Други предложения ?Този вече е на парчета.При 2.1атм показва 2.45, веднага полетя към ония свят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Качествен манометър за гуми - откъде?
Collapse
X
-
Ами какви други предложения? Явно показателите на любителските манометри много се разминават дори при един и същ модел. Аз си мислех, че поне Мишелин ще са по-хубави. Остава някой по-професионален да вземеш, но дали си заслужава? А и за да си сигурен, че е точен трябва всяка година да му се прави замерване.Остава вариант да си имаш един любителски манометър, на който да знаеш отклонението чрез сравняване с друг, за който си сигурен, че е точен. Така ще си помпаш гумите, като взимаш под внимание разликата в показанията на твоя уред.преди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
Ichkin написа:И мойта на 2 седмици спада с половин атмосфера задна лява ... другите спят :Dпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
emzo написа:Май най-добре да ровя из мазето за някой руски механичен ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
emzo написа:Други предложения ?Този вече е на парчета.При 2.1атм показва 2.45, веднага полетя към ония свят.
Коментар
-
Точно затова този на приятеля ми е стрелкови, много голям и мери само от 0 до 3 за да може в този голям ход на стрелката да мери много точно налягането. Не както са повечето в момента, стрелката е 2мм и в разстояние от 6-7мм има 2 бара :D Нали се сещате колко точно ще направиш и 4-те гуми на 2.2 примерно
Коментар
-
Аз съм си вземал някакъв от Практикер, черен един такъв. Важно ми е да си глася гумите колата да вози сравнително меко и да износва гумите равномерно. За манометъра - знам си точно на коя чертичка трябва да е за да са ми добре гумите. И дори на бензиностанция си проверявам гумите с него. Всяка гума я меря по три пъти и трябва да ми даде еднакви показания. Защото понякога не успявам да го уплътня към вентила, изпуска малко въздух и показва по-малко.А пък за проверката на гумите, желателно е да се прави по-често. Пример: тръгвам на път, на бензиностанцията глася гумите на 2.2. Карам 100 км извънградско, на една бензиностанция спрях малко да се разкърша и си викам я да проверя гумите. Показаха ми 2.4 - 2.5. Гумите се нагряват при каране, особенно предните допълнително от горещия двигател и се увеличава налягането.Увеличеното налягане по магистрала не се усеща понеже шосето е гладко, няма неравности и не можеш да усетиш че колата вози твърдо.Освен това има значение надморската височина - ако отиваш в планината на високо атмосферното налягане е по-малко и ефектът е все едно че гумата е напомпена с по-голямо налягане.А пък за манометър - отказал съм се да търся най-точния манометър. Нещо като с часовника - ако имаш няколко часовника не можеш да разбереш колко е часът защото всеки показва различно.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Пример: тръгвам на път, на бензиностанцията глася гумите на 2.2. Карам 100 км извънградско, на една бензиностанция спрях малко да се разкърша и си викам я да проверя гумите. Показаха ми 2.4 - 2.5. Гумите се нагряват при каране, особенно предните допълнително от горещия двигател и се увеличава налягането.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар