Смятах да пускам анкета, ама нещо много станаха анкетите и модовете все ги заключват Та въпросът ми е относно Чл. 67. от ЗДв.П - Водачът на нерелсово пътно превозно средство е длъжен да намали скоростта, а при необходимост и да спре, за да позволи на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да извършат необходимите маневри, свързани с потеглянето им от обозначените спирки. Това не освобождава водачите на пътните превозни средства от редовните линии за обществен превоз на пътници да вземат необходимите мерки за безопасност.Значи ли според вас, че шофьорът на автобус като даде мигач /ляв пътепоказател / и следва да върти геврека в лево без да се съобразява, че сте на 5 метра зад него и има опастност да го таранирате без да искате?Кой ще е виновен, ако това все пак се случи???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой е с предимство и как!?!?!
Collapse
X
-
най-вероятно тииначе по въпросапоне според мойто мнение и както разбирам аз закона ако минаваш покрай него и те удари би трябвало шофьора на автобуса да го отнесе, защото не е взел необходимите мерки за безопасностFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Потеглянето (промяна скоростта на движение) и престрояването (промяна лентата на движение) са си 100% маневри. Който прави маневрата си носи отговорност да я извърши безопасно за останалите. Друг е въпросът че ако шофьорът го отнесе остава без книжка и без работа за определено време а пък ти оставаш без кола и се возиш на автобуса. Щетите при теб са по-малки въпреки че това не го пише в закона. По принцип всички участници в движението са равнопоставени без значение дали е мотор или прицеп. Със изключение на специалните.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
В подкрепа на водачите от обществения транспорт.Колко от Вас колеги, като видите мигача на автобуса, спирате и му давате да се включи в движението?В подкрепа на останалите водачи.Ненормално е да съм наравно с автобуса, той тогава да си включи мигача и да се опитва да ме изхвърли от пътя, все едно не съществувам.Лично за мен.Винаги, когато мога давам възможност на автобуса да се включи в движението. Казвам "когато мога", защото първо поглеждам назад, да не би някой малоумник да ме вземе на рогите си, докато се правя на културен водач.ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!
FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.
Коментар
-
krasio_79bs написа:Само в Бургас ли пускат ляв мигач още със спирането на спирката?Забелязал съм ,че тук е масова практика.Още не е отворил вратите да слязат или се качат пътниците и мигача вече си му цъка.А иди му дай предимство на такъв.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
Като се замисли човек има резон в това поведение на водача на автобуса, защото при това положение ще се пазиш от автобуса и ще минеш бавно край него.Това от своя страна може да спаси живота на някой пресичащ неправилно пред спрелия автобус пешеходец - слязал току що от него.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:Като се замисли човек има резон в това поведение на водача на автобуса, защото при това положение ще се пазиш от автобуса и ще минеш бавно край него.Това от своя страна може да спаси живота на някой пресичащ неправилно пред спрелия автобус пешеходец - слязал току що от него.
Коментар
-
krasio_79bs написа:nikolovvd написа:Като се замисли човек има резон в това поведение на водача на автобуса, защото при това положение ще се пазиш от автобуса и ще минеш бавно край него.Това от своя страна може да спаси живота на някой пресичащ неправилно пред спрелия автобус пешеходец - слязал току що от него.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Давам предимство на гр. транспорт само и единствено заради хората вътре, защото са предпочели масов транспорт, а не личен, и защото съм ЗА бързото придвижване с масов транспорт. Но има шофьори на автобуси, които са пълни келеши и не заслужават никога да им дадеш предимство. Всеки път, като се движа от Дружба 1 в София, по Шипченски проход, на кръстовището пред Дунев (на ЦСКА-то) се получава следното - първо завиват едни, които идват от 4-ти километър, наляво. Веднага след завоя има автобусна спирка, а след като светне червено за тях - светва зелено за мен, все едно. На тази спирка автобусите винаги така спират, че не само че създават предпоставки за ПТП, пречат на движението, ами и направо могат да те изкарат извън нерви. Все едно пътят там си е техен. Спират си като араби в пустиня. Ще нарисувам една картинка за изясняване. После ми кажете - как да дам път на такъв индивид, който изобщо не постъпва като разумен шофьор, а заради това че е 16 тона, си прави каквото си иска... В червено е евентуалния автобус, номер 1, 3, 5, или 6, който прави ляв завой и спира на спирката, а тя е очертана и има достатъчно много място да се прибере навътре. Докато е на спирката - за тези които се движат по зелените стрелки - светва зелено. Тези, които са в дясната от двете ленти тръгват и просто няма къде да отидат. Автобусът не е нито в лентата, нито извън нея. Буквално на средата. В тоя момент тръгват да го заобикалят отляво, следват клаксони, спирачки, а често там стават и леки ПТП. Такива изобщо не заслужават предимство, а заслужава да чака да се изниже цялата колона. Абе все едно във Формула 1 някой да не си влезе в бокса, а да остане на коридора в бокса, и там да му сменят гумите, а всички да го чакат, понеже е президент. Нещо такова.
Коментар
-
ogi28b написа:Давам предимство на гр. транспорт само и единствено заради хората вътре, защото са предпочели масов транспорт, а не личен, и защото съм ЗА бързото придвижване с масов транспорт. Но има шофьори на автобуси, които са пълни келеши и не заслужават никога да им дадеш предимство. ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар