pr_00f написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Към "светците" във форума
Collapse
Заключена тема
X
X
-
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
-
Immortal написа:Мислите ли, че при скорост 90, и при скорост 110, последствията от челен удар ще са различни??Или че ще има разлика, ако се обърнете със 130 и със 160 например?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Дидко , а каква би била реакцията на водача при двете скорости при непредвидима ситуация на пътя.?? При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки. За части от секундата не може да се реагира еднакво при двете различни скорости.Има и едно друго нещо . Масовите разтояния които се изминават на ден за 70% от водачите са в порядъка до 40-50км.От какъв зор трябва тия километри да ги изминеш със скорост на 100км ,докато спокойно може да си ги изминеш със скорост съгласно пътя и пътните знаци. И с колко ще стигнеш по рано ? Ходих миналата вечер на мача Литекс и Черногорците . Колкото хора на мача толкова и коли около стадиона . Свърши мача и почна кошията по улиците . Все имаше такива които изпреварваха цялата колона от коли и то живеещи в града и нямаше за къде да бързат .С колко по късно щяха да се приберат в къщи ако си караха нормално в колона ? Да ,ама навика ние да сме винаги първи , винаги да караме както на нас изнася си показва рогата (
Коментар
-
Lane Staley написа:Immortal написа:Мислите ли, че при скорост 90, и при скорост 110, последствията от челен удар ще са различни??Или че ще има разлика, ако се обърнете със 130 и със 160 например?коцев написа:При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки.
Коментар
-
Да ама ако бях карал по бързо щях да се ударя челно с идващия бързак насреща и нямаше да имам време да реагирам и отбивам в канавката .Мисля че съм прав в разсъжденията си още повече, че вместо със 60 трябваше даже още по бавно да карам на тоя широк участък, защото не предвидих че може да ми изкочи такъв бързак в завоя. Но както и да е .Всеки носи глава на раменете си и сам да преценява кое е по правилно. :D
Коментар
-
Immortal написа:Идеята на горния ми пост идва от факта, че челен удар в стена със скорост НАД 60 км/ч обикновено е с фатални последици (при масовите автомобили). При челен удар с друг автомобил скоростите се събират, т.е. ако и двамата карате с 60, то скоростта при удара е 120.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:Immortal написа:Идеята на горния ми пост идва от факта, че челен удар в стена със скорост НАД 60 км/ч обикновено е с фатални последици (при масовите автомобили). При челен удар с друг автомобил скоростите се събират, т.е. ако и двамата карате с 60, то скоростта при удара е 120.
Коментар
-
http://vbox7.com/play:183cca77Двата автомобила поемат приблизително еднакво количество енергия.При камионите нещата стоят по друг начин.http://vbox7.com/play:9dafc68bТам нещата са смъртоносни!За удар с влак няма смисъл да говорим.http://vbox7.com/play:739bb9fc&al=1&vid=2791488Ако преминем на академично ниво, трябва да кажем, че при сблъсък на два автомобила на едно ниво (два леки автомобила) пораженията са едни.При среща на лек автомобил и автомобил от типа на джип, бус, камион и т.н. точките на контакт са на други по-високи нива.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
nikolovvd написа:http://vbox7.com/play:183cca77Двата автомобила поемат приблизително еднакво количество енергия.При камионите нещата стоят по друг начин.http://vbox7.com/play:9dafc68bТам нещата са смъртоносни!За удар с влак няма смисъл да говорим.http://vbox7.com/play:739bb9fc&al=1&vid=2791488
Коментар
-
И аз не съм от партията на светците. Но винаги съм гледал да не преча или да не предизвиквам ПТП-та, когато шофирам. Да чукна на дърво вече 12г. ми се удава успешно.pr_00fФиат фанатикИ понеже съм светец съм си настроил пискуна за превишена скорост на 140 км/ч ( малко над 130 по гпс) А на либрата е направен гаднярски- спира ти музиката и вряка супер противно"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Върос към всички тези, които се хвалят как не спазват закона: Колко минути според вас струва човешкият живот? 5, 10, 20?Ето някои заглавия:Висока скорост е причина за инцидента с камиона в РазградВисока скорост, мокър път и... още един погубен животДве катастрофи заради висока скорост и мокра настилкаВисоката скорост на автобуса - причина за смъртта на момчетата от Езиковата гимназияПоредна катастрофа заради висока скорост.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:Върос към всички тези, които се хвалят как не спазват закона: Колко минути според вас струва човешкият живот? 5, 10, 20?Ето някои заглавия:Висока скорост е причина за инцидента с камиона в РазградВисока скорост, мокър път и... още един погубен животДве катастрофи заради висока скорост и мокра настилкаВисоката скорост на автобуса - причина за смъртта на момчетата от Езиковата гимназияПоредна катастрофа заради висока скорост.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
На истина не е от значение дали се удряш челно със 130 или със 200 км/ч. Както няма и значение дали падаш от 15-тия или от 30-тия етаж Обаче и времето за реакция и спирачния път са доста различни.А това за събирането на скоростите на насрещно движещи се автомобили е в графа "митове и легенди"Просто си представете, че насрещната кола се движи с 0км/ч. (удряте се в спрял автомобил). Или в стена.Ако се събираха скоростите, то и пораженията от удар в спрял автомобил и в бетонна стена щяха да са еднакви. Ама кавито и теории да се развиват, то не е такаLancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар