Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вложка (камък) за "гедоре" 36мм 1/2"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На камък 36 му вземаш дълбока ,,фаска,, на струг или в краен случай на шмиргела ,три-четвърти цола е размера на стругарски нож-режеш един такъв ,заваряваш го на ,,г,,с късото рамо към камъка и си имаш ,,вечен,, върток за теб и цялата махала-приятели-винаги под ръка.Това се прави и със вързана на гърба дясна ръка-няма да се плашиш и успех.
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #17
      Tornado написа:
      Ако не сменяш външното каре за смяната на външния маншон може да работиш като разглобиш вътрешното каре и от там нанизваш маншона. Спестяваш пари за вложка и ядове по развиването. За целта сваляш целия шенкел с главината и полуоската и си работиш спокойно.Дано съм бил полезен.
      Дам, благодаря! Помислих си го, но не знаех дали може да се реализира. Така или иначе съм решил да направя една ревизия. Почти месец карам със прокъсан маншон заради проклетия камък, а не искам да си давам колата на някой "майстор". Вече не!
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #18
        Абе аз като сменях маншон отляво - не помня да съм разглобявал главината. Просто откачих носача от шенкела, отворих зегерката, която държи карето към полуоската и така нататък. И полуоска не съм свалял. Колегата vsd МИ помагаше тогава, свършихме упражнението на тротоара пред къщата му.

        Коментар


          #19
          Колеги, намерих! Един познат ми подари точният камък - 36мм 1/2" на някаква полска фирма (не се сещм за името в момента). Вярно, че не е тънкостенен, но на харизан кон зъбите не се гледали. После си припомних ученическите години, когато карах практика и му направих фаска на струга при друг приятел. :DМалко по-късно ще направя снимка на "творението" И най-отговорно заявявам, че ще услужвам с него, на който ми го поиска!
          Alfa 159 SW 2.4 Ti
          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

          Коментар


            #20
            Колеги и аз от едната страна трябва да сменям и двата маншона.Имам камък и незнам къде е и се скъсах да го търся.Не го намерих и преди малко си купих от Бриколаж нов:Колега по нагоре е споменал за смяна без да се отвива гайката на главината.На моето каре дали става тази манипулация?Колата от подписа.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #21
              Твоят е 32mm, а на мен ми трябваше 36mm Едит: Ето картинка. Пасва идеално на гайката. Дано не го разчекна, когато му правя сефтето
              Прикачени файлове
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #22
                eh4ev07 написа:
                xctr написа:
                Колега сигурен ли си че гайката не ти е 32 ? Ако са ги заменили със 36ци след 99та ще е бруталноЦялото това нещп се прави за да се ходи У сервизО!!
                Колега на 1.8 и дизелите каретата са с по голям размер шлици и за това гаиката е 36!
                Има резон! Аз мислих че става дума за отзад. Успех на колегата с ремонта!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #23
                  Стара тема ама какво стана с вложката издържа ли ремонта? По груби сметки трябва да се свалят от диаметър 47 мм до диаметър 50 мм по дъга на разстояние 16 мм. от челото на стандартна вложка 36. Ако издържи няма да търся нова.
                  FIAT BRAVA 1.4 12v. на тъщата.
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 1999

                  Коментар


                    #24
                    36 мм на 1/2 издържа досега 7-8 развивания на различни полуоски! Един съсед, гаражен майстор, го ползва в момента ... все още не го е счупил! :D
                    I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                    Коментар


                      #25
                      1/2 си е много рисково, особено ако контрата не е премахната напълно :D
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        Аз използвам ключ "лула" със съвсем леко престъргване и рамото му е достатъчно дълго за развиване/завиване.
                        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                        Коментар


                          #27
                          badbad написа:
                          Стара тема ама какво стана с вложката издържа ли ремонта? По груби сметки трябва да се свалят от диаметър 47 мм до диаметър 50 мм по дъга на разстояние 16 мм. от челото на стандартна вложка 36. Ако издържи няма да търся нова.
                          Вложката издържа няколко ремонта - моя и на приятели. Онова Т-образното, на което се надява, обаче не издържа. Заварих едно рамо директно на самия "камък".
                          avvasilev написа:
                          36 мм на 1/2 издържа досега 7-8 развивания на различни полуоски! Един съсед, гаражен майстор, го ползва в момента ... все още не го е счупил! :D
                          Вложката издЪржа, но аз строших няколко от онези, които влизат в нея (не се сещам как им се казва).Ако ще купувате такова нещо, то гледайте да е поне 3/4 или тип "лула"! С 1/2 е рисково... Разбрах го по трудният начин.
                          Alfa 159 SW 2.4 Ti
                          Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                          "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                          Коментар

                          Working...
                          X