Здравейте нов съм във форума и ако съм объркал къде да пусна темата се извинявам.От Пежо клуб България съм и до онзи ден си карах кротко пежото докато не видях в интернета една много красива италианка:http://www.cars.bg/u163531Мисълта ми е дали някой е ходил да гледа колата, дали знае нещо за нея защо се продава толкова евтино,може и да не е евтино просто да си вървят по-толкова колите.Аз се обадих на човека питах го каза че, има малак проблем като е топла колата трудно пали...Чакам да ми дадете съвети дали си заслужава,въпросната кола какви + и какви - има.Благодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Здравейте имам едно малко питане към ВАС
Collapse
X
-
u_bo
1. ВАС = Върховен Административен Съд, но ако искаш да ни питаш Нас, по-добре го напиши Вас, вместо ВАС.2. Това добиче от обявата е 147 к.с. и е без АГУ - ти или си спечелил промоцията на Лукойл за 1000 литра гориво без пари... или !??!?!?!?3. 19 годишна кола, 150 к.с. на бензин - за 1600 лв / преполагам за 1500 ще се свали/ - множко е, ОСВЕН ако не си рацер и не я взимаш за ’доработки’ - седичито си е все пак 4 цилиндово за 150 кс, и е по-истински мотор от 150кс на 5 цилиндъра при Браво/Мареа
Коментар
-
Първото, което мога да кажа е, че колата не е на 129 658 километра! Лъжата е минимум 100 000км, а най-близко до истината е 350 000 навъртяни километра.Освен това следващият модел Типо е с електронно табло и поне според мен е по-красиво. Чувстваш се като в космичиски кораб.Специално Типото, поне от моя опит от преди повече от 15 години, има много интересна скоростна кутия. Позволява при спортно каране, смяна на предавките при 3-4 000 оборота без употребата на съединител, което поне за мен на времето означаваше перфектно синхронизирана скоростна кутия. Въобще на твоите години очите ми бяха останали по Типо и Темпра. Бе какво да си говорим за дизайн! Почти няма красив автомобил по света, без италиански дизайнер да е пипнал нещо! Нямат равни на себе си!Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Ми ако реша да я взема,тя ще ми трябва само за почивните дни и през повечето време ще бъде в гараж на вилата.Разхода не ме притеснява много защото няма да се кара в града,за града имаме кола на газ която може да се нарече,че е икономична...Основната цел на колата ако я зема ще е:Да се чисти редовно,подържа добре,от време на вребе без да се застрашава никой да се настъпва доволно,малко доработки по мотора :например един по-голям дросел от Каппа, едни спортни валове и чип евентуално,но да не говоря докато рибата още е в морето.Смисъл тази кола ще ми изяжда повече пари от гаджето :ДХаресвам старата школа на италианците...
Коментар
-
u_bo написа:.....седичито си е все пак 4 цилиндово за 150 кс, и е по-истински мотор от 150кс на 5 цилиндъра при Браво/Мареаex Punto '95 1.1
Lancia Y 1.1
Bravo HGT 2.0 20V
Supermoto!
Коментар
-
BeLo написа:u_bo написа:.....седичито си е все пак 4 цилиндово за 150 кс, и е по-истински мотор от 150кс на 5 цилиндъра при Браво/Мареа
Коментар
-
Не знам що се еб@вате с момчето, но това все пак е СЕДИЧИ, а не някакво си там Типо.Ще е много жалко, ако такава кола седи в гараж и само се лъска де... Относно разхода - не съм сигурен много за Седичито, но ХГТ-то при 147 коня, ако се кара разумно сваля разхода на под 7/100 бензин.Не знам кой ви е втълпил, че мощните коли горят много. Горят само ако се настъпват, нещо което го МОГАТ, за разлика от слабите, които могат само да горят, но не и да вървят Цената е леко височка и мисля, че без много пазарлъци може да се вземе за 1300-1400 лв.@николоввд: Седичи валволе с дигитален километраж мисля, че няма. Относно километрите - аз по-скоро залагам на около 600 хиляди
Коментар
-
Immortal написа:Не знам кой ви е втълпил, че мощните коли горят много. Горят само ако се настъпват, нещо което го МОГАТ, за разлика от слабите, които могат само да горят, но не и да вървятпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар