Здравейте колеги от форума на италианките. Имам едно запитване за една апенинка. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...lsДосега съм карал само субару. Искам нещо различно. Харесах си този фиат много но е пълна загадка за мен. Стори ми се доста евтин за годините си но знам ли.Дайте насам някакво инфо ще черпя по бира после.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за фиат croma
Collapse
X
-
Като цяло колата е рожба на краткия брак на Фиат с ГМ. Дефакто под красивия външен вид стои Опел Сигнум. Разликата между двете коли е в пъти по добрия и красив салон на Кромата и разбира се отличния фиатов дизел. Колата е изключително функционална, нещо което е и Сигнум. Единствения недостатък е, че поради доста високото тегло на автомобила, разхода на нафта е сериозен според това което съм чел като данни. Градско го дават близо 9 на сто. Но пък имаш невероятно еластичен и мощен двигател. :D От моите проучвания относно тази кола, съм разбрал, че трябва да се избягват коли в бял цвят. :D Причината е, че такива коли в повечето случаи са били или таксита или служебни коли в Италия. Другото което е, като механика както казахме си е Опел Сигнум, т.е. колата е надеждна. Проблема е, че все още са рядкост по пътищата на България и евентуален ремонт на екстериора ще е скъп. Но дано да не се налага. Общо взето като да имаш Субару в България си е. :D Ако ти харесва и можеш да си я позволиш, мисля, че няма да съжаляваш! И не вярвай на глупостите, че италианските коли са трошливи и не стават.
-
Scorpion_BV написа:Като цяло колата е рожба на краткия брак на Фиат с ГМ. Дефакто под красивия външен вид стои Опел Сигнум. Разликата между двете коли е в пъти по добрия и красив салон на Кромата и разбира се отличния фиатов дизел. Колата е изключително функционална, нещо което е и Сигнум. Единствения недостатък е, че поради доста високото тегло на автомобила, разхода на нафта е сериозен според това което съм чел като данни. Градско го дават близо 9 на сто. Но пък имаш невероятно еластичен и мощен двигател. :D От моите проучвания относно тази кола, съм разбрал, че трябва да се избягват коли в бял цвят. :D Причината е, че такива коли в повечето случаи са били или таксита или служебни коли в Италия. Другото което е, като механика както казахме си е Опел Сигнум, т.е. колата е надеждна. Проблема е, че все още са рядкост по пътищата на България и евентуален ремонт на екстериора ще е скъп. Но дано да не се налага. Общо взето като да имаш Субару в България си е. :D Ако ти харесва и можеш да си я позволиш, мисля, че няма да съжаляваш! И не вярвай на глупостите, че италианските коли са трошливи и не стават.
Коментар
-
Ами за окачването, може да се разровиш какво се пише за Сигнум, защото е доста по-масова кола. Не мисля обаче, че ще е проблемна. Що се отнася до екстрите, по-важно е да намериш запазен и здрав автомобил. В крайна сметка от екстрите какво толкова ползваме? Иначе на мен също не ми допада, че не е с климатроник. Аз бих търсил поне с климатроник да е, другото не е толкова важно според мен.
Коментар
-
Scorpion_BV написа:В крайна сметка от екстрите какво толкова ползваме?
Коментар
-
Как разбра, че е много повече кола от тая Крома. Най-малкото Кромата е много по-висок клас кола от Либрата, която колкото и да си говорим е Мареа с по-луксозен интериор и ходова част от 156. Виж ако говорим за Тесис тогава може. Иначе много ми е интересно, може ли да изброиш кои екстри ползваш? В Крома съм сядал и съм се возил и определено е много ама много кола. Проблема с обезценяването го има, но той е при всички коли от този клас. Ако човека има пари и не го притеснява това защо да чака? По тая логика никой в света не трябва да си купува нова кола, защото още щом излезе от магазина колата е поевтиняла и то с много. :D За кола с тези габарити, комфорт, екстри (не конкретния автомобил), година на производство, двигател и т.н. е отличен избор. Аналогичните като клас и оборудване автомобили на други производители от тези години са поне още 10 бона от горе. Така, че колегата си има глава и да си преценява сам. За мен е добро предложение. За тези пари може да вземе чисто нова Панда 1.2 бензин. :D
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Иначе много ми е интересно, може ли да изброиш кои екстри ползваш? :D
Коментар
-
Колега повечето от тези неща отдавна не са екстри вече и Кромата ги има дори и в най-бедното си оборудване. Да не говорим че и Браво и Гранде Пунто ги имат в почти всички версии. :D Единственото което при тях понякога липсва е климатроника и навигацията. Под екстри аз разбирам нещо над това, като масажиращи седалки и други такива пинизи
Коментар
-
Immortal написа:Scorpion_BV написа:В крайна сметка от екстрите какво толкова ползваме?
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Как разбра, че е много повече кола от тая Крома. Най-малкото Кромата е много по-висок клас кола от Либрата, която колкото и да си говорим е Мареа с по-луксозен интериор и ходова част от 156. Виж ако говорим за Тесис тогава може. Иначе много ми е интересно, може ли да изброиш кои екстри ползваш? В Крома съм сядал и съм се возил и определено е много ама много кола. Проблема с обезценяването го има, но той е при всички коли от този клас. Ако човека има пари и не го притеснява това защо да чака? По тая логика никой в света не трябва да си купува нова кола, защото още щом излезе от магазина колата е поевтиняла и то с много. :D За кола с тези габарити, комфорт, екстри (не конкретния автомобил), година на производство, двигател и т.н. е отличен избор. Аналогичните като клас и оборудване автомобили на други производители от тези години са поне още 10 бона от горе. Така, че колегата си има глава и да си преценява сам. За мен е добро предложение. За тези пари може да вземе чисто нова Панда 1.2 бензин. :DFiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар