Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отказват ми гаранция на компютъра.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Insane написа:
    Е затова трябва да се научите да не си купувате от магазин за ядене компютри и техника. Имам няколко познати ходили до "Метро", "Темпо".... за да си купят храна за 2-3-5 дена .... хвърлят се на някоя много "красива " кутия и после си бият главата с нея....
    Това разбира се, важи само за компютърните конфигурации. Макар че настолния компютър на бившата ми вече жена е купен от там и никога не е имал какъвто и да е проблем. При това беше възможно най-евтината конфигурация, щото ни трябваше спешно.Лаптопа ми също е от там.

    Коментар


      #17
      Insane написа:
      Е затова трябва да се научите да не си купувате от магазин за ядене компютри и техника. Имам няколко познати ходили до "Метро", "Темпо".... за да си купят храна за 2-3-5 дена .... хвърлят се на някоя много "красива " кутия и после си бият главата с нея....
      Страият ми комп е купен от фирма за компютри .Казах им параметрите и те го сглобиха и досега не съм имал проблем със него освен ,че смених захранването му нищо друго .Новият се наложи да го купя от там поради други причини.

      Коментар


        #18
        sota написа:
        Insane написа:
        Е затова трябва да се научите да не си купувате от магазин за ядене компютри и техника. Имам няколко познати ходили до "Метро", "Темпо".... за да си купят храна за 2-3-5 дена .... хвърлят се на някоя много "красива " кутия и после си бият главата с нея....
        Страият ми комп е купен от фирма за компютри .Казах им параметрите и те го сглобиха и досега не съм имал проблем със него освен ,че смених захранването му нищо друго .Новият се наложи да го купя от там поради други причини.
        Колега, в София има около 1000 компютърни фирми. Тук във форума има поне 4ма колеги, които работят в такива. Не те гълча, че си купил компютър от Технопаркет, ама щом "отговаря" на параметрите - значи си знаел какво търсиш - това общо взето ти е грешката - покупка от кинкалерия. Проблема на компютъра ти, така както го чета е КАЛПАВО И ЕВТИНО китайско захранване - забивал е, щото не му е стигал тока. И като е поиграла щерката - е доумряло, щото захранването от 1000W (преимерно) всъщност е не повече от 100 в действителност. Но това е така, когато се гонят ниските цени в кинкалерията.Стъпките, които ще те посъветват от КТЗП да предприемеш са следните:1. Взимаш си ПРОТОКОЛ за отказ от сервиз с ЯСНО посочена причина2. Пускаш ЖАЛБА до фирмата продавач (ТЕХНОМАРКЕТ, а не Ролдекс)3. Чакаш отговор на ЖАЛБАТА си. (30 дни е законният срок)4. Пускаш ЖАЛБА в КТЗП придружена с договора за покупка (касов бон или фактура на частно лице, ако компютъра е с фактура на фирма - гориш) и прокола от т.1, ако имаш отговор по т.2 - и него5. Чакаш отговор на Жалбата си до КТЗП (30 дни е законният срок).6. Трябва да имаш входящ номер на рекламацията си при търговеца (или оторизираният сервиз).Нещо неясно?
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #19
          jenshen73 написа:
          sota написа:
          Insane написа:
          Е затова трябва да се научите да не си купувате от магазин за ядене компютри и техника. Имам няколко познати ходили до "Метро", "Темпо".... за да си купят храна за 2-3-5 дена .... хвърлят се на някоя много "красива " кутия и после си бият главата с нея....
          Страият ми комп е купен от фирма за компютри .Казах им параметрите и те го сглобиха и досега не съм имал проблем със него освен ,че смених захранването му нищо друго .Новият се наложи да го купя от там поради други причини.
          Колега, в София има около 1000 компютърни фирми. Тук във форума има поне 4ма колеги, които работят в такива. Не те гълча, че си купил компютър от Технопаркет, ама щом "отговаря" на параметрите - значи си знаел какво търсиш - това общо взето ти е грешката - покупка от кинкалерия. Проблема на компютъра ти, така както го чета е КАЛПАВО И ЕВТИНО китайско захранване - забивал е, щото не му е стигал тока. И като е поиграла щерката - е доумряло, щото захранването от 1000W (преимерно) всъщност е не повече от 100 в действителност. Но това е така, когато се гонят ниските цени в кинкалерията.Стъпките, които ще те посъветват от КТЗП да предприемеш са следните:1. Взимаш си ПРОТОКОЛ за отказ от сервиз с ЯСНО посочена причина2. Пускаш ЖАЛБА до фирмата продавач (ТЕХНОМАРКЕТ, а не Ролдекс)3. Чакаш отговор на ЖАЛБАТА си. (30 дни е законният срок)4. Пускаш ЖАЛБА в КТЗП придружена с договора за покупка (касов бон или фактура на частно лице, ако компютъра е с фактура на фирма - гориш) и прокола от т.1, ако имаш отговор по т.2 - и него5. Чакаш отговор на Жалбата си до КТЗП (30 дни е законният срок).6. Трябва да имаш входящ номер на рекламацията си при търговеца (или оторизираният сервиз).Нещо неясно?
          Мерси за съвета .Чакам още обаждане от сервиза ,че от последното обаждане минаха 4 дни и си мисля ,че са си променили решението.Това ще пиша после като се обадят .

          Коментар


            #20
            @sota: Няма какво да ги чакаш - отиваш и ги притесняваш. Ти приемо-предавателни протоколи имаш ли? Рекламацията ти заведена ли е в дневника за рекламацията? Входящ номер имаш ли?
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #21
              При така създалата се ситуация най-лесното за Техномаркет е да натиснат Ролдекс да не шикалкавят и да оправят по най-бързия начин компютъра на клиента им. Ролдекс веднагически ще се съгласят, защото Техномаркет е от едровите им клиенти, които едва ли умират от желание да загубят. Най-правилно е колегата sota да отиде на място в магазина, да поговори с управителя и проблемът адски бързо ще се реши.

              Коментар


                #22
                Във форума ни има поне 2-ма УПРАВИТЕЛИ на магазини Техномаркет (настоящи или бивши).Да помагат с каквото могат

                Коментар


                  #23
                  Immortal написа:
                  Във форума ни има поне 2-ма УПРАВИТЕЛИ на магазини Техномаркет (настоящи или бивши).Да помагат с каквото могат
                  Е що връзки бе? Има си законово установени правила - спазваш ги и трябва да е ок..., нали? Щото КТЗП ако ги изпраска с акт - ще е минимум за 300лв, а съм сигурен, че не са спечелили 300лв. от 1 компютър...
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    Immortal написа:
                    Във форума ни има поне 2-ма УПРАВИТЕЛИ на магазини Техномаркет (настоящи или бивши).Да помагат с каквото могат
                    Е що връзки бе? Има си законово установени правила - спазваш ги и трябва да е ок..., нали? Щото КТЗП ако ги изпраска с акт - ще е минимум за 300лв, а съм сигурен, че не са спечелили 300лв. от 1 компютър...
                    Така е, просто дадох съвет, не са нужни връзки, за да се стигне до управител на подобна фирма и да му се обясни съвсем нормално за какво иде реч, след което да се вземат адекватни мерки. Неспасяем може да е случаят само ако се издадат 2 констативни протокола за отказ от независими сервизи, че е имало токов удар. Ако има изгърмяло дъно е много трудно доказуемо поради каква причина е. И в КЗП (не КТЗП) едва ли са наясно що е то китайско захранване и що е то качествено захранване (дори и китайско). И не знам как някой може да убеди КЗП в това каква е разликата в изпушило дъно поради токов удар или лош захранващ блок. Пак казвам, всяка една голяма верига има своите начини за влияние върху фирми, чиято продукция продава.

                    Коментар


                      #25
                      Orcinus, учудващо, но си прав. Приемам, че съм се заблудил, защото във Варна на офисът им се мъдри табела "Комисия за Търговия и Защита на Потребителя" и абревиатурата (съкращението) съответно е КТЗП. Ще трябва да попитам що за идея е това И междувпрочем за захранванията си прав - на никой от КЗП не му пука китайско ли е Ирландско ли е, какво е- то просто трябва да отговаря на договора за продажба
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #26
                        jenshen73 написа:
                        И междувпрочем за захранванията си прав - на никой от КЗП не му пука китайско ли е Ирландско ли е, какво е- то просто трябва да отговаря на договора за продажба
                        Не ми се изпада в излишна полемика, при протоколи за токов удар нЕма как да се докаже, че не отговарят менташките китайски булшитове на договора за продажба. Персоналните компютри са много нежна стока, подлежаща на множество интервенции от знайни и незнайни идиоти, при това често. Единственото, което на мен ми хрумва, е, ако сервизът не се сети да пише протокол за отказ поради токов удар, да се претендира за дефект по дефолт на компютъра.

                        Коментар


                          #27
                          Е то за всеки проблем тогава си пишеш "токов удар" и се измъкваш. Баси. Токовият удар или липсата му общо взето са недоказуеми. От страна на сервиза, че е имало и от страна на клиента, че е нямало. Прясна случка от ежедневието ми:Викат ме, защото техници от фирма за касови апарати инсталирали модем към някакъв фискален принтер, включили компютъра, става късо съединение и 2 от 3те устройства вързани на серийни портове спират.Отивам аз, отварям компютъра - съответно единия ком порт без буфер - направо изпарен. Тръгвам да търся причината - откривам я в единия контакт - фаза на земното. Проблема с компютъра го оправихме евтино - нова интерфейсна платка, но опасенията ми бяха, че и едното от устройствата, което се захранва с трижилен кабел също е изгоряло, защото компютъра се е заземил през интерфейс. Оказах се прав. Това - щото някой льохман електротехник е издал обект с неправилно вързани контакти. Ново устройство - около 2000лв. При изправна ел. инсталация - никога не би се случило, а и никога нямаше да си личи.В ръцете ми са гърмели и китайски захранвания - от тия дето ги влагат в разните фешън кутии за по 32лв. 500W. Включвам го, подавам му сигнал и първото което прави е да ме замери с кондензатор... И какво? Вносителя ще ми каже "токов удар"? Ми нали ще го удари и него такъв?
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #28
                            jenshen73 написа:
                            @sota: Няма какво да ги чакаш - отиваш и ги притесняваш. Ти приемо-предавателни протоколи имаш ли? Рекламацията ти заведена ли е в дневника за рекламацията? Входящ номер имаш ли?
                            Още нямам протокол ,че ми отказват смяна на развалената част.Това ми го каза човека който ми прие компа за ремонт по телефона и като му казах че ще се обърна към въпросната комисия нито вопъл нито стон от тогава вече 5 дена.Може да са решили да го оправят.Рекламацията ми е заведена и имам бележка че са го приели за ремонт.

                            Коментар


                              #29
                              Дъното може да изгори освен от кофти захранване, от претоварване на USB контролера, ако колонките се захранват от него, не с допълнителен адаптер.На мен ми се случи такова нещо с едно вентилаторче на USB. Но това за мен също е напълно недоказуемо, по същия начин както и токовия удар.Пусни си жалба. Трябва да отидеш да си вземеш компютъра, за да ти дадат протокол, според мен.След неудовлетворяване на жалбата - жалба до КЗП. ,ще ти го сменят, но най-вероятно със същото дъно. Приготви си пари поне за някое свястно захранване - 50-100лв - и ги накарай да ти го сменят в сервиза. Това ако са ти запечатали кутията.Аз от сервиза за телевизори на техномаркет съм доволен - смениха ми в срок изгоряла матрица на телевизора, при положение че не е никак малка.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                #30
                                Аз имах подобен проблем пак с Техномаркет. Чаках от сервиза да ми върнат техниката 3 месеца и така и не ми я върнаха. Пускай жалба и те ще ги оправят. Много бързо взеха да ми се обаждат разни началници от сервиза и управителя на Техномаркет да се извиняват. Даже лелката от КЗП ми каза, че много съм ги изтраял и не е трябвало толкова да чакам(беше лятото, а тогава не се бях спрял на едно място). Жалбата може да си я пускаш и на електронната поща ако нямаш възможност да отидеш в работно време. Сканирай им всички документи и напиши жалба в свободен текс и не забравяй да си напишеш телефон за контакти, защото на мене ми звъняха от КЗП да проверяват, дали са ми звъняли от Техномаркет. Поздрави.
                                Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                                Ex.Opel Astra

                                Коментар

                                Working...
                                X