Снощи както си конвертирам едно видео и в момента в който исках да прегледам какво съм направил,компа ми изгасна.Тоест първо монитора ми изгасна а компа продължи да работи и по точно само харда и ЦДто.Когато реших да рестартиртитам всичко изключи.После натискам компчето за да го включа ама....неще и неще...А от известно време имам проблем с вентилатора на захранването,ту работи,ту не работи....А тази сутрин викам да го пробвам само и ако не да го водя на доктор,той па зе че тръгна Някой знае ли на какво се дължи това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компа ме направи луд :Х
Collapse
X
-
Oт известно време имам проблем с вентилатора на захранването,ту работи,ту не работи.
Коментар
-
Монитора черпи ток директно от мрежата.Сега ще му купя нов вентилатор и ще го сменя.Ще се опитам да го натоваря максимално.И преди съм има проблеми с него.Като се натовари и се рестартира,ноооо сно6ти просто си изключи.Ако пак ми направи тоя проблем ще го водя на доктор.И да захранването пареше снощи като го пипнах,тоест изгори ми ръката
Коментар
-
LiGLioTo написа:Монитора черпи ток директно от мрежата.Сега ще му купя нов вентилатор и ще го сменя.Ще се опитам да го натоваря максимално.И преди съм има проблеми с него.Като се натовари и се рестартира,ноооо сно6ти просто си изключи.Ако пак ми направи тоя проблем ще го водя на доктор.И да захранването пареше снощи като го пипнах,тоест изгори ми ръкатаSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
LiGLioTo написа:Ами аз съм го смазал вентилатора ама той е свършил вече....А ако има кипнал кондензатор,какво следва,замяна с нов или с ново захранване ?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Имах същия случай като твоя, но с добавка - започваше да прави грешки при четене от диска. Веднага се усъмних в захранването и го дадох на един познат, който се занимава с ремонт на захранвания. Оправи го и не ми взе пари, но не ми каза и какъв е бил проблема. Явно е някаква студена спойка от прегряването, която задейства някоя от обратните връзки и затова се изключва, за да се запази от по-голяма повреда. Така поне правят читавите (марковите) захранващи блокове.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
@nikolovdd: Читавите захранвания (марковите) почти нямат "студени" спойки. За това са "маркови", а и по-скъпи. Имат обаче (в повечето случаи) защита по температура и защита по ток.Самите "студени" спойки всъщност са си нормални спойки, които са се "спукали" от термичните разлики в работно/неработно състояние на захранването и най-вече благодарение на това, че в съвременната електроника се набляга на безоловните припои по изискванията на RoHS. Допълнително и човешкият фактор, желаещ даденото устройство да работи вечно и без обслужване, обуславя скоропостижната смърт на захранващи блокове, видеокарти, дънни платки, а напоследък и лаптопи.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар