Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как ви звучи пробит маслен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как ви звучи пробит маслен филтър

    Днес си загледах колата че цеди по малко масло около филтъра и понеже при ремонта смених всякаквите гарнитури там загледах по-подробно и установих че има дупчица във филтъра....никога не съм виждал или чувал за пробит маслен филтър.Обеснявам си го с някакво камъче или нещо такова защото си личи че е от удър с нещо остро а не съм се катерил никъде по тротоари,бурдюри,не съм газил клечки разни от дървета и т.н.Като го сменя ще го щракна и ще го поместя в темата
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    Я вземи и запиши твоите истории. Може и книга да напишеш. Те не бяха една или две. Пък от продажбата може да изкараш за нова кола. С новата кола и том втори може да напишеш. Така че дерзай и късмет!

    Коментар


      #3
      Имам чувството че ти и митко сте двамата, дето най-много си правите колите. От една страна давате добри съвети, от друга - проблем след проблем!Никога не бях чувал някой да е успял да си пробие масления филтър - той си е направо брониран!Мога да предположа че си е бил дефектен като е слаган.
      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Ема пък от скоро започна да тече така че и да е бил дефектен явно не съм забелязал а след ремонта висях много под капака да зяпам какво става и да не прокапе от някъде.Ем правя си я колата защото ми трябва и си я ползвам ежедневно и от нея зависи колко старо ще ми стане егн-то
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          [quote="zfa159"]Ема пък от скоро започна да тече така че и да е бил дефектен явно не съм забелязал а след ремонта висях много под капака да зяпам какво става и да не прокапе от някъде.Ем правя си я колата защото ми трябва и си я ползвам ежедневно и от нея зависи колко старо ще ми стане егн-то [/quАми то имаше някакви филтърчета за по 5-6лв. техно-филтър или нещо такова, а иначе за твоята модификация типо(и моята де)добър филтър е Цхампион Ц106.А пробвай да смениш само масления филтър, в смисъл едва ли ще ти се сменя и масло, най-много да долееш малко, а като сменяш филтъра старото да си го върнеш.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            Маслото си е за сменяне защото колата е след ремонт и си му е време ама все пак не мислех че може да се пробие филтъра.Иначе да точно от тези за 5-6 лева е макар че с другото Типо 3 години все такива слагаме и няма грижи.
            Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

            Коментар


              #7
              Моя пък е някакъв странен, с марка БМВ на него...черен .Най-вероятно си го ударил някъде и не си разбрал.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Еми не съм карал по никакви странни пътища (не че из София има такива дето са път като път ама все пак).А и преди да го удрая трябва да си отнеса радиатора и една пластмасова кора отдолу.Чукнат е с нещо отдолу все едно с някаква клечка или камъче де да знам.Ще го сменя и ще го изчистя да видя що за чудо може да го пробие.Ако го запазя за снимка (понеже колата ще ходи в сервиз и за други неща) ще я поместя тук да хвърлите по някое око
                Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                Коментар


                  #9
                  Случва се понякога фабрично да не е закернован добре и да изпуска от там масло. Понякога е калпав О пъстена, но това е 1 на 1000 от личен опит.

                  Коментар

                  Working...
                  X