Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Опит за подобрение на най-обикновен байк...(Leader Doberman)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    всичко му е супер на колелото но лично аз винаги съм намирал един проблем .Някой трябва да върти проклетите педали
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #17
      tomazo написа:
      всичко му е супер на колелото но лично аз винаги съм намирал един проблем .Някой трябва да върти проклетите педали
      А аз точно това търся...искам да поотслабна малко...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #18
        Само ей това ти липсва на колОтоКарай си го със здраве и не го мисли чак толкова.Моя Кросс е на повече от 6 години и ми служи вярно без особена поддръжка.Сменил съм една задна гума и едни скърцащи челюсти на спирачките.Останалото е смазка на веригата и натискане на педалите.
        FIAT FORUM BULGARIA
        Ракията е над политиката

        Видео от Италфест 2011

        Коментар


          #19
          krasio_79bs написа:
          Само ей това ти липсва на колОтоКарай си го със здраве и не го мисли чак толкова.Моя Кросс е на повече от 6 години и ми служи вярно без особена поддръжка.Сменил съм една задна гума и едни скърцащи челюсти на спирачките.Останалото е смазка на веригата и натискане на педалите.
          Имам я стойката ,но нямам дупки на рамката...Може да я хвана със свински опашки ,въпреки ,че ще е малко грозно...Аз от крос също съм много доволен...Такова ми беше първото голямо колело...Колко зор е видяло горкото ,а аз като пълен идиот му счупих средното движение...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #20
            Predatorsi написа:
            tomazo написа:
            всичко му е супер на колелото но лично аз винаги съм намирал един проблем .Някой трябва да върти проклетите педали
            А аз точно това търся...искам да поотслабна малко...
            ако е за отслабване първото нещо което трябва да си купиш е раница за ядене и вода и т.н. :D
            фиатче Браво 2.0

            Коментар


              #21
              Такъв доберман ми беше първото колело преди 10-15 годинки и все още стои в мазето ... Ако бях на твое място бих наблегнал на някакви други педали.Поне на моя доберман бяха много калпави и дори в момента пак са счупени,особенно ако си по-тежък задължително търси няккави други,по-здрави.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #22
                Princo е прав. Пластмасовите педали (ако са оригиналните, с които си купил колелото) трябва да ги изхвърлиш, за нищо не стават.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #23
                  Всъщност мисълта ми беше не само за педалите,но и за механизма на педалите.Не знам хронично заболяване ли е при доберманите,но на мен това ми беше най-честия проблем.На снимката съм очертал за кое точно става дума.След време се разхлопва,а един път дори ми падна и после с тикане се прибирах. Друго,за което се сетих са задните спирачки.Има едни алуминиеви челюсти,не са скъпи,но са много по-добри от тез пластмасовите.
                  Прикачени файлове
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                  Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                  Коментар


                    #24
                    Мисля, че това очертаното, в което влиза педала, се нарича корбел. С корбелите на обикновените, съвременни велосипеди не съм имал проблеми, но с пластмасовите педали - да. Чупят се или направо се разпадат (от удар или просто от това, че стъпваш с тежестта си върху тях) и оставаш без педали. Затова е добре пластмасовите боклуци да се заменят с нещо по-здраво: метални или метал и гума.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      snake написа:
                      Мисля, че това очертаното, в което влиза педала, се нарича корбел. С корбелите на обикновените, съвременни велосипеди не съм имал проблеми, но с пластмасовите педали - да. Чупят се или направо се разпадат (от удар или просто от това, че стъпваш с тежестта си върху тях) и оставаш без педали. Затова е добре пластмасовите боклуци да се заменят с нещо по-здраво: метални или метал и гума.
                      И метални педали съм чупил...Вярно ,че някога карах малко диво и сменявах гуми през 2-3 месеца
                      Princo написа:
                      Всъщност мисълта ми беше не само за педалите,но и за механизма на педалите.Не знам хронично заболяване ли е при доберманите,но на мен това ми беше най-честия проблем.На снимката съм очертал за кое точно става дума.След време се разхлопва,а един път дори ми падна и после с тикане се прибирах. Друго,за което се сетих са задните спирачки.Има едни алуминиеви челюсти,не са скъпи,но са много по-добри от тез пластмасовите.
                      И аз имах същия проблем ,направо изпадна педала заедно с рамото ,на което е...Затова е сменено цялото средно движение заедно с педалите...Но те скоро ще си заминат ,защото имам чувството ,че са от много тънка пластмаса и не ми дават никаква сигурност...На старото средно движение бях слагал едни алуминиеви педали ,дадох 26 лева за тях и на следващия месец се счупиха...Буквално излязоха от оста си... Задната спирачка е сменена със Shimano V-brake и ако на предната вилка имаше отвори ,направо щях и дисковата да изхвърля...Но засега така... ПП:Между другото колелото още не съм го пробвал с тези промени ,които направих...Времето в Пазарджик просто не ми позволява...Утре по всяка вероятност ще направя едно-две кръгчета и ще пиша как се държи...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #26
                        Събота направих профилактика ,но днес нещо е хладно и не можах да го пробвам по обстойно.

                        Коментар


                          #27
                          в ebay се продават китове за електрически байкове...сменя се задната капла в главината има вграден електромотор..кита върви в комплект с контролер за ръкохватката с която се "подава газ" и стойка за акумулаторчета...с 2 акумулатора по 5 амепра може да се минава по 20-25 километра....с максимална скорост 30км/ч...цената е около 200 лири...

                          Коментар


                            #28
                            mitko_sl написа:
                            в ebay се продават китове за електрически байкове...сменя се задната капла в главината има вграден електромотор..кита върви в комплект с контролер за ръкохватката с която се "подава газ" и стойка за акумулаторчета...с 2 акумулатора по 5 амепра може да се минава по 20-25 километра....с максимална скорост 30км/ч...цената е около 200 лири...
                            Е то се губи цялата магия на велосипеда...Не е ли си да се прибереш капнал от умора и едвам да стигнеш до леглото... ПП:Днес се надявам да го пробвам...Времето е слънчево... :D
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #29
                              Току що се прибирам от тестването на колелото...Егати тестването...Скапан съм... Иначе колелото се държи много добре с тези ъпгрейди...Задната спирачка спира зверски...А аз досега не знам как съм карал със старата...Разликата направо е нечовешка...Относно ръкохватките - искат си ръкавици...Направо ми скапаха ръцете ,ама е така с Full Grip ръкохватки...Обаче пък нямат изпускане...А колкото до педалите...Ще се взимат други ,на три пъти щях да се пребия ,заради хлъзгавите педали...И една снимка от преди около час... Не знам защо е толкова отвратително качеството ,по принцип телефонът ми не снима лошо ,но тази снимка е доста зле...
                              Прикачени файлове
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                              Коментар


                                #30
                                Носи маратонки с меки подметки.Иначе и с метални да си,пак ще ти се изхлузва крака,но по-малко де. Наистина е хубаво да си вземеш ръкавици.Има едни на шимано,много удобни и лятото не ти спарват,навремето си бях взел някакви от ТСМ за 15 лв и лятото като покарам малко като ги сваля и беше ужас !
                                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                                Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X