Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Катастрофа между линейка и автомобил....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    цено написа:
    Колега да аз изказвам лично мое мнение!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!Никъде в това което съм написал не съм казал ,че защитавам хасан драган и петкан примерно!!!!!!Сега и аз слушам силна музика но съм зад волана над 4 години при натоварен трафик всеки божи ден..А това,че заради такива неопитни и разсеяни водачи който нямат почти никъква практика на пътя,си отиват невинни хора си е отделен въпрос!Ако нещо някой те е ядосал с нещо не си го изкарвай на мен аиде бе така е лесно бам бум на другия я си гледайте работата за мене дрислаата е виновна и това е КРАЙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Ами колега, имам 6 пъти повече години зад волана от теб и пак не мога да кажа кой е виновен. Има си хора, които да преценят фактите.

    Коментар


      #32
      цено написа:
      излязаха много версий на кого да вярваш вече?!?!?!
      Ами освен на този Версий можеш да вярваш на Инверсий, Диверсий, Траверсий или Конверсий. Опс, щях да забравя Реверсий, не го пренебрегвай.Може и да помислиш малко, а не да вярвай на последния Версий :D
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #33
        ele написа:
        Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите.
        Още една личност дето разсъждава изключително повърхностно и праволинейно относно разните неща който са накичени и засадени безумно опасно покрай пътя.......Кво бил виновен билборда, виновен бил водача.......предполагам разбираш(всъщност може и да не разбираш), че независимо кой е виновен, билборда е причината линейката да се удари в него, и драйверчето да е в критично......ако там нямаше билборд, а мантинела или ограда неква, удара щеше да се омекоти, пак моеше да има тежко пострадали, но удара щеше да е друг......естествено сега ще кажеш тва което казва всеки дето разъждава по същия начин и ще кажеш че дори и да махнат сички билбордове, дървета или прочее препятствия, малоумниците нямало да намалеят, и пак щели да карат като такива.......и кво от това, като е малоумник дай да заслужи да умре а.......малоумника може да има жена или лапе на седалката до него, и те ли заслужават да умрат......Баси ако някога си изкарам некой урон в форум то ще е че ми е кипнало от недомислени изказвания от сорта.......Абе ЕЛЕ - разбери че не мога да се въздържа и да те питам - Ти понеже си неква свръхпримерна водачка, дето кара по буквата на закона, и ако се суркаш с разрешените 80 км някъде по двулентовите из ВН или където и да е там, и ако да речем съвсем невинно ти гръмне предна дясна гума, и понеже ти предполагам не моеш да вдигаш 100 на лежанка и вероятноста да удържиш волана да не тръгне надясно е минимална, и излизаш от пътя.......въпроса е какво би предпочела да има там????Мантинела, или як билборд?И не ми философстваи ма ся ако такова, ако онова такова - кратко и ясно - Билборд или мантинела?
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #34
          ФЕРАРИСТ написа:
          Абе ЕЛЕ - разбери че не мога да се въздържа и да те питам - Ти понеже си неква свръхпримерна водачка, дето кара по буквата на закона, и ако се суркаш с разрешените 80 км някъде по двулентовите из ВН или където и да е там, и ако да речем съвсем невинно ти гръмне предна дясна гума, и понеже ти предполагам не моеш да вдигаш 100 на лежанка и вероятноста да удържиш волана да не тръгне надясно е минимална, и излизаш от пътя.......въпроса е какво би предпочела да има там????Мантинела, или як билборд?И не ми философстваи ма ся ако такова, ако онова такова - кратко и ясно - Билборд или мантинела?
          Тц, не си уцелил, Еле ще смени гумата в движение!!!А ако случайно е в снежна обстановка ( Еле е Богинята на карането в сняг ) ще се възползва от случая да сложи и вериги.Междувременно ще е написала оплакване до Общината, Областното пътно управление, Омбудсмана и Фондацията на Бриджит Бардо.Тази тема ще стане мазало, предчуствам го. Колега, по-добре се успокой и си свиркай, че иначе тръгваш по тънък лед
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #35
            Може и да си прав.......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              #36
              ФЕРАРИСТ написа:
              ele написа:
              Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите.
              Още една личност дето разсъждава изключително повърхностно и праволинейно относно разните неща който са накичени и засадени безумно опасно покрай пътя.......
              В случая колегата ele е права. Лошото е, че освен билбордове се появяват дървета, огради, стълбове и т.н.
              Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93

              Коментар


                #37
                Immortal: умишлено изтрих името ти от цитата, за да не копирам този член от закона, не виждам защо в този случай мислиш, че е това е коментар по повод твое мнение - изобщо не е, а констатация по повод събитията.ФЕРАРИСТ: типична българска черта е да се говори в минало-бъдеще-неопределено - Ако, ако - ама не! Никой не може да предвиди какво ще стане - ако не се беше забил в билборда, можеше да си удари главата и пак да е умрял (дано се оправи човекът). Не можеш да одухотворяваш и да сочиш като виновни някакви предмети - за катастрофите вина имат единствено и само хората, не колите, не дупките, нито билбордовете. Не мисля, че моето мнение е повърхностно и хората, които го споделят, са много добри и съвестни шофьори - явно манталитетът има значение. Колкото до примера ти - преди 5 години се натресох в 2 дупки с 90 точно до табелата Бургаска област от петолъчката. Джантата се огъна на осморка, но не спрях в канавката, а на 2 метра след дупките. Проблемът на хората с дупките е, че се опитват да ги избегнат в последния момент, като натискат и спирачки - много по-безопасно е да стиснеш волана и да оставиш колата да мине през дупката - това са ми го казвали не един или двама - мисля, че като за първо минаване се справих добре, дано не ми се случва пак. Жалко, че с брат ми не можахме да се справим с гумата и се наложи да извикаме пътна помощ, която се наложи да извика друга, защото ключът му се счупи и не можа да свали джантата... кофти ситуация, мисля, че е най-доброто нещо, което получих от курса по кормуване, бяха някои доста ценни съвети. Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш. Няма нужда да се заяждате, аз съм отличен шофьор и това не е само мое мнение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 И тъй като това не е темата - отговорът ми е по-ниска скорост. Човек трябва да кара според възможностите си и пътните условия, не според възможностите на колата Колкото до мен, през нощта, дори на зелено намалям и се оглеждам, точно заради надценили се шофьори. Призовавам да престанете да се заяждате с менм за да не се налага да докладвам, някой ден ще осъзнаете, че в моите думи има много истина
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #38
                  Immortal написа:
                  chaveto написа:
                  Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.
                  Това също не е вярно. Посочи ми къде в закона е записано, че като видиш линейка трябва да спреш, независимо накъде се движи.
                  Следващият път като видиш линейка с пуснати сигнализации си спомни закона, а след това помисли малко какъв е процента вътре да е някой твой познат, роднина......... а ти да не предприемеш нищо за да помогнеш с нещо толкова елементарно.Другите неща въобще не искам да ги коментирам, факт е, че този човек е бързал заради хората където е возил, не е някой келеш който да се прави на интересен. Защото всички останали без пожарната и в малки изключения полицията за мен не е редно да имат специален режим на движение.Не може да ми правят ескорт на сулю и пулю и да карат по средата на пътя........... и те никога да не са виновни когато стане нещо.Точно няколко минути след като бях минал през мястото на инцидента бях засечен от един отворко, залепил някаква лепенка СДВР........... и си мисли, че може да засича всеки

                  Коментар


                    #39
                    chaveto написа:
                    Immortal написа:
                    chaveto написа:
                    Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.
                    Това също не е вярно. Посочи ми къде в закона е записано, че като видиш линейка трябва да спреш, независимо накъде се движи.
                    Следващият път като видиш линейка с пуснати сигнализации си спомни закона, а след това помисли малко какъв е процента вътре да е някой твой познат, роднина......... а ти да не предприемеш нищо за да помогнеш с нещо толкова елементарно.Другите неща въобще не искам да ги коментирам, факт е, че този човек е бързал заради хората където е возил, не е някой келеш който да се прави на интересен. Защото всички останали без пожарната и в малки изключения полицията за мен не е редно да имат специален режим на движение.Не може да ми правят ескорт на сулю и пулю и да карат по средата на пътя........... и те никога да не са виновни когато стане нещо.Точно няколко минути след като бях минал през мястото на инцидента бях засечен от един отворко, залепил някаква лепенка СДВР........... и си мисли, че може да засича всеки
                    ФЕРАРИСТ написа:
                    ele написа:
                    Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите.
                    Още една личност дето разсъждава изключително повърхностно и праволинейно относно разните неща който са накичени и засадени безумно опасно покрай пътя.......Кво бил виновен билборда, виновен бил водача.......предполагам разбираш(всъщност може и да не разбираш), че независимо кой е виновен, билборда е причината линейката да се удари в него, и драйверчето да е в критично......ако там нямаше билборд, а мантинела или ограда неква, удара щеше да се омекоти, пак моеше да има тежко пострадали, но удара щеше да е друг......естествено сега ще кажеш тва което казва всеки дето разъждава по същия начин и ще кажеш че дори и да махнат сички билбордове, дървета или прочее препятствия, малоумниците нямало да намалеят, и пак щели да карат като такива.......и кво от това, като е малоумник дай да заслужи да умре а.......малоумника може да има жена или лапе на седалката до него, и те ли заслужават да умрат......Баси ако някога си изкарам некой урон в форум то ще е че ми е кипнало от недомислени изказвания от сорта.......Абе ЕЛЕ - разбери че не мога да се въздържа и да те питам - Ти понеже си неква свръхпримерна водачка, дето кара по буквата на закона, и ако се суркаш с разрешените 80 км някъде по двулентовите из ВН или където и да е там, и ако да речем съвсем невинно ти гръмне предна дясна гума, и понеже ти предполагам не моеш да вдигаш 100 на лежанка и вероятноста да удържиш волана да не тръгне надясно е минимална, и излизаш от пътя.......въпроса е какво би предпочела да има там????Мантинела, или як билборд?И не ми философстваи ма ся ако такова, ако онова такова - кратко и ясно - Билборд или мантинела?
                    Колега ти на боб ли хвърляш, че знаеш какъв ще е изхода ако го нямаше билборда Виждал ли си мантинела минала през човек Виждал ли си как изглежда един автомобил който се е набучил на мантинела Искам да ти кажа, че гледката не е приятна.Следващият път си избери дърво и се моли да е по слабичко

                    Коментар


                      #40
                      Изчетох повечето мнения, но не всички. Дано не повтарям някой.От това статиите ми се стори, че жената е ударила линейката в задната част. Това ме кара да си мисля, че скоростта е била много висока, а тя е като, има си израз за това, "кон с капаци".Може би ако секунда по-рано беше реагирала..
                      FIAT tempra 1.6

                      Коментар


                        #41
                        ele написа:
                        Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.
                        Другите словесни полюции ще ги прескоча, но това е важно.Кога всъщност се минава през кръстовище, ако на зелено "намаляш с идеята да спреш"?
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          #42
                          chaveto написа:
                          Immortal написа:
                          chaveto написа:
                          Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.
                          Това също не е вярно. Посочи ми къде в закона е записано, че като видиш линейка трябва да спреш, независимо накъде се движи.
                          Следващият път като видиш линейка с пуснати сигнализации си спомни закона, а след това помисли малко какъв е процента вътре да е някой твой познат, роднина......... а ти да не предприемеш нищо за да помогнеш с нещо толкова елементарно.
                          Само факта че са ми гласували доверие да съм модератор ме въздържа да изпсувам каруцарски и да си изпрося поне предупреждение.ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ КАЗВАМ - ЧЕТЕТЕ КАКВО ПИША, А НЕ МИ СЛАГАЙТЕ ДУМИ, КОИТО НЕ СЪМ КАЗАЛ!!!!!КОГА СЪМ КАЗАЛ, ЧЕ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ НАПРАВИ ПЪТ НА ЛИНЕЙКА И НЕ ТРЯБВА ДА ПРЕДПРИЕМЕШ НИЩО?!?!? КОГА?!?!?Казах само, че не си длъжен да спираш, ако с движението си не пречиш на линейката. По социалистическо време имаше задължение - видиш ли буркан и сирена - спираш, независимо накъде се движиш.От 20 години това го НЯМА. В закона пише че АКО СЕ НАЛАГА, трябва да отбиеш или спреш. Но не си ДЛЪЖЕН "да спираш, без значение накъде се движи". Опитвах се това да кажа, но ти не четеш, а си фантазираш някакви си твои перифразирания.Повече няма да пиша тука, че наистина се ядосах....горките ми копчета на клавиатурата....

                          Коментар


                            #43
                            Така както е показан сблъсъка на схемата във видеото не виждам място за коментари. Без значение какъв е светофарът:1. в момента в който е възникнала ситуацията линейката вече е била в кръстовището а пък аудито още не е навлязло.2. аудито трябва да влезе в кръстовището със съобразена скорост. Скорост при която завърташ линейка на такова разстояние определено не е съобразена.3. ако няма възможност да премине през кръстовището не трябва да навлиза в него. Без значение какъв е светофарът. Ситуацията на пътя има приоритет пред цвета на светофара. При задръствания например ми се е случвало да стоя на зелен светофар и да чакам защото кръстовището не е свободно и не може да се премине. Или пък някоя бабичка тръгнала да пресича на края на зеленото за пешеходци и не може да се движи бързо. На мен вече ми свети зелено обаче и през ум не ми минава да тръгна. Чакам и това е.4. да надуеш музиката до дупка и да не се интересуваш какво става около теб е абсолютна безотговорност и несъобразяване с пътните условия. В случая условието е че има линейка със сирена и трябва да можеш да я чуеш. Все едно да дадеш книжка за управление на глухоням.Тоя случай предизвиква асоциации с друг подобен в който колата със сирената не беше линейка ами още малко по-специална.
                            Bravo 1.6 / 16

                            Коментар


                              #44
                              Immortal написа:
                              >инейките ИМАТ ПРАВО да преминават на червен светофар, но:Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;
                              И според мен тук, в удебеления текст, се крие причината за катастрофите с линейки, преминаващи на червено - абсолютно несъобразена скорост. Щом има инцидент значи не е намалил скоростта достатъчно, за да извърши това безопасноХарактерна българска черта е да се чете само началото и да се помни само какво право имаш, без да се четат и запомнят условията при които го получаваш това право. Отклонявайки се ще кажа, че много се дразня на колежките, четящи брошури с промоции. При всяко ахване и ихкане за "невероятно ниската" цена казвам: "Чети до края! За килограм ли е цената или за някаква разфасовка?" И следват кисели усмивки и вой как ги лъжат. А то ясно е написано, но никой не чете. Преди време в Силистра също имаше такава катастрофа - линейка движеща се направо минава на червено в пиков следобед. От дясно я помита движещ се също направо автомобил (който приближава кръстовището при светещо зелено, а не потегля). Но без видимост към приближаващата линейка, защото колоната престроена за ляв завой, изчакваща насрещно движещите се, скрива камикадзето с линейката. След удара, поднеслата линейка удря велосипедист, който падайки си удря главата в бордюра и умира. В двата автомобила няма пострадали, а умира човекът с колелото. Честно да ви кажа, учудвам се на смелостта на тези шофьори на линейки и се питам - те в останалото време не карат ли други коли и преминавайки на зелено дали почти спират и се оглеждат за линейки? А ако на кръстовището пресичат пешеходци или "някоя бабичка" - газ през тях ли - нали са си в правото!?!

                              Коментар


                                #45
                                =Rudi= написа:
                                Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, НО САМО СЛЕД КАТО намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; И според мен тук, в удебеления текст, се крие причината за катастрофите с линейки, преминаващи на червено - абсолютно несъобразена скорост.
                                Позволих си да го удебеля и уголемя, за да гледат всички, вкл. и журналистите, които наговориха хиляди глупости по телевизията, но един не отвори да прочете ЗДвП.

                                Коментар

                                Working...
                                X