Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трябва ли да предупреждаваме за катаджии?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Естествено, че си следя таблото и данните за двигателя, че и даже всички външни светлини - постоянно. Изписва ми скоростта с ей такива големи ДИГИТАЛНИ цифри. Всъщност идеята на темата (според мен) е дали подпомагаме нарушителите на закона (с други думи са престъпници). Както са казали хората - докато има балъци, ще има и тарикати!

    Коментар


      #32
      Идеята на темата е да разбера какво се мъдри в главата на този срещу мен който ми пресвятка, че има полицаи по пътя. Защо го прави и какво мисли, че постига за себе си и за този на който присвятка?1. Аз знам, че има полицаи по пътя. Във всяка държава ги има. Дали ме мисли за толкова ТЪП, че да не знам, че като съм излязъл на пътя може да ме спрат полицаи. Та нали и на това са ме учили в курса по кормуване да спазвам ограниченията и да съм изряден за полицията.2. Дали си мисли, че току що се е разминал с това да го хванат, че кара с превишена скорост или без гражданска отговорност или винетка или, че превозва наркотици или не дай си боже нещо още по неприятно и е решил да сподели щастието си с останалите шофьори.3. Дали си мисли "Аз съм добър човек в тази шибана държава където всички нарушават законите и ще помогна на някой който в момента ги нарушава да не го хванат, а после като мина покрай някое ПТП ще цъкам с уста и ще викам, че са карали като ненормални и нямаме полиция и, че това е БЪЛГАРСКА РАБОТА".Както казаха колегите по-горе...мога да ви кажа какво правя като ми присветнат...просто си поглеждам таблото и виждам, че карам или в ограничението или 5-6км/ч отгоре за което акт не могат да ми напишат. Постигам го просто и елементарно. Полицаите стоят винаги на места където има знаци за някакви ограничения...90...60...40...30...няма значение щом има знаци значи има опастност или някога е имало.
      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

      Коментар


        #33
        Защо подяволите да присвяткам на нарушителите.Има си закони в тая държава,докато и най-големия тарикат не се научи да ги спазва,независимо хубави или лоши,няма да се оправим.А специално законите по пътищата трябва да се спазват СТРИКТНО,майната му ония с малкото акъл дето ще се утрепе,ами за Бога умират невинни хора.Отеделно има си тъпашки знаци например- прав хубав път както караш с 80-90-100,изведнъж,забучен един знак 40 ,там и аз некарам с 40 ,пълна простотия е,аз свалям до към 60км.
        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

        Коментар


          #34
          kiselo написа:
          Идеята на темата е да разбера какво се мъдри в главата на този срещу мен който ми пресвятка, че има полицаи по пътя. Защо го прави и какво мисли, че постига за себе си и за този на който присвятка?1. Аз знам, че има полицаи по пътя. Във всяка държава ги има. Дали ме мисли за толкова ТЪП, че да не знам, че като съм излязъл на пътя може да ме спрат полицаи. Та нали и на това са ме учили в курса по кормуване да спазвам ограниченията и да съм изряден за полицията.2. Дали си мисли, че току що се е разминал с това да го хванат, че кара с превишена скорост или без гражданска отговорност или винетка или, че превозва наркотици или не дай си боже нещо още по неприятно и е решил да сподели щастието си с останалите шофьори.3. Дали си мисли "Аз съм добър човек в тази шибана държава където всички нарушават законите и ще помогна на някой който в момента ги нарушава да не го хванат, а после като мина покрай някое ПТП ще цъкам с уста и ще викам, че са карали като ненормални и нямаме полиция и, че това е БЪЛГАРСКА РАБОТА".Както казаха колегите по-горе...мога да ви кажа какво правя като ми присветнат...просто си поглеждам таблото и виждам, че карам или в ограничението или 5-6км/ч отгоре за което акт не могат да ми напишат. Постигам го просто и елементарно. Полицаите стоят винаги на места където има знаци за някакви ограничения...90...60...40...30...няма значение щом има знаци значи има опастност или някога е имало.
          Пич,сори ама многократно си писал как от София до Бургас си стигал за еди колко си време,писал си и как си прегря спирачките,пак защото си карал бързо.Нищо лично,не се сърди,ама баш ти да поучаваш за спазване на закони ... Оги,ти като караш само в ограниченията,за кво си сложи ремап ?! Да може да набираш по-бързо от 0-50 ?! Пресвяткам и ще продължавам да пресвяткам.Поради няколко причини:1.Никой не е безгрешен (Освен членовете на ФФБ,те карат само и единствено в ограниченията и спазват всички знаци и закони)2.Писна ми куките да се крият зад храсти,да спират под неосветени места да могат приберат някой лев като стоят до някой знак 60 ... Честно казано,хич не ги обичам (Въпреки че има хора дето си вършат работата и заслужават похвала ! ) 3.Държавата е осрана отвсякъде и пресвяткането е най-малкия проблем.4.Никъде в закона не е писано,че е забранено пресвяткането (Моля ако е написано,покажете ми,да знам по колко пари ще давам на държавата за в бъдеще )5.Пресвяткането ще си остане винаги жест на колегиалност,което показва,че не всички са егоисти и винаги като ми пресветнат ще продължавам да благодаря с ръка и да пресвяткам и аз ! Айде на безгрешните лека вечер и да кажа само - нищо лично към никой !
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #35
            ogi28b написа:
            Дали някой няма да сподели какво правят в другите страни, дали си присветват така, дали присветването не е наказуемо? Ако присветването помогне да бъде спасен дори един човешки живот, ще присветвам по цял ден.
            Оги, на мен са ми святкали за полицаи в Гърция, святкали са ми в Румъния, както и в Турция.Докато бях в Англия, питах моя домакин дали и там си святкат, и той потвърди. Не сме се движили извън Лондон, освен от Лутън и обратно, но там е магистрала.Друг е въпроса, който не веднъж сме дъвкали тук - колко са адекватни ограниченията и колко ги спазват навсякъде по света.И в Англия се нагледах на "бързащи"... Ето едно клипче снимано лично от мен. Ограничението е 70 м/ч (112 км/ч), а всички се движат с около 90-100 м/ч (145-160 км/ч). http://www.youtube.com/watch?v=2SQxzkuFtsIАко може някой от "стриктните" спазващи всяко ограничение да ми разтълкува доколко е логично следното:-Пътя Бургас-Созопол - разделен с мантинела, по две ленти във всяка посока. Ограничението по целия път е 80 км/ч (на места 60);-След като свършат двойните ленти и пътя стане обикновен с по една лента и без мантинела посредата - т.е. с много по-голяма вероятност от катастрофа - ограничението става 90 км/ч. Аз лично не намирам никаква логика, по път, по който огромна част от причините за катастрофи е премахната (насрещно движение), ограничението да е по-ниско от това на обикновен път.Същото е положението и при пътя Бургас-кв.Сарафово и веднага след като лентите се слеят в една. Ама айде там ще кажете, че се води в града (макар че град няма, даже има ограда острани на пътя.Каква е и логиката, да не говорим че е незаконно, ограничението 40 (от преди това 90) на детелината по пътя Ямбол-Сливен и Бургас-София.Сигурен съм, че дори и най-върлите защитници на стриктното каране няма да намалят там на по-малко от 60.Напомням, че съгласно Закона за пътищата (не го бъркайте със ЗДвП), не може да се налага ограничение с повече от 30 км/ч еднократно. Да не говорим, че всяко населено място се явява такова ограничение - от 90 на 50 - т.е. с 40 км/ч се сваля изведнъж, което съгласно ЗП трябва да стане на 2 етапа - от 90 на 70 ли 60, и тогава на 50. В много населени места даже има ограничение 40 още от табелата за начало на населеното място, което пак е наруение на ЗП.Значи поставящите знаци могат да нарушават закона, който са длъжни да познават, а ние не можем?!?П.П. Все пак, сутринта видях, че на детелината законът е спазен... 20 м преди ограниченито 40 има друго, 60. Значи там специално е законно

            Коментар


              #36
              Моето мнение по въпроса е че докато КАТ се крият зад храстите водачите са длъжни да се предупреждават!Не може чичко полицай да ти държи сметка как караш докато мишкува зад дървета,храсти,канавки и взима рушвети! Всъщност те са хората които още с началото на смяната си погазват Грубо закона,който всъщност трябва да следят да се спазва!Аз питам защо там където има камери вече се кара леко и внимателно? Сигурно защото хората са наясно че отнасят глоба,а защо КАТ се крият....най вероятно защото ни правят Огромна услуга.....това ми го е казвал Полицай които ме е спирал за скорост! Хората са го разбрали отдавна:Рибата мирише от към главата! Нека се научат първо да спазват законите които сами са си измислили и после да обясняват че шофьорите се трепали щото нямали култура!

              Коментар


                #37
                Аз винаги предупреждавам за катаджии,може да не е много правилно,защото определено има много ненормални по-пътя,но е още по-ненормалнона перфектен път с две ленти в едната посока ограничението да е 40км/ч (има и такива) и да те спрат за това,че караш с 60км/ч!!!А колегите,които не предупреждават с фаровете и го считат за нередно ще ги питам,ако като карате с превишена скорост (на всеки му се случва)и някой ви присвететне с фаровете ще продължите ли да карате с превишена скорост за да ви спрат кактаджийте и да си понесете съответното наказаниеили ще намалите скороста?
                FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                Коментар


                  #38
                  Винаги присветвам и разчитам на присветване от колегиални шофьори. На първо място, какъв е резултатът от присветването - предотврятяване на нарушение. Нали целта е да се спазват правилата, а не да се нарушават и да се налагат санкции за нарушения? Или бъркам?
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                  Volvo S60 Sport 2.4D

                  Коментар


                    #39
                    Immortal написа:
                    ogi28b написа:
                    Дали някой няма да сподели какво правят в другите страни, дали си присветват така, дали присветването не е наказуемо? Ако присветването помогне да бъде спасен дори един човешки живот, ще присветвам по цял ден.
                    Оги, на мен са ми святкали за полицаи в Гърция, святкали са ми в Румъния, както и в Турция.Докато бях в Англия, питах моя домакин дали и там си святкат, и той потвърди. Не сме се движили извън Лондон, освен от Лутън и обратно, но там е магистрала.Друг е въпроса, който не веднъж сме дъвкали тук - колко са адекватни ограниченията и колко ги спазват навсякъде по света.И в Англия се нагледах на "бързащи"... Ето едно клипче снимано лично от мен. Ограничението е 70 м/ч (112 км/ч), а всички се движат с около 90-100 м/ч (145-160 км/ч).Ако може някой от "стриктните" спазващи всяко ограничение да ми разтълкува доколко е логично следното:-Пътя Бургас-Созопол - разделен с мантинела, по две ленти във всяка посока. Ограничението по целия път е 80 км/ч (на места 60);-След като свършат двойните ленти и пътя стане обикновен с по една лента и без мантинела посредата - т.е. с много по-голяма вероятност от катастрофа - ограничението става 90 км/ч. Аз лично не намирам никаква логика, по път, по който огромна част от причините за катастрофи е премахната (насрещно движение), ограничението да е по-ниско от това на обикновен път.Същото е положението и при пътя Бургас-кв.Сарафово и веднага след като лентите се слеят в една. Ама айде там ще кажете, че се води в града (макар че град няма, даже има ограда острани на пътя.Каква е и логиката, да не говорим че е незаконно, ограничението 40 (от преди това 90) на детелината по пътя Ямбол-Сливен и Бургас-София.Сигурен съм, че дори и най-върлите защитници на стриктното каране няма да намалят там на по-малко от 60.Напомням, че съгласно Закона за пътищата (не го бъркайте със ЗДвП), не може да се налага ограничение с повече от 30 км/ч еднократно. Да не говорим, че всяко населено място се явява такова ограничение - от 90 на 50 - т.е. с 40 км/ч се сваля изведнъж, което съгласно ЗП трябва да стане на 2 етапа - от 90 на 70 ли 60, и тогава на 50. В много населени места даже има ограничение 40 още от табелата за начало на населеното място, което пак е наруение на ЗП.Значи поставящите знаци могат да нарушават закона, който са длъжни да познават, а ние не можем?!?
                    Абсолютно бодкрепям.Аз лично немога да кажа че съм най-перфекния шофьор от към ограниченията винаги съм 10-на отгоре,но не повече!!!Което мисля че не е прекалено.
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #40
                      Princo написа:
                      Пич,сори ама многократно си писал как от София до Бургас си стигал за еди колко си време,писал си и как си прегря спирачките,пак защото си карал бързо.Нищо лично,не се сърди,ама баш ти да поучаваш за спазване на закони ... Оги,ти като караш само в ограниченията,за кво си сложи ремап ?! Да може да набираш по-бързо от 0-50 ?! :
                      Да така е, но това не означава, че ще подстрекавам подобен тип шофиране. Или, че съм очаквал някой да ме пази от това да бъда глобен или да не ме спират полицаи. Ти лично, ако ме видиш в такъв момент да летя с 180-190км/ч при ограничение 100-120 или 40 мислиш ли, че е правилно да ми присветнеш или да ме оставиш за да ме спрат и да ми вземат книжката за да се спра малко!???! Лично аз като видя такъв шофьор не мисля с нищо да му помагам да отърве кожата. А за останалите защо да им присвяткам нали си карат в ограничението??Със сигурност ще има още много моменти в които ще карам бързо и над ограниченията за даден път. Вярвам че е така за всеки един от вас, но съм и далеч от идеята, че някой трябва да ми помага да го правя - по-скоро обратното. След всеки нов закон за ограничения се ограничавам и аз малко или повече просто защото се притеснявам за книжката и парите си, а и определено не ми се иска да влизам в статистиките които тръбят почти всеки ден по новини и т.н....Повечето шофьори немогат да се "похвалят" с прегрети спирачки или София - Бургас за 3 часа, защото рядко карат със скорости над 140км/ч, но за сметка на това процента на нарушенията които правят е доста по-голям от тези които правя аз...каране със 120 на междуградски път си е практика, не спирането на знак стоп или изпреварването при непрекъсната линия или двойно непрекъсната, отнемането на предимство не зачитане на ограничения за скорост. Та още ли мислиш, че си прав като ми помагаш да мога необезпокоявано да си прегрявам спирачките и да стряскам останалите шофьори със карането си?!?
                      Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                      BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                      BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                      Коментар


                        #41
                        Princo написа:
                        Оги,ти като караш само в ограниченията,за кво си сложи ремап ?! Да може да набираш по-бързо от 0-50 ?!
                        Абсолютно точно! Нима смяташ, че ремапът е с цел по-висока максимална скорост? С ремап и без него мога да развия поне 170 км/ч, и съм го правил. Но с ремап много, много по-бързо мога да ускоря от 0 до 50, от 30 до 80, от 80 до 130 и на практика от колкото искам до колкото искам за много по-кратко време отколкото без, и то без да сменям предавка. Затова съм с ремап. Много пъти се е случвало точно това, че колата ми е с ремап да ми помогне да се изнеса бързо на натоварено кръстовище, а ако съм без ремап, ще създам предпоставка за ПТП, защото ще се забавя повече. Дори и с ремап - карам толкова, колкото ми позволяват знаците, за останалото - имам си главЪ на раменете, нося си последствията.

                        Коментар


                          #42
                          В Германия и Австрия никога не съм срещал полицаи на пътя, а да не говорим да стоят с радар в ръка.Причината за това е проста. Там където се налага ограничение на скоростта има знак 60 (примерно), който мига в червено, когато си над ограничението и свети в зелено, когато си под него. Такъв знак има на тунела до Люлин 10 (ОMW - бензиностанцията). Стоенето на пътя на полицай, както и спирането на нарушители е предпоставка за ПТП, без значение каква е причината.Освен това никъде по света (поне където аз съм бил) никога не спират водач без да е извършил наришение. У нас това е практика. На 6.07 си пътувам за Ямбол и някъде около Николаево ме спират за проверка. Взеха ми книжката и талона на колата и ме държаха 10 минути докато проверят дали имам точки, дали нямам неплатени актове и дали колата не е крадена. "Проверявали за крадени луксозни коли!?" А аз се чудя, защо за една седмица в Созопол не видях като моята кола. Явно Мерцедеси с надпис AMG отзад и с по-големи от предните задни гуми е най-обикновен туристически автомобил с поне 4-500 коня! Какво да говорим за Поршетата. Те са на всяка улица по 2-3!Жената пак се оказа права като каза, че с такива коли ходели на Слънчев бряг, а не в Созопол. :D
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #43
                            nikolovvd написа:
                            А аз се чудя, защо за една седмица в Созопол не видях като моята кола.
                            Днес сутринта по пътя Сливен-Ямбол си карахме с една същата като твоята, но с Бургаска регистрация...Даже в първия момент си помислих да не си ти, но после видях номера.Карах плътно зад него до 220, след което той продължи да се отдалечава...а и караше много рисковано, а аз не рискувам излишно, ако има други коли покрай мене.Вървят, не е като да не вървят тез "луксозни лимузини"

                            Коментар


                              #44
                              veskobravo написа:
                              Аз винаги предупреждавам за катаджии,може да не е много правилно,защото определено има много ненормални по-пътя,но е още по-ненормалнона перфектен път с две ленти в едната посока ограничението да е 40км/ч (има и такива) и да те спрат за това,че караш с 60км/ч!!!
                              Подкрепям! Всеки с неговото си мнение..Аз предупреждавам дори и в София,като са скрили някъде,за да изкарат някой лев за някоя глупост...Иначе направо падам,като ви чета мненията колко сте стриктни и колко не нарушавате законите... А бас ловя,че едно 80 % от вас не спазнат повечето ограничения в София,но няма значение.Живи и здрави
                              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                              Коментар


                                #45
                                Светам почити винаги, особено когато видя че се крият на места с ненормални ограничения. Който иска да си протестира, но всички знаем, че има прекалено много безмислени и крайно нелогични ограничения на най-нелогични участъци от пътя.Да не остана неразбран, не съм психопат, не обичам и големите скорости, никога не съм карал кола с повече от 140, просто си ми е шубе. Имено по тази причина се качвам на магистрала и само когато е крайно наложително о наистина не трабва да се закъснява. Но да карам с 50-60 на прав равен път който се събира в точка на хоризонта... е ша ма прощавате и си признавам - не спазвам тези знаци. В града до 50, след табела - до 90. Няколко пъти, без да бързаме със жената сме се мотали и съм се пробвал да спазвам знаците от София за Варна по подбалкана. Еми никога нервите ми не са издържали по-далече от Карлово (около 130 км.), което се прави по този начин за около 3 часа и малко... И ако някой ми твърди, че това е нормално за междуградско пътуване... Че той трена е по-бръз

                                Коментар

                                Working...
                                X