По принцип типо-то си няма задна чистачка и не я ползвам и не съм му и слагал.Закарах колата на мивка и незнам там какво са правили ама после минах около 50-тина километра и в колата започна да понамирисва доста на изгоряло.И то не точно изгоряло ами де да знам някакво разтопено.Първо реших че си въобразявам ама после като слезнах и се качих пак разбрах че има нещо.За мое щастие взе да пуши и го видях къде е - отзад моторчето за чистачките - веднага спрях и разглобих колата (някой може и да ме е видял - в Надежда пред 8-ма поликлиника).Оказа се следното - тези явно са мръднали чистачката насила отзад и са я отместили от положението и т.е. тя се мъчи да се върне в начално положение.Обаче явно е имало някакъв проблем по моторчето (никога не съм го ползвал незнам дали е работели).Като разглобих моторчето не можеше да се хване изобщо с ръка даже с ръкавицата се опарих - кората отзад на багажника дето крие централното и това моторче се беше поразтопила.Откачих веднага кабелите и видях че дава здраво на късо.Свалих моторчето и като го разглобих се оказа че цялото се е разстопило вътре...Сега го откачих и го оставих да си стои така и махнах и предпазителя за задната чистачка (незнам защо не е изгорял)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Закарах колата на мивка и после щях да се подпаля
Collapse
X
-
термопотарони има обикновено в моторчетата на ел стъклата но не винаги. Разпилял съм над 50 моторчета за чистаки на различни фирми такова нещо не съм виждал. В повечето случай бушоните горят при пълно късо а в случая просто моторчето си е било претоварено. Изибягвайте да си купувате бушони на картонче за по 1-2 лв. По добре оригинални от някоя морга. загледайте внимателно оригиналния и ментето и ще откриете сами доста разлики. Проблема е че ментетата горят при доста по голям ток и заради лошата изработка често довеждат до нагаряне на бушонната кутия а това си е сериозен проблем
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар