Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Безмоторни... или да се информираме взаимно за велосипедите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Преди няколко години реших да си вземам колело. Отидох, гледах (магазина до пазар Чайка) взех Спринт Аполон. Е така и не успя да ме грабне това колело. И тъй пробвах и иначе...ми не ми е удобно. Задника ми нависоко, главата на ниско (кормилото няма реглаж на височина), врата изкривен напред за да виждам. Имам чувството че все на челна стойка карах, след сто метра ми прилошаваше. Дадох му шанс няколко пъти и го прибрах в мазата. Година две по-късно стана на дума с един човек и му го продадох. Може би защото съм 135 кила. Може би защото съм 1.89м и седалката задължително трябва да е нависоко. Но може би и просто колелото не бе точното за мен. Така че, съдейки от моя опит, не ти препоръчвам Спринт Аполон.

    Коментар


      #17
      Аз ти препоръчвам,колело с 2 амортисьора.Уникална возия прави.2-те ми колела (като изклюяим стария верен балкан 20")бяха с 2 амортисьора и няма да съжаляваш,ако си вземеш такъв велосибед.Ама наистина гледай да не е долна марка като Лидер,Бачини,Реактив,Актив и разни такива измислени.Защото ще имаш проблеми - криви капли,фалшиви спираки и скорости,скърцащи амортисьори. Тирси линия като моето колело,което ще видиш по-долу.Може да е някой лев повече но ще останеш доволен.Може да няма дискови спираки,но гледай ако са "челюсти" да са алуминиеви,да е с метални курбели.А рамата може и стоманена да е,че алуминиевата оказва сериозно влиание на цената,а каплите(джанти- по модерно) да са така наречените АЕРО-капли(Алуминиеви заоблени,много здрави и леки).Това е отмен,надявам се да съм бил полезен.
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #18
        Полезен си ми Калоянчо - благодаря!
        Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

        Коментар


          #19
          nikki_sixx написа:
          Полезен си ми Калоянчо - благодаря!
          Не го слушай (нищо лично към колегата), ще съжаляваш . Пиша ти като човек изминал 3000км с колело за две години. Толкова някаде чета и MTB-BG форума. Ако не ми вярваш, задели половин час/час, и прочети малко там, какво им е отношението към евтините велосипеди с двойно окачване. Виж раздела "Начален клас велосипеди и компоненти", а ето и една тема от първата страница -> Ultra Explorer vs Drag Hacker. Навсякъде където има въпрос от този тип, отговорите са едни и същи .Успех!
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #20
            Само не знам защо не споменавате марката Крос.Имам модела "тъндър" Закупил съм го преди 7 години и го ползвам зверската.До миналата година му навъртах по около 15-25 км на ден половината по пресечен терен.До сега не съм имал крива капла или каквито и да е било други ядове.Единствено му смених пластмасовите педали с алуминиеви и накладките с марка "Алонга" заради свиренето.Пукането и скърцането на средният амортисьор се оправя със две капки машинно масло върху държачите им.Естествено си го избрах с двойностенна капла(джанта) щото съм тежко магаре.Гледай и да го купиш от магазин в който си имат майстор под ръка,ще ти бъде полезен за настройка на жила и тн.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #21
              krasio_79bs написа:
              Само не знам защо не споменавате марката Крос.Имам модела "тъндър" Закупил съм го преди 7 години и го ползвам зверската.До миналата година му навъртах по около 15-25 км на ден половината по пресечен терен.До сега не съм имал крива капла или каквито и да е било други ядове.Единствено му смених пластмасовите педали с алуминиеви и накладките с марка "Алонга" заради свиренето.Пукането и скърцането на средният амортисьор се оправя със две капки машинно масло върху държачите им.Естествено си го избрах с двойностенна капла(джанта) щото съм тежко магаре.Гледай и да го купиш от магазин в който си имат майстор под ръка,ще ти бъде полезен за настройка на жила и тн.
              Краси,аз в по-предния си коментар,казах че Крос е една от най-добрите марки за велосибедо,плюс е че е българска марка.Аз имах Крос колумбия много здраво,сега имам тоя Койот бай Крос,адски съм доволен.Все пак струваше 500лв на промоция,ама това е друг въпрос.А до колегата nikolce,не случайно казах какви марки колела да НЕ си взима,независимо без,със двойно или единично окачване. Абсолютно съм съгласен че хубаво,евтино колело с много екстри НЯМА.Затова препоръчвам някой лев повече,но да е доволен после. Но все пак е въпрос на собствен избор.
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                #22
                Ами и аз да си кажа мнението...От доста време въртя един Leader Doberman...След като му смених почти всичката периферия стана приятно колело за каране...Колелото не е лошо ,като цяло ,но сглобката е доста некачествена и се налагаше да сменя някои работи...Сега няма никакви проблеми ,но ми легна колкото едно добро колело...
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #23
                  nikki_sixx написа:
                  Полезен си ми Калоянчо - благодаря!
                  Изобщо не ти е полезен, нито за здравето, нито за удоволствието, нито за джоба.Това колело, което той ти е показал е най-добрия начин да се откажеш от идеята за колело, или от инат да живеш мъчейки се с него, но в света на онези със "селски тунинг" дето си мислят че карат спортни коли...Послушаш nikolce, smbdie (без препоръката за ултрата) ls1 ти препоръчва едно от много добрите места във Варна за покупка и съвет относно велосипеди - магазина на Устрем. Друго добро място е http://www.niko-bikes.com/#bikes-tabЕстествено ще си кажеш "да, то да заложа на мнението ти, или на неговото е 50:50", само че аз карам колело, той се вози в парка с това... Нищо лично към колегата, но такива, дето нищо не разбират от истински колела и само на опита си с това което имат, си мислят че е numero uno и са ударили кьоравото с покупката му.Само ще спомена, че съм минал по неговият път с евтино колело, което е имало "заден амортисьор и яката предна вилка", само че когато започнах да карам минах на твърдак (такова само с предна вилка, ама истинска такава), защото такова с двойно окачване, което да не е направено с цел да си го буташ в парка, за да заблуждаваш децата на 6-7 годинки или хора, които никога не са имало колело - колко е "яко", струва доста...За "амортисьорите" и "вилките", които имат боклучавите колела, ще питам - би ли се качил на кола, която разчита само на пружините си, без да има амортисьори? Защото техният случай е такъв и се пада много неприятно, когато те "катапултират". Изобщо съвети от хора, които наричат една нищо и никаква пружина "амортисьор" може да подминаваш с лекота Самата употреба на думата "планински бегач" е толкова нелепа, като да кажеш... даже не мога да измисля сравнение - толкова е смешно Ако ти се чете малко повече - http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=18&t=16067 - където съм се опитал да опиша как горе долу стоят нещата.Ако ти се чете още повече - http://mtb-bg.com/forum/viewforum.php?f=30За последно - преди да получиш адекватна насока към това какво да си купиш, трябва да опишеш за какво мислиш да го ползваш.Само за ходене на работа (изцяло градска среда) ходене на работа + спортуване в града. Предното + леко спортуване и в планината (черни пътища), такова което да е максимално функционално за града и планината. Както и препоръчителен и максимален бюджед за колелото + екипировка.Реши дали искаш да имаш колело, кото да се ползва като такова, или да имаш купчина желязо, която да става само за хвалба пред такива които идея си нямат от колела.Ако мислиш, че нищо не разбирам, ще ти напиша и по-просторен пост по темата, възможно най-скоро.
                  Lancia Kappa 2.4JTD
                  Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                  Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                  Коментар


                    #24
                    nikki_sixx написа:
                    За сега съм се спрял на ето този...
                    РАМА СТОМАНЕНА - и цена 269 лв ???На Карфур пускат от време на време промоции за 273 лева със АЛУМИНИЕВА, а и без промоция имат по 279 лева алуминиеви. С тази стоманената рама не можеш да го отлепиш от земята ако искаш да дигнеш предница да качиш някой бордюр.
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #25
                      някой има ли впечатления от този Спринт Дрифт:http://bikescenter-bg.com/index.php?...cat=913&lang=2

                      Коментар


                        #26
                        niko_ymn написа:
                        nikki_sixx написа:
                        За сега съм се спрял на ето този...
                        РАМА СТОМАНЕНА - и цена 269 лв ???На Карфур пускат от време на време промоции за 273 лева със АЛУМИНИЕВА, а и без промоция имат по 279 лева алуминиеви. С тази стоманената рама не можеш да го отлепиш от земята ако искаш да дигнеш предница да качиш някой бордюр.
                        Това е по-скоро маркетингов трик. Попринцип стоманените рамки имат много по-дълга гаранция и теглото им може да е напълно равностойно с тези на алуминиевите рамки. Виж - когато обаче става дума за такива с двойно окачване в посочената ценова група (под 500лв) и най-вече заради боклучаво и неработещо (това че се клати там не е критерии) окачване хората ди купуват нещо, което тежи +5 +7 кг отгоре, независимо дали е алуминиева или стоманена рамка. Освен това - при положение че има толкова много магазини за колела, където са в комбинация със сервиз и се предлага качествено обслужване на същите цени, че и по-ниски цени, идея нямам защо толкова много хора се бутат да си купят колелата от "всичко по левче" или магазини като Метро, Практикер, Кауфланд, Била и т.н.В 80% от случаите в последствисе се стига до нужда от сервиз в първите седмици, но и отпаднала гаранция, заради некачествено монтиране на компоненти. Форумите са пълни с подобни истории... Вие дали си купувате окачването за колите в кварталната бакалия?
                        u_bo написа:
                        някой има ли впечатления от този Спринт Дрифт:http://bikescenter-bg.com/index.php?...cat=913&lang=2
                        Да - всичко под 1500лв (с известни уговорки), ново от магазина, full suspension не е добро! До тази цена - само твърдаци (мека вилка, без заден амортисьор).Окачванията на full suspension колела, под 1000лв и най-вече такива за под 500лв като цяло са неработещи правилно. А когато "амортисьора" представлява само една пружина - изобщо не може да се говори и за окачване, ами за нещо на което да си се друскаш и прецакваш коленете + хабиш енергията по време на каране в клатенето, вместо в придвижването.Отново ще убобщя - такива колела са вредни за здравето ви на първо място, освен това са неудобни, създават измамно чувство на по-приятно движение, което обаче е за сметка на енергията която губите в клатенето по време на предалиране, независимо че сте на напълно равен път напрмер.
                        Lancia Kappa 2.4JTD
                        Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                        Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                        Коментар


                          #27
                          Naidenov въобще не си прав.Незнам какво имаш предвид "само се вози на него",но аз активно си карам колелото,когато имам време де.Навъртам наден минимум 30-на км.Колелото си е много добро,алуминиева рама,много лека и одобна,амортисьорите са много добри,а цялото колело тежи 12 килограма.Освен това рамката е висока и дълга,а не като измислените,скрибуцащи Лидери и темподни,къси ниски и вместо да караш нормално,си удряш коленете в кормилото.Всичко това,прави колелото ми повече от удобно,за каране.Това че ти не си се качвал на хубаво колело с окачване,незначи че всички са боклуци.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #28
                            Ако говориме за това колело, във вида в който е снимано - 12 килограма може да доближи като махнеш предното и задно колела, а със сигурност ще ги има ако махнеш и рамката или вилката Тези измислици с 30км. на ден, в продължение на години, без да смениш нищо - на лапетата в детската градина. Такова колело получава луфт във втулките на максимум 5000-6000км, време за което нискокачествените компоненти от снимката също ще сдадат багажа.Като гледам оплетката на спиците - ме почвам да получавам плочки на биреното си шкембе от толкова смях. А това за "Аерокаплите" ме докарва почти до гърчове, по-нелепо е от "планински бегач" :DОнзи кютук отзад, дето се води за "обтегач" сигурно работи перфектно. Предполагам е Altus :DОкачването е повече от смешно - отварял ли си си вилката да видиш дали е само пружина, или са сложили и поне един еластомер, че малко с малко да оправи така или иначе трагичното положение с нея Спирачките ти са предполагам Promax - по-добре да беше с хубави V-brake, че поне да спират като хората, но пък с тези "дискови" се ловят по-лесно шаранчетата.За задното ти окачване и това, дето трябва да наподобява въздушен шок, изобщо не искам да коментирам. Даже ме е страх да попитам какво си мислиш, че съдържа, че е така "капсуловано", че ще се изложиш още повече.Изобщо суперлативите ти, за това дето имаш към него, разграничавайки го от останалите кютуци в този клас, само показват в каква ужасна заблуда живееш Даже още повече доказа, че от теб съвети за покупка на велосипед, разумните хора трябва да избягват, както прави дявола с тамян Иначе да - аз изобщо нямам досег с хубави колела, знания също :DИ не - нямам за цел да те обиждам, но преди доста години и аз живеех в подобна заблуда, но поне приемах чуждото мнение, особено на по-опитните от мен и прогледнах. А с твоето отношение и отсвирване в стил "тоя сигурно дори не е вижвал колела на живо" шансовете това да се случи при теб клонят към нула. Почети малко повече достоверна информация и тогава може да си говориме пак.До тогава наистина се надявам, че хората подхлъзнали се по съветите ти в супер грешна посока, ще са възможно най-малко.
                            Lancia Kappa 2.4JTD
                            Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
                            Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.

                            Коментар


                              #29
                              Както каза Alpina aaa Naidenov де , тези задни недомислици ги забравете. От 4 години карам един Drag дето уж е що годе добро колело, ами предния му "мортисор" е пълен ташак. Представям си тези задни "оказчвания" какви ла**а са. Сега ако си взимам колело за стилът ми на каране, даже и предна подвижна вилка няма да има. До добавя че моето не го ръчкам много, в смисъл минава се почти всеки ден по 20-30км. и тук таме черни пътища, и ... трябва му вече ремонт. Много важно за мен, щото обичам да върта седнал е седалката. "Хубава" що годе удобна седалка е над 50лв. Абе кой както си го харесва, само не се лъжете по тия "мортисиори" за по 200-300лв.

                              Коментар


                                #30
                                Само искам да кажа нещо на тези които са пред покупка на велосипед с две пружини (точно така пружини). Няма как да си купите хубаво колело с двойно окачване, което е на цената на една работеща вилка начален клас. Задното окачване, работещо такова, и то струва толкова че и повече. При дисковите спирачки положението е същото. Разберете го. Едни нормални спирачки V-Brake, с хубави калодки, спират в пъти по-добре от евтините дискови, като Промакс, Тектро, че даже и от евтините Шимански спирачки.Всеки който твърди обратното, просто не се е качвал на добро, и работещо колело.Аз също съм преминал по трудният път(разбирай евтини части), и го казвам, за да не направите и Вие същата грешка. Вижте поста на Predatorsi . Евала на колегата Найденов, че не го мързи да пише толкова. Заставам зад думите му на 101% . :DЕДИТ:
                                Mupo написа:
                                Както каза Alpina aaa Naidenov де
                                Аха, ясна работата. Винаги съм си мислел че той кара BMW
                                00' Bravo 105 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X