Riki888 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Катастрофа между линейка и автомобил....
Collapse
X
-
Каква точност, единят булевард е с 6 платна а другият с 4-ри и между тях има трамвайни линии. Горе долу и двата са еднакво широки.Линейката е преминала над 60% от кръстовището. Аудито в самото навлизане е ударило линейката. Хайде сега помислете върху това и вадете закони.П.С в момента не мога да си спомня, но Тодор Александров на светофара става с 4-ри платна в посока, заради левият завой.
Коментар
-
chaveto написа:Колега ти на боб ли хвърляш, че знаеш какъв ще е изхода ако го нямаше билбордаchaveto написа:Виждал ли си мантинела минала през човекchaveto написа:Следващият път си избери дърво и се моли да е по слабичкоele написа:Няма нужда да се заяждате, аз съм отличен шофьор и това не е само мое мнение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
chaveto написа:Каква точност, единят булевард е с 6 платна а другият с 4-ри и между тях има трамвайни линии. Горе долу и двата са еднакво широки.Линейката е преминала над 60% от кръстовището. Аудито в самото навлизане е ударило линейката. Хайде сега помислете върху това и вадете закони.П.С в момента не мога да си спомня, но Тодор Александров на светофара става с 4-ри платна в посока, заради левият завой.
Коментар
-
Lane Staley написа:ele написа:Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Lane Staley написа:ele написа:Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:chaveto написа:Колега ти на боб ли хвърляш, че знаеш какъв ще е изхода ако го нямаше билборда
Коментар
-
chaveto написа:Пак казвам, че ако водача си е гледал пътя е имал достатъчно метри да реагира и да спре.chaveto написа:Проблема на повечето водачи е, че карат като кон с капаци. Свети му зелено и е той.когато съм карал курсовете....... са ме учили, че и дори да съм дясно стоящ и да имам предимство е хубаво да си намаля и преценя дали другият ме вижда, може ли да спре........... защото предимството няма да те спаси от катастрофа.......П.С лично аз не заставам на страната на който и да било, защото както казахте и мен утре може да ме сполети същото.Изказвам мнение.... защото някой хора никога не са минавали от там, но пишат за билбордове........
Коментар
-
jenshen73 написа:Lane Staley написа:ele написа:Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
ele написа:Immortal: умишлено изтрих името ти от цитата, за да не копирам този член от закона, не виждам защо в този случай мислиш, че е това е коментар по повод твое мнение - изобщо не е, а констатация по повод събитията.ФЕРАРИСТ: типична българска черта е да се говори в минало-бъдеще-неопределено - Ако, ако - ама не! Никой не може да предвиди какво ще стане - ако не се беше забил в билборда, можеше да си удари главата и пак да е умрял (дано се оправи човекът). Не можеш да одухотворяваш и да сочиш като виновни някакви предмети - за катастрофите вина имат единствено и само хората, не колите, не дупките, нито билбордовете. Не мисля, че моето мнение е повърхностно и хората, които го споделят, са много добри и съвестни шофьори - явно манталитетът има значение. Колкото до примера ти - преди 5 години се натресох в 2 дупки с 90 точно до табелата Бургаска област от петолъчката. Джантата се огъна на осморка, но не спрях в канавката, а на 2 метра след дупките. Проблемът на хората с дупките е, че се опитват да ги избегнат в последния момент, като натискат и спирачки - много по-безопасно е да стиснеш волана и да оставиш колата да мине през дупката - това са ми го казвали не един или двама - мисля, че като за първо минаване се справих добре, дано не ми се случва пак. Жалко, че с брат ми не можахме да се справим с гумата и се наложи да извикаме пътна помощ, която се наложи да извика друга, защото ключът му се счупи и не можа да свали джантата... кофти ситуация, мисля, че е най-доброто нещо, което получих от курса по кормуване, бяха някои доста ценни съвети. Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш. Няма нужда да се заяждате, аз съм отличен шофьор и това не е само мое мнение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 И тъй като това не е темата - отговорът ми е по-ниска скорост. Човек трябва да кара според възможностите си и пътните условия, не според възможностите на колата Колкото до мен, през нощта, дори на зелено намалям и се оглеждам, точно заради надценили се шофьори. Призовавам да престанете да се заяждате с менм за да не се налага да докладвам, някой ден ще осъзнаете, че в моите думи има много истинаBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Бре слушайте имортала какво ви говори не се правете на философи!!И за аудито на кръстовището имаше секундарник колко остава от зеленото май - в тоя случай пак да намалява ,че слушайно може да минава пожарна нсо полиция.Тия неща просто стават - не може винаги да си нащрек , винаги ще има момент в който няма да си внимателен и ако ти е писано тогава ше стане мазалото...Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Добре де, а аз не мога да разбера едно - качваме се да управляваме тон-тон и половина железа и можем да го правим "невнимателно"? Това ли да разбирам?Щото аз като трябва - и на зелено спирам. И на път без светофар и знаци задължаващи ме - пак спирам, щото във Варна има пенсионери самоубийци прескачащи оградите между платната, а и пешеходци пресичащи на места на които нито има пътека, нито секция на светофара. Да не споменавам, че НИКАК ама НИКАК не е нормално да шофираш машина тежаща тон-тон и нещо и да си разсеян несъсредоточен и дори да се оправдаваш с това. Замислянето докато си зад волана може да ти коства живота, а в някои ситуации няма Ctrl-Z. Не виждам изобщо защо се хващате ей така да се "заяждате". Да намалявам на зелено, защото като пресен пример - преди 2 дни един идиот с ТХ табела мина на кървававо червено.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:НИКАК не е нормално да шофираш машина тежаща тон-тон и нещо...
Коментар
-
Immortal написа:jenshen73 написа:НИКАК не е нормално да шофираш машина тежаща тон-тон и нещо...Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Не мога да разбера защо всички вече са осъдили момичето, че е виновно, изгледали един два репортажа и срещу нея валят обидни думи, главно тук: http://www.vbox7.com/play:a9267cadd0 , предполагам и в тази тема щеше да е така ако използването на обиди във форума не се наказваше. Била еди каква си. Само няколко човека се замислиха, че има един член в закона който описва какво право дава специалния режим, и че минаването на кръстовище със 70 на червено е огромно нарушение от страна на шофьора и.1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, НО САМО СЛЕД КАТО намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар