Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компа ме направи луд :Х

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Компа ме направи луд :Х

    Снощи както си конвертирам едно видео и в момента в който исках да прегледам какво съм направил,компа ми изгасна.Тоест първо монитора ми изгасна а компа продължи да работи и по точно само харда и ЦДто.Когато реших да рестартиртитам всичко изключи.После натискам компчето за да го включа ама....неще и неще...А от известно време имам проблем с вентилатора на захранването,ту работи,ту не работи....А тази сутрин викам да го пробвам само и ако не да го водя на доктор,той па зе че тръгна Някой знае ли на какво се дължи това?

    #2
    РС

    Първо оправи захранването после гледай другото .Иначе няма да се разбере от какво е .Пробвай с друг венитлатор .Сигурно се товари РС .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Oт известно време имам проблем с вентилатора на захранването,ту работи,ту не работи.
      На пръв поглед според написаното от теб е възможно да ти е позагряло захранването и заради това да ти е изгаснал монитора.Монитора ти ои къде взима ток ? Директно от мрежата или от захранването на компютъра ? Ако е от захранването на компютъра е 99% че е прегряло и просто е изключило ... Водиш го на "доктор" и той ще ти смени вентилатора или просто ще оправи спойките ако проблема е в тях.Но когато го занесеш на поправка ПОДЧЕРТАЙ на "доктора" че компютъра като изстине се включва, иначе може да му сложи диагноза изгоряло захранване и да ти одере кожата .. а всъщност да си останеш с старото си захранване

      Коментар


        #4
        Монитора черпи ток директно от мрежата.Сега ще му купя нов вентилатор и ще го сменя.Ще се опитам да го натоваря максимално.И преди съм има проблеми с него.Като се натовари и се рестартира,ноооо сно6ти просто си изключи.Ако пак ми направи тоя проблем ще го водя на доктор.И да захранването пареше снощи като го пипнах,тоест изгори ми ръката

        Коментар


          #5
          LiGLioTo написа:
          Монитора черпи ток директно от мрежата.Сега ще му купя нов вентилатор и ще го сменя.Ще се опитам да го натоваря максимално.И преди съм има проблеми с него.Като се натовари и се рестартира,ноооо сно6ти просто си изключи.Ако пак ми направи тоя проблем ще го водя на доктор.И да захранването пареше снощи като го пипнах,тоест изгори ми ръката
          Почисти и смажи оригиналният вентилатор. Огледай за кипнали кондензатори, защото щом е "парело" много е вероятно да има и такива. Ако захранването ти е марково - постарай се да не сменяш вентилатора или поне намери абсолютно еднакъв с който да го смениш - 0.01А има значение там
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            Ами аз съм го смазал вентилатора ама той е свършил вече....А ако има кипнал кондензатор,какво следва,замяна с нов или с ново захранване ?

            Коментар


              #7
              LiGLioTo написа:
              Ами аз съм го смазал вентилатора ама той е свършил вече....А ако има кипнал кондензатор,какво следва,замяна с нов или с ново захранване ?
              Ако захранването ти е марково - смяна на кондензаторите със същите по параметри е ОК. Вентилатора, новият трябва да е 1/1 с оригиналния за да може да осигури нормален въздухообмен. Смазването винаги го правя с моторно масло и не съм имал проблеми вече 16 години с тази си практика. Ако захранването е тотално китайско - направо си купи ново - едно китайско е от 20 до 36 (за по-добрите модели), а едно марково е от 36лв. нагоре, като най-евтиното е с най-ниски параметри.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                И да е било марково...файда.Тая сутрин като рекох да пусна компа,той не тръгва и отидох на "доктор".Оказа се че захранването си е отишло и го замених с ново.Ама мн ми е странно как вчера си бачках на компа безаварийно до момента в който го изкл.а тая сутрин....ядец...

                Коментар


                  #9
                  Имах същия случай като твоя, но с добавка - започваше да прави грешки при четене от диска. Веднага се усъмних в захранването и го дадох на един познат, който се занимава с ремонт на захранвания. Оправи го и не ми взе пари, но не ми каза и какъв е бил проблема. Явно е някаква студена спойка от прегряването, която задейства някоя от обратните връзки и затова се изключва, за да се запази от по-голяма повреда. Така поне правят читавите (марковите) захранващи блокове.
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    #10
                    @nikolovdd: Читавите захранвания (марковите) почти нямат "студени" спойки. За това са "маркови", а и по-скъпи. Имат обаче (в повечето случаи) защита по температура и защита по ток.Самите "студени" спойки всъщност са си нормални спойки, които са се "спукали" от термичните разлики в работно/неработно състояние на захранването и най-вече благодарение на това, че в съвременната електроника се набляга на безоловните припои по изискванията на RoHS. Допълнително и човешкият фактор, желаещ даденото устройство да работи вечно и без обслужване, обуславя скоропостижната смърт на захранващи блокове, видеокарти, дънни платки, а напоследък и лаптопи.
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      Това ми е ясно! Бил съм на обучение във фирмата Холис (САЩ) на линии за автомотичено запояване и "Панасерт" (Япония) за SMD.
                      Няма начин да няма начин!

                      Коментар

                      Working...
                      X