Кой какво гледа на пътя не знам ,но при моето ПТП поставения триъгълник на пътя беше два пъти прегазен от автомобили каращи с голяма скорост и водачите не го видели . Та се налагаше катаджията да ги спира и ги кара да се върнат и изправят триъгълника .Това говори че някои колеги седнат ли зад волана не ги интересува нищо , нито знаци ,нито обстановката на пътя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно спиране на знак СТОП и неговата валидност
Collapse
Заключена тема
X
X
-
nedialk00
това са малоумници щом си минал без телесни повреди, пак е добре ламарината се изправя разбира се че се спира на стоп, понякога на триъгълник, но на много места има много ненужни знаци, и тези който са ги сложили сигурно много ги сърби.
Коментар
-
Може би както има сутрин по БТВ рубриката Бай Ганьо Европеец да се предложи да има сутрин отделени и по няколко минути за рублика Неправилно и безцелно поставени знаци в която да изпращаме заснети такива места със безполезни знаци та дано някои отговорни фактори в държавата си размърдат задниците . Може да излезе като предложение от ръководството на сдружението, а защо не и от името на всички автомобилни форуми.
Коментар
-
Sashe написа:... нека не бъркаме по-лесното разпознаване с това да ги гледаме изотзадеogi28b написа:...Разбира се, не пише че точно тези знаци имат странна форма за да се разпознават отзад, ... с оглед на улесняване на разбирането им.
Коментар
-
Абе всъщност нищо не написа. Не ми трий думите така, че да остане това, което ти е изгодно и да изглежда по определен начин. Ако са знаели, че ще има някой, на който трябва с огромни букви да му се напише точно определен текст - щели са да го направят. Това, че определени знаци имат определена форма е повече от ясно защо така е направено: за да се разпознават отпред, отзад, отляво, отдясно, като са заледени, като вали дъжд, като ги гледаш от космоса... Дано не ти се случва, но ако на някое кръстовище ти се случи ПТП, защотто не си спазил предимство, при положение, че виждаш ясно всички други знаци, макар и в гръб... после можеш да ходиш да им обясниш, че никъде в тая конвенция не го пише тоя текст и да си обжалваш актовете Демокрация да има, дето викаш. Да си тълкуваш законите демократично... Вземи прочети тази конвенция, не заради темата, а защото пише много важни неща. Присветваш ли на насрещните, ако си подминал катаджии?
Коментар
-
ogi28b написа:Абе всъщност нищо не написа. Не ми трий думите така, че да остане това, което ти е изгодно и да изглежда по определен начин. Ако са знаели, че ще има някой, на който трябва с огромни букви да му се напише точно определен текст - щели са да го направят. Това, че определени знаци имат определена форма е повече от ясно защо така е направено: за да се разпознават отпред, отзад, отляво, отдясно, като са заледени, като вали дъжд, като ги гледаш от космоса... Дано не ти се случва, но ако на някое кръстовище ти се случи ПТП, защотто не си спазил предимство, при положение, че виждаш ясно всички други знаци, макар и в гръб... после можеш да ходиш да им обясниш, че никъде в тая конвенция не го пише тоя текст и да си обжалваш актовете Демокрация да има, дето викаш. Да си тълкуваш законите демократично... Вземи прочети тази конвенция, не заради темата, а защото пише много важни неща. Присветваш ли на насрещните, ако си подминал катаджии?
Коментар
-
Ако обичаш, не ми вменявай неща, които не съм казал или направил Подкрепих това, което пиша с конкретни факти. Който не иска да чете - негова си работа. Това за злобата и омразата го приемам като обида и нарушение на правилата на форума (от гл. т. на модератор).Интересно, че си си променил мнението и сега в него пише коренно противоположно нещо на първоначалното. Защо ли... Но ще ти отговоря и на редакцията - ако идеята е знакът пред теб да ти дава информация - по-добре не карай. Специално на знаците за предимство - идеята е който и откъдето и да ги гледа - да получи информацията, която носят те. Защото този знак важи за всички в кръстовището. А кръгъл знак с ограничение на скоростта, например, важи само за този, който го вижда в лице, не и за този, който го вижда отзад.
Коментар
-
Ясно е че тези мнения ще идат в кофата, ама ще си напиша мнението. ОТдавна не съм писал такъв пост, ама защо не.Разликата в нашите мнения е че според мен идеята на законадателя е формата да спомага за по лесното въпзримане на знака, а не за да се гледа отзад. Кажи ми къде в конвенцията пише че формата е такава за да се гледа отзад? Това е твое преположение. Цитирай член и алинея. Или ти си по експерт от тези писали я.ogi28b написа:Ако обичаш, не ми вменявай неща, които не съм казал или направил Подкрепих това, което пиша с конкретни факти. Който не иска да чете - негова си работа. Това за злобата и омразата го приемам като обида и нарушение на правилата на форума (от гл. т. на модератор).ogi28b написа:Интересно, че си си променил мнението и сега в него пише коренно противоположно нещо на първоначалното. Защо ли...ogi28b написа:Но ще ти отговоря и на редакцията - ако идеята е знакът пред теб да ти дава информация - по-добре не карай.ogi28b написа:Специално на знаците за предимство - идеята е който и откъдето и да ги гледа - да получи информацията, която носят те.
Коментар
-
Как се пресича на знак СТОПОколо 30тина метра прези знака зареждаш псувните. 5 метра реди знака започваш да ги изстрелваш, даваш газ и минаваш на знака СТОП без да спираш - тъй де, кви са тия да ти казват ко да правиш на пътя, пък и тъпия знак не е сложен както трябва и изобщо не където трябва (Трябва да се върна да го изкъртя и да го дам на вторични - записваш в новия смарфон да ти напомни). След няколко месеца получаваш честитка по пощата. Късаш на две и фърляш в коша - ай сектир. Лев няма да дам на тая скапана държава - то пътищата пътища ли са? Куките се крият в храстите и избщо не си вършат работата, глей само как карат, секат пътя и ко - нищо - куките само чакат да им бутнат 20 лева. Опъваш се на ивана, пръцваш и си пускаш новия турски сериал. Между другото на запад от доста време не разчитат шофьорите да гледат пътните знаци на другите платна.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:Как се пресича на знак СТОПОколо 30тина метра прези знака зареждаш псувните. 5 метра реди знака започваш да ги изстрелваш, даваш газ и минаваш на знака СТОП без да спираш - тъй де, кви са тия да ти казват ко да правиш на пътя, пък и тъпия знак не е сложен както трябва и изобщо не където трябва (Трябва да се върна да го изкъртя и да го дам на вторични - записваш в новия смарфон да ти напомни). След няколко месеца получаваш честитка по пощата. Късаш на две и фърляш в коша - ай сектир. Лев няма да дам на тая скапана държава - то пътищата пътища ли са? Куките се крият в храстите и избщо не си вършат работата, глей само как карат, секат пътя и ко - нищо - куките само чакат да им бутнат 20 лева. Опъваш се на ивана, пръцваш и си пускаш новия турски сериал. Между другото на запад от доста време не разчитат шофьорите да гледат пътните знаци на другите платна.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ogi28b написа:Brava 1.6 16V 103hp
Коментар
-
Нека се намеся в спора, в полза на "гледащите знаците отзад".Законът казва следното:"Чл. 50. (1) На кръстовище, на което единият от пътищата е сигнализиран като път с предимство, водачите на пътни превозни средства от другите пътища са длъжни да пропуснат пътните превозни средства, които се движат по пътя с предимство."Никъде в члена не се казва, че всички пътища в кръстовището трябва да са сигнализирани дали са с или без предимство. Достатъчно е САМО ЕДИН от тях да е сигнализиран като път с предимство. Т.е. стигайки до кръстовище, трябва да се огледате за знаци по всички пътища.Мен преди години, когато съм карал курса, инструкторът ме е учил така: (останало ми е в главата буквално) "Ако стигнеш до кръстовище, и нямаш знак - гледаш другите дали имат. Познават се по формата ОТЗАД. "Другият ми аргумент, в полза на гледането ОТЗАД е и регулировчика. Сигналите му са такива, че да могат да бъдат разпознати от всички страни.Съвсем друг е въпроса, за кръстовище на видимо неравнозначни пътища, но необозначени с пътни знаци.Например в моето село, "главната" улица идваща от центъра и отиваща към града е широка 12 м. Моята улица е пресечка на "главната", широка е само 5-6 м. Там където се пресичат обаче, липсват знаци (някой ги открадна, едно време имаше).Аз се явявам дясно-стоящ на идващите по "главния" път и съгласно закона съм с предимство пред тях.Досега не съм си ползвал предимството, защото не ми се изправят ламарини, но един съсед го направи и движещия се по "главния" път излезе виновен, тъй като не е пропуснал "дясностоящ". Написаха му акт пред недоумяващия му поглед... Тъй че внимавайте!!!
Коментар
-
Ами Дидко ти сам ясно написа че твоята уличка от която излизаш е двойно по тясна от тая която пресичаш. За какъв десностоящ става дума ,като с просто око се вижда че другата улица е двойно по широка и че естествено движещите се по нея са с предимство Ако улиците бяха и двете с еднаква ширина то тогава вече ти си с предимство. Тъй го разсъждавам аз ,пък на практика по нахалния и стоп да има пак ще мине пръв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар