Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да разбия катинар :D

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ъглошлайфа ми изгоря за жалост, а исках да се размина с ножовката. С думкане.. нещо по културно, а ножицата за арматура незнам какво ще среже, като веригата е дебела колкото пръста ми. Ще пробвам за сега с разпробиване :D
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    Коментар


      #17
      коцев написа:
      Помоли първия циганин когото срещнеш и за минута катинара ти е махнат.
      Колко си прав.
      Не всичко което има две бузи ......... е лице.

      Коментар


        #18
        Разбиването на катинар важи ли и за форумския такъв

        Коментар


          #19
          Interceptor написа:
          Ъглошлайфа ми изгоря за жалост, а исках да се размина с ножовката. С думкане.. нещо по културно, а ножицата за арматура незнам какво ще среже, като веригата е дебела колкото пръста ми. Ще пробвам за сега с разпробиване :D
          Обади ми се да ти дам ъглошлайф, та да ти приключат мъките
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #20
            ...

            с козия крак става за 5 секунди
            Fiat Brava 1.6 16V 90HP
            Fiat Brava 1.2 16V 80HP
            Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

            Коментар


              #21
              Вземаш едно свредло 6 мм и пробиваш точно където е вдлъбнатата част, където се вкарва ключа.Отвора трябва да е дълбок повече от дължината на ключа. Помоли някой да държи катинара с тръбен ключ докато пробиваш, за да не се осъкатиш.Като направиш дупката раздрусай катинара, за да изпадат стрюжките, щифтовете и пружинките. След това с какъвто и да е ключ или отверка можеш да завъртиш и "отключиш".
              Няма начин да няма начин!

              Коментар


                #22
                Interceptor написа:
                Ъглошлайфа ми изгоря за жалост, а исках да се размина с ножовката. С думкане.. нещо по културно, а ножицата за арматура незнам какво ще среже, като веригата е дебела колкото пръста ми. Ще пробвам за сега с разпробиване :D
                Ти ще срежеш катинара с ножицата на две места. (усмихвам се)Не бих пуснал тема за такова катинарче, можеш да го счупиш и с глава. (смея се истерично)Ти си си решил какво ще правиш, ще го разпробиваш, което е най-трудоемкия вариант. (усмихвам се)
                ОЦЕЛЯВАТ НЕ ПО-СИЛНИТЕ (И/ИЛИ ПО-УМНИТЕ), А НАЙ-ПРИСПОСОБИМИТЕ.

                Коментар


                  #23
                  Ако речеш със ъглошлайф да работиш то за да си запазиш катинара здрав срежи халката на синджира до него . Така като ти върнат ключа ще си имаш и катинар здрав.
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #24
                    Re: ...

                    dqnkov написа:
                    с козия крак става за 5 секунди
                    +1 и си ти човека.
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      #25
                      Имал съм такъв проблем, чука му е майката. Аз поне се справих с 3 по-силни удара
                      Ползвайте мигачи!
                      Sometimes I feel like screaming

                      Коментар


                        #26
                        googo написа:
                        Ножици за арматура ?
                        Режеш двете халки които ги държи катинара. Имаш си здрав катинар и синджир с две халки по-къс.Като гледам няма много пространство за да използваш силови методи. Освен това флексът може да изпръска стъклото. За чук и секач - катонарът виси на синджир и няма опора.И следващия път - два катинара закачени последователно към веригата (представи си последователно свързани съпротивления, реотани, крушки). Ключът за единия - у теб, а на другия - при комшията. И всеки си отключва неговия катинар с неговия ключ.
                        Bravo 1.6 / 16

                        Коментар


                          #27
                          баси и драмата - две страници градски, кво стана ве? айде кажи - отряза ли го катинара, че не можем да заспим тая вечер... на, и Литекс падат, станаха две драми.....п.п. И следващия път - два катинара закачени последователно към веригата (представи си последователно свързани съпротивления, реотани, крушки). Ключът за единия - у теб, а на другия - при комшията. И всеки си отключва неговия катинар с неговия ключ. - ей това е много хитра работа!!!
                          Fiat Punto 1.1-Синята птица
                          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                          Коментар


                            #28
                            Както е казал народа - "Като се обърне колата пътища много", ама кой да мисли предварително за логическото "ИЛИ"!
                            Няма начин да няма начин!

                            Коментар


                              #29
                              donnna написа:
                              баси и драмата - две страници градски, кво стана ве? айде кажи - отряза ли го катинара, че не можем да заспим тая вечер... на, и Литекс падат, станаха две драми.....п.п. И следващия път - два катинара закачени последователно към веригата (представи си последователно свързани съпротивления, реотани, крушки). Ключът за единия - у теб, а на другия - при комшията. И всеки си отключва неговия катинар с неговия ключ. - ей това е много хитра работа!!!
                              По-удачно е всеки да има ключ и за двата катинара- за всеки случай...
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар


                                #30
                                dobrujanetza написа:
                                donnna написа:
                                баси и драмата - две страници градски, кво стана ве? айде кажи - отряза ли го катинара, че не можем да заспим тая вечер... на, и Литекс падат, станаха две драми.....п.п. И следващия път - два катинара закачени последователно към веригата (представи си последователно свързани съпротивления, реотани, крушки). Ключът за единия - у теб, а на другия - при комшията. И всеки си отключва неговия катинар с неговия ключ. - ей това е много хитра работа!!!
                                По-удачно е всеки да има ключ и за двата катинара- за всеки случай...
                                А не може ли просто да се извадят 2 ключа за 1 катинар.....повечето даже вървят с по 2 в комплекта
                                Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X