Добре, ще напиша по-дълъг коментар, явно има интерес и това не се знае. Абсолютно всички стилота си свалят боята на ъгъла на прага пред задната гума, виж снимката по-долу. От предните гуми изхвърлените прашинки и песъчинки попадат точно на ръба на прага, има доста голям завой там. С годините и постоянното търкане праговете изглеждат все едно са минати с пясъкоструйка. Ако все още не се е стигнало до метала, то боята изглежда наранена с много кръгли язви, след като не се вземе някакво решение за правене и се кара така, продължава да се бели прага докато се стигне до ламарината. След това ръждата си тръгва от само себе си
Абсолютно всички стилота, които са с 5 врати го имат този проблем, може би и другите, но за тях не говоря конкретно. Когато ходите да гледате за стилота това е първото място, където трябва да погледнете. Няма кола да не е ремонтира там, ако не е - много ще е набита боята. Ако всичко е ок, ясно е, че е прясно боядисана. Не съм видял перфорирано стило, говоря за повърхностна ръжда. Ако я нямаше тази забележка плевенската вече щеше да слуша в гаража
Друго ме интересува - вижте си машините - на запален мотор духат ли през капачката на маслото и яко ли е?



Коментар