Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неправилно (нарочно)(според мен) поставени знаци (хранилки)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неправилно (нарочно)(според мен) поставени знаци (хранилки)?

    Здравейте колеги,темата, която отварям е провокирана от няколко случки.Имах гости от София и се започнаха едни спорове за "безмислените" ограничения на скоростта по прави и равни участъци. Преди малко видях и темата на един колега, който разсъждаваше дали трябва или не да се спира на знак "СТОП", в смисъл че кръстовището не било регулирано правилно.Примерно аз какво съм забелязал за несъответствие на знаци и маркировка в района на свлачището на Златни Пясъци. Имаш знак "изпреварването забранено", но маркировката е прекъсната. На същото място ограничението на скоростта е 50 километра в час, но в обратната посока е 40 км/ч.Колеги, предполагам всеки един от Вас знае или е забелязвал за "нарочно" поставени "ЗНАЦИ ХРАНИЛКИ" или има идея за подобряване регулирането на дадено кръстовище.ПИТАМ: Какъв е начинът, кого трябва да информирам, на кого трябва да се оплача, до кого трябва да пусна жалба, кого да сезирам, за да се разгледа офицялно местоположението и целесъобразността на даден знак? А когато се отнася за регулиране на кръстовище към кого? Не е ли по-добре сигналът да се подаде от група шофьори?БЛАГОДАРЯ Ви предварително и МОЛЯ Ви да не оспамваме темата.
    ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

    FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

    #2
    Ето тук има вариант за подаване на сигнал за нередност: http://www.transportinfo.bg/bg/Bulgaria/reportНе знам обаче дали засяга конкретно поставения въпрос в темата.

    Коментар


      #3
      Поредното доказателство- http://www.btv.bg/story/903703405-Mo...elite.htmlНа конретния участък знак за ограничение има само в едната посока и е 60км/ч , тия казват че малко шофьори знаели че там ограничението е 40км/ч. Е как да знаят ,като няма знак ,интересното е ако на някой пратят "честитка" за превишена скорост там какво ще се получи като се подаде възражение за конкретните условия.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Ами след като няма знак важат другите правила и ще ти пишат ,ако ги нарушиш тях.След като няма знак за 40км. няма кой да ми напише каквото и да е ,че карам с 60 примерно.
        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

        Коментар


          #5
          Re: Неправилно (нарочно)(според мен) поставени знаци (хранил

          T_SHOW написа:
          ПИТАМ: Какъв е начинът, кого трябва да информирам, на кого трябва да се оплача, до кого трябва да пусна жалба, кого да сезирам, за да се разгледа офицялно местоположението и целесъобразността на даден знак? А когато се отнася за регулиране на кръстовище към кого? Не е ли по-добре сигналът да се подаде от група шофьори?БЛАГОДАРЯ Ви предварително и МОЛЯ Ви да не оспамваме темата.
          Съгласно ЗДвП:
          Допълнителни разпоредби § 1. (1) (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) Към Министерския съвет се създава "Държавно-обществена консултативна комисия по проблемите на безопасността на движението по пътищата" за координиране на действията между държавните органи и обществеността във връзка с проблемите на безопасността на движението по пътищата. (2) (Нова - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) Комисията по ал. 1: 1. подпомага Министерския съвет при вземане на решения, свързани с безопасността на движението по пътищата; 2. дава становища и разработва проекти на закони и подзаконови нормативни актове, имащи отношение към безопасността на движението по пътищата; 3. анализира информацията и изготвя ежегоден доклад за състоянието на безопасността на движението по пътищата, който се разглежда от Министерския съвет; 4. изготвя национални програми за подобряване състоянието на безопасността на движението по пътищата, които се приемат от Министерския съвет; 5. дава предложение за необходимите държавни и общински разходи за осигуряване безопасността на движението; 6. координира и предприема мерки за изпълнението на международните програми по безопасността на движението; 7. участва в работната група "Безопасност на движението" към Комитета по вътрешен транспорт при Европейската икономическа комисия на ООН. (3) (Предишна ал. 2, доп. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г.) Съставът, финансирането, функциите, задачите и редът за осъществяване на дейността на органа по ал. 1 се определят от Министерския съвет. § 1а. (1) (Нов - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., предишен текст на § 1а - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Областните управители и кметовете на общините набелязват мерки за подобряване на състоянието по безопасността на движението по пътищата на своите територии, като за целта разработват програми съгласувано с комисията по § 1, ал. 1. (2) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Към областните управители и кметовете на общини се създават областни и общински комисии по безопасност на движението по пътищата. (3) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Областните и общинските комисии по безопасност на движението по пътищата координират и контролират проблемите по безопасността на движението, изготвят ежегоден доклад за състоянието на безопасността на движението и приемат мерки за нейното подобряване.
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=778343#778343 - от този пост надолу има описан случай с едно незаконно ограничение на скоростта (около Луковит). След сезиране на Община Луковит ограничението/хранилката е премахната и поставено ново ограничение, съгласно изискванията описани в "Наредба N 18/23.07.2001 за сигнализация на пътищата с пътни знаци".
          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

          Коментар


            #6
            Re: Неправилно (нарочно)(според мен) поставени знаци (хранил

            T_SHOW написа:
            Здравейте колеги,темата, която отварям е провокирана от няколко случки.Имах гости от София и се започнаха едни спорове за "безмислените" ограничения на скоростта по прави и равни участъци. Преди малко видях и темата на един колега, който разсъждаваше дали трябва или не да се спира на знак "СТОП", в смисъл че кръстовището не било регулирано правилно.Примерно аз какво съм забелязал за несъответствие на знаци и маркировка в района на свлачището на Златни Пясъци. Имаш знак "изпреварването забранено", но маркировката е прекъсната. На същото място ограничението на скоростта е 50 километра в час, но в обратната посока е 40 км/ч.Колеги, предполагам всеки един от Вас знае или е забелязвал за "нарочно" поставени "ЗНАЦИ ХРАНИЛКИ" или има идея за подобряване регулирането на дадено кръстовище.ПИТАМ: Какъв е начинът, кого трябва да информирам, на кого трябва да се оплача, до кого трябва да пусна жалба, кого да сезирам, за да се разгледа офицялно местоположението и целесъобразността на даден знак? А когато се отнася за регулиране на кръстовище към кого? Не е ли по-добре сигналът да се подаде от група шофьори?БЛАГОДАРЯ Ви предварително и МОЛЯ Ви да не оспамваме темата.
            Принципно ако има знак, той е НАД маркировката като означаване на самия път като боя. Като казвам над, имам предвид, че знакът спазваш, а не маркировката на пътя - прекъсната или не. КАТ-Дупница, като видни симпатяги, са рекордьори по знаци, които не съответстват на маркировката, особено след тунела към София. Един малоумник се шибна в района на автокъщите с една Вектра и заради този МАЛОУМНИК сложиха забранено изпреварването като знак на прекъсната линия и в двете посоки. Обаче рядко има патрули там. Нашите велики КАТ-аджии имат и ограничение 60 при Шел на околовръстното край Благоевград, при това камерата е насочена ВИНАГИ към тези, които са от външната страна на бензиностанцията, където би трябвало да е СТРОГО ЗАБРАНЕНО ИЗОБЩО ДА СИ МИСЛИШ ДА ПРЕСИЧАШ, но това е положението. Ако караш от страна на бензиностанцията и с 230 км/ч, камерата лови тия от другата страна, дето карат посока Кулата. Да не говорим, че ВСЯКА БОЖА ВЕЧЕР, АМА наистина всяка вечер, една бабишкера минава цялата НЕмагистрала при Шел край Благоевград в НАСРЕЩНОТО и чака някой да я сгази, нейната да не казвам каква, защото 1000000 пъти съм и свиркал и не реагира и пак си млати по пътя и накрая някой ще я сгази като една друга малоумна бабичка преди 5-6 месеца и после някой ще лежи в затвора. Зимата на два три пъти да я бутна тая, дето я бутнаха накрая и направо я размазаха, но аз го очаквах. Ама можели на неосветен път като този, полицаите всяка вечер спират коли, а да не спрат жената. И си умря. Докато изпреварва някой ТИР и после и тая другата ентусиазирана бабка на 200 години ще я лежи някой като за ...айде да на казвам, че е не е морално. ТИЯ МАЛОУМНИ БАБИЧКИ КАТ ЗАЩО НЕ ГИ ГЛОБЯВА? Онзи ден спирам на никакъв булевард, съвсем не централен, кове до мен патрулка и с много злобен глас ми обясняват, всъщност ми наредиха да изчезна ВЕДНАГА от там. Попитах ги, наистина ехидно, те къде спят вечерно време, като могат да сгазят човек на Е-79, адски неосветен околовръстен път, отговор - "ти не ми обяснявай на мене".

            Коментар


              #7
              Според мен основният проблем идва от това, че хоризонталната и вертикална маркировка се поддържа и осигурява от общините и НАПИ.Служителите на КАТ просто се възползват от техните грешки или пропуски, въпреки че са зъдължени по закон да подават сигнали за такива случаи, както и при проблеми със състоянието на пътя. Поради тази причина се налага някой като нас да ги алармира.Отделно е темата за обезопасяване на кръстовищата, където се включват пътища от ІІІ и ІV клас, т.нар. селски пътища. Има обикновенни Т-образви и Х-образни кръстовища, където е просто задължително ограничаването на скоростта, защото почти винаги от там на главният път изкачат стари и раздрънкани автомобили (някой още със старите черни номера) задължително без ГО и управлявани от леко подпийнали водачи, понякога без книжки.Има обаче кръстовища направени както трябва - с лента за ускоряване, но и тогава има ограничение от 60 км, дори знаците са 3-4.
              Няма начин да няма начин!

              Коментар


                #8
                Според мен във ЗДвП е пропуснат един много важен член, а именно:Водачите на пътни превозни средства са длъжни на пътя да са с вечно намазано с вазелин а****о отверстие, за да могат да бъдат употребени по всяко време от служител на КАТ ПП.
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #9
                  А-а-а има го!
                  Чл. 6. Участниците в движението:1. съобразяват своето поведение със сигналите на длъжностните лица...2. изпълняват разпорежданията на лицата...
                  :D
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    #10
                    Неправилно (нарочно)(според мен) поставени знаци (хранилки)?

                    Аз мисля , че всички безумни ограничения са следствие на меркантилизма залял обществото ни .Всеки юнак построил бензиностанция или кръчма го прави непосредствено до пътя .След това АПИ се принуждава да налага ограничения .А кръстовищата , независимо от какъв вид трябва да се трансформират в кръгови движения .
                    FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                    FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                    Коментар


                      #11
                      Да бе да! Докато стигна от Видин до София ще ми си завие свят да се въртя на всеки 3-4 км! Икономически не е оправдано!
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар


                        #12
                        Неправилно (нарочно)(според мен) поставени знаци (хранилки)?

                        За виадукти като няма мангизи , Ники , е така ....Ами жп прелезите ? Май месец спирах на колегата италианец в Долно Сахране да прави снимки на прелеза , че да ги покаже на децата си
                        FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
                        FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo

                        Коментар


                          #13
                          На посоченият от колегата "ogi28b" адрес съм изпратил един сигнал за неправилно регулирано кръстовище. Ще изчакам реакция 10-20 дена и ще Ви информирам. Ако случайно някой се задейства, не е зле и Вие да подадете сигнали за нередности по пътя, които Вие сте забелязали. Два знака да сменят - все е нещо.Колеги, нека заедно им размърдаме дебелите задни.и и да им нарушим спокойствието.
                          ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                          FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                          Коментар


                            #14
                            Обръщам внимание само на стопа, пресичане на път с предимство, път с предимство и на тия дето показват задължителните завой наляво, надясно или направо.....много съм рахат.....
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              #15
                              Премахване на противоречащи си пътни знаци и маркировка искат транспортни организацииВъв всички населени места, в т.ч. и селата, да се извърши преглед на пътните знаци и се премахнат всички знаци и маркировки, които затрудняват движението, изнервят водачите и създават предпоставки за пътно-транспортни произшествия (ПТП). Това е едно от предложенията по пътната среда на Съюза на организациите в автомобилния транспорт (СОАТ) и Асоциацията на българските предприятия за международни превози и пътища (АЕБТРИ) за по-висока безопасност по пътищата. Предложенията ще бъдат внесени в Транспортно министерство до 20 август.Според тях - без да е налице временна организация на движението, се поставят забранителни знаци, които са под допустимата разрешена скорост, като в някои селища и особено в села, са 20 км/час. Налице са противоречащи си знаци и пътна маркировка, замърсени знаци, които нощно време и през зимния сезон създават предпоставки за ПТП.Предлага се още - да се прави ежемесечен анализ на ПТП и се вземат спешни мерки за обезопасяване на местата с концентрация на ПТП в и извън населените места.http://www.focus-news.net/?id=n1554322
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X