Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Към "светците" във форума

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    pr_00f написа:
    И понеже съм светец съм си настроил пискуна за превишена скорост на 140 км/ч ( малко над 130 по гпс)А на либрата е направен гаднярски- спира ти музиката и вряка супер противно
    Не, не си светец!На 90 трябва да го настроиш! Пак ще се повторя!Не парадирам с това, че нарушавам правилата за движение по "пътищата"!Случва се, вярно е!Просто чистосърдечно си признавам и се опитвам да иринизирам колегите, които никога, ама никога през целия си шофьорски стаж не са го правили!Не карам със 150 км/ч дори и на магистралата, поради простичката причина, че шофиране с по-висока скорост те уморява по-бързо, а аз искам комфорт и удобство в автомобила си.Скорост от 110 км/ч на хубав първокласен път ми дава точно този комфорт.Пристигам достатъчно бързо без да съм утрепан като куче.
    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

    Коментар


      #32
      Мислите ли, че при скорост 90, и при скорост 110, последствията от челен удар ще са различни??Или че ще има разлика, ако се обърнете със 130 и със 160 например?

      Коментар


        #33
        Immortal написа:
        Мислите ли, че при скорост 90, и при скорост 110, последствията от челен удар ще са различни??Или че ще има разлика, ако се обърнете със 130 и със 160 например?
        Е от теб не го очаквах.E=MxC2 или този закон е излязъл в пенсия?Разбира се, че ще има разлика.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #34
          Дидко , а каква би била реакцията на водача при двете скорости при непредвидима ситуация на пътя.?? При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки. За части от секундата не може да се реагира еднакво при двете различни скорости.Има и едно друго нещо . Масовите разтояния които се изминават на ден за 70% от водачите са в порядъка до 40-50км.От какъв зор трябва тия километри да ги изминеш със скорост на 100км ,докато спокойно може да си ги изминеш със скорост съгласно пътя и пътните знаци. И с колко ще стигнеш по рано ? Ходих миналата вечер на мача Литекс и Черногорците . Колкото хора на мача толкова и коли около стадиона . Свърши мача и почна кошията по улиците . Все имаше такива които изпреварваха цялата колона от коли и то живеещи в града и нямаше за къде да бързат .С колко по късно щяха да се приберат в къщи ако си караха нормално в колона ? Да ,ама навика ние да сме винаги първи , винаги да караме както на нас изнася си показва рогата (
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #35
            Lane Staley написа:
            Immortal написа:
            Мислите ли, че при скорост 90, и при скорост 110, последствията от челен удар ще са различни??Или че ще има разлика, ако се обърнете със 130 и със 160 например?
            Е от теб не го очаквах.E=MxC2 или този закон е излязъл в пенсия?Разбира се, че ще има разлика.
            В единия случай ще умреш за 1 секунда, в другия - за 0.8 секунди Идеята на горния ми пост идва от факта, че челен удар в стена със скорост НАД 60 км/ч обикновено е с фатални последици (при масовите автомобили). При челен удар с друг автомобил скоростите се събират, т.е. ако и двамата карате с 60, то скоростта при удара е 120. Дори и да спазвате законовото ограничение от 90 км/ч, при челен удар последствията ще са фатални. Точно толкова фатални, колкото и ако карате със 110 например.
            коцев написа:
            При моето ПТП ако не бях карал с 60км а с повече, последствията щяха да са много по тежки.
            Ако беше карал с 80 например, щеше да преминеш през въпросния завой 10 секунди по-рано и онзи с жигулата нямаше да се натресе в теб. Логично Вече ме карате да се бъзикам

            Коментар


              #36
              Да ама ако бях карал по бързо щях да се ударя челно с идващия бързак насреща и нямаше да имам време да реагирам и отбивам в канавката .Мисля че съм прав в разсъжденията си още повече, че вместо със 60 трябваше даже още по бавно да карам на тоя широк участък, защото не предвидих че може да ми изкочи такъв бързак в завоя. Но както и да е .Всеки носи глава на раменете си и сам да преценява кое е по правилно. :D
              Фиат Панда 1.2 2006година
              Синджира си идва ,а козата я няма...

              Коментар


                #37
                Immortal написа:
                Идеята на горния ми пост идва от факта, че челен удар в стена със скорост НАД 60 км/ч обикновено е с фатални последици (при масовите автомобили). При челен удар с друг автомобил скоростите се събират, т.е. ако и двамата карате с 60, то скоростта при удара е 120.
                Абсолютно грешно твърдение!Доказано е от краш тестовете, че удар в бетонна стена с 60 км/ч и челен удар на два автомобила движещи се с по 60 км/ч водят до едни и същи последици и поражения на двата автомобила.Ударът в бетонна стена с 120 км/ч е вече друго бира!
                Няма начин да няма начин!

                Коментар


                  #38
                  nikolovvd написа:
                  Immortal написа:
                  Идеята на горния ми пост идва от факта, че челен удар в стена със скорост НАД 60 км/ч обикновено е с фатални последици (при масовите автомобили). При челен удар с друг автомобил скоростите се събират, т.е. ако и двамата карате с 60, то скоростта при удара е 120.
                  Абсолютно грешно твърдение!Доказано е от краш тестовете, че удар в бетонна стена с 60 км/ч и челен удар на два автомобила движещи се с по 60 км/ч водят до едни и същи последици и поражения на двата автомобила.Ударът в бетонна стена с 120 км/ч е вече друго бира!
                  Дай да ги видим тез резултати, щото аз имам други. Вярно е, че двата автомобила взаимно поемат част от енергията на другия, което води до деформациите им, но това което си написал може да се приеме с известни условности за вярно само и единствено ако двата автомобила са абсолютно еднакви като конструкция и маса. Ама насреща може да е ТИР или 3-тонен джип.

                  Коментар


                    #39
                    http://vbox7.com/play:183cca77Двата автомобила поемат приблизително еднакво количество енергия.При камионите нещата стоят по друг начин.http://vbox7.com/play:9dafc68bТам нещата са смъртоносни!За удар с влак няма смисъл да говорим.http://vbox7.com/play:739bb9fc&al=1&vid=2791488Ако преминем на академично ниво, трябва да кажем, че при сблъсък на два автомобила на едно ниво (два леки автомобила) пораженията са едни.При среща на лек автомобил и автомобил от типа на джип, бус, камион и т.н. точките на контакт са на други по-високи нива.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #40
                      Immortal написа:
                      Мислите ли, че при скорост 90, и при скорост 110, последствията от челен удар ще са различни??
                      1. Разбира се, че ще са различни. Шансът да оцелееш при 90км/ч. е по-голям.2. При 90км. имаш по-малко спирачен път и повече време за реакция.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #41
                        nikolovvd написа:
                        http://vbox7.com/play:183cca77Двата автомобила поемат приблизително еднакво количество енергия.При камионите нещата стоят по друг начин.http://vbox7.com/play:9dafc68bТам нещата са смъртоносни!За удар с влак няма смисъл да говорим.http://vbox7.com/play:739bb9fc&al=1&vid=2791488
                        Тез рекламни клипчета на Рено сме ги гледали.Дай ся да видим същото, само че с Рено Клио 1995 и Рено Сценик 2010Да видим и един краш тест между ФИАТ 500 и Ауди Q7? http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSIКорса и Мерцедес: http://www.youtube.com/watch?v=EysDcrs-GAoЕднакво количество енергия ще поемат, само ако имат приблизително еднакви маси и еднакви краш-коефициенти.Влизаме в излишни спорове вече.

                        Коментар


                          #42
                          И аз не съм от партията на светците. Но винаги съм гледал да не преча или да не предизвиквам ПТП-та, когато шофирам. Да чукна на дърво вече 12г. ми се удава успешно.
                          pr_00fФиат фанатикИ понеже съм светец съм си настроил пискуна за превишена скорост на 140 км/ч ( малко над 130 по гпс) А на либрата е направен гаднярски- спира ти музиката и вряка супер противно
                          Абе и аз така го бях настроил, но не можах да го издържа и го пренастроих на 200
                          "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                          ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                          Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                          Коментар


                            #43
                            Върос към всички тези, които се хвалят как не спазват закона: Колко минути според вас струва човешкият живот? 5, 10, 20?Ето някои заглавия:
                            Висока скорост е причина за инцидента с камиона в Разград
                            Висока скорост, мокър път и... още един погубен живот
                            Две катастрофи заради висока скорост и мокра настилка
                            Високата скорост на автобуса - причина за смъртта на момчетата от Езиковата гимназия
                            Поредна катастрофа заради висока скорост.
                            и още... Всички те са карали с висока скорост, защото са си мислели, че тази скорост е безопасна, както и вие го правите.
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              #44
                              ele написа:
                              Върос към всички тези, които се хвалят как не спазват закона: Колко минути според вас струва човешкият живот? 5, 10, 20?Ето някои заглавия:
                              Висока скорост е причина за инцидента с камиона в Разград
                              Висока скорост, мокър път и... още един погубен живот
                              Две катастрофи заради висока скорост и мокра настилка
                              Високата скорост на автобуса - причина за смъртта на момчетата от Езиковата гимназия
                              Поредна катастрофа заради висока скорост.
                              и още... Всички те са карали с висока скорост, защото са си мислели, че тази скорост е безопасна, както и вие го правите.
                              Висока или превишена?Защото тези неща са различни!
                              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                              Коментар


                                #45
                                На истина не е от значение дали се удряш челно със 130 или със 200 км/ч. Както няма и значение дали падаш от 15-тия или от 30-тия етаж Обаче и времето за реакция и спирачния път са доста различни.А това за събирането на скоростите на насрещно движещи се автомобили е в графа "митове и легенди"Просто си представете, че насрещната кола се движи с 0км/ч. (удряте се в спрял автомобил). Или в стена.Ако се събираха скоростите, то и пораженията от удар в спрял автомобил и в бетонна стена щяха да са еднакви. Ама кавито и теории да се развиват, то не е така
                                Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                                Lancia Lybra SW 1,9JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X