krasio_79bsБързото шофиране по писта не е рисково, но бързото шофиране по улиците е рисково и затова по цял свят има ограничения на скоростта. Ако бяха само в БГ, бих признала, че това е огромна грешка, но явно има причина да ги има в не една или две държава. Между другото, по-рано днес прочетох за едни хорица, мир на праха им, които са карали, по свое услотрение, бързо и безрисково, но едно дърво им е показало, посмъртно, че грешат. Това за теорията за безрисковото бързо шофиране можеш да я обясняваш и на всички опечалени родители, които са загубили деца и роднини от подобно безрисково бързо шофиране, но не и на мен, но както сам каза, това е една друга тема.ФЕРАРИСТА ако този драйвер утре те удари, ще махнеш с ръка, за да не му навличаш неприятности ли? Това за мен не е добре издържан мотив - издиша от всякъде. Следващият, моля.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ли да предупреждаваме за катаджии?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ele написа:krasio_79bsБързото шофиране по писта не е рисково, но бързото шофиране по улиците е рисково и затова по цял свят има ограничения на скоростта. Ако бяха само в БГ, бих признала, че това е огромна грешка, но явно има причина да ги има в не една или две държава. Между другото, по-рано днес прочетох за едни хорица, мир на праха им, които са карали, по свое услотрение, бързо и безрисково, но едно дърво им е показало, посмъртно, че грешат. Това за теорията за безрисковото бързо шофиране можеш да я обясняваш и на всички опечалени родители, които са загубили деца и роднини от подобно безрисково бързо шофиране, но не и на мен, но както сам каза, това е една друга тема.ФЕРАРИСТА ако този драйвер утре те удари, ще махнеш с ръка, за да не му навличаш неприятности ли? Това за мен не е добре издържан мотив - издиша от всякъде. Следващият, моля.
Коментар
-
krasio_79bs написа:kiselo написа:krasio_79bs написа:Колега kiselo,имаш ли радардетектор?Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Той колегата горе хубаво пита как познавате отсрещния с колко се движи,ама няма кой да отговори ... Иначе ме накефи колегата itan75 как ти сипа с големия черпак ... Та извода е - безгрешните не пресвяткате,а ние простолюдието пресвяткаме ...Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
kiselo написа:krasio_79bs написа:kiselo написа:krasio_79bs написа:Колега kiselo,имаш ли радардетектор?
Коментар
-
Princo написа:Той колегата горе хубаво пита как познавате отсрещния с колко се движи,ама няма кой да отговори ... Иначе ме накефи колегата itan75 как ти сипа с големия черпак ... Та извода е - безгрешните не пресвяткате,а ние простолюдието пресвяткаме ...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
krasio_79bsРазбитите пътища не убиват, убиват неправилните решения на капацитета, който кара автомобила. Логично е да се кара според условията на пътя, а не според както капацитетът би желал да бъде. А след като на някакво място има ограничение то трябва да се спазва, независимо дали е логично или не, а за пълненето на джобовите на полицаите вината е почти изцяло на шофьорите, но тук ще навляза в едни мисли, които няма да ви харесат изобщо. Колкото до сергиите - винаги се намира някой капацитет на вече спряла кола, който да отвори вратата без да погледне идва ли друга кола или не. Въпросът в този случай е дали мястото на сергиите е до пътя, а не дали заради това са сложили ограничение.мисля, че е безсмислено да се спори с вас, защото поне един свестен аргумент не можахте да изкарате, напротив усещам как някои от вас навлизат в етапа на обиждане, защоот просто няма какво да кажат. Странно е как в едни стари теми искахте по-високи глоби за нарушителите, а сега не искате да ги плащат, защото този, който не спазва ’безсмисленото’ ограничение едва ли спазва и смислените. Не знаете на коя страна да застанете или по-скоро сте на принципа - той законът не важи за мен. Спазвайте закона, в частност ограниченията на скоростта, ежедневно загиват хора, а те са нечии родители, деца, приятели. Опитайте се да се поставите на мястото на тези хора и се замислете дали ще ви е приятно - в поне 90% всеки, убил човек на пътя, е бил абсолютно сигурен, че кара безопасно. Замиснете се за това следващия път, преди да пресветнете на някого. Айде със здравеВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
ele написа:krasio_79bsРазбитите пътища не убиват, убиват неправилните решения на капацитета, който кара автомобила. Логично е да се кара според условията на пътя, а не според както капацитетът би желал да бъде. А след като на някакво място има ограничение то трябва да се спазва, независимо дали е логично или не, а за пълненето на джобовите на полицаите вината е почти изцяло на шофьорите, но тук ще навляза в едни мисли, които няма да ви харесат изобщо. Колкото до сергиите - винаги се намира някой капацитет на вече спряла кола, който да отвори вратата без да погледне идва ли друга кола или не. Въпросът в този случай е дали мястото на сергиите е до пътя, а не дали заради това са сложили ограничение.мисля, че е безсмислено да се спори с вас, защото поне един свестен аргумент не можахте да изкарате, напротив усещам как някои от вас навлизат в етапа на обиждане, защоот просто няма какво да кажат. Странно е как в едни стари теми искахте по-високи глоби за нарушителите, а сега не искате да ги плащат, защото този, който не спазва ’безсмисленото’ ограничение едва ли спазва и смислените. Не знаете на коя страна да застанете или по-скоро сте на принципа - той законът не важи за мен. Спазвайте закона, в частност ограниченията на скоростта, ежедневно загиват хора, а те са нечии родители, деца, приятели. Опитайте се да се поставите на мястото на тези хора и се замислете дали ще ви е приятно - в поне 90% всеки, убил човек на пътя, е бил абсолютно сигурен, че кара безопасно. Замиснете се за това следващия път, преди да пресветнете на някого. Айде със здравеAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Казах ви аз, че няма начин ele издържи на желанието да покаже правия път на заблудените и ще се развихри в тая тема. Не знам как устоя в началото, но вече вдигна оборотите и отнесе всички грешници като цунами. Тя е една люта подправка към форума и ме кефи все повече. Ако присъстваше на известната сцена от Библията, щеше да е първата, хвърлила камък по Мария Магдалена :DТова няма нищо общо с темата. Ако имаш нещо конкретно да кажеш на колежката - използвай ЛС. Този пост показва присмиване и неуважение към нея.ogi28b
Коментар
-
от това, което са ми споделяли приятели , които са ходили примерно в Германия , знам че там където има КАТаджии ( по български ) има и сигнализация за тях ( подвижна табела ) поне 1км преди мястото на което са застанали с цел да не се стресне водача когато ги види. Е това пресветване което правим ние си е точно тази сигнализацияПунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
И тази тема почна да се изражда от "светците" във форума. Никой не иска да се говори за жертви по пътищата, а за едно сигнализиране за наличие на представители на КАТ зад някое ограничение при извънградско шофиране.По този начин управляващият насрещно движещото се МПС ще намали своята скорост от 90км/ч на 60км/ч и няма да бъде санкциониран - над 90% от постовете на КАТ са на такива пътни ситуации.При разговор с мои по-възрастни роднини ми пипомниха времената когато ограниченията на скоростта в България бяха 60км/ч (за населени места), 80км/ч (за извънградски пътища) и 120км/ч (магистрала).Та пътищата в родината не са се променили толкова много, но знаете ли какво се сетиха моите близки - преди при ограничение от 80км/ч не е имало толкова много ограничения от 60км/ч. Даже много трудно се сещаха за наличие за такива ограничения.След като през 199 и някоя си промениха закона и съответно ограниченията станаха 50/90/130 започнаха да "никнат като гъби" тези ограничения от 60км/ч. Е питам аз: Какво се случи изведнъж на дадена отсечка от пътя, така че 1990 да може да се преминава с 80км/ч, а 20г по-късно да трябва да преминавам от там с 60км/ч?Защо служителите на КАТ не контролират отсечка от пътя с ограничение 90км/ч, а само такива с 60км/ч или по-малко?Защо като по цял свят се строят магистрали (за удобство на хората, за по-бързо предвижване, за намаляване на вредни емисии СО2 ) в България се поставят ограничения (за неудобство на хората, за по-бавно предвижване, за да изразходваме спирачки и после да ускоряваме => повишаване на вредни емисии СО2)?В цял свят пътната инфраструктура се създава, за да служи на човечеството - в България, за да служи на държавата (попълване на хазната с глоби).Не искам никой да се съгласява с моят начин на мислене, но не искам и да ме наричат с обидни епитети само защото си позволявам да мисля и да не се съгласявам със всичко наложено ми от група хора със съмнителни интереси (шайката управляващи БГ). Ако някой се постарае да направи статистика, ще се види че загиналите по пътя в катастрофи НЕ са на места с ограничение 60км/ч (където заработват държавни служители), а там където няма ограничение (където няма и КАТ). Причините са навлизане в насрещното движение и челен сблъсък,а не превишаване на скоростта (например - от 60км/ч на 80км/ч).Всеки път когато трябва да пътувам в БГ повече от 350км съм изправен пред трилемата:1) движения навсякъде според ограниченията и пристигане в т.В след 6ч 30мин2) спазване на всички допълнително поставени ограничения (60км/ч), но по-бързо движение (100 - 110км/ч) при ограничение 90км/ч, за да компенсирам загубеното време предвижено с 60км/ч и пристигане за 5ч 45мин.3) постоянно движение с 100км/ч (освен ако някой не присветне) и пристигане за 5 часа.В повечето пъти моят избор е 3).Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
ele написа:krasio_79bsРазбитите пътища не убиват,Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Че има много знаци поставени кесим ,има . Че строителите като приключат работа по някоя отсечка не си прибират знаците за ограничение на скороста и това е вярно.Пример: пътуващите по магистрала Хемус при село Сопот има голяма табела с надпис: Пътя е в ремонт 40км. Вече две години откакто е готова отсечката ,няма кой да я махне тая табела и тя стои за украса защото никой на тоя хубаво направен път няма да кара с 40км.И естествено няма такива водачи които да се съобразяват с табелата.Обаче ,да обърнем палачинката от другата страна . В закона е казано ясно е без коментарии : максимално разрешената скорост за движение по пътищата е 90км а на магистралите е 130км. А да видим колко хора се съобразяват със закона Май че една трета . Затова се получава ей това :http://www.standartnews.com/news/det....php?t=73346и стотици още примери .
Коментар
-
Immortal написа:Моята философия е малко по-различна.Много често присветвам с фаровете дори и там, където няма полицаи, просто като видя, че някой се е засилил повечко. Обикновено като пристветна - намалят, а с това и вероятността да направят ПТП с НЕВИННИ жертви.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар