Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Катастрофа между линейка и автомобил....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Riki888 написа:
    Така както е показан сблъсъка на схемата във видеото не виждам място за коментари. Без значение какъв е светофарът:
    Като гледах схемата, дават лекия автомобил да се движи в насрещното платно. До там с точността на това видео.

    Коментар


      #47
      Каква точност, единят булевард е с 6 платна а другият с 4-ри и между тях има трамвайни линии. Горе долу и двата са еднакво широки.Линейката е преминала над 60% от кръстовището. Аудито в самото навлизане е ударило линейката. Хайде сега помислете върху това и вадете закони.П.С в момента не мога да си спомня, но Тодор Александров на светофара става с 4-ри платна в посока, заради левият завой.

      Коментар


        #48
        chaveto написа:
        Колега ти на боб ли хвърляш, че знаеш какъв ще е изхода ако го нямаше билборда
        Не знам какъв щеше да е изхода, но знам че линейката щеше да измине повече път преди да спре в нещо, а през този повече път скороста и щеше да намаля, което дава по голям шанс за тия вътре - ако тва за тебе не е нищо, то значи логиката ти мноо куца......
        chaveto написа:
        Виждал ли си мантинела минала през човек
        Не, но за 5-6 години знам един случай, дето няква жена беше нанизана като пасажер, после драйвера я изхвърлил от колата или нещо от сорта......а през 2009 година ти знаеш ли че малко над двеста от всичките загинали по пътищата на БГ са от удър в дърво, и тва съм го бройл само по статистиката на КАТ, може и да са повече......Знаеш ли че поне половината от тия двеста можеха да са живи, макар и с сериозни травми ако там където са се ударили е нямало дърво или е имало мантинела?????
        chaveto написа:
        Следващият път си избери дърво и се моли да е по слабичко
        Бих ти го пожелал на тебе, но тва не го пожелавам дори и на тия дето не могат да осъзнаят някой от причините да смъртноста по пътищата......
        ele написа:
        Няма нужда да се заяждате, аз съм отличен шофьор и това не е само мое мнение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02
        Ау, страхотия.......ще трябва да те разочаровам че тва което описвам няма нищо общо с тва къв шофьор си.......майка ми също беше обладана от идеята че е много добър шофьор, кара си пунтарата вече 6-7 години, изрядна по пътни знаци и ограничения, докато веднъж извънградско на ляв завой изведнъж нейното платно не се оказало заето от неква жипка дето изпреварвала без видимост.......маме проявила героизъм и смело излязла челно от пътя, безразборно тъпчейки слънчогледовите насъждения......кво значение има къв шофер е тя, ако там имаше дърво?Преди години когато на пътя Сливен - Ямбол имаше дръво до дръво, едно приятелче ни закавачи на един завой, прелетяхме с над 90 между 2 фиданки, дето можехме да останем залепени на тях, и щяха да ни вадят 2 години от колата.......и въпреки че направихме двоен аксел, никой нямаше дори и счупено, макар че доста кръв се изля, всички бяхме на крака веднага след това......ПП - наскоро навъртях половин милион км по пътищата от както имам книжка, и все още мисля че не съм много добър шофер, камо ли отличен, все още научавам мурафети за това как да се отърва читав, и ако оставим настрана дебата за жените шофьори, не знам доколко ще е добра идея да преразгледаш себеоценката си за "отличен шофьор".....
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #49
          chaveto написа:
          Каква точност, единят булевард е с 6 платна а другият с 4-ри и между тях има трамвайни линии. Горе долу и двата са еднакво широки.Линейката е преминала над 60% от кръстовището. Аудито в самото навлизане е ударило линейката. Хайде сега помислете върху това и вадете закони.П.С в момента не мога да си спомня, но Тодор Александров на светофара става с 4-ри платна в посока, заради левият завой.
          Ти там ли беше?!?Ако си учил елементарна математика: При скорост от 50 км/ч, за 1 сек. се изминават почти 14 м.При скорост от 70 км/ч, за 1 сек се изминават почти 19.5 мЕдно платно е широко около 3 м. 3 платна, за да стигне до средата на булеварда са 9 м. Подозирам, че линейката се е движила поне с 70 км/ч (Бих могъл и да кажа точно с колко, ако имам достъ до материалите от разследването), което значи, че от появяването й изненадващо в кръстовището до момента на удара е минала 0.5 (половин) секунда. Дори и да е искала да спре, мадамата е имала недостатъчно време за реакция, дори и да е карала с 50 км/ч (в което също се съмнявам).Дори и да е нямало удар, достатъчно е било водачът на линейката да се стресне от идващия автомобил и да кривне волана, с което да загуби управление над линейката и да се забие в билборда. Тогава кой щеше да е виновен?!?Всичко това се е развило за по-малко от секунда, както виждате. Едва ли някой може за толкова време да прецени най-правилното действие.Ако си мислите, че вие не може да сте на мястото на момичето - лъжете се. Всеки от нас би могъл да бъде на същото място.Дано само всички пострадали да се оправят! Това е най-важното в случая!

          Коментар


            #50
            Lane Staley написа:
            ele написа:
            Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.
            Другите словесни полюции ще ги прескоча, но това е важно.Кога всъщност се минава през кръстовище, ако на зелено "намаляш с идеята да спреш"?
            Колега, преди 11 години, когато ме учиха да шофирам инструктора умишлено на всяко кръстовище независимо от светещият зелен светофар ми натъртваше, че ТРЯБВА да намаля, защото МОЖЕ да светне червено докато съм в кръстовището и някой джигит засилен да ме ... засили. Винаги на светофар без секундарник намалям на зеленото - просто да не се случи така, че някой засилен е излязъл късметлия да му светне зеленото докато аз съм по средата...Явно в различните краища на България различно учат на шофьорските курсове...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #51
              jenshen73 написа:
              Lane Staley написа:
              ele написа:
              Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.
              Другите словесни полюции ще ги прескоча, но това е важно.Кога всъщност се минава през кръстовище, ако на зелено "намаляш с идеята да спреш"?
              .... че ТРЯБВА да намаля, защото МОЖЕ да светне червено докато съм в кръстовището и някой джигит засилен да ме ... засили. Винаги на светофар без секундарник намалям на зеленото - просто да не се случи така, че някой засилен е излязъл късметлия да му светне зеленото докато аз съм по средата...Явно в различните краища на България различно учат на шофьорските курсове...
              МОЖЕ да спечеля от тотото джакпота.П.П. Не съм виждал в България още светофари само с червено и зелено, освен пешеходни.

              Коментар


                #52
                ФЕРАРИСТ написа:
                chaveto написа:
                Колега ти на боб ли хвърляш, че знаеш какъв ще е изхода ако го нямаше билборда
                Не знам какъв щеше да е изхода, но знам че линейката щеше да измине повече път преди да спре в нещо, а през този повече път скороста и щеше да намаля, което дава по голям шанс за тия вътре - ако тва за тебе не е нищо, то значи логиката ти мноо куца......
                Веднага след билборда има разлика в нивата около 50см (това е окомерно) изхода щеше да бъде или като удар в стена или преобръщане.Това не ми го казва боба ами логиката, защото минавам всеки ден през това кръстовище, за разлика от някои други При по горните сметки отново ще кажа, че линейката е пресякла три от лентите, мантинелата и още една лента.Ако двата автомобила са се движили с една скорост, то тогава когато линейката е навлязла в кръстовището, аудито е било на разстоянието от кръстовището което линейката е изминала в кръстовището. Пак казвам, че ако водача си е гледал пътя е имал достатъчно метри да реагира и да спре. Проблема на повечето водачи е, че карат като кон с капаци. Свети му зелено и е той.когато съм карал курсовете....... са ме учили, че и дори да съм дясно стоящ и да имам предимство е хубаво да си намаля и преценя дали другият ме вижда, може ли да спре........... защото предимството няма да те спаси от катастрофа.......П.С лично аз не заставам на страната на който и да било, защото както казахте и мен утре може да ме сполети същото.Изказвам мнение.... защото някой хора никога не са минавали от там, но пишат за билбордове........

                Коментар


                  #53
                  chaveto написа:
                  Пак казвам, че ако водача си е гледал пътя е имал достатъчно метри да реагира и да спре.
                  Колега, щом имаш способността да ги преценяш тези неща - ела да ми помагаш с експертизите.
                  chaveto написа:
                  Проблема на повечето водачи е, че карат като кон с капаци. Свети му зелено и е той.когато съм карал курсовете....... са ме учили, че и дори да съм дясно стоящ и да имам предимство е хубаво да си намаля и преценя дали другият ме вижда, може ли да спре........... защото предимството няма да те спаси от катастрофа.......П.С лично аз не заставам на страната на който и да било, защото както казахте и мен утре може да ме сполети същото.Изказвам мнение.... защото някой хора никога не са минавали от там, но пишат за билбордове........
                  С това ти мнение вече съм абсолютно съгласен.Само да вметна, че някои, от тия, дето са те учили, тях пък аз съм ги учил...ама това е стара работа...А билбордове им навсякъде, нацвъкали са ги като гъби покрай пътища, магистрали, улици... Не ни стигат рекламите по телевизията, които ни принуждават да гледаме, ами и на магистралата, вместо да гледам ширнали се поля, пак ме принуждават да им гледам тъпите реклами... но това е съвсем друга тема.

                  Коментар


                    #54
                    jenshen73 написа:
                    Lane Staley написа:
                    ele написа:
                    Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.
                    Другите словесни полюции ще ги прескоча, но това е важно.Кога всъщност се минава през кръстовище, ако на зелено "намаляш с идеята да спреш"?
                    Колега, преди 11 години, когато ме учиха да шофирам инструктора умишлено на всяко кръстовище независимо от светещият зелен светофар ми натъртваше, че ТРЯБВА да намаля, защото МОЖЕ да светне червено докато съм в кръстовището и някой джигит засилен да ме ... засили. Винаги на светофар без секундарник намалям на зеленото - просто да не се случи така, че някой засилен е излязъл късметлия да му светне зеленото докато аз съм по средата...Явно в различните краища на България различно учат на шофьорските курсове...
                    Когато наближаваш светещ зелено светофар и не знаеш кога е светнал и кога ще се смени светлината с жълта ( да, има зелено, жълто, червено ) просто се подготвяш при необходимост да спреш - махаш крака от газта например. Но да свети зелено и да намаля с идеята да спра? Е кога аджеба да мина? И казваш, ти като е зелено не влизаш в кръстовище, защото на друг може да му светне зелено?И всички вие, симпатяги, непогрешими шофьори, моля ви прочетете тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=72671Някой да се приседини за линч на колегата //// ?И за неразбралите, последното беше ирония.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар


                      #55
                      ele написа:
                      Immortal: умишлено изтрих името ти от цитата, за да не копирам този член от закона, не виждам защо в този случай мислиш, че е това е коментар по повод твое мнение - изобщо не е, а констатация по повод събитията.ФЕРАРИСТ: типична българска черта е да се говори в минало-бъдеще-неопределено - Ако, ако - ама не! Никой не може да предвиди какво ще стане - ако не се беше забил в билборда, можеше да си удари главата и пак да е умрял (дано се оправи човекът). Не можеш да одухотворяваш и да сочиш като виновни някакви предмети - за катастрофите вина имат единствено и само хората, не колите, не дупките, нито билбордовете. Не мисля, че моето мнение е повърхностно и хората, които го споделят, са много добри и съвестни шофьори - явно манталитетът има значение. Колкото до примера ти - преди 5 години се натресох в 2 дупки с 90 точно до табелата Бургаска област от петолъчката. Джантата се огъна на осморка, но не спрях в канавката, а на 2 метра след дупките. Проблемът на хората с дупките е, че се опитват да ги избегнат в последния момент, като натискат и спирачки - много по-безопасно е да стиснеш волана и да оставиш колата да мине през дупката - това са ми го казвали не един или двама - мисля, че като за първо минаване се справих добре, дано не ми се случва пак. Жалко, че с брат ми не можахме да се справим с гумата и се наложи да извикаме пътна помощ, която се наложи да извика друга, защото ключът му се счупи и не можа да свали джантата... кофти ситуация, мисля, че е най-доброто нещо, което получих от курса по кормуване, бяха някои доста ценни съвети. Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш. Няма нужда да се заяждате, аз съм отличен шофьор и това не е само мое мнение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 И тъй като това не е темата - отговорът ми е по-ниска скорост. Човек трябва да кара според възможностите си и пътните условия, не според възможностите на колата Колкото до мен, през нощта, дори на зелено намалям и се оглеждам, точно заради надценили се шофьори. Призовавам да престанете да се заяждате с менм за да не се налага да докладвам, някой ден ще осъзнаете, че в моите думи има много истина
                      Тва дето с 90 со спряла 2 метра след дупките го разправяй на приятеля си!И ти ако си отличен шофер аз съм пилот на изтребител
                      Bravo 1.2 16v
                      Lancia Dedra 1.8 16v
                      Suzuki GSXR250R

                      Коментар


                        #56
                        Бре слушайте имортала какво ви говори не се правете на философи!!И за аудито на кръстовището имаше секундарник колко остава от зеленото май - в тоя случай пак да намалява ,че слушайно може да минава пожарна нсо полиция.Тия неща просто стават - не може винаги да си нащрек , винаги ще има момент в който няма да си внимателен и ако ти е писано тогава ше стане мазалото...
                        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                        Коментар


                          #57
                          Добре де, а аз не мога да разбера едно - качваме се да управляваме тон-тон и половина железа и можем да го правим "невнимателно"? Това ли да разбирам?Щото аз като трябва - и на зелено спирам. И на път без светофар и знаци задължаващи ме - пак спирам, щото във Варна има пенсионери самоубийци прескачащи оградите между платната, а и пешеходци пресичащи на места на които нито има пътека, нито секция на светофара. Да не споменавам, че НИКАК ама НИКАК не е нормално да шофираш машина тежаща тон-тон и нещо и да си разсеян несъсредоточен и дори да се оправдаваш с това. Замислянето докато си зад волана може да ти коства живота, а в някои ситуации няма Ctrl-Z. Не виждам изобщо защо се хващате ей така да се "заяждате". Да намалявам на зелено, защото като пресен пример - преди 2 дни един идиот с ТХ табела мина на кървававо червено.
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #58
                            jenshen73 написа:
                            НИКАК не е нормално да шофираш машина тежаща тон-тон и нещо...
                            ...да приближаваш светофар със ЗЕЛЕНА светлина и 10 секунди до жълтото, и някакъв идиот с регистрация "В" да намали и да спре пред теб, щото е решил, че му трябват поне 20 секунди за да мине през кръстовището.Между другото, с изключение на регистрацията, точно това ми се е случвало. Сигурно на онзи майка му още я сърби задника...

                            Коментар


                              #59
                              Immortal написа:
                              jenshen73 написа:
                              НИКАК не е нормално да шофираш машина тежаща тон-тон и нещо...
                              ...да приближаваш светофар със ЗЕЛЕНА светлина и 10 секунди до жълтото, и някакъв идиот с регистрация "В" да намали и да спре пред теб, щото е решил, че му трябват поне 20 секунди за да мине през кръстовището.Между другото, с изключение на регистрацията, точно това ми се е случвало. Сигурно на онзи майка му още я сърби задника...
                              Случвала ми се е подобна ситуация. Зелен светофар ама пред мен минава куче. Тоя зад мен не вижда кучето и ми се натиска да ми прави свирки. Теглих му една дълга българска и "на онзи майка му още я сърби задника...".
                              Bravo 1.6 / 16

                              Коментар


                                #60
                                Не мога да разбера защо всички вече са осъдили момичето, че е виновно, изгледали един два репортажа и срещу нея валят обидни думи, главно тук: http://www.vbox7.com/play:a9267cadd0 , предполагам и в тази тема щеше да е така ако използването на обиди във форума не се наказваше. Била еди каква си. Само няколко човека се замислиха, че има един член в закона който описва какво право дава специалния режим, и че минаването на кръстовище със 70 на червено е огромно нарушение от страна на шофьора и.
                                1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, НО САМО СЛЕД КАТО намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;
                                Каква е вината на момичето в случая, тя си кара на зелено и просто в последния момент пред нея изскача линейка със 70? Всички знаем, че вечер почти не пускат сирени шофьорите на линейки и може наистина сирената да не е пусната. Информацията в медиите не винаги е вярна!!! При това положение тя няма никаква вина - нарушението е изцяло на водача на линейката. Светлинния сигнал е бил пуснат, но тя това го вижда когато линейката изскача пред нея и няма ефект. А и дори и сирената да е била пусната пак нарушението е на водача на линейката като не преминава червения светофар безопасно, тьй сирената не дава право да го прави ОПАСНО - със 70. Момичето пак не е виновно.Също и факта, че е шофирала АУДИ А8, а ние караме фиати на 10-15 години за по 2500лв. не я прави ку*ва, пачавра и др.
                                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                                Коментар

                                Working...
                                X