trace написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да се отнеме лиценза на Мтел?
Collapse
X
-
-
dikanio написа:Като го изключиш, значи съвсем умишлено не искаш да те търсят, и ако те търси примерно шефа или жената може да стане неприятно. Съобщението е "Телефона на абоната е изключен". А като няма обхват, вината не е на абоната, въпреки че той е радостен от този факт :D . Тогава както знаете - "В момента няма връзка с този номер" или "Абоната е извън обхват".
Коментар
-
Дали ще си изключиш телефона и батерията ще е на него или извън него няма разлика в съобщението и то е "Телефона на абоната е изключен".Въпреки,че знам пак точно сега пробвах.Единия ми телефон е със две сим карти,които са прима на ’Ментел’,а другата е Глобул с 1500 безплатни минути към цялата мрежа на Глобул за 20лв,които напълно вярно никога не могат да се изговорят и ме хваща яд като излиза фактурата,защото поне над половината изгарят всеки месец .Звъних за пробата от другия си телефон в които е с ваучер на Виваком.И Виваком са мошеници ,защото пък надписват домашните телефони без да съм се докоснал до него цял месец .Сигурно дето са ме търсили по-домашния един-два пъти отчитат,че аз съм набирал .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
donnna написа:аз лиценза на Ментел съм им го отнел отдавнаAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
гласувах, ДА и не само, че трябва да им вземат лиценза, а да ги затрият като компания! и аз като Стефанаки и колежката donnna им отнех лиценза преди 3-4 години, ама жена ми още си къса нервите с тях!Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
Orcinus
itan75 написа:Дали ще си изключиш телефона и батерията ще е на него или извън него няма разлика в съобщението и то е "Телефона на абоната е изключен".Въпреки,че знам пак точно сега пробвах
Коментар
-
itan75 написа:Дали ще си изключиш телефона и батерията ще е на него или извън него няма разлика в съобщението и то е "Телефона на абоната е изключен".Въпреки,че знам пак точно сега пробвах.
Коментар
-
Виждам че много хора разсъждават така: като не ти харесва едикойси оператор ами смени го бе, има преносимост на номерата.За много хора това не е толкова просто.Аз например ползвам 500 безплатни минути към Глобул. Близките ми също са на Глобул и са на ваучери. Вземам им по един ваучер в годината и като ми прозвънят затварям и аз ги набирам. На всичко отгоре като се наложи им правя конферентна връзка през моя телефон и си говорят колкото си искат помежду си.Ако реша да мина на друг оператор трябва още няколко човека да ги прехвърля на другия оператор. Или да си говорим през различни оператори което вече си е цифра като пари. Да не си говорим че моите познати имат пък други познати които си говорят без пари или на минимална цена. Ако в един момент моите близки преминат на друг оператор драстично ограничават контактите си. Същото се отнася и за мен.Ако например аз мина на друг оператор и телефонът ми остане същия всеки на който предоставя телефона си ще си мисли че съм на Глобул. И няма да знае че съм на друг оператор и ще се набута с по-висока цена на разговора ако и той е на Глобул. Само първия път. След това няма да ми се обажда понеже ще си спомня как се е набутал със моя телефон. Парите от набутването си ги прибира старият мобилен оператор (Глобул например) защото вместо 2 стотинки Глобул-Глобул си взема 32 стотинки Глобул-МТел. Понеже аз съм се прехвърлил на МТел. Имената на операторите са примерни, важен е принципът и е същия за всяка двойка оператори при пренесен номер.Тия две и вероятно още много подобни ситуации са много добре известни на операторите, постоянно се анализират от техните маркетинг отдели и знаят горе-долу колко са им сигурните клиенти и колко клиенти имат вероятност да загубят. Правят си профил на всеки клиент, групират ги, правят си профил на групата клиенти и следят разпределението на клиенти по групи. Включително и това определя маркетинг-стратегията им. Въпреки че по мое мнение е доста посредствена и наивна. Говоря и за трите оператора.С две думи аргументът "като не ти харесва мини на друг оператор" не важи за много от клиентите и мобилните оператори го знаят много добре. Също много добре знаят че клиентите и гражданското общество няма в момента работещ и достатъчно ефикасен механизъм за противодействие на техните маймунджулъци.А пък за обезглавяването на МТел - аз съм на принципа че не трябва да рушим ами да подобряваме. Държавата и всички комисии и комисари, комитети и комити да не се мотаят като мухи без глави ами да принудят МТел да се държи цивилизовано, коректно и с уважение към клиентите си.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар