Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Качествен манометър за гуми - откъде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Други предложения ?Този вече е на парчета.При 2.1атм показва 2.45, веднага полетя към ония свят.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Ами какви други предложения? Явно показателите на любителските манометри много се разминават дори при един и същ модел. Аз си мислех, че поне Мишелин ще са по-хубави. Остава някой по-професионален да вземеш, но дали си заслужава? А и за да си сигурен, че е точен трябва всяка година да му се прави замерване.Остава вариант да си имаш един любителски манометър, на който да знаеш отклонението чрез сравняване с друг, за който си сигурен, че е точен. Така ще си помпаш гумите, като взимаш под внимание разликата в показанията на твоя уред.
      преди - TIPO
      сега - VOLVO XC60

      Коментар


        #18
        Май най-добре да ровя из мазето за някой руски механичен ....Не че е болка за умиране, но ето на заднa лява е искала помпане
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          И мойта на 2 седмици спада с половин атмосфера задна лява ... другите спят :D
          Fiat Forum Bulgaria

          Прекаленият светец и богу не е драг !

          Коментар


            #20
            Е защо хвърли Мишелина?Като му знаеш отклонението щеше да ти върши работа.Старият руски манометър от мазето няма да е по-точен.
            преди - TIPO
            сега - VOLVO XC60

            Коментар


              #21
              Ichkin написа:
              И мойта на 2 седмици спада с половин атмосфера задна лява ... другите спят :D
              Разгледай гумата за наличие на нещо забито. И моята преди време изпускаше по много малко, но редовно. Оказа се, че има забито едно винтче и се наложи поставяне на лепенка след махането му.
              преди - TIPO
              сега - VOLVO XC60

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                Май най-добре да ровя из мазето за някой руски механичен ...
                Това е истината. От 10 г. ползвам такъв и никакви ядове. Разлики в стотни не ме интересуват. :P
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Други предложения ?Този вече е на парчета.При 2.1атм показва 2.45, веднага полетя към ония свят.
                  С какво е сравнено това? Подал си 2.1 бар налягане с калибриран компресор? Или имаш калибриран уред, заверен от ДАМТН, който е показал 2.1 при 2.45 на електронния? Това, че от N опита е показал N еднакви стойности говори доста за точността му.

                  Коментар


                    #24
                    ogi28b написа:
                    калибриран уред, заверен от ДАМТН, който е показал 2.1 при 2.45 на електронния
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Точно затова този на приятеля ми е стрелкови, много голям и мери само от 0 до 3 за да може в този голям ход на стрелката да мери много точно налягането. Не както са повечето в момента, стрелката е 2мм и в разстояние от 6-7мм има 2 бара :D Нали се сещате колко точно ще направиш и 4-те гуми на 2.2 примерно

                      Коментар


                        #26
                        Аз съм си вземал някакъв от Практикер, черен един такъв. Важно ми е да си глася гумите колата да вози сравнително меко и да износва гумите равномерно. За манометъра - знам си точно на коя чертичка трябва да е за да са ми добре гумите. И дори на бензиностанция си проверявам гумите с него. Всяка гума я меря по три пъти и трябва да ми даде еднакви показания. Защото понякога не успявам да го уплътня към вентила, изпуска малко въздух и показва по-малко.А пък за проверката на гумите, желателно е да се прави по-често. Пример: тръгвам на път, на бензиностанцията глася гумите на 2.2. Карам 100 км извънградско, на една бензиностанция спрях малко да се разкърша и си викам я да проверя гумите. Показаха ми 2.4 - 2.5. Гумите се нагряват при каране, особенно предните допълнително от горещия двигател и се увеличава налягането.Увеличеното налягане по магистрала не се усеща понеже шосето е гладко, няма неравности и не можеш да усетиш че колата вози твърдо.Освен това има значение надморската височина - ако отиваш в планината на високо атмосферното налягане е по-малко и ефектът е все едно че гумата е напомпена с по-голямо налягане.А пък за манометър - отказал съм се да търся най-точния манометър. Нещо като с часовника - ако имаш няколко часовника не можеш да разбереш колко е часът защото всеки показва различно.
                        Bravo 1.6 / 16

                        Коментар


                          #27
                          От магазина на ЛАДА взех някакъв руски със стрелка за 5-6лв. Показанията на този и на 25 годишния на баща ми са 1:1 и мисля, че бива
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #28
                            Пример: тръгвам на път, на бензиностанцията глася гумите на 2.2. Карам 100 км извънградско, на една бензиностанция спрях малко да се разкърша и си викам я да проверя гумите. Показаха ми 2.4 - 2.5. Гумите се нагряват при каране, особенно предните допълнително от горещия двигател и се увеличава налягането.
                            Те затова гумите се помпат с какво ли не вече. Пълниш ги с някоя глезотия и не ги мислиш какво е налягането

                            Коментар

                            Working...
                            X