Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поуки след трагедията в Симеоновград

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    коцев написа:
    Но пък съгласи се с мен че поне една трета могат да не ползват кола в града .Просто не им се налага толкова спешно да са на работа с кола .Съдя по моя град Ловеч . Нима тия 18 коли спрени пред училището от ученици е нещо редно ? Млади душици не могат 10 минути пеша да ходят от дома до училището ??? Пък бензина бил скъп , онова било скъпо .Като гледам ако в едно семейство и мъжът и жената получават чисто на месец по 500лв то на единия заплатата отива само да покрие разходите по колата даже може и да не стигне . Превърнахме се в роби на тия коли . Може да нямаш жилище ,може да нямаш най потребни неща, но кола обезателно трябва да имаш и по възможност не каква да е, а нещо по така по скъпо и с по скъпа подръжка . До тоя извод съм стигнал.
    1/3- да, но в по-малките градове. А освен в Лондон бях и в Манчестър- град 600 000, ама с околните села 4 милиона. Аз пътувах с автобус и автобусите им бяха празни. Тук там някой студент в местния университет, всичко друго с коли. Пред къщите им, понеже си личи добре коя кола към коя къща спада, в 70% от случайте 2 коли, рядко 3 се срещаха.Въс Франция пък в едно много малко градче навремето, автобуса беше на всеки 1 час. Излишно е да казвам, че и там имаха по 2-3 коли и всички така се движиха. Не се бъркай, че само тук сме така. Единсвено не си ползват колите в големи им градове, но това е както казах заради супер транспорта им /метро/ и заради големите такси в центъра.Не казвам, че е правилно в Ловеч за 1 км да ходиш с кола. Просто да не си мислиш, че само ние тук сме се объркали, хората по света мааат крачоли по 20 км на ден.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар

    Working...
    X