Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Катастрофа между линейка и автомобил....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nikolovvd написа:
    На зелено почти спирам! Това ме е спасило два пъти за последните 3-4 години от 100% страничен удар от профучаващ с над 100 на червено автомобил, което свети от поне 10 секунди!
    Изключително много се съмнявам в думите ти, ама може... но предполагам си единствен в България, почти спиращ на зелено.Повечето, вкл. и аз, наближавайки светофар, на който свети зелено, си поддържам скоростта, дори леко засилвам, за да мога да го "хвана". Сигурен съм, че поне 99% от четящите правят същото. Разбира се, карам с разрешената скорост в града.Иначе и на мен ми се е случвало един с БМВ5 да мине на червено пред мен с огромна скорост, но аз тъкмо тръгвах от място на току-що светналото зелено и успях да спра веднага като го мернах с периферното си зрение как наближава.За жалост такива все още има (и винаги ще има), и никой не може да ни опази от тях.

    Коментар


      #17
      Immortal написа:
      Билбордове покрай пътя не съм виждал в нито една друга държава
      А дървета покрай магистралите......айде тия покрай пътищата да речем че служат за да възпрът един автомобил който излита от пътя да не изпогази пшеницата или слънчогледа в близката нива, ама тия по магистралите......Билборд имало......е що да няма......нали скапаната община трябва да пълни отнякъде скапаната си хазна......
      Alfa 156 2.0 TS
      Alfa 156 20VTurbo
      Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
      Locost TF1 3.0V6

      Коментар


        #18
        Абе че е натресла линейката странично, натресла я е. Има вина, но пък има експерти, които да установят какво се е случило. И ако линейката е хвърчала с 90-100 и не очаквайки движение е минала само на светлинен сигнал през кръстовището? Не знам в каква посока са се движили, но ако идваш по К. Величков откъм Стамболийски нямаш никаква видимост към Т. Александров. И само на светлини няма почти никакъв шанс да разбереш, че идва линейка. И най-малкото имате право да съдите момичето, че е било в 4 часа навън. За другото я съдете, но на 20 години ако не е навън в 4 кога да е? На 33 с две деца ли? Николов, като толкова те кефят арабските държави защо не се преместиш там? Ако искаш мпга да ти разкажа интересни неща за някои арабски страни и уверявам те, няма да ти харесат. Защото надали си такъв светец, че с държанието си от България да изкараш и три дни там без да ти резнат нещо. Демокрацията си е демокрация, в моменти като тези може да изглежда несправедлива, но е най-доброто, което може да има.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #19
          kiro_of_the_day написа:
          bubachko написа:
          Незнам как са го разбрали, но споменаха сутринта по нова, че музиката в колата била много силно пусната... ако си е и денсила... в 4 надали се е прибирала от нощна смяна в някоя библиотека.
          Ясно! Да се обеси не да се помилва!
          И всички каращи 15-годишни аудита за 7-8 бона да се осъдят за мутризъм, или за родствена връзка с индивиди, подозирани в мутризъм

          Коментар


            #20
            Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;
            Явно днес е много модерно да се цитира тая част от закона, но пък никога не е било модерно да се цитира за едни други МПС-та със специален режим на движение, за които безопасността няма никакво значение, а след като са с включени светлини, цитираната по-горе част на закона изобщо не е валидна за тях.Интересно как билборд е виновен за катастрофа - нов тип билбордове ли има, които се движат из платното и удрят автомобили? Разбира се, че вина имат единствено и само водачите. Ако мадамата има широк гръб, ще го отнесе шофьорът на линейката, макар да съм убедена, че абсолютно нейна е вината. Жалко за пострадалите хора, но всяко чудо за 3 дни - много хора ще позъкат с език и после - пак по старому.
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #21
              Абе, то ясно, че майката и бебето са виновни - бързали посреднощ да се раждат.Ама кой е виновен аджеба в ситуацията пак от снощи дето Иван незнамсикой прострелял пътен полицай само защото му написал акт? Това новият вид подкуп ли е? Вместо рушвет - парче олово... А да, виновен е КАТ-аджията, че не е взел хартиените аргументи и си е изпълнил дълга, а "невинният" шофьор го е наградил в оловен медал. Пфу, скапан народ сме, а и държавата си ни е по мярка. Язък за хубавата територия, която обитаваме...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                Мани, ама по-голямата простотия е, че полицая който е прострелял въпросния ’невинен водач" се разследвал от прокуратурата за опит за убийство !!! Трябвало е първо да простреля и него, и едва след това да стреля по "невинния водач" Бахти държавицата ...

                Коментар


                  #23
                  Само да вметна тука,че от година и месец вече съм шофьорка на линейка към Бургаската болница.Вечер от 22.00часа до сутринта до 06.00 часа е забранено ползуването на звукова сигнализация с цел да не се смущават гражданите.Спешните случаи в този час на денонощието се извършват само при светлинна сигнализация.При една по-мощна уредба в колата никога не може да чуеш звуковата сигнализация на линейката.Има много случаи на колеги ударили коли със включена звукова и светлинна сигнализация минали на червено и нито един не е оправдан досега.Закона не ни защитава.Помня още думите на шефката на спешното отделение като казваше:"На нас не ни трябват каскадьори трябват ни шофьори"."На първо място пазете екипа т.е доктор,сестра и шофьор,защото сте единствени"."На второ място пазете линейките конкретно за град Бургас са шест.А хората...хора много всеки ден умират и се раждат .Спомням си как имах един случай в съседно село до Бургас и фелдшера,с който бях на смяна ми каза,че е спешен адрес,защото се касае за млад мъж с гърч и пяна на устата.До Ветрен е двупосочен път отделен с мантинела и органичение от 90км/ч.Бях с пуснати сирени и буркани и на отиване и на връщане.Нанагорнището Фолксваген-а Транспортер каквото и да правиш повече от 130-135км/ч не може да вдигне.Нанадолу съм вдигнал 152км/ч на път с момчето за спешното,което направи инфаркт в линейката и бях засечен на ГПС-а в болницата.Все пак му спасих живота,защото после като говорих с доктора в спешното,който дава дежурства в Бърза помощ каза,че закъснение от 3-4мин са били фатални.Да обаче последва заплаха от по-висш персонал на който сме подчинени,аз и един друг колега,който е бил засечен по ГПС-а със 143км/ч пак със спешен случай да си оставим книжките за месец или да си подадем молбите.Минахме само със строго мъмрене и принудително ни пуснаха в отпуск за един месец.Така,че мрете на воля повече от 50км/ч в града на вдигам с линейката вече.Както каза шефката хоооора много и всякакви.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    За да не стават спекулации - линейките ИМАТ ПРАВО да преминават на червен светофар, но:Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; Така че СЪ-вина за катастрофата има и водачът на линейката, и то не по-малка от тази на шофьорката на Аудито.А след като експертизите докажат, в което не се съмнявам, че пораженията по ранените (дай боже да няма усложнения!!!) са следствие на удара на линейката в билборда, а не следствие на удара в Аудито - то вината на момичето ще стане още по-малка.Пак казвам, не бързайте да съдите! Може и да е изцяло виновна тя, но може и да не е!
                    Преди време един блъсна велосипедист, човека умря, но не от това, че е бил блъснат ами от това, че си пръсна черепа от бордюра при самото падане. По твоята логика излиза, че водача няма вина ами общината.... защото са поставили там бордюра, айде стига с такива изказвания. Девойката се е движела по път с 3-ленти, по това време най вероятното предните светофари не са работели............ никой не кара по този булевард с 40км.Ако се е движела с 40-50км и си е гледала пътя е щяла да спре................Това Ауди като го гледам колко е разкъртено.... удара е бил сериозен. Сутринта минах от там към 6:40 и още не бяха събрали и почистили всичко, личеше си, че е имало сериозен удар, не е минало само със счупен стоп...........Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.

                    Коментар


                      #25
                      Много ми е интересно,какви ще са заключенията за този инцидент,но тая с Аудито е карала над 70-80 ... Тоя удър с 40-50 няма как да се получи и щеше да спре,НО няма кой да внимава.... За какво,нали кара Ауди и пътя е нейн и нощно време не ги интересува нищо...Що да вземе за внимава малко на кръстовищата?!..Няма нужда.. Мойто заключение го правя,по това което всяка вечер забелязвам в София...
                      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                      Коментар


                        #26
                        Навсякаде е пълно с такива дрисли..........На*бала се за да се качи в мощна кола дигнала пак краката за книжка и ето какво се получава и пак ще си вирне краката за да я спасят сега и да знаете.че нищо няма да и направят ТОВА Е БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #27
                          цено написа:
                          Навсякаде е пълно с такива дрисли..........На*бала се за да се качи в мощна кола дигнала пак краката за книжка и ето какво се получава и пак ще си вирне краката за да я спасят сега и да знаете.че нищо няма да и направят ТОВА Е БЪЛГАРИЯ
                          Не защитавам никого колега, но щом като си толкова наясно със случая, явно си светил във всички тези моменти.

                          Коментар


                            #28
                            itan75 написа:
                            .....Вечер от 22.00часа до сутринта до 06.00 часа е забранено ползуването на звукова сигнализация с цел да не се смущават гражданите.Спешните случаи в този час на денонощието се извършват само при светлинна сигнализация.
                            Към това нямам какво да добавя. Освен да апелирам хората на КАТ и разследващите органи и те да го прочетат.Имам чувството, че четете, ама не разбирате какво пиша, или се правите на ударени умишлено, като Еле например.НИКЪДЕ не съм казал, че девойката няма вина. Виновна е и ще си понесе своята част от вината.КАЗАХ няколко пъти само, че водачът на линейката СЪЩО има вина, а не че е виновен само той.
                            ele написа:
                            Чл. 92. (1) Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно;
                            Явно днес е много модерно да се цитира тая част от закона, но пък никога не е било модерно да се цитира за едни други МПС-та със специален режим на движение, за които безопасността няма никакво значение, а след като са с включени светлини, цитираната по-горе част на закона изобщо не е валидна за тях.
                            Елена, преди ценях твоите мнения, но за два дни те хващам 3 пъти вече да говориш абсолютни глупости, само и само за да се заяждаш с мен.Прочети внимателно пак члена, който съм постнал, и ще разбереш (ако имаш достатъчно капацитет), че се отнася именно за ВОДАЧИ на автомобили с ВКЛЮЧЕНИ СИРЕНИ И СВЕТЛИНИ. Когато те не са включени, автомобилът си става обикновен равноправен на останалите автомобил и си спазва всички знаци и сигнали на светофара.
                            itan75 написа:
                            Има много случаи на колеги ударили коли със включена звукова и светлинна сигнализация минали на червено и нито един не е оправдан досега.Закона не ни защитава.
                            Тогава го спазвайте. Както всички останали. Включително и чл.92 от него.
                            chaveto написа:
                            Преди време един блъсна велосипедист, човека умря, но не от това, че е бил блъснат ами от това, че си пръсна черепа от бордюра при самото падане. По твоята логика излиза, че водача няма вина ами общината.... защото са поставили там бордюра, айде стига с такива изказвания.
                            Съжалявам, но това не е мое изказване. Така разсъждават адвокати и съдии. Аз само споделям наблюденията си от десетки дела.Оплачете се на филанкишията, ако не ви харесва.
                            chaveto написа:
                            Това Ауди като го гледам колко е разкъртено.... удара е бил сериозен. Сутринта минах от там към 6:40 и още не бяха събрали и почистили всичко, личеше си, че е имало сериозен удар, не е минало само със счупен стоп...........
                            Предполагам си виждал много блъснати странично автомобили за да твърдиш това.Сигурно знаеш точно какви са пораженията, ако колата е спряла, а 2.5-тонна линейка я удари с висока скорост в предната част странично.Щото аз знам.
                            chaveto написа:
                            Водача на линейката може да има вина, но е факт, че като се види линейка трябва да се спре, без значение накъде се движи.
                            Това също не е вярно. Посочи ми къде в закона е записано, че като видиш линейка трябва да спреш, независимо накъде се движи.

                            Коментар


                              #29
                              излязаха много версий на кого да вярваш вече?!?!?!

                              Коментар


                                #30
                                цено написа:
                                ... но съм зад волана над 4 години при натоварен трафик всеки божи ден..А това,че заради такива неопитни и разсеяни водачи който нямат почти никъква практика на пътя,си отиват невинни хора си е отделен въпрос!
                                Аз пък съм зад волана 21 години всеки божи ден, а колегата към който си отправил това - сигурно и повече.Мислиш си, че с 4 години стаж си много опитен!?!?!??!А като беше на 2 месеца стаж - беше ли опитен, или тогава не си излизал на пътя?!?Мисля, че обяснявам на радио, ама както и да е. Който има нещо между ушите, ще разбере какво пиша.

                                Коментар

                                Working...
                                X