИТЕ И УСЛУГИТЕРаздел I.Обща безопасност на стоките и услугитеРаздел II.Гаранция на потребителската стокаРаздел III.РекламацииРаздел IV.Отговорност за вреди, причинени от дефект на стокаУспех.Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Всъщност рекламации могат да се предявяват и пред упълномощено от търговеца лице, така че няма нищо нередно в това да се отиде в сервиза, ако той е упълномощен от търговеца. Но тъй като обикновено не ти дават подобна информация, винаги е най-добре да се отиде директно при търговеца. Според мен е най-добре да отидеш при търговеца, т.е. техномаркет. Като отидеш и говориш с тях - виж какво ще ти кажат. Много често сервизите правят каквото си искат, вкл. искат плащания за неща, които не трябва да се плащат от потребителя. Например нашите си купиха климатик от техноплис, който се развали. искаха им 300 лева да го оправят, като отидоха в технополис да питат защо при условие, че е купен преди 2 месеца, веднага им го оправиха без пари, че даже и оборотен им сложиха. Хубаво ще е да прочетеш закона, но ако не ти се чете или не го вдяваш, само им повтаряй, че е купен преди 2 седмици и че можело да се запалиш заради неизправната им и опасна стока. Успех. Ако не стане в технополис, ще продължиш по веригата.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
M5kov написа:Човека от магазина или от сервиза ти е звънял да ти каже "новината"?Най-добре вземи листа с констатацията на сервиза и се обади в КЗП.
Коментар
-
nikolce написа:Или е токов удар, или е от захранването. И при двата случая става от кофти, и евтини захранвания, които нямат никакви защити от токови удари. Това теб не те касае, да са си сложили качествено захранване.Само и единствено да ти е обица на ухото, да не си купуваш комп. от магазини почващи с Техно..... .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар