Това е до инструктора - има добри, има и такива, дето не си дават зор и е разбираемо - няма полигон вече, значи могат да отпуснат колана и да не се зорят за същите пари. А и тези, които искат а се научат също не са много - повечето са само да вземат книжката...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За инструкторите и идиотите по улиците!
Collapse
X
-
Моят инструктор за съжаление гледаше по скоро да ми вземе парите, още на 10-я час ми каза да си взема още допълнителни часове защото нямало да се справя. Аз на инат не си взех и естествено на изпита ме скъсаха защото съм карал неуверено и защото спрях на един трамвай при положение, че съм със предимство и е оказано със знак. Да не говорим че изпитващия ми кресна преди един светофар със секунди да карам по бързо кво се влача цял ден, ама аз се сетих , че иска да ме подведе да мина на жълто ама нее не успя. Опита се да ми натисне спирачката на един светофар, само аз съм по бърз от свинята от ДАИ и като видях крака му свински да се насочва към педала веднага аз натиснах спирачката и пак изсумтя злобно.Но карай, взех я от втори път.Като се качих на колата карах много смотано, бях научен най вече, че дупка се заобикаля с мигач НО първо гледаш в огледалото дали не те изпреварват, след това подаваш мигач, пак поглеждаш и заобикаляш дупката или недай си боже шахтата от онези големите по 10 метра дълбоки.Естествено потроших колата докато се отуча от този ритуал за да се заобиколи дупка.Изпреварване правихме с 40 километра защото толкова е разумно в града.Извън града изпреварвах със около 60.Веднъж паркирахме във бус лентата И въпреки часовете по закон 24 аз изкарах 22 незнайно защо.Ако софия беше както преди 30 години може би това на което ме бяха научили нямаше да е ненужно, но в случая едва ли някои в града ще кара с 40 и аз ще го изпреварвам или извън града с 60.Едва ли има 2 дупки в софия и има време 1 минута докато погледнеш 2 пъти огледалото и дадеш мигач за да я избегнеш, просто много от нещата са отживелица. Не може да те учат да караш все едно има 2 коли на целия булевард, и като вземеш книжка и се метнеш в натоварения трафик да се справиш. Как ще стане?Не може да си изпреварвал с около 60 км например 2 пъти , като вземеш книжка да си се научил, ти си опасен, аз съм правил няколко рискови мноооого рискови изпреварвания докато се науча.Метода на обучение е стар часовете са малко и повечето инструктори гледат просто парите.Дават ти книжка и учи се или убии се.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Има инструктори и инструктори.Аз съм много доволен от моя.Първите 4 часа бяха извънградско на път с бая завои.От там вече в града и всеки път упражнявах паркиране на улица в града,не на полигон.Естествено изпита си го взех от първия път.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Проститутка, шофьор и сервитьор се става по рождение, човек когато си е смотан колкото и курса на обучение да мине и постоянно да има практика си е все тая. Всеки ден ги гледам при нас, от глупав по глупав.....Като цяло проблема обаче не е в това, че лицето Х няма да е подготвено на 100% Проблема е в това, че лицето У си мисли, че когато има книжка и е най добрият.На един такъв курс не те учат ако поднесеш как да контролираш автомобила или някакви други ситуации.За последно като карах А категория аз на мотоциклет не се качих, на изпита бяхме около 50 човека. Дойде един инструктор с мотоциклет и изпитващ. Започнаха да свалят всичко чупливо от мотора, наредиха конусите по полигона и изпита започна. Целта на изпита беше да се види, че човека може да кара, никой не ни кара да минаваме по реда......... на кой от където му е кеф Човека го интересуваше, да може да се управлява мотоциклета.Веднага няколко човека след като разбраха, че изпита ще е на друг мотоциклет...... почнаха да мрънкат и да се пазарят "да направим по едно кръгче..."
Коментар
-
Тия дни ако не забравя ще ви пусна нещо ,да видите как и на какво се обучават бъдещите шофьори .Пълен резил.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Колеги, от скоро имам книжка, инструктора ми беше... как да го нарека - "пълен тъпак", с извинение, ще е малко. Учеше ме добре, до колкото можеше да се каже, при положение, че му бях казал, че не съм карал кола през живота си на първия ден ме натресе в движението в центъра на София, с думите, че ще се науча макар и веднага, с ляв завой на първия светофар и естествено 2 часа конско, че радиуса на завоя не трябва да е така и, че трябвало да пропусна еди кой си и т.н. Според неговите думи, той беше най-великия шофьор с най-малко ПТПта и гледаше с насмешка на всички останали - той просто беше ПЕРФЕКТЕН. Както и да е стига съм говорил за него. Стигна се до вътрешния ми изпит(кормуване), беше ми пред сина му, който ме изхвърли от колата на 5тата минута с думите, че за тия 5 минути съм щял да направя 2 ПТПта и се сменихме с друга курсантка, която пък неможеше даже да превключва предавките, пък камо ли да тръгва(с дизелов двигател ). Последните му думи(на изпитващия - сина му) след изпита бяха "Не е лошо и 2мата(с другата курсантка) да вземете допълнителни часове, защото няма да изкарате изпита", при което аз категорично отказах... и така вече бях записал ден за изпита ми пред ДАИ(и бях платил), при което дадения ми инструкор М.М(споменавам само инициали, имена неискам да казвам) ми се обади по телефона и ми съобщи, че ако не си взема доп. часове няма да ме допусне на изпита пред ДАИ, ето това ме озадачи доста, аз си го бях платил вече, знаех дата, само час ми липсваше!! Както и да е, казах му, че нямам средства и няма как да стане, а неговите думи бяха "Всеки в България си има финанфсови проблеми, щом неможеш няма да ходиш на изпит"... направо припаднах, все пак крайния резултат, се разбрахме да му платя часовете без да ги карам при положение да ми издаде някакво удостоверение, че съм ги изкарал, нали да не се оплача от него или да тръгна по съдилищата! Накрая му дадох 60лв, без да ми даде никакви документи, за да ме допусне до изпита(всъщност да ми каже часа)! Ето натова му се вика инструктор, който иска пари, все пак беше покрай коледа! Щастлив съм в крайна сметка, че ДАЯджията, който ми се падна беше стриктен и точен, взех си изпита от първия път без да давам никакви други пари, но този инструктор цял живот ще ми седи черен в очите и никога няма да го препоръчам на никой!! Същата история с мой приятел при него, само, че него вече го скъсаха, защото пък той изобщо неискаше да си плати допълнителните часове....И натова вече ако не му се вика... ?!?!?!(незнам как да се изкажа) Е*ем ти и камери и всичко!!!!!!!!Има още доста неща, които според мен са грешни в него, питал съм го и да кормувам вечер, а той ми викаше да си слагам слънчеви очила и да си представям някакви глупости, питал съм го и да се качвам на магистрала, все ми отказваше... АЗ лично в ден днешен бих казал, че умея да карам по-добре от него, според моите гледни точки върху него и спазвам правилника по-добре от него, пък нека всеки си мисли каквото ще! За мен инструкторите(истинските) в България са малко и се броят на пръстите на ръЦете ми!!
Коментар
-
dimaldim написа:Колеги, от скоро имам книжка, инструктора ми беше... как да го нарека - "пълен тъпак", с извинение, ще е малко. Учеше ме добре, до колкото можеше да се каже, при положение, че му бях казал, че не съм карал кола през живота си на първия ден ме натресе в движението в центъра на София, с думите, че ще се науча макар и веднага, с ляв завой на първия светофар и естествено 2 часа конско, че радиуса на завоя не трябва да е така и, че трябвало да пропусна еди кой си и т.н. Според неговите думи, той беше най-великия шофьор с най-малко ПТПта и гледаше с насмешка на всички останали - той просто беше ПЕРФЕКТЕН. Както и да е стига съм говорил за него. Стигна се до вътрешния ми изпит(кормуване), беше ми пред сина му, който ме изхвърли от колата на 5тата минута с думите, че за тия 5 минути съм щял да направя 2 ПТПта и се сменихме с друга курсантка, която пък неможеше даже да превключва предавките, пък камо ли да тръгва(с дизелов двигател ). Последните му думи(на изпитващия - сина му) след изпита бяха "Не е лошо и 2мата(с другата курсантка) да вземете допълнителни часове, защото няма да изкарате изпита", при което аз категорично отказах... и така вече бях записал ден за изпита ми пред ДАИ(и бях платил), при което дадения ми инструкор М.М(споменавам само инициали, имена неискам да казвам) ми се обади по телефона и ми съобщи, че ако не си взема доп. часове няма да ме допусне на изпита пред ДАИ, ето това ме озадачи доста, аз си го бях платил вече, знаех дата, само час ми липсваше!! Както и да е, казах му, че нямам средства и няма как да стане, а неговите думи бяха "Всеки в България си има финанфсови проблеми, щом неможеш няма да ходиш на изпит"... направо припаднах, все пак крайния резултат, се разбрахме да му платя часовете без да ги карам при положение да ми издаде някакво удостоверение, че съм ги изкарал, нали да не се оплача от него или да тръгна по съдилищата! Накрая му дадох 60лв, без да ми даде никакви документи, за да ме допусне до изпита(всъщност да ми каже часа)! Ето натова му се вика инструктор, който иска пари, все пак беше покрай коледа! Щастлив съм в крайна сметка, че ДАЯджията, който ми се падна беше стриктен и точен, взех си изпита от първия път без да давам никакви други пари, но този инструктор цял живот ще ми седи черен в очите и никога няма да го препоръчам на никой!! Същата история с мой приятел при него, само, че него вече го скъсаха, защото пък той изобщо неискаше да си плати допълнителните часове....И натова вече ако не му се вика... ?!?!?!(незнам как да се изкажа) Е*ем ти и камери и всичко!!!!!!!!Има още доста неща, които според мен са грешни в него, питал съм го и да кормувам вечер, а той ми викаше да си слагам слънчеви очила и да си представям някакви глупости, питал съм го и да се качвам на магистрала, все ми отказваше... АЗ лично в ден днешен бих казал, че умея да карам по-добре от него, според моите гледни точки върху него и спазвам правилника по-добре от него, пък нека всеки си мисли каквото ще! За мен инструкторите(истинските) в България са малко и се броят на пръстите на ръЦете ми!!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
dimaldim написа:......
Коментар
-
Мълча си, защото не ми се занимаваше, а и ако бях почнал с разправиите сигурно още нямаше да съм видял книжка :D Пък и доказателства нямам... А приятелчето, дето го скъсаха - имат обяснение защо, но за мен е супер неправилно и му казах да обжалва, все пак изпита му беше с камера и всичко е документирано!
Коментар
-
dimaldim написа:Мълча си, защото не ми се занимаваше, а и ако бях почнал с разправиите сигурно още нямаше да съм видял книжка :D Пък и доказателства нямам... А приятелчето, дето го скъсаха - имат обяснение защо, но за мен е супер неправилно и му казах да обжалва, все пак изпита му беше с камера и всичко е документирано!Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
И моя беше един... Качвам се на първия час кормуване.... айде тръгвай тука, надясно после и към централна гара... както се досещате беше мазало... Добре, че вече имах някви часове зад кадетта на баща ми, та се справих. "Ние с теб нали сме карали вече, няма от какво да се притесняваш! - Не, не сме, това ми е първия час. - Е ... както и да е, към централна гара !" И още тогава ме наплаши "Колата е чисто нова (беше на към 1000 км.) и искам да я галиш, внимателно газта, внимателно спирачката !" И аз внимавам да не форсирам и все ми гасне пустия дизел. И едва на скоро започнах да се отучвам от тръгването без газ :D Винаги имаше различно виждане от моето как трябва да се заобикалят дупките и се намесваще с волана. Единственото неразбиртество, което сме имали за пари беше, когато си купих листовите от него. "Струват 15 лева, като после трябва да ми ги върнеш !". Но като цяло съм доволен. Само веднъж ми повиши тон, когато ми изгасна колата в едно задръстване, но това, защото вече го бяха изнервили по телефона. Няма да забравя пък, като трябваше от Овча Купел да стигнем до ДАИ за някво никво време. "Айде, газ, газ, газ, смачкай я колата !"
Коментар
-
И все пак всичко се свежда до това, че си мълчите драги мои.Това, че ще го напишете в този или друг форум нищо не променя. Тези неща се пишат на едни листа А4 с един надпис по средата "ЖАЛБА" до съответните органи. Така с мрънкане и оплакване до никъде.Баща ми е инструктор. Той е най-изрядния човек, когото познавам по принцип и до ден днешен си пати от своята честност. И няма човек, който да не е научил и всички мои приятели, когато искат да се научат или да научат свой близък човек да кара НАИСТИНА отиват при баща ми. Обаче има едно голямо НО - такива хора са малко и все повече намаляват. Повечето искат да минат по "тънката лайсна" .Обяснявам защо - повечето келешчета предпочитат да си платят изпита и да дадат някой лев на инструктоира, колкото да им даде удостоверение за изкаран курс и пито - платено. Я се качи на колата я не, на изпита мине 300 метра и е с книжка...и такъв как очаквате да дойде при баща ми или друг съвестен инструктор примерно ? Няма как , защото принципните хора не позволяват да се увеличават и без това многото убиици по пътищата. Мога да пиша много по темата - буквално с часове и дни, но основният проблем е в това - мълчанието и примирението.Всеки път, когато изпитващ си позволи своеволие се препоръчва да се пише жалба. Имат поразителен ефект - повярвайте. Имам наблюдения от личен опит. Просто шубето е голям страх и дребните душици от ДАИ, когато знаят, че са в прегрешение са по-тихи от мишките и по- примирени от папата.Обаче на 90% от хората не им се занимава! Изобщо! Така до никъде няма да го докараме и ще продължаваме да си обясняваме как ставало все по зле.И колегата, който не пише имена - защо го криеш, от какво те е страх? Ти вече си с книжка, кого пазиш ? Теб или него ? Къде е истината ?П.П. За случая с момичето от първия пост - някакси ми се струва без да съм медиум, че когато се е записвала е търсила най-ниската оферта, да ? Как да кажа - за толкова пари - толкова. Има разни обяви под път и над път - шофьорки курс - 350 лева... е за 350 лева те научават да караш направо и да сменяш предавките, някой друг лев на изпитващия и поредният убиец на пътя е готов и обзаведен с книжка...Просто думи нямам, а и да имах ми е много тъжно да пиша - затова спирам.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
За инструкторите и идиотите по улиците!
Имам книжка от 1984 г. Завърших УПК по МПС ( Механизация на пътното строителство ).Инструктора ми беше звяр , за което му бях благодарен .Три месеца след като се сдобих със свидетелството си за управление на МПС се наложи да карам ЗИЛ-130Г.Возил съм по 15-16 човека почти всеки ден .Представям си един сополанко днес , взел книжка при един мърльо ....колко ли живота ще загроби....!!!FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар