SUS SCROFA написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да предупреждаваме за катаджии?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
-
ФЕРАРИСТ написа:Иначе да - 90 си е малко за тоя път, бас държа че честичко вдигаш 100 - 110 по него, и не е нужно да ме убеждаваш в противното, няма как да ти повярвам.......Няма начин да няма начин!
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Да питаме Имортала, че аз вече нямам наблюдения по една от най - черните отсечки в БГ между Сливен и Ямбол - преди години реновираха асфалта в една част от пътя, изсякоха дърветата, направиха хубави канавки, и разшириха пътя.....Имортале - как е положението сега - има ли повече инциденти, има ли повече жертви, има ли повече опасни ситуации от преди в тоя участък, или скапаната държава си е хвърлила парите на вятъра?????
Коментар
-
Immortal написа:От както са го ремонтирали, са станали само единични катастрофи, при това нощно време и то с участието на каруци (на които е забранено от закона да се движат там през нощта, ама кой да знае че има такъв закон...).Циганските каруци там са най-големия проблем, но през деня се виждат отдалеч.Трафикът не е много натоварен, особено през събота и неделя, когато спират микробусите и камионите, които иначе минават от там.nikolovvd написа:В Четвъртък миналата седмица на баира след разклона за Криводол (в посока Монтана), където има ограничение 50 заради неравностите на покритието и две ленти при изкачването, ме изпревариха две коли (умишлено не споменавам марки) с над 100-120 км/ч. На края на изкачването трябваше да спирам интензивно, защото някой си с 6 тонна Ифа беше решил да завие в дясно и беше затворила моето платно. За щастие в насрещното нямаше никой и всичко мина нормално и то при 50 км/ч. Явно ония двамата, които явно се гонеха, са се уплашили яко, защото ги видях на 200 метра пред мен и продължиха да карат кротко около 5-6 км.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Опитвам се да карам комфортно и когато спирам хората в колата да не се покланят. Както ти писах рядко ползвам спирачката и на дълъг път разхода ми е 6.5-6.7 на 100 при пълна кола (пътници и багаж), запалени фарове и включен климатик. При нормално каране, защото моето е ненормално (пенсионерско) 143-те коня под капака искат по 8 на 100 "ядене", а за магистралата да не говорим.Същото правило важи и по планинските пътища с много завои. Пътниците не трябва да се люлеят като бутилки с въглеродендиоксид в камион.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Immortal написа:Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.
Коментар
-
ogi28b написа:Immortal написа:Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Immortal написа:Да, и аз винаги съм се чудил, защо всички автомобили ги правят да вдигат 160-180-200-250... при условие, че почти никъде в света не са разрешени скорости, по-големи от 120-130-140...Изключение правят няколко магистрали в Германия.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ogi28b написа:Immortal написа:Не виждам НИКАКВА причина да се мъкна по този път с 90 км/ч.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар