Колега гледам,че си спрял и на Ситроен Ксара в момента карам точно такава кола 1.6 бензин,комби.Доволен съм от екстрите,които има и най вече от возията,която е доста по-добра Фиат Брава.Един съвет-ако задния мост(торсиона) е за ремонт знай,че излиза от 200 до 500лв.Успех с търсенето!!!!
А замислял ли си се за еднообемна, но малко по-висока кола - не точно типичният мини ван. Моите предложения са за японки. Осем години карах безпроблемно Дайхатсу, във времена, когато никой не познаваше марката. Ако намериш читава кола, марката не е определяща.http://www.cars.bg/u420769http://www...ars.bg/u397948 - тази е 4х4http://www.cars.bg/u413393П.П. Всички обяви са само илюстративни.
LybraИ да обяснявам, няма да ме разберете. Опелджии такива П.П. Аз никога не бих си взел кола, която от 3 години вече не съществува като фирма поради фалит. Визирам Rover.
Immortal , без да се обиждаш... ама ако слушам "майсторите" никога не трябва да си вземам италиански боклуци които се трошат всеки ден. Както и коли дето им е скъпа поддръжката ( алфа, ланча и.т.н )И колегата е казал : Здравейте колеги. Мисля да су купувам кола, леко семейна (двама сме,ама живи и здрави мислим да се увеличаваме Rolling Eyes ) Ами той колегата направо си плаче за Rover 400 или Honda Civic Itd 2.0 105 hp. ( А-а ами те направо били близнаци , то само 1 емблема ги различавало ). Май не са чак толкова фалирали.Хайде да се обосновем. Здрава ходова част , НИСЪК разход на гориво , части ИМА , в никакъв случай не са на космически цени.
681-а - от тук започва България, 1878-а - от тук започва свободата, 1914 - от тук започва животът ни!
7:2 ( 1968г. ), когато пресата из Европа пише : "Отбора на народа победи със 7:2 отбора на властта"
Ако ти кажа че на Мареата от подписа (98 набор) освен консумативи като филтри, масло и първоначалното обслужване, са сменяни само - едни носачи преди 2 години, едни биалетки наскоро, корпус на скоростния лост, един акумулатор и пълнене на климатика за 4ри години сигурно няма да повярваш. Като на година и се навъртат по минимум 10 хиляди километра само на чиста нафта без добавки за зимата и тем подобни глупости.
||El PasoPerformance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Мерси на всички до сега То, че от кола до кола разликата е убийствена няма спор. Всички търсим евтини и добре подържани коли, ама да уцелиш такава си е късмет. Вярно, че мареята дето карах си беше Сбирщайн, възкраснала от моргата и т.н., ама ме кефеха всичките и екстри, меките седалки..... На астра комби не съм се возил, ама обикновената си е с леко дървена возия А пък и всички се хванахте за гоелмите автомобили Засега сме малко семейство и Пунто ни върши работа, а за него никой нищо не казва... Идеята на комбито е, че служебната ми е такава и извън работно време страшно много багаж е пренесла, а пък личната е типо и от нея съм много доволен затова бих си взел и пунто. Поради това се колебая м/у комби и седан. Иначе остават астра, мареа и пунто
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
А бебешката количка, живот и здраве, къде ще я туриш? Предлагаме "големи" коли, защото като тръгнеш с фамилията пренасяш половината покъщнина . Пак ли ще сменяш колата?
Семейна кола като се каже, а и вече практиката ме е убедила, трябва да е най-малкото комби, още по-добре миниван. Сивика и още по-малко пък Ровъра, който е английското изпълнение с по-луксозни материали, в никакъв случай не могат да бъдат семейни коли. Immortal-а е прав за Либрата - тя е с особено излъчване, дух и красота, но пък по размери е същата като Мареата и по тази причина и аз вече я отписах като вариант за следващ автомобил. Трябва нещо по-голямо. Сега в неделя последно правих такова преселение след отпуската - колата беше фул до тавана. Можеше тук-там и още да побере, но си иска още място. Какви Пунтовци, какви каручки?! От комби нагоре е отговорът за семейство. Като сложа на задната седалка детската седалка и кошчето за бебето, жена ми трябва да се изнесе на квартира, за да пътува удобно :D Отделно - детската количка в багажника и оттам-насетне започва другият багаж, като имай предвид, че обикновена кола, а не комби, още дотук щеше да е пълна. На мен ми хареса, поне като визия, Маздата от предложенията на =Rudi= по-нагоре, но не съм се задълбочавал все още в огледа на този автомобил.
На мен ми хареса, поне като визия, Маздата от предложенията на =Rudi= по-нагоре, но не съм се задълбочавал все още в огледа на този автомобил.
http://www.cars.bg/u430576 - един чудесен екземпляр, но по-скъп от планирания бюджет. Нямам вече нужда от такъв тип кола, иначе този модел щеше да е моят избор за около 5-6000лв. При сгънати задни седалки става направо фургон.За това я препоръчах на колегата - голяма, но и елегантна.
Няма какво да си кривите душата, тия Астри са наистина много издръжливи. Един приятел има такава 2.0 dti от около 5 години и нищо не е правил по двигателя, само нещо по окачването, а я кара така все едно е служебна. С неговия начин на експлоатация, за същото време щеше да е уморил поне 3 ФИАТ-а. Друг познат, караше известно време такава служебна - същата работа. Има такива Астри с дизелов двигател Исузу, според опелджиите това е най-добрият избор. Ако имаш италианска кола и искаш всичко да и е наред, трябва да я гледаш като писано яйце, и ако не си готов да го правиш, хич не се захващай.
Аз мареата я имам от кажи речи 5 години, термостат брои ли се за нещо по двигателя или не??? Стига с лайняни постулати - и баща ми не беше правил нищо по опела ми, но в момента кадетчето става само за скрап.
Коментар