Преди няколко години реших да си вземам колело. Отидох, гледах (магазина до пазар Чайка) взех Спринт Аполон. Е така и не успя да ме грабне това колело. И тъй пробвах и иначе...ми не ми е удобно. Задника ми нависоко, главата на ниско (кормилото няма реглаж на височина), врата изкривен напред за да виждам. Имам чувството че все на челна стойка карах, след сто метра ми прилошаваше. Дадох му шанс няколко пъти и го прибрах в мазата. Година две по-късно стана на дума с един човек и му го продадох. Може би защото съм 135 кила. Може би защото съм 1.89м и седалката задължително трябва да е нависоко. Но може би и просто колелото не бе точното за мен. Така че, съдейки от моя опит, не ти препоръчвам Спринт Аполон.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Безмоторни... или да се информираме взаимно за велосипедите
Collapse
X
-
Аз ти препоръчвам,колело с 2 амортисьора.Уникална возия прави.2-те ми колела (като изклюяим стария верен балкан 20")бяха с 2 амортисьора и няма да съжаляваш,ако си вземеш такъв велосибед.Ама наистина гледай да не е долна марка като Лидер,Бачини,Реактив,Актив и разни такива измислени.Защото ще имаш проблеми - криви капли,фалшиви спираки и скорости,скърцащи амортисьори. Тирси линия като моето колело,което ще видиш по-долу.Може да е някой лев повече но ще останеш доволен.Може да няма дискови спираки,но гледай ако са "челюсти" да са алуминиеви,да е с метални курбели.А рамата може и стоманена да е,че алуминиевата оказва сериозно влиание на цената,а каплите(джанти- по модерно) да са така наречените АЕРО-капли(Алуминиеви заоблени,много здрави и леки).Това е отмен,надявам се да съм бил полезен.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
nikki_sixx написа:Полезен си ми Калоянчо - благодаря!
Коментар
-
Само не знам защо не споменавате марката Крос.Имам модела "тъндър" Закупил съм го преди 7 години и го ползвам зверската.До миналата година му навъртах по около 15-25 км на ден половината по пресечен терен.До сега не съм имал крива капла или каквито и да е било други ядове.Единствено му смених пластмасовите педали с алуминиеви и накладките с марка "Алонга" заради свиренето.Пукането и скърцането на средният амортисьор се оправя със две капки машинно масло върху държачите им.Естествено си го избрах с двойностенна капла(джанта) щото съм тежко магаре.Гледай и да го купиш от магазин в който си имат майстор под ръка,ще ти бъде полезен за настройка на жила и тн.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Само не знам защо не споменавате марката Крос.Имам модела "тъндър" Закупил съм го преди 7 години и го ползвам зверската.До миналата година му навъртах по около 15-25 км на ден половината по пресечен терен.До сега не съм имал крива капла или каквито и да е било други ядове.Единствено му смених пластмасовите педали с алуминиеви и накладките с марка "Алонга" заради свиренето.Пукането и скърцането на средният амортисьор се оправя със две капки машинно масло върху държачите им.Естествено си го избрах с двойностенна капла(джанта) щото съм тежко магаре.Гледай и да го купиш от магазин в който си имат майстор под ръка,ще ти бъде полезен за настройка на жила и тн.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Ами и аз да си кажа мнението...От доста време въртя един Leader Doberman...След като му смених почти всичката периферия стана приятно колело за каране...Колелото не е лошо ,като цяло ,но сглобката е доста некачествена и се налагаше да сменя някои работи...Сега няма никакви проблеми ,но ми легна колкото едно добро колело...Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
nikki_sixx написа:Полезен си ми Калоянчо - благодаря!Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
nikki_sixx написа:За сега съм се спрял на ето този...
Коментар
-
u_bo
някой има ли впечатления от този Спринт Дрифт:http://bikescenter-bg.com/index.php?...cat=913&lang=2
Коментар
-
niko_ymn написа:nikki_sixx написа:За сега съм се спрял на ето този...u_bo написа:някой има ли впечатления от този Спринт Дрифт:http://bikescenter-bg.com/index.php?...cat=913&lang=2Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
Naidenov въобще не си прав.Незнам какво имаш предвид "само се вози на него",но аз активно си карам колелото,когато имам време де.Навъртам наден минимум 30-на км.Колелото си е много добро,алуминиева рама,много лека и одобна,амортисьорите са много добри,а цялото колело тежи 12 килограма.Освен това рамката е висока и дълга,а не като измислените,скрибуцащи Лидери и темподни,къси ниски и вместо да караш нормално,си удряш коленете в кормилото.Всичко това,прави колелото ми повече от удобно,за каране.Това че ти не си се качвал на хубаво колело с окачване,незначи че всички са боклуци.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Lancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
Както каза Alpina aaa Naidenov де , тези задни недомислици ги забравете. От 4 години карам един Drag дето уж е що годе добро колело, ами предния му "мортисор" е пълен ташак. Представям си тези задни "оказчвания" какви ла**а са. Сега ако си взимам колело за стилът ми на каране, даже и предна подвижна вилка няма да има. До добавя че моето не го ръчкам много, в смисъл минава се почти всеки ден по 20-30км. и тук таме черни пътища, и ... трябва му вече ремонт. Много важно за мен, щото обичам да върта седнал е седалката. "Хубава" що годе удобна седалка е над 50лв. Абе кой както си го харесва, само не се лъжете по тия "мортисиори" за по 200-300лв.
Коментар
-
Само искам да кажа нещо на тези които са пред покупка на велосипед с две пружини (точно така пружини). Няма как да си купите хубаво колело с двойно окачване, което е на цената на една работеща вилка начален клас. Задното окачване, работещо такова, и то струва толкова че и повече. При дисковите спирачки положението е същото. Разберете го. Едни нормални спирачки V-Brake, с хубави калодки, спират в пъти по-добре от евтините дискови, като Промакс, Тектро, че даже и от евтините Шимански спирачки.Всеки който твърди обратното, просто не се е качвал на добро, и работещо колело.Аз също съм преминал по трудният път(разбирай евтини части), и го казвам, за да не направите и Вие същата грешка. Вижте поста на Predatorsi . Евала на колегата Найденов, че не го мързи да пише толкова. Заставам зад думите му на 101% . :DЕДИТ:Mupo написа:Както каза Alpina aaa Naidenov де
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар