Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ при избор на кола:)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Обявена е за най красиво комби за 2003г или 2004 когато излиза модела. Тоз(тези) дето са обявили тази Онда за най-красиво комби трябва да са имали свински вкус или са били под въздействието на силни наркотични вещества.Иначе точно за катафалка си е.Един от нашите доктори се излъга и си купи от Дупница такова грозилище дизел.След месец смеси водата с маслото.Гарнитурата му я смениха,шлайфаха му малко главичката,ама я ползва наистина и за катафалка :D .без да се майтапя.При някои неуспешни операции откарва по някой труп до моргата,а е съвсем близко,но явно добре му плащат за тази услуга.Може и затова да го е взел тоз которник де...да му мяса поне като ги кара при св.Петър.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #92
      Аз па си харесвам моя мерцедес...спя, ям, готвя, даже ак*м в него.

      Коментар


        #93
        Много силно се отчайвам от този форум,като се заговорят някакви такива неща,от сорта да сравнявате Мерцедес с която и да е италианка..Все едно да ми сравнявате Лом и Лондон..И какви са тея глупости за 124-ката.... На съседа ми,който е инструктор,предната му кола беше 124-ка и тя беше на 1 500 000 км. (сега кара Е-класа) на един основен ремонт и вървеше на пушкаКОЙ ФИАТ ще изкара толкова ? Аре стига с тея глупости,на кой какво му стърчи,че ставаме за смях пред всички..Направо умирам от смях,като ви чета мненията..
        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

        Коментар


          #94
          itan75 написа:
          ...Един от нашите доктори се излъга и си купи от Дупница такова грозилище дизел.
          Еми хитро го направил човека, няма само да опъва сестрите в комбито, ще си го ползва и за други цели. Викам си, я да видя тази тема, ако автора все още не е закупил нищо, да види бравото на Imortal.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #95
            liverpool235 написа:
            Много силно се отчайвам от този форум,като се заговорят някакви такива неща,от сорта да сравнявате Мерцедес с която и да е италианка..Все едно да ми сравнявате Лом и Лондон..И какви са тея глупости за 124-ката.... На съседа ми,който е инструктор,предната му кола беше 124-ка и тя беше на 1 500 000 км. (сега кара Е-класа) на един основен ремонт и вървеше на пушкаКОЙ ФИАТ ще изкара толкова ? Аре стига с тея глупости,на кой какво му стърчи,че ставаме за смях пред всички..Направо умирам от смях,като ви чета мненията..
            Брей доживях да видя и 1 500000км цифра на Магарцедес дОекслоатиран в България.Не че нещо,ама пробег до милион км по-реално звучеше.И така да е какво от това? На времето като почнах работа в Нефтозавода сега Лукойл през 2001г като автобусен шофьор ми дадоха един върнат дападжийски Икарус.Беше на около 2 000 000км .Нямаше здраво място ни по каросерията,ни по двигателя.Двигателя беше на около 40 основни ремонта-набиване на нови ризи,бутала,сегменти и айде пак на пистата.Само при мен 6 пъти сменяхме скоростната кутия и съединителя.Диференциала,който беше на редуктори виеше и него само при мен го сваляхме около 3 пъти,а редукторите колко пъти са сменяни не помня вече.Дюшемето на коридора,където вървяха пътниците се беше нацепило като на циганин петата .Задната врата не се отваряше и въпреки,че я бях уплътнявал със силикони и каквото имаше за моя сметка в салона за един ден влизаше толкова прахоляк,че на ден съм минавал до десет пъти със стирката.Нямам думи просто,но имам база за сравнение и това е точно Икарус-Мерцедес 124-здрави като бикове,но уморени бикове.Кому е нужна тази здравина обаче? Кой българин,ще измине милион километра с тези заплати и с тези цени на горивата и то точно с харчещ като камион кораб 124? Другите мега здрави дараци пък са японските и особенно като вземат да фалят некви сиви и скучни Койоти,мАзни и прочие направо..
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #96
              Аз продължавам да не схващам логиката на твърденията ви - в един момент мислех, че е за това, че на мен и други които карат такава кола им е малка оная работа - явно не е това.После останах с впечатление, че един малчуган ме убеждава, че МБ нямат иновации, като ми цитира и някакви източници - съшо толкова неверни и лъжовни. Оказа се, че не е.После същи малчуган подхвана теорията със чупливия 190, което сами разбирате, че е доста несъстоятелен показател и пример.Още по-натам ти ни обясни, че w124 имал една лампа на таблото - отново невярно и сигурен показател, че и двамата сте се качвали в МБ, колкото и в космическа совалка.Накрая подхващаш теорията, че 124 е стар(сякаш това е единствения произведен модел) и че харчел много - поредна лъжа - справка: 99% от таксиметровите фирми в Германия. Но е вярно също, че потребителите на 10 годишни Фиати в 90% от случаите имат за алтернатива този модел. Защото струва колкото Фиата им или поне малко по-скъп.Аз си казах мнението, като човек, сменил 4 фиата и една Алфа. Единственият хубав спомен от ФИАТ ми е от първото ми Ритмо - абсолютно не разрушим автомобил.След това, каквото и да си говорим ФИАТ и всичко, което произвеждат те си е един доста сериозен, адски скъп за поддръжка чуплив боклук. Това е положението. ФИАТ си е просто едно гнило дърво - изглежда здраво, а в същността си - отвратително скапано.

              Коментар


                #97
                . ФИАТ си е просто едно гнило дърво - изглежда здраво, а в същността си - отвратително скапано.[/quote] Подобни думи думи казах и във Фолскваген форума в защита на Фиат,като един се опита да ми сравни колко по-хубав и нетрошлив бил неговия Фолксваген Гоуф 2 1986г 1.3 бензин с Мареа :P .Получих вечен бан и естествено се регнах под друго име,защото пък за разлика от теб,аз съм имал 25 лични коли от които 3 пасата и един гоуф,а пък тези докарани на собствен ход от Австрия и Германия в първите години на демокрацията с цел препродажба изобщо не ги броя.С автовоза,който карах близо година там впечатления нямам за път и пътно поведение.Там палиш котора от автокъщата ли било,от частно лице ли било и качваш на автовоза.Опъваш ръчната,ако има такава,слагаш запънките на колелата и обираш с коланите.Мога да ти опиша,аз пък твоя синдром моето момче.Това е така наречения синдром как да го нарека да го разбереш,защото ще ти малко трудничко...чОвек се приспособява и хвали това,което има в момента.Ти си имал Ритмо сигурен съм,че тогава онези години си биел барабана,колко е добро.За Алфата докато си я притежавал също.Сега малко ти се е дигнал гарда с тая Цедка,която си закупил за повече от 13000лв-нереално висока цена,на сигурно "реални километри".Като я покараш година-две,като сравниш колко нереално са им по-високи цените на частите и като я продадеш впоследствие на поредния с малка чурка ли беше ,ще почнеш да хвалиш поредното си закупено ръждиво джелезо.И аз вече месец и половина нямам Мареата,защото я продадох,ама лоша дума за нея не мога да кажа,защото хляб не съм ял,но за нея имаше винаги най-доброто.И защитавай си наистина колосите на "Немското автомобилостроене" във 4-те форума на Мерцедес
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #98
                  Ами то, на Голф 2 какво да му се счупи - на каручка нещо може ли да се счупи?! И аз за Мареата лоша дума не мога да кажа... А мерджаните са, меко казано, грозни - сякаш правени от хора без всякакво въображение, с усещането, може би, че войната още не е свършила и всичко трябва да е солидно, ръбесто, страшно. Дори не се заглеждам по подобни автомобили, защото будят тънка усмивка у мен.
                  Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                  Коментар


                    #99
                    Защо бе, аз се заглеждам.И обикновено виждам 6-7 "бразилци" да слизат от такива коли!Пред 30+ годишен таралясник, останал без душа, предпочитам Мареата, за която не мога да кажа лоша дума!
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      PASSARELLA написа:
                      После останах с впечатление, че един малчуган ме убеждава, че МБ нямат иновации, като ми цитира и някакви източници - съшо толкова неверни и лъжовни. Оказа се, че не е.После същи малчуган подхвана теорията със чупливия 190, което сами разбирате, че е доста несъстоятелен показател и пример.
                      Обръщението "малчуган" го приемам като комплимент. Имаш предвид младеж, нали? С моите 40 години... А ти може би искаш да ми кажеш, че 190 не е типичен Мерцедес ли? Ами типичен си е. Дърво от класа Кошник с мерник Карам го вече 5 години (от време на време, когато ходя по обектите). Имам доста преки наблюдения. Кое му е несъстоятелното? Твоето впечатление от италианските коли се базира на твоите дараци, които си купил 5-та ръка от някой джамбазин.Моето за Мерцедес се базира на точно това 190, което е купено чисто ново от официалния вносител през 1992-ра. Карано е от шефа, жена му, колегата и мен.

                      Коментар


                        PASSARELLA написа:
                        Lane Staley написа:
                        Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
                        Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.
                        Следващия... за това на всички модели таблата им са еднакви... като започнеш от една 124-ка, минеш през Ц класа, Е класа, бусовете им, само S - класата малко се различава откъм табло.Незнам за какви иновации говориш.Не споря, че като кола, и най-вече като марка е по добро от фиата, ама толкова да ги прехвалвате тея мерцедеси........

                        Коментар


                          Immortal написа:
                          PASSARELLA написа:
                          После останах с впечатление, че един малчуган ме убеждава, че МБ нямат иновации, като ми цитира и някакви източници - съшо толкова неверни и лъжовни. Оказа се, че не е.После същи малчуган подхвана теорията със чупливия 190, което сами разбирате, че е доста несъстоятелен показател и пример.
                          Обръщението "малчуган" го приемам като комплимент. Имаш предвид младеж, нали? С моите 40 години... А ти може би искаш да ми кажеш, че 190 не е типичен Мерцедес ли? Ами типичен си е. Дърво от класа Кошник с мерник Карам го вече 5 години (от време на време, когато ходя по обектите). Имам доста преки наблюдения. Кое му е несъстоятелното? Твоето впечатление от италианските коли се базира на твоите дараци, които си купил 5-та ръка от някой джамбазин.Моето за Мерцедес се базира на точно това 190, което е купено чисто ново от официалния вносител през 1992-ра. Карано е от шефа, жена му, колегата и мен.
                          Шефа ти в Ямбол си е купил нов мерцедес през ’92 ли бе мен!? Тоя е писал и онова за първите АБС-и на Крайслер - от мен да знаеш

                          Коментар


                            PASSARELLA написа:
                            Шефа ти в Ямбол си е купил нов мерцедес през ’92 ли бе мен!? Тоя е писал и онова за първите АБС-и на Крайслер - от мен да знаеш
                            Само тъй ще да е.Според теб, само в София ли са купувани нови коли по онова време, а?Баси и комплексаря софийски...

                            Коментар


                              avvasilev написа:
                              Защо бе, аз се заглеждам.И обикновено виждам 6-7 "бразилци" да слизат от такива коли!
                              Хахах, седя и се смея с глас, а жената ме гледа като полезно изкопаемо и се чуди какво става... наистина много "бразилци" карат 190-ки и 124-ки... По 7 не, ама по 6 гадини редовно ги виждам накачорени и винаги ми става мн смешно... а то в родния ми Пазарджик нали хич няма бразилско население... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар


                                Ама как си вярвате само. Всички коли са кошнци, само фиат е автомобил. Карате ама наистина кошници по на 13-15г за по 1000-2000лв но въпреки това вашето си е най яко и хубаво че и бързо. Но така е винаги , когато гроздето е високо то е неминуемо кисело.
                                HONDA I-VTEC

                                Коментар

                                Working...
                                X