Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ относно Fiat Marea Комби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ относно Fiat Marea Комби

    Здравейте днес гледах обява на Мареа ТДИ 100к.с интересува ме дали има такъв двигател изобщо и какъв бихте ми препоръчали за този вид автомобил интересувам се от дизел и да не е 2.4 защото мисля че разходите ще са по големи.Колата е с всички екстри 98година HLX пише че е на 120000км но не ми се вярва от автокъща е на добра цена е с пълен елпакет и мули волан

    #2
    Двигателя се води ТД-100. Единствения плюс е малкия данък. ЖТД е по-добрия двигател- по-динамичен, и по-иконимичен.Има достатъчно писано и за двата двигателя. пс- Лично мое мнение - от ЖТД на ТД не слизам!
    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

    Коментар


      #3
      Ако си мислиш,че 2.4 гори много жестоко се лъжеш.Вярно може да ти гори повече само ако много го натискаш и то грацко.Ако го караш нормално в града гори около 7-8,а извън града 6-6.5 с климатик при скорост от 80-90 при при скорост от140 и повече вече може да стигне и колкото грацкото.Този мотор трудно се натоварва и варви с голяма скорост с малко обороти при скорост от 140 варви със 2000 максимум 2500 оборота.

      Коментар


        #4
        dobrujanetza написа:
        Двигателя се води ТД-100. Единствения плюс е малкия данък. ЖТД е по-добрия двигател- по-динамичен, и по-иконимичен.Има достатъчно писано и за двата двигателя. пс- Лично мое мнение - от ЖТД на ТД не слизам!
        Да четох за 2-та двигателя и разбрах че ЖТД е по добър но са и повечко пари а относно въпроса ми питам защото на обявата пише ТДИ пак цената ми се стори ниска смисъл за такъв клас автомобил.А относно колегата където е писал за 2.4 двигателя аз ще я карам 80% градско

        Коментар


          #5
          Значи по принцип модела се води TD100. Двигателя си има интеркулер, та може би заради това джамбазина иска да привлече вниманието на клиента. Като добави едно I на края. Сигурно си мисли че TDI означава ТурбоДизелИнтеркулер .А може просто, и въобще да не знае какво има под капака на двигателя, така че не им чети глупостите, а гледай под капака какво има.Иначе дизеловите двигатели вграждани в Мареа са:1.9 TD 75 к.с. от 1996 до 2001г.1.9 TD 100 к.с. от 1996 до 1999г.2.4 TD 124 к.с. от 1996 до 1999г. 1.9 JTD 105 к.с. от 1999 до 2001г.2.4 JTD 136 к.с. от 1999 до 2001г.1.9 JTD 110 к.с. от 2001 до 2003г.Първите три са "нормални" дизели, останалите са комън рейл. Всичките са турбинирани, като само TD75 няма интеркулер, всички останали имат.
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #6
            кола

            на Fiat Marea 2.4TDI Fiat Marea td100 1,9TDIама не се знае дали са верни обявите има комби Fiat Marea 1.9 JTD дори и за 1500 лв http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...214&f1=details
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: кола

              kluchar написа:
              на Fiat Marea 2.4TDI Fiat Marea td100 1,9TDIама не се знае дали са верни обявите има комби Fiat Marea 1.9 JTD дори и за 1500 лв http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...214&f1=details
              Колега на тая обява звънях и казаха че има проблем с токовите и двигателя не бил оригиналния ами е слаган после.А мои познат каза че щом има проблеми с токовите да не се взема защото трудно щяла да се оправи и някви такива работи.

              Коментар


                #8
                JTD е по-добрият мотор, 120 000 са абсолютно нереални иначе.
                summe написа:
                Ако си мислиш,че 2.4 гори много жестоко се лъжеш.Вярно може да ти гори повече само ако много го натискаш и то грацко.Ако го караш нормално в града гори около 7-8,а извън града 6-6.5 с климатик при скорост от 80-90 при при скорост от140 и повече вече може да стигне и колкото грацкото.Този мотор трудно се натоварва и варви с голяма скорост с малко обороти при скорост от 140 варви със 2000 максимум 2500 оборота.
                Колега, не бъркай ГРАЦКО с ГРАДСКО, или може би си имал предвид грЪцко каране?

                Коментар


                  #9
                  А може и да кажете нещо и за бензинките най вече ме интересува разхода за 1.6 16В и 1.8 16В от форума разбрах че горят доста повече от дизела а може и да греша

                  Коментар


                    #10
                    benzol написа:
                    А може и да кажете нещо и за бензинките най вече ме интересува разхода за 1.6 16В и 1.8 16В от форума разбрах че горят доста повече от дизела а може и да греша
                    1.8 16v е най-здравият мотор на Мареа/Браво/Брава, от бензиновите, разбира се. 1.4 е най-лошият избор, но той не се слага на Мареа. Логично е разходът да е по-висок от дизелите. Извън града ако не го шпориш много ще докараш и 6.5 на 100. В града с нормално каране не минавам 8.5/10 на 100. Много зависи как се кара. Зимата може и повече. 13-14 на 100 дори зимата не съм стигал, макар че ме плашеха с 14 на 100 за този мотор. Не може да се каже, че колата е много пъргава с него, но е доволно за неговите 113 коня. 199 км/ч по GPS при мен с точно Weekend варианта при 193 км/ч по книжка съм стигал. На километраж 220, но не са реални. Хубавото е, че пета предавка не е с много ниско предавателно число и набира и на нея страхотно. Разбира се, че не може да се сравнява въртящият момент с JTD, но Мареа 1.9JTD по динамика не може да му се опъне.А на магистрала изобщо. От старт също.

                    Коментар


                      #11
                      8.5 на 100 в града!? Това са близо 4 литра под заводските данни дето ти ги пише в книжлето в жабката :D
                      KIA Cerato 1.5 16V CRDI '05
                      Land Rover Discovery 2.5TD '94
                      EX: Fiat Marea SW ELX 1.6 16V '99
                      EX: Opel Astra F Caravan 1.4 '91
                      EX: Fiat Regata 1.7D '84

                      Коментар


                        #12
                        Scorpion_BV написа:
                        8.5 на 100 в града!? Това са близо 4 литра под заводските данни дето ти ги пише в книжлето в жабката :D
                        Е чак 4л. - 2,5 литра по-скоро, зависи от града и от крака, аз лично докарвам заводските данни, но на газ, много са важни хубавите свещи при този двигател, за разлика от другите, където има загуба при преноса по кабелите, този удря свеща с искра директно от бубината, един + според мен е също японската електроника, внедрена единствено при 1,8.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          nikolce написа:
                          Значи по принцип модела се води TD100. Двигателя си има интеркулер, та може би заради това джамбазина иска да привлече вниманието на клиента. Като добави едно I на края. Сигурно си мисли че TDI означава ТурбоДизелИнтеркулер .А може просто, и въобще да не знае какво има под капака на двигателя, така че не им чети глупостите, а гледай под капака какво има.Иначе дизеловите двигатели вграждани в Мареа са:1.9 TD 75 к.с. от 1996 до 2001г.1.9 TD 100 к.с. от 1996 до 1999г.2.4 TD 124 к.с. от 1996 до 1999г. 1.9 JTD 105 к.с. от 1999 до 2001г.2.4 JTD 136 к.с. от 1999 до 2001г.1.9 JTD 110 к.с. от 2001 до 2003г.Първите три са "нормални" дизели, останалите са комън рейл. Всичките са турбинирани, като само TD75 няма интеркулер, всички останали имат.
                          Малка корекция:2,4 JTD e 130 к.с.
                          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                          Коментар


                            #14
                            van_dal написа:
                            Scorpion_BV написа:
                            8.5 на 100 в града!? Това са близо 4 литра под заводските данни дето ти ги пише в книжлето в жабката :D
                            Е чак 4л. - 2,5 литра по-скоро, зависи от града и от крака, аз лично докарвам заводските данни, но на газ, много са важни хубавите свещи при този двигател, за разлика от другите, където има загуба при преноса по кабелите, този удря свеща с искра директно от бубината, един + според мен е също японската електроника, внедрена единствено при 1,8.
                            Да и го начукам на японската електроника и по-специално на бобините!За 2 години - 2 бобини и съм сигурен, че има и по-тежки случаи. Трябва да си караш една резерва в багажника при нужда.До колегата - при тестовата обиколка обърни внимание освен на всичко друго и на това дали има шумове от 5-тата врата.Има ли - почти няма оправяне!
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #15
                              Значи общо взето да си търся дизел защото са по надеждни

                              Коментар

                              Working...
                              X