Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ при избор на кола:)

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Я като заговорихме от мерцедес. Няма да е зле да се погледне тази тема на човек който не случаен!:http://www.classiccar-bg.com/index.p...n.htmlКато цяло новите коли гният повече от старите в дългосрочен план заради намалената защита и приемането на правилото "караш 5-6 години - хвърляш" и естествено после си купуш нова.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #77
      Lane Staley написа:
      Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
      Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.

      Коментар


        #78
        PASSARELLA написа:
        Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.
        позволявам си да цитирам Дидо, че гледам - няма го наоколо.... за неразбралите :"Забелязал съм, че мъжете, на които не им стърчи това, дето трябва да им стърчи, си вземат коли, на които им стърчи емблемата Все нещо трябва да стърчи Аз за щастие, все още нямам нужда от стърчаща емблема"
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #79
          За Мерцедес преди казваха така.."Мерцедес и всички останали".Сега особенно в Германия казват така "Мерцедес като всички останали". Толкова свалиха качеството заради алчни менъджери,че в новите модели дефектите особенно по електрониката са масови http://mercedes-bulgaria.com/e-klasa...roblemite.html Естествено,че 124,ще се разваля по-малко в него няма нищо като електроника.Симвоализирания за "железен" петак дизел със това огромно купе с изключително грозна и дебелашка задница като тръгнеш да изпреварваш поглеждаш календара.Разхода му на гориво,заради огромната охладителна площ на предкамерата е като на малък автобус.ГНП-тата-редови.Вътре в купето тясно,ама тясно за такъв огромен на външни размери кораб.Подлакътника ти се навира в лявата ръка все едно караш товарна КИА проектирана за японци с ръст около "кинта и двадесет".Тунела за кардана висок почти на средата на предните седалки.Ако пътува случайно трети човек на задната седалка,ще трябва почти да проявява акробатични умения и да си е захапал коленете.Арматурното табло с тези грозни големи цифри непроменено дори в следващия модел тъй наречената "очиларка" убива поне лично у мен всякакво желание за пътуване.Зимата особенно автоматиците изчакват идването на щъркелчетата,защото няма каране това чудо с тази тежка иначе задница.Едно име останало в историята и компенсиращо комплексирани личности.Донякъде така казват и за БМВ,но БМВ в последните години се утвърди,като марка за изключително красиви и най-важното здрави автомобили.Семейна кола с престиж и авторитет,ако се търси това е или 3-та или 5-та серия на БМВ.Като цени на старо винаги БМВ е струвало значително по-малко в сравнение с аналогичния клас на "първоотеца на автомобилите".
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #80
            donnna написа:
            PASSARELLA написа:
            Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули.Когато Мерцедес е пуснал серийно производство на автомобили с климатик и автоматична ск.кутия, ФИАТ е продавал моделите си в Полша.Когато Мерцедес е демонстрирал по 2 екземпляра от ВСЕКИ свой модел с пробег от над 1 000 000 мили в САЩ, ФИАТ е измислил Типо.За да знаеш, какво ще има в семейният ти ван след 10г. трябва да си вземеш Мерцедес - днес.Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.
            позволявам си да цитирам Дидо, че гледам - няма го наоколо.... за неразбралите :"Забелязал съм, че мъжете, на които не им стърчи това, дето трябва да им стърчи, си вземат коли, на които им стърчи емблемата Все нещо трябва да стърчи Аз за щастие, все още нямам нужда от стърчаща емблема"
            Заелязвам, че и двамата имате изклчителен поглед за това какво и колко им стърчи на мъжете с коли със стърчащи емблеми. Винаги съм таял подобни опасения и подозрения - но сега вече съм сигурен! Вълнува ви на кой колк му стърчи - браво, момичета!Итан, велика глупост каза, мойто момче - можеш ли да поясниш какви съображения карат автоматика на автомобил със задно предаване да не тръгва зимно време поради тежката си задница подпомогнат от ASR, монтиран от края на 69 година!? Ама хайде моля ви се като говорите и пишете врели некипели - вземете се пообразовайте малко, попрочетете, поинтересувайте се, направете си изводи ако можете и тогава се правете на много оригинални. Засрами се, мойто момче!

            Коментар


              #81
              той автора на темата от кога ли е забравил, че е писал тука ние само седим и си чешем клавиатурите...
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #82
                PASSARELLA написа:
                Lane Staley написа:
                Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
                Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули....Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.
                -Еърбега е измислен в САЩ и първата кола с такова чудо е Chrysler през 1967-ма. За пръв път еърбег се предлага на Мерцедес S-klasse като скъпа опция през 1981.-ABS - първата серийна кола с такова чудо е пак Chrysler Imperial през 1971. -ESC (ESP) е разработена от Bosch и едновременно е монтирана на BMW и Mercedes за пръв път.-Първата роботизирана конвеирна линия за сглобяване на автомобили е тази на FIAT - през 1978;-Common Rail технологията е разработена успешно от ФИАТ, впоследствие неблагоразумно продадена на Бош. Въпреки това първият сериен лек автомобил с комън-рейл двигател е Алфа Ромео 156 през 1997. През същата година, НО ПО-КЪСНО я въвеждат и в Мерцедес С220.-Първият дизелов автомобил с директно впръскване е ФИАТ Крома през 1986.-Газоразпределението с променлива фаза (VVT) е разработено от ФИАТ. Първата серийна кола с VVT система е Алфа Ромео Спайдър 2.0 през 1980.-Първата 5 степенна ръчна скоростна кутия е монтирана на Ланча Ардеа през 1948;-Първата 6 степенна ръчна скоростна кутия - Алфа Ромео 33 Страдале през 1967;Ето ти списък на нововъведенията в автомобилостроенето.Името Мерцедес се среща 3-4 пъти.

                Коментар


                  #83
                  Едно мнение на човек, който кара астра Г, точно като моята, със същия двигател 1.6 16V (минаващ за маслояден). Карал я е достатъчно дълго . Цитирам го дословно:"Здравей колега.Аз имам кола със същия мотор.Колата е купувана нова от Германия от мой близък, а при мен дойде на 17 000км.Сега е на 540 000.На около 400 000 започна да изпушва синьо.Спукам се по наклон например на скорост без газ.Свършва надолнището и като подам газ и отзад излизаше син пушек.Предположих че е от гумичките защото ако бяха сегменти щеше да пуши постоянно.Мой познат майстор ми каза че има подходяща скоба и че може да ми смени гумичките на място.130 лв и ден работа(майстора беше сам в неделя) и колата спря да пуши. На 10000км маслото ми пада от макс на мин. След смяната на гумичките масло не доливам. Просто за 10000км то слиза от макс до мин и го сменям направо с ново.Карал съм я само с GM 10w40-полусинтетика.Веднъж само като почна да изпушва както ти писах пробвах с минерално пак на GM 15w40.Иначе е много корав автомобил.Главина смених само веднъж.На 450 000 ми се прееба хидравличната помпа. 180лв от моргата и пак на пътя. Ремъци ролки на 60000 сменям.. Водна помпа 2 пъти. Съединител на 240 000 за първи път. Амортисьорите не съм пипал.Не знам как са живи още. Компютъра смених пак на около 450 000. Педала на газта почна да не реагира.От началото рядко в последствие не ставаше да се кара. 350лв от софия втора ръка. ЕГР клапана го затапихме на 150000км някъде. Това е в общи линии историята на моята астра" На мен историята ми се струва добра.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #84
                    Immortal написа:
                    PASSARELLA написа:
                    Lane Staley написа:
                    Точно в този случай правиш компромис със сигурността. Защото съвременните "кенефи" имат деформационни зони, поглъщащи и разсейващи енергията от удара. Но нищо де, важно е в подписа да има MB
                    Когато Мерцедес е измислил деформационните зони, еърбега, ABS-a, EPS-a, и други подобни системи за сигурност, ФИАТ се е гордеел с Жигули....Общо взето - каквото Мерцедес е направил - всеки го е повторил. След много години.
                    -Еърбега е измислен в САЩ и първата кола с такова чудо е Chrysler през 1967-ма. За пръв път еърбег се предлага на Мерцедес S-klasse като скъпа опция през 1981.-ABS - първата серийна кола с такова чудо е пак Chrysler Imperial през 1971. -ESC (ESP) е разработена от Bosch и едновременно е монтирана на BMW и Mercedes за пръв път.-Първата роботизирана конвеирна линия за сглобяване на автомобили е тази на FIAT - през 1978;-Common Rail технологията е разработена успешно от ФИАТ, впоследствие неблагоразумно продадена на Бош. Въпреки това първият сериен лек автомобил с комън-рейл двигател е Алфа Ромео 156 през 1997. През същата година, НО ПО-КЪСНО я въвеждат и в Мерцедес С220.-Първият дизелов автомобил с директно впръскване е ФИАТ Крома през 1986.-Газоразпределението с променлива фаза (VVT) е разработено от ФИАТ. Първата серийна кола с VVT система е Алфа Ромео Спайдър 2.0 през 1980.-Първата 5 степенна ръчна скоростна кутия е монтирана на Ланча Ардеа през 1948;-Първата 6 степенна ръчна скоростна кутия - Алфа Ромео 33 Страдале през 1967;Ето ти списък на нововъведенията в автомобилостроенето.Името Мерцедес се среща 3-4 пъти.
                    АБС-ът с който караш колата ти е измислен от Мерцедес, съвместно с R&D центровете на Роберт Бош през 1978 и това е повече истина от колкото това че ти съществуваш. По останалите неща също има какво да се говори, но ако сънят ти е по-спокоен, като кажеш, че Мерцедес не са измислил кой знае какво в автомобилите - нека бъде така. Спи спокойно - пълни некадърници са Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Също така, Комън рейл никога не е измислян от техниците на ФИАТ. Той е изобретен в независим изследователски институт в град Бари, след което логично е предложен за внедряване на ФИАТ. По това време, отдела на който е предложен е оглавен от идиота Лука ди Монтедземоло, който го определя като несъстоятелно предложение.След това института го предлага на БОШ, които го предлагат за одобрение от Мерцедес и така системата вижда бял свят.Но за да можеш драги, да се пънеш с лъжовната си информация за Комън рейл е било необходимо първо да бъде изобретен турбодизелът - отново Мерцедес.Глупостите ти очевидно нямат край. Ама карай...

                    Коментар


                      #85
                      snake написа:
                      Всъщност аз имах предвид тези хонди. Задницата им е неестествено голяма, има нещо не както трябва.Но Мишо май говори за друга модификация, може би тази по-долу. Наистина изглежда добре, с изключение на цвета :
                      Тази хонда колега е точно като моята.Разликата между тази хонда и обсъжданите тук коли няма да ти казвам каква е :D Гледам живееш наблизо ,ако имаш път към Пловдив ела, ще ти дам да я покараш малко и тогава постовете ти ще са доста различни от сегашните.Обявена е за най красиво комби за 2003г или 2004 когато излиза модела.А средната и цена в БГ е около 14000лв. По темата, подържам мнението на колегата Пасарела че мерцедес е добра семейна кола. И бих препоръчал също мерседес но не в комби варианта.Една цетка 98-00 година примерно.
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар


                        #86
                        Съжалявам, просто въпрос на вкус. Иначе не се съмнявам, че е страхотен автомобил.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #87
                          Наистина, явно е въпрос на вкус. На мен тази Хонда ми е изключително грозна, говоря за визия. Иначе не се съмнявам, че е превъзходен автомобил, но първата асоциация, като я видя, неизбежно е катафалка. А мисля, че не за най-красивото, а за най-грозното комби е обявена, защото по случайност през месец май някъде го бях чел това и на следващия ден го видях на Дряновския манастир - не можеш ме накара да си купя такова нещо! Изобщо, към днешна дата съвременните автомобили май стават все по-грозни и аз, дори да се замислям и оглеждам за нещо ново, в момента съм в един вид безизходица и нищо не ми харесва...
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар


                            #88
                            PASSARELLA написа:
                            Глупостите ти очевидно нямат край. Ама карай...
                            Всичките ми глупости са от информации, които мога да цитирам.Явно твоите глупости нямат край.И нищо на света не може да ме накара да харесам кола, чийто километраж се осветява от 1 лампа пред него, а всичките му копчета изглеждат като правени през 40-та година. Да не говорим за идиотщината фаровете ти да остават да светят като угасиш колата и извадиш ключовете. Сложили им един мерник отпред и си мислят че е танк Карам служебен Мерцедес, ако не си разбрал. Може да сме уцелили най-чупливия такъв, или може да е някакво менте, правено в Китай, не знам... но е факт, че е супер дървена кола и постоянно нещо й се чупи. Говоря за 190, което е съизмеримо по клас и възраст с нашите коли. Изглежда като 2 поколения по-стар автомобил - по всичко. Да не говорим, че мяма ни една от екстрите, които имаше дори Темпрата ми.Не ми набутвай тука разни S класи, щото са от много по-различен клас.Карай си танка и бегай у форума на МБ да си мерите емблемите.

                            Коментар


                              #89
                              Е, вие пък ш’са изтрепете за едни коли и на кой му стърчала емблемата и на кой оная работа... То ако всички харесвахме едни и същи коли щеше да има само един производител на автомобили, а не 200... Форума е за да изказваме мнението си, а не да го налагаме на другите...
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар


                                #90
                                msotiroff написа:
                                Е, вие пък ш’са изтрепете за едни коли и на кой му стърчала емблемата и на кой оная работа... То ако всички харесвахме едни и същи коли щеше да има само един производител на автомобили, а не 200... Форума е за да изказваме мнението си, а не да го налагаме на другите...
                                Така е, обаче има едни хора които, като вземат някаква кола, почват да гледат "от високо". Като един мой приятел, взе си W124 бензин (газ) на пълнолетни години, и всеки път натяква че "това е Мерцедес" . За тези пари щеше либра да си вземе, поне 10 години по нова, еее ама "това е мерцедес" . Нищо че два пъти го бутаме да запали, и един път ходихме да го дърпаме от околовръстното. Не ме разбирайте грешно, мерца е наистина кола, обаче между два курника, предпочитам по-новият, по-съвременният.
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X