Я като заговорихме от мерцедес. Няма да е зле да се погледне тази тема на човек който не случаен!:http://www.classiccar-bg.com/index.p...n.htmlКато цяло новите коли гният повече от старите в дългосрочен план заради намалената защита и приемането на правилото "караш 5-6 години - хвърляш" и естествено после си купуш нова.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ при избор на кола:)
Collapse
Заключена тема
X
X
-
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Lane Staley написа:Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
Коментар
-
PASSARELLA написа:Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
За Мерцедес преди казваха така.."Мерцедес и всички останали".Сега особенно в Германия казват така "Мерцедес като всички останали". Толкова свалиха качеството заради алчни менъджери,че в новите модели дефектите особенно по електрониката са масови http://mercedes-bulgaria.com/e-klasa...roblemite.html Естествено,че 124,ще се разваля по-малко в него няма нищо като електроника.Симвоализирания за "железен" петак дизел със това огромно купе с изключително грозна и дебелашка задница като тръгнеш да изпреварваш поглеждаш календара.Разхода му на гориво,заради огромната охладителна площ на предкамерата е като на малък автобус.ГНП-тата-редови.Вътре в купето тясно,ама тясно за такъв огромен на външни размери кораб.Подлакътника ти се навира в лявата ръка все едно караш товарна КИА проектирана за японци с ръст около "кинта и двадесет".Тунела за кардана висок почти на средата на предните седалки.Ако пътува случайно трети човек на задната седалка,ще трябва почти да проявява акробатични умения и да си е захапал коленете.Арматурното табло с тези грозни големи цифри непроменено дори в следващия модел тъй наречената "очиларка" убива поне лично у мен всякакво желание за пътуване.Зимата особенно автоматиците изчакват идването на щъркелчетата,защото няма каране това чудо с тази тежка иначе задница.Едно име останало в историята и компенсиращо комплексирани личности.Донякъде така казват и за БМВ,но БМВ в последните години се утвърди,като марка за изключително красиви и най-важното здрави автомобили.Семейна кола с престиж и авторитет,ако се търси това е или 3-та или 5-та серия на БМВ.Като цени на старо винаги БМВ е струвало значително по-малко в сравнение с аналогичния клас на "първоотеца на автомобилите".EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
donnna написа:PASSARELLA написа:Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.
Коментар
-
PASSARELLA написа:Lane Staley написа:Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
Коментар
-
Едно мнение на човек, който кара астра Г, точно като моята, със същия двигател 1.6 16V (минаващ за маслояден). Карал я е достатъчно дълго . Цитирам го дословно:"Здравей колега.Аз имам кола със същия мотор.Колата е купувана нова от Германия от мой близък, а при мен дойде на 17 000км.Сега е на 540 000.На около 400 000 започна да изпушва синьо.Спукам се по наклон например на скорост без газ.Свършва надолнището и като подам газ и отзад излизаше син пушек.Предположих че е от гумичките защото ако бяха сегменти щеше да пуши постоянно.Мой познат майстор ми каза че има подходяща скоба и че може да ми смени гумичките на място.130 лв и ден работа(майстора беше сам в неделя) и колата спря да пуши. На 10000км маслото ми пада от макс на мин. След смяната на гумичките масло не доливам. Просто за 10000км то слиза от макс до мин и го сменям направо с ново.Карал съм я само с GM 10w40-полусинтетика.Веднъж само като почна да изпушва както ти писах пробвах с минерално пак на GM 15w40.Иначе е много корав автомобил.Главина смених само веднъж.На 450 000 ми се прееба хидравличната помпа. 180лв от моргата и пак на пътя. Ремъци ролки на 60000 сменям.. Водна помпа 2 пъти. Съединител на 240 000 за първи път. Амортисьорите не съм пипал.Не знам как са живи още. Компютъра смених пак на около 450 000. Педала на газта почна да не реагира.От началото рядко в последствие не ставаше да се кара. 350лв от софия втора ръка. ЕГР клапана го затапихме на 150000км някъде. Това е в общи линии историята на моята астра" На мен историята ми се струва добра.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Immortal написа:PASSARELLA написа:Lane Staley написа:Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
Коментар
-
snake написа:Всъщност аз имах предвид тези хонди. Задницата им е неестествено голяма, има нещо не както трябва.Но Мишо май говори за друга модификация, може би тази по-долу. Наистина изглежда добре, с изключение на цвета :HONDA I-VTEC
Коментар
-
Наистина, явно е въпрос на вкус. На мен тази Хонда ми е изключително грозна, говоря за визия. Иначе не се съмнявам, че е превъзходен автомобил, но първата асоциация, като я видя, неизбежно е катафалка. А мисля, че не за най-красивото, а за най-грозното комби е обявена, защото по случайност през месец май някъде го бях чел това и на следващия ден го видях на Дряновския манастир - не можеш ме накара да си купя такова нещо! Изобщо, към днешна дата съвременните автомобили май стават все по-грозни и аз, дори да се замислям и оглеждам за нещо ново, в момента съм в един вид безизходица и нищо не ми харесва...Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
PASSARELLA написа:Глупостите ти очевидно нямат край. Ама карай...
Коментар
-
Е, вие пък ш’са изтрепете за едни коли и на кой му стърчала емблемата и на кой оная работа... То ако всички харесвахме едни и същи коли щеше да има само един производител на автомобили, а не 200... Форума е за да изказваме мнението си, а не да го налагаме на другите...M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
msotiroff написа:Е, вие пък ш’са изтрепете за едни коли и на кой му стърчала емблемата и на кой оная работа... То ако всички харесвахме едни и същи коли щеше да има само един производител на автомобили, а не 200... Форума е за да изказваме мнението си, а не да го налагаме на другите...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар