Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да предупреждаваме за катаджии?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Immortal написа:
    Моята философия е малко по-различна.Много често присветвам с фаровете дори и там, където няма полицаи, просто като видя, че някой се е засилил повечко. Обикновено като пристветна - намалят, а с това и вероятността да направят ПТП с НЕВИННИ жертви.
    аз правя същото, редовно светкам на рейсърите. Но и предупреждавам за куки, защото 2011 нямаме почти никакви свестни пътища и защото ограниченията са редовно малоумни, 40,20,60, по-малко от на Цариградско,що се касе правилно или не, май не е....
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #47
      pakumba написа:
      Immortal написа:
      Моята философия е малко по-различна.Много често присветвам с фаровете дори и там, където няма полицаи, просто като видя, че някой се е засилил повечко. Обикновено като пристветна - намалят, а с това и вероятността да направят ПТП с НЕВИННИ жертви.
      аз правя същото, редовно светкам на рейсърите. Но и предупреждавам за куки, защото 2011 нямаме почти никакви свестни пътища и защото ограниченията са редовно малоумни, 40,20,60, по-малко от на Цариградско,що се касе правилно или не, май не е....
      +1
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #48
        pakumba написа:
        2011 нямаме почти никакви свестни пътища ....
        В Петък се прибрах от морето по подбалканската линия. Пътят е прекрасен и до края на лятото ще е в това състояние до София. В момента новият асфалт е до отбивката за Горно Камарци и сигурно ще има още един слой, защото все още се работи.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #49
          Предупреждавам и винаги ще предупреждавам,специално за стоянки на полицаите тип хранилка,като съм с мотора тях не ги отразявам.
          пунто 1,7тд

          Коментар


            #50
            Предупреждавам. Много пъти ми се е налагало да превиша с около 10-15 км/ч извин града и съм се надявал да ми присвитнат ако има.
            Fiat Bravo SX 1.4 12V

            Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
            Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!

            Коментар


              #51
              Princo написа:
              На всички,винаги пресвяткам !
              +1
              Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
              Chevrolet Aveo

              Коментар


                #52
                kiselo написа:
                Да така е, но това не означава, че ще подстрекавам подобен тип шофиране. Или, че съм очаквал някой да ме пази от това да бъда глобен или да не ме спират полицаи. Ти лично, ако ме видиш в такъв момент да летя с 180-190км/ч при ограничение 100-120 или 40 мислиш ли, че е правилно да ми присветнеш или да ме оставиш за да ме спрат и да ми вземат книжката за да се спра малко!???! Лично аз като видя такъв шофьор не мисля с нищо да му помагам да отърве кожата. А за останалите защо да им присвяткам нали си карат в ограничението??Със сигурност ще има още много моменти в които ще карам бързо и над ограниченията за даден път. Вярвам че е така за всеки един от вас, но съм и далеч от идеята, че някой трябва да ми помага да го правя - по-скоро обратното. След всеки нов закон за ограничения се ограничавам и аз малко или повече просто защото се притеснявам за книжката и парите си, а и определено не ми се иска да влизам в статистиките които тръбят почти всеки ден по новини и т.н....Повечето шофьори немогат да се "похвалят" с прегрети спирачки или София - Бургас за 3 часа, защото рядко карат със скорости над 140км/ч, но за сметка на това процента на нарушенията които правят е доста по-голям от тези които правя аз...каране със 120 на междуградски път си е практика, не спирането на знак стоп или изпреварването при непрекъсната линия или двойно непрекъсната, отнемането на предимство не зачитане на ограничения за скорост.Та още ли мислиш, че си прав като ми помагаш да мога необезпокоявано да си прегрявам спирачките и да стряскам останалите шофьори със карането си?!?
                Да ! Като те спрат полицайте,нали не мислиш сериозно,че ще ти вземат книжката ?! Ще им бутнеш и тва е,даже те сами ще си поискат.Има камери вече достатъчно,че да може държавицата с тях да си пълни хазната. Ама тва е друга тема ...
                Ogi28b написа:
                Абсолютно точно! Нима смяташ, че ремапът е с цел по-висока максимална скорост? С ремап и без него мога да развия поне 170 км/ч, и съм го правил. Но с ремап много, много по-бързо мога да ускоря от 0 до 50, от 30 до 80, от 80 до 130 и на практика от колкото искам до колкото искам за много по-кратко време отколкото без, и то без да сменям предавка. Затова съм с ремап. Много пъти се е случвало точно това, че колата ми е с ремап да ми помогне да се изнеса бързо на натоварено кръстовище, а ако съм без ремап, ще създам предпоставка за ПТП, защото ще се забавя повече. Дори и с ремап - карам толкова, колкото ми позволяват знаците, за останалото - имам си главЪ на раменете, нося си последствията.
                Дано колегите без ремап да не се блъснат някой ден ... Само виж как си противоречиш:Мога да развия поне 170 км/ч, и съм го правил. И съответно:Дори и с ремап - карам толкова, колкото ми позволяват знаците. Ама тебе те знае целия форум,че си безгрешен,споко ... Пак ще повторя въпрос дето го зададох и други колеги го зададоха.Като се движите с превишена скорост и ви пресветнат,намаляте ли ?!?!?!
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                Коментар


                  #53
                  А като стана въпрос за камерите и за пълненето на хазната, и след като има толкова безгрешни типове в този форум, нека си признаят всички които са получили фиш и са го платили и такива които са получили и не са платили. Да видим след като се одобрява снимането с камерата колко е ефективно и то. Колко от вас са се явили и на призовки (понеже имаше тема как призоваването от КАТ можело да се заобиколи защото не били връчили призовката лично)?

                  Коментар


                    #54
                    Гласувах с Не.Намигам само на хора който карат с изключени фарове при лоши метеорологични условия, когато автомобила не се забелязва, когато има бавно движещо се превозно средство в участък с опасни завои, също така сигнализирам при ПТП и при опасни неравности на пътя. Всичко това го правя с цел да бъде повишено вниманието на водачите на движещото се срещу мен МПС.Спазвам си ограниченията и да ми сигнализират за полицаи не ми се е налагало да намалявам, дори карам с 2 - 3 км под разрешеното, а извънградско колата ми е най - икономична с 90км/ч колкото е и ограничението. А ако случайно се отпусна и натисна педала повечко навигацията започва да ми се кара и ме подсеща да намаля.
                    Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                    Коментар


                      #55
                      ////Punto//// написа:
                      А като стана въпрос за камерите и за пълненето на хазната, и след като има толкова безгрешни типове в този форум, нека си признаят всички които са получили фиш и са го платили и такива които са получили и не са платили. Да видим след като се одобрява снимането с камерата колко е ефективно и то. Колко от вас са се явили и на призовки (понеже имаше тема как призоваването от КАТ можело да се заобиколи защото не били връчили призовката лично)?
                      До сега не са ме снимали и не ми се е налагало да плащам, но пък отнесох фиш за включени халогенни фарове. бяха включени при намалена видимост, но в случая нямаше никакво значение. Платих си фиша на стойност 50лв и по ме стана яд на това че платих такса обработка на документи в банката на стойност 25лв
                      Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                      Коментар


                        #56
                        ogi28b написа:
                        Някой знае ли каква е практиката в такава ситуация, в икономически по-развитите страни от България?Гласувах с НЕ. А резултатите са отчайващи, за съжаление. Сигурно на Максим Стависки чат-пат са му присветвали, когато е карал пиян, та е внимавал и не са го спирали...
                        Оги, по-лошото е че са го спрели преди да изтрепе хората и нашите родни полицаи са го пуснали да продължи. Така, че няма какво да говорим за развитите държави. Всички знаем, че там и да си звезда лежиш.
                        Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                        Ex.Opel Astra

                        Коментар


                          #57
                          Гласувах с ДА.Защо?Защото 90% от шофиращите в БГ (собствени наблюдения) се движат със скорост +10/20 км/ч над ограничението. Глупавото ограничение 60, 70 ... където КАТ дебне. Защо там има ограничение? 1)Защото някой тарикат: а) продава праскови; б) има капанче; в) има бензиностанция. 2)Никой не знае защо - имало е някога а), б) или в), вече обектите ги няма, но ограничението си стои.Необходимо ли е то? НЕ, всеки който развива бизнес край пътя да си изгради ленти за намаляване/ускоряване (както в "икономически по-развитите страни от България") на скоростта без да ме карат мен да намалявам. Защо няма КАТ с радар на места с разрешена скорост 90км/ч? Защото няма далавера за КАТ (държавата). Всички са се скрили зад някое безумно ограничение. (Единствено червената цивилна Астра в Разградско дебне на 90). Еми щом ДЪРЖАВАТА е "тарикат" ("Безцеремонен, хитър и нахален човек" - според тълковен речник), защо аз да не съм (да хитрувам като намалям скоростта когато ми светнат, или да светна аз за да намали друг).Когато държавата иска да ме прецака и аз ще искам да я прецакам.Същата тази държава ми говори за еко-норми и намаляване на вредни емисии газове от МПС, а после поставя анормални ограничения и изпраща служители да ги следят.
                          ogi28b написа:
                          Някой знае ли каква е практиката в такава ситуация, в икономически по-развитите страни от България?
                          Там не се налага да светиш на никой за нищо В тези страни са изградени хиляди километри магистрали (с необходимите отбивки) с ограничения на скоростта 130км/ч. Австрия и Унгария се прекосяват за по 3 часа (по около 350км в държава) с две/три спирания за зареждане.От Австро-Германската граница до Хановер (около 700км) се пътува 6 часа с три спирания за зареждане, като там слизаш от магистралата на 1-2 км до съответната горивостанция и после се връщаш на магистралата.Не е нормално София-Силистра (430км) да се пътува над 6 часа, защото само от Ябланица (края на магистралата) до гр. Бяла ограниченията на скоростта са 23 (нямах нерви да продължа да броя за остатъка от пътя). Всеки в тази държава хитрува (не спазва закона или го заобикаля) с нещо - един с данъци, друг с такси....................... аз със превишаване на ограниченията и святкане по пътищата (не ми е известно присветването да е нарушение на закон). Моля ВИ помогнете на колегата шофьор като му светнете при наличие на КАТ, както:1) помагате на вашият работодател (като не ви осигурява на пълна заплата)2) не си вземате касовата бележка от магазина/капанчето3) гледате да скатаете някой лев от данък, застраховка и др.
                          Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                          Коментар


                            #58
                            @PrincoНЕ няма да им бутна. Този номер съм го правил два пъти до сега от как имам книжка и немисля да им давам пари за вятъра, а и не са ме спирали за превишена скорост до сега. Само веднъж и то просто се опитаха да ми препишат чужда скорост, но не уцелиха човека и пак ми пожелаха хубав ден и ме пуснаха. Писали са ми актове ДА и не съм се дърпал, а просто им казвам, че са прави и щом трябва да пишат. Предпочитам парите да потънат някъде в държавата отколкото в скъсания джоб на някой минцифайка Пак ти казвам като ми присветнат обикновено си поглеждам километража и не ми се налага да намалям скоростта защото съм в ограниченията. Като настъпвам и превишавам скоростта е на място където знам, че полицаи не стоят или просто "слагам главата в торбата". И да мисля, че може и да ми вземат книжката. Така беше постъпил един на Владая като бях свалил предната броня на бравата а номера ми беше на стъклото. А със новите камери имам познати които вече карат като пенсионери...особено единия след 3 снимки няколко месеца без книжка и доооста пари сега в града трудно включва 4-та а извън града с повече от 90 неможеш да го засечеш дори и на магистрала. И немога да разбера как се съгласяваш с това да им бутаме пари и да ми пресвяткаш и после да ме критикувате, че карам бързо...?!?! Не се връзват нещата... Или идеята е да няма полицаи, всеки да кара с каквато скорост прецени, че е удачна за пътя и всичко ще е ОК?
                            Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                            BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                            BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                            Коментар


                              #59
                              Искам да попитам колегите, които винаги карат съгласно абсолютно всички идиотски ограничения (с което пречат на движението и създават предпоставка за ПТП), по колко километра минават на година?Имат ли годишни винетки на автомобилите си изобщо?Щото ми се струва, като изключим kiselo, който го знам че щъка Бургас-Варна, че не излизат много често от градовете (най-вече София). На мен 80% от 30.000 км, които навъртам годишно са ми извънградско. В 100% от случаите карам с превишена скорост. Например никога не карам с 90, а винаги със 100-110 по първокласните пътища. Не защото така искам да карам, а защото цялото движение върви с толкова. Ако карам с 90, всички започват да ме изпреварват, при което осъзнавам, че им преча, затова и карам като останалите.

                              Коментар


                                #60
                                Миналата седмица с кума ми карахме една кола от Враца до ВТ. Аз с жената и децата в моята, той - в тази кола. Понеже не е карал отдавна, сега му е непозната, с автоматична скоростна кутия и изобщо, от предпазливост, се помъчихме, като излязохме на главния път над Български извор, да караме по ограниченията. Е, не е възможно - наистина, дето вика Immortal, създаваш задръстване. Много състезатели, много нещо. Аз, понеже знам къде са камерите и ограниченията, стриктно ги спазвах, а и карах пилотна кола, щото той беше с транзитни номера и да не бие очи на ченгетата, макар че се бяхме запасили с всичко необходимо - аптечка, триъгълник, жилетка, пожарогасител, резервни лампи и прочие. Затова мене тази отсечка винаги много ме изнервя и по всякакъв начин я избягвам - понякога се качвам даже и на плевенския път. По темата - примигвам избирателно, на хора, които явно не знаят, че наблизо има или камера, или ченге. На такива, които карат явно нагло и не се съобразяват с другите, не примигвам. Аз лично, извънградско карам с превишена скорост, но в градовете съм стриктен. Не е нормално, например, аз да изпреварвам със 140, а отзад някой с Бентли да ми примигва да изпреваря по-бързо, че му преча. При това, като съм тръгнал да изпреварвам, не се е виждал в огледалото ми, а представете си с каква скорост се движи, за да го "забавя" за толкова кратко време. На такъв никога не примигвам, а и, честно казано, на него явно не му пука, има ли полицаи, или няма.
                                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X