Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си взема ли Fiat Punto или не? Информация, новобранец.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    А приятел ей това пък е мнение пак на некой сигурно препатил човечец като мен дето е налял грешни пари в грешната кола.Нали няма ми се сърдиш че го коирам...Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #47
      itan75 написа:
      А приятел ей това пък е мнение пак на некой сигурно препатил човечец като мен дето е налял грешни пари в грешната кола.Нали няма ми се сърдиш че го коирам...Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...
      Ти сериозно ли го мислиш,че италианката е по здрава от японската кола? И за такситата,как така го прецени,че са на една цена,като едно гадно Авео ново е 18 000 лв., коя японска кола струва толкова чисто нова? Стига с тея сектански изказвания,че направо ме съсипвате от смях..По темата,ако си се насочил към Пунто,аз лично от 1.6 имам добри впечатления,върви прилично на газ и е проста кола за правене и не са скъпи частите.
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #48
        Карам Мазда и Мареа. 4 години от както имам япончето още не ме е оставила на пътя. Сменям ремък-а и тръгвам за Токио с нея. А Мария колко пъти ме е оставила на пътя, вече им загубих бройката. Маздата е 93 набор, Фиат-а 99. Подръжката ма японеце е да не кажа силна дума х2. Горивото пак горе долу толкова. За това време смених 2 фиат-а : 1.8 и сега 1.9ТД. Равносметката от подръжката излиза + за маздата. Корава машина. Имаше някаде реплика "Защо таксиджиите не карат японци". Цената на новата японска кола е поне 2 пъти цената на фиат-а в еднакъв клас автомобил и поне х3 на една Дачия или Жигула. А за последвалата подръжка на Дачия 2010 и Мазда/Хонда/бла бла 2010, въобще ме е страх да проверявам.

        Коментар


          #49
          liverpool235 написа:
          itan75 написа:
          А приятел ей това пък е мнение пак на некой сигурно препатил човечец като мен дето е налял грешни пари в грешната кола.Нали няма ми се сърдиш че го коирам...Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...
          Ти сериозно ли го мислиш,че италианката е по здрава от японската кола? И за такситата,как така го прецени,че са на една цена,като едно гадно Авео ново е 18 000 лв., коя японска кола струва толкова чисто нова? Стига с тея сектански изказвания,че направо ме съсипвате от смях..По темата,ако си се насочил към Пунто,аз лично от 1.6 имам добри впечатления,върви прилично на газ и е проста кола за правене и не са скъпи частите.
          чети внимателно ве слепец,че съм копирал това мнение.Аз лично(това е мое мнение и не обвързвам никого с него) е като погледна колата отвън,а и особенно отвътре,защото отвътре я гледам много по често отколкото отвън да е красиво оформена-арматурно табло,ключове,ергономия,подлакътници,седалки направени като за нормални хора,а не като за "чукча" с техните стандарти за височина :D .Това обаче са тънкости,които такива кат тебе няма как да ги знаят щото се придобиват с каране и сравняване на съответните модели.Ти чете ли цялата тема кви кочини съм имал или набързо само се запишеш за вечерта прочете последното копнато мнение дето го изкопирах от форума на Мобиле.бг? Кога ще направя 1000000км в рамките на България с тези цени на бензина за да усетя здравината на пословично здравата японска бангия и да изпитам душевния оргазъм като отворя мотора да сменя само едни сегменти без да шлайфам блок и да купувам ремонтни бутала????Това да не е 90-те години,когато наистина бяха здрави,но още по-грозни и ръждиви,когато Българина си купуваше такава недодялана японска еднодневка само и само да разнообрази скучния и сив автопарк от Москвичи и Жиглици,но видиш пак с мисълта,да бъде с нея минимум 20год.Консумативите на японските бараки не се ли сменят ве? Те не ползват ли филтри масла,ремъци ролки???Не сменят ли шарнирни болтове,къси накрайници,маншони,амортисьори и прочие дивотии по окачването с нашите прекрасни пътища?? Та питам не само един като теб заблуден,пъпчив и незрял фен на японското автомобилостроене-какво точно се разбира под здрав японски котор със скъпи части? Механичната здравина на двигателя без периферните му възли? Ако е така може-от 100000-200000км повече да минат от Фиат или другите там истински коли,но кому е необходимо това,защото ако в България се изминават средно на година около 20000км и ако си взел таралясника си на 200000км и на 10г,то спокойно можеш за още десет в България да минеш още толкова.Двигател на Фиат не може ли да мине 400000км без основен ремонт?????? А кажи ве фенчо на японското?? Е това имах предвид,че никой няма нужда от прекалена здравина вече щото колите макар и в бедна България да живеем се сменят вече по често и от телефоните и за малкото време което я притежаваш тая кола да се изгърбиш в нея,да гледаш грозния и неестествен интериор,да плащаш двойна цена за айде и само консумативи да било ми еб.ти наказанието.С този начин на изказване показваш явно неуважение към колегата. Неофициално предупреждение. Модераторски екип на fiat-bg.org
          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

          Коментар


            #50
            nightlord написа:
            Карам Мазда и Мареа. 4 години от както имам япончето още не ме е оставила на пътя. Сменям ремък-а и тръгвам за Токио с нея. А Мария колко пъти ме е оставила на пътя, вече им загубих бройката. Маздата е 93 набор, Фиат-а 99. Подръжката ма японеце е да не кажа силна дума х2. Горивото пак горе долу толкова. За това време смених 2 фиат-а : 1.8 и сега 1.9ТД. Равносметката от подръжката излиза + за маздата. Корава машина. Имаше някаде реплика "Защо таксиджиите не карат японци". Цената на новата японска кола е поне 2 пъти цената на фиат-а в еднакъв клас автомобил и поне х3 на една Дачия или Жигула. А за последвалата подръжка на Дачия 2010 и Мазда/Хонда/бла бла 2010, въобще ме е страх да проверявам.
            Нашия ай малко са уточниш,защото обичам,като се заражда спор,а в спора се ражда истината да кажеш,щом отиваш в мочурливата държава само като смениш ремъка на онуй грозилище "МАЗНА"-та,така меко ли вози,как е като егрономия,на дълъг път все пак ще ходим до земетръсната зона,ако попаднеш в ядрото на земетръса няма ли да и изпопада кита на тази антика .Уточни моля модела,дай линк да сравняваме данни.Кажи със Фиат-а,защо закъса? И двата Фиат-а дето си имал горят--единия повечко бензинец,другия повечко нафтичка.Аз лично като го купих моето ЖТД в сервиза си смених консумативите-ремък,ролки,масла,филтри,свалих и стартера ей така само да го почистя външно и вътрешно и така и така го бях свалих,беше грехота да не му сменя четките,въпреки че нямаше нужда,а няма ти казвам на колко реални километра си дойде колата от Италия без грам масло да показва на щеката .Ти в Киото незнам дали ще отидеш с тоя ковчег 93-ти набор,но аз със Фиат-а ходих в Турция в азиатската част почти до гранницата по работа около 3-4 пъти.В Гърция пак толкова.В бившите Съветски републики два пъти-трябваше да закарам един човек.Най-далечната ми дестинация беше Испания отиване и връщане.Е мен да не ме е оставил някъде Фиат-а?????? П.П По-темата.Момчето ми прати лично съобщение,в което ми благодари за някои съвети,които му дадох.Той никога няма да си купи женска японска кола. Моля модераторите да не трият мнения,тъй като момчето каза че може да му се ползва темата като един вид дискусия Италия/Япония.Всяко мнение дава някаква насока.А за феновете на японската инженерна мисъл да ги фалят-има форуми за всякаква японска сволоч
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #51
              Жива да не бях Напрай сметка чак колегите от Фиат не смеят да те защитят кво да говоря повече А имай предвид че са ревностни почитатели на марката и ако някъде се каже нещо нередно за нея темата става на калбета. Аз също бих я защитил, ама да кажеш че Хонда е по НЕ кола от Фиат тряя звездите да ти говорят освен Де викаш, в спора се ражда истината, така е няма да споря вече, признавам си от Фиата бях по доволен ама ся кат се набутах с японеца ме е срам да си кажа Аиде разконсперира ме , не можах да наложа мнение за Хонда
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #52
                колеги да попитам мотор 1.2 1.4. 1.6 добри ли са като изпълнение ? и ще се дигне ли значително разхода на газ спрямо мотор 1.1 ?

                Коментар


                  #53
                  Прати едно лично на колегата itan75 и той ще ти каже кой мотор е най икономичен. :D

                  Коментар


                    #54
                    gituli написа:
                    Прати едно лично на колегата itan75 и той ще ти каже кой мотор е най икономичен. :D
                    Имаше ли смисъл от този коментар колега?

                    Коментар


                      #55
                      То и от коменарите от последните две страници няма много смисъл. :D Вземи си 1,1.Както вече казах имам уно с този двигател,просто този мотор е железен.

                      Коментар


                        #56
                        Заглавието на темата няма нищо общо с тия 4 страници.До автора:Ако си се спрял на пунто бензин-1.6 е твоят мотор.Лесно се газефицира и не му е скъпа потдръжката.Препоръчаха ти много марки автомобили,но никой не спомена Опел Корса.Имат доста здрави мотори (не говоря за екотеците),лесни и евтини за потдръжка.Не горят повече от фиатите.Корсичките имат повече бензинови мотори 1.0,1.2,1.4,1.6 (мисля че 1.6 има и екотек има и моно,ама не съм сигурен).За втора кола аз се спрях на корса 1.5isuzo чист дизел.5.5 нафта градско при галене и 6-6.5 ако я ръчкаш.За 30хил.км от както я имам съм правил само обслужваници.Карам служебно suzuki Baleno 98 набор.Цените на частите му по окачването са х2 от тези на фиата.Термостат,кабели за свещи,съединител комплект,карета и др. са доста по скъпи от на фиат и не изкарват по дълго.За сметка на това върви много,наистина много.
                        Fiat Tipo
                        Corsa b комби !

                        Коментар


                          #57
                          PleaseSaveMe написа:
                          колеги да попитам мотор 1.2 1.4. 1.6 добри ли са като изпълнение ? и ще се дигне ли значително разхода на газ спрямо мотор 1.1 ?
                          Малката кубатура-респективно мощност,ако не се ръчка в града е по-икономична.Извънградско може да гори повече.Газта е "дяволкско" гориво никога не е предвидима.Една свещ,кабел ,леко замърсен филтър да имаш разхода скача драстично.Доколкото разбрах искаш да си я караш количката основно в Габрово на много къси разстояния или не е така? Ако е така почти няма смисъл от това газово,защото по-принцип Габрово е студено през зимата и повечето време,ще работи на бензин.В такъв случай дизела остава твоя вариянт,но ти си знаеш.Иначе във всички случаи е по-добре да избереш 1.6 пред 1.2.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #58
                            Колегата маи хем ми се иска 1.1 икономикс, хем налита и на по якия 1.6, скии ся 1.6 няма да гори кои знае колко повече от 1.1 ама като му стъпиш на педала ще подскача така че ако намериш читаво 1.6 взимаи и не се чуди, може дори и клима да има за разлика от 1.1.тоя мотор е доказано здрав, ползват го и ланча дедра и се е доказал с годините. Идеята за Корса също не е лоша, тва са дуракоустоичиви коли, моторите дето не са екотек са уникално здрави и прости за обслужване. Само дето возията им е една идея по кофти от на Пунто, и вариантите без хидравлика се карат по трудно от газка. Огледаи и WV Поло 95г->, по симпатични са от голфа сякаш са правени в друг завод
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #59
                              Slavi_Lancia написа:
                              Жива да не бях Напрай сметка чак колегите от Фиат не смеят да те защитят кво да говоря повече А имай предвид че са ревностни почитатели на марката и ако някъде се каже нещо нередно за нея темата става на калбета. Аз също бих я защитил, ама да кажеш че Хонда е по НЕ кола от Фиат тряя звездите да ти говорят освен Де викаш, в спора се ражда истината, така е няма да споря вече, признавам си от Фиата бях по доволен ама ся кат се набутах с японеца ме е срам да си кажа Аиде разконсперира ме , не можах да наложа мнение за Хонда
                              Вече и в женски род ли взе да се отъждествяваш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 сигурно ей тва ти е изпило мозъка.Гледай го..на какво ти прилича,ама честно искам да ми кажеш,щото аз вече около близо час го гледам и не мога да направя няква смислена асоциация http://auto-catalog.net/?f=showImages&image_id=5747
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #60
                                itan75Махни точките пред линка за да е директен.
                                Fiat Tipo
                                Corsa b комби !

                                Коментар

                                Working...
                                X