Никой няма да се занимава да прелива капак.Нито пък ще ти вземе по-евтино. Даже мен ако питаш, тря6ва да е по-скъпо.
Напротив, ще прелива иначе ако цвета не е на 100% същият ще си личи. А за да не си личи ще се наложи да прелее в другите детайли които заобикалят капака.
Добре де, ако с клечка за уши (или някакъв подобен тампон) се тампонира само драскотината, като се предполага, че цвета на боята е уцелен на 100%, а след това се пастира с малко по-абразивна паста, за да се изгладят неравностите, няма ли да се получи задоволителен резултат?Не мога да го проумея, че за една драскотина трябва да се боядисва целият детайл...
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Добре де, ако с клечка за уши (или някакъв подобен тампон) се тампонира само драскотината, като се предполага, че цвета на боята е уцелен на 100%, а след това се пастира с малко по-абразивна паста, за да се изгладят неравностите, няма ли да се получи задоволителен резултат?
Става, пак се вижда, но е в пъти по-добре от бялото по детайла.
Добре де, ако с клечка за уши (или някакъв подобен тампон) се тампонира само драскотината, като се предполага, че цвета на боята е уцелен на 100%, а след това се пастира с малко по-абразивна паста, за да се изгладят неравностите, няма ли да се получи задоволителен резултат?Не мога да го проумея, че за една драскотина трябва да се боядисва целият детайл...
А ориентирането на частиците ако боята е металик или перла можеш ли да го направиш с клечката за уши? Кой както иска може да си маца по колата, все пак си е негова. Въпроса е ,че ако трябва да стане хубаво си трябва пребоядисване (не със спрейчетата от магазините) ,всичко друго е компромис.
Коментар