Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ и консултация при покупка на Фиат Стило 1.6 - Враца

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Добре, ще напиша по-дълъг коментар, явно има интерес и това не се знае. Абсолютно всички стилота си свалят боята на ъгъла на прага пред задната гума, виж снимката по-долу. От предните гуми изхвърлените прашинки и песъчинки попадат точно на ръба на прага, има доста голям завой там. С годините и постоянното търкане праговете изглеждат все едно са минати с пясъкоструйка. Ако все още не се е стигнало до метала, то боята изглежда наранена с много кръгли язви, след като не се вземе някакво решение за правене и се кара така, продължава да се бели прага докато се стигне до ламарината. След това ръждата си тръгва от само себе си Абсолютно всички стилота, които са с 5 врати го имат този проблем, може би и другите, но за тях не говоря конкретно. Когато ходите да гледате за стилота това е първото място, където трябва да погледнете. Няма кола да не е ремонтира там, ако не е - много ще е набита боята. Ако всичко е ок, ясно е, че е прясно боядисана. Не съм видял перфорирано стило, говоря за повърхностна ръжда. Ако я нямаше тази забележка плевенската вече щеше да слуша в гаража Друго ме интересува - вижте си машините - на запален мотор духат ли през капачката на маслото и яко ли е?
    кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
    кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

    Коментар


      #17
      krasio_79bs написа:
      hood написа:
      Ами при този проблем се наблюдава загуба на мощност повишаване на разхода на гориво... и Check Engine-а свети почти винаги... като има проблясъци и за по 3-4 дена без да свети ... За жалост мойта количка е с такава диагноза и сега се опитвам да преживея малко кинти за да и сменя ECU-то Иначе вярно 4-вратото не изглежда чак толкова добре... но пък отпред е същото И все пак поразпитай тук там Много ще е добре да се закачи на една диагностика просто да се види какво ще си каже
      :D Колега,кой те вкара в тия филми със детонационият датчик???Това е датчик заради който едва ли ще си замине ЕКУ то на автомобила.Моята е със същата диагноза от близо година и имаше записани 57 грешки от него.Пуснах и тема по случая,но никой не спомена ,че ЕКУ то щяло да си замине от този датчик.Ти пробва ли да смениш датчика или по ти е лесно да смениш ЕКУ?
      Сменен е със чисто нов детонационния датчик и продължава да дава същата грешка (1325 ако не се бъркам)
      Стило1.6 16v -харчи много, не върви ама поне изглежда адски добре
      Крома 1.9 150к.с. - семейния кораб

      Коментар


        #18
        Проблема с детонационният датчик най-вероятно е в самият компютър. Предполагам в софтуера му. Не знам дали може само да се препрограмира, във фирмените сервизи искат да сменят целият компютър.Моя приятелка кара такова 1.6 с 5 врати вече повече от година и това е единствената грешка. Чека свети постоянно, но не съм забелязал да се отразява на разхода или на вървежа, карах го един месец само аз докато го прегледам основно. Пробвал съм с нов датчик, както и съм проверил кабелите от датчика до компютъра включително и буксите - проблема не е лоша връзка.Не мисля, че това е проблем, освен че свети постоянно лампата и при възникване на друга повреда няма как да разбереш например че е записала грешка. Колата си върви идеално и без този датчик.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар

        Working...
        X