цено написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Катастрофа между линейка и автомобил....
Collapse
X
-
цено написа:излязаха много версий на кого да вярваш вече?!?!?!like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
ele написа:Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Абе ЕЛЕ - разбери че не мога да се въздържа и да те питам - Ти понеже си неква свръхпримерна водачка, дето кара по буквата на закона, и ако се суркаш с разрешените 80 км някъде по двулентовите из ВН или където и да е там, и ако да речем съвсем невинно ти гръмне предна дясна гума, и понеже ти предполагам не моеш да вдигаш 100 на лежанка и вероятноста да удържиш волана да не тръгне надясно е минимална, и излизаш от пътя.......въпроса е какво би предпочела да има там????Мантинела, или як билборд?И не ми философстваи ма ся ако такова, ако онова такова - кратко и ясно - Билборд или мантинела?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:ele написа:Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите.Lancia Delta II 2.0 LS 16V '93
Коментар
-
Immortal: умишлено изтрих името ти от цитата, за да не копирам този член от закона, не виждам защо в този случай мислиш, че е това е коментар по повод твое мнение - изобщо не е, а констатация по повод събитията.ФЕРАРИСТ: типична българска черта е да се говори в минало-бъдеще-неопределено - Ако, ако - ама не! Никой не може да предвиди какво ще стане - ако не се беше забил в билборда, можеше да си удари главата и пак да е умрял (дано се оправи човекът). Не можеш да одухотворяваш и да сочиш като виновни някакви предмети - за катастрофите вина имат единствено и само хората, не колите, не дупките, нито билбордовете. Не мисля, че моето мнение е повърхностно и хората, които го споделят, са много добри и съвестни шофьори - явно манталитетът има значение. Колкото до примера ти - преди 5 години се натресох в 2 дупки с 90 точно до табелата Бургаска област от петолъчката. Джантата се огъна на осморка, но не спрях в канавката, а на 2 метра след дупките. Проблемът на хората с дупките е, че се опитват да ги избегнат в последния момент, като натискат и спирачки - много по-безопасно е да стиснеш волана и да оставиш колата да мине през дупката - това са ми го казвали не един или двама - мисля, че като за първо минаване се справих добре, дано не ми се случва пак. Жалко, че с брат ми не можахме да се справим с гумата и се наложи да извикаме пътна помощ, която се наложи да извика друга, защото ключът му се счупи и не можа да свали джантата... кофти ситуация, мисля, че е най-доброто нещо, което получих от курса по кормуване, бяха някои доста ценни съвети. Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш. Няма нужда да се заяждате, аз съм отличен шофьор и това не е само мое мнение Yellow_Flash_Colorz_PDT_02 И тъй като това не е темата - отговорът ми е по-ниска скорост. Човек трябва да кара според възможностите си и пътните условия, не според възможностите на колата Колкото до мен, през нощта, дори на зелено намалям и се оглеждам, точно заради надценили се шофьори. Призовавам да престанете да се заяждате с менм за да не се налага да докладвам, някой ден ще осъзнаете, че в моите думи има много истинаВсеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Immortal написа:chaveto написа:Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.
Коментар
-
chaveto написа:Immortal написа:chaveto написа:Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.ФЕРАРИСТ написа:ele написа:Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите.
Коментар
-
Изчетох повечето мнения, но не всички. Дано не повтарям някой.От това статиите ми се стори, че жената е ударила линейката в задната част. Това ме кара да си мисля, че скоростта е била много висока, а тя е като, има си израз за това, "кон с капаци".Може би ако секунда по-рано беше реагирала..FIAT tempra 1.6
Коментар
-
ele написа:Един от тях е, като свети зелено, намаляш с идеята да спреш, не да даваш газ, че да минеш.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
chaveto написа:Immortal написа:chaveto написа:Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.
Коментар
-
Така както е показан сблъсъка на схемата във видеото не виждам място за коментари. Без значение какъв е светофарът:1. в момента в който е възникнала ситуацията линейката вече е била в кръстовището а пък аудито още не е навлязло.2. аудито трябва да влезе в кръстовището със съобразена скорост. Скорост при която завърташ линейка на такова разстояние определено не е съобразена.3. ако няма възможност да премине през кръстовището не трябва да навлиза в него. Без значение какъв е светофарът. Ситуацията на пътя има приоритет пред цвета на светофара. При задръствания например ми се е случвало да стоя на зелен светофар и да чакам защото кръстовището не е свободно и не може да се премине. Или пък някоя бабичка тръгнала да пресича на края на зеленото за пешеходци и не може да се движи бързо. На мен вече ми свети зелено обаче и през ум не ми минава да тръгна. Чакам и това е.4. да надуеш музиката до дупка и да не се интересуваш какво става около теб е абсолютна безотговорност и несъобразяване с пътните условия. В случая условието е че има линейка със сирена и трябва да можеш да я чуеш. Все едно да дадеш книжка за управление на глухоням.Тоя случай предизвиква асоциации с друг подобен в който колата със сирената не беше линейка ами още малко по-специална.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Immortal написа:>инейките ИМАТ ПРАВО да преминават на червен светофар, но:Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;
Коментар
-
=Rudi= написа:Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, НО САМО СЛЕД КАТО намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; И според мен тук, в удебеления текст, се крие причината за катастрофите с линейки, преминаващи на червено - абсолютно несъобразена скорост.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар