Аз се уредих при един майстор много евтинко да я свърши тази работа ама като гледам как се е разхлопала предницата сигурно поне 50% от винтовете не ги е завил......Като нацепя спирачки отпред се усеща как нещо се премества (не е двигател защото смених тампоните).Също тропа здраво отдясно по дупките (по-голями) и понеже не успях сам и с ваша помощ да се ориентирам къде е проблема ще посетя един майстор да си каже тежкото мнение и по няколко други дефекта на колата и да видя какво ще правя.Иначе за амортисьорите не е много сложно макар че аз лично не съм разглеждал как точно се отвиват всичките болтове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си сменим амортисьорите сами - лесно е
Collapse
X
-
Не трудно да се сменят, но е доста опасничко - на идея си нямате какво става ако изтърве някоя от скобите / случвало ми се е 2-3 пъти за над 200 сменени амортисьора в Макферсон/ Единия път колегата ми си контузи 8 пръста за малко се оттърва от по сериозни поражения. Не използваите евтини и самоделни скоби - риска е огромен. Особено на Браво/а , Мареа, Купе са доста здрави предните пружини с една такава изгърмяхме едния път.
-
а какви са професионалните скоби? От къде се купуват? Има едни в Мосю Бриколаж в момента, по 28лв. парчето. Това става ли, и дали е опасно с тях (ясно че с всички има рискове, ама с кои е най-малък). Примерно ако се сложат 3 скоби на една пружина няма ли да е безопасно? Вероятността да изпуснат и трите заедно е много малка мисля (или поне се опитвам да мисля )"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар