Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си взема ли Fiat Punto или не? Информация, новобранец.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Я сега си направете една справка кое колко гори. http://fiat-punto.oneinform.com/teh.html

    Коментар


      #32
      Взимай дизел и не му мисли. Вярно, че 1,7ТД не е някоя бегачка, но щом прави 160 е достатъчно . А и тази кола е подходяща главно за в града затова малкия турбо дизел и пасва добре.

      Коментар


        #33
        nelegalniq написа:
        Взимай дизел и не му мисли. Вярно, че 1,7ТД не е някоя бегачка, но щом прави 160 е достатъчно . А и тази кола е подходяща главно за в града затова малкия турбо дизел и пасва добре.
        да само кудето 8-9 градско ми се вижда в повечко при положение че 106-та дава 5-6 почнах да се се замислям дали 106-ца да вземам или пунто с газ...

        Коментар


          #34
          От градско до градско ... разлика от небето до земята.Колега един съвет от мен. Сигурно ти е много мерак да си вземеш кола, но бих искал да ти кажа следното:при нормалните коли ( не говорим за 4-5 литра мотори) разхода на колата дали ще е 10 или 12 лв на 100 км ти е най-малката грижа. Като се почне гражданска, данък, винетка , нови гуми , смяна на консумативи едно друго... накрая парите за гориво дето се вика няма да ги усетиш... ако останат пари де.Така че каквото и да вземеш - икономия няма да видиш.Почваш да вадиш нон стоп и ставаш роб на 1 тон желязо.
          Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

          Коментар


            #35
            pr_00f написа:
            От градско до градско ... разлика от небето до земята.Колега един съвет от мен. Сигурно ти е много мерак да си вземеш кола, но бих искал да ти кажа следното:при нормалните коли ( не говорим за 4-5 литра мотори) разхода на колата дали ще е 10 или 12 лв на 100 км ти е най-малката грижа. Като се почне гражданска, данък, винетка , нови гуми , смяна на консумативи едно друго... накрая парите за гориво дето се вика няма да ги усетиш... ако останат пари де.Така че каквото и да вземеш - икономия няма да видиш.Почваш да вадиш нон стоп и ставаш роб на 1 тон желязо.
            Имаш някакво право, но не съм изцяло съгласен. Икономията е по-скоро икономия от мащаба, а именно зависи колко караш. Също така нещата, които си изброил "Като се почне гражданска, данък, винетка , нови гуми , смяна на консумативи едно друго" не може да се каже, че са задължителни, не и за всеки човек, не и за всяка кола...изключвам гражданската, тя е абсолютно задължителна. Преди Фиата карах именно 106, което нито беше с нови гуми, нито му сменях консумативите...дори маслото - доливах...та всичко е субективно погледнато.

            Коментар


              #36
              gituli написа:
              И аз съм за дизел макар,че карам бензин.С риск да ме оплюят колегите,ще ти предложа да си вземеш пежо 106,ситроен саксо или нисан микра.Всичките са с двигател на пежо, а предполагам,че почти всички знаят,че пежо правят най здравите дизели.
              Е те това пък как го разбра !? Социологическо проучване ли прави?
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #37
                На костов пунтото е изгоряло не заради газовата, а заради газаджията, също така му е горяло над 10 в града колкото гори моето ЦРВ пак не заради газовата а заради газаджията :D Ако искаш да ти е евтинко и безпроблемно - моно инжекция демек 1.1 с газова. Монтирана къдърно и безопасно ще забравиш кога си сипвал газ в бутилката. 100км градско наистина може да са ти 10-11 лв. А кажи ми колко трябва да гори нафта за да достигнеш тази цена. На дизела квото и да купиш за двигателя всичко му е скъпо , от където и да го почнеш, да не говорим зимно време кви дертове настават с замръзнала нафта , тогава дизелите са наи икономични щот ги вадят чак на март с магаретата Така че ако искаш наистина евтинко здраво и на смешни цени тва е 1.1 на газ, друго всичко е компромис с разсходите. Ако искаш да въри повече 1.6 мотора също носи на газ и то доста безпроблемно, разликата в обслужването и подръжката с 1.1 почти същата.А и още нещо, ще ти предложа да се огледаш за грозноватата ланча ипсилон, уникално широка от вътре, по добри матеряли в купето, много по стабилна от пунто, и една идея по здрава И тенекиите не са и като от консера кои как ги чукне и да се начука цялаата. Обърни внимание кви очукани са пунтовците от страните заради невнимателно отваряне на врати по паркингите. А и оше нещо за 2 хилки има това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...839&f1=details или това , но на тея малко им гния веждите http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&f1=detailsИ ако някои ти каже че подръжката им е по скъпа от на пунто прати ми го А едно е сигурно вървят повече горят по малко, и много по здрави
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #38
                  gituli написа:
                  А запитвал ли си се защо са толкова евтини частите за фиат?Защото са произведени в Турция.Всички знаем колко качествени неща произвеждат в Турция и Китай.
                  Тия твърдения са просто смешни що се отнася до Турция.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #39
                    kiro_of_the_day написа:
                    gituli написа:
                    А запитвал ли си се защо са толкова евтини частите за фиат?Защото са произведени в Турция.Всички знаем колко качествени неща произвеждат в Турция и Китай.
                    Тия твърдения са просто смешни що се отнася до Турция.
                    Ок,извинявам се за Турция,там правят най качествените неща.

                    Коментар


                      #40
                      Ами за частите не мога да кажа колко са здрави имам сменен кормилен накрайник досега с него над 50хил.,другия е на около 40хил.,носачите са оригиналните на повече от 90хил само при мен,тампони задни на носаците сасменяни и те на повече от 40хил. един тампон е 12-16 лв. зависи колко е близо магазина до центъра на Пловдивхахаха.Газовата е на 90хил. досега абсолютно нищо не е сменяно по нея,разход над 9 дава ако въздушния филтър е на повече от 6хил.Аз лично с всяко масло си купувам два филтъра,преди 1000 км. съм сменил маслоцените са 8лв за два възд. филтъра,6 за маслен и 5 за гарнитура на капака на главата и 29 лв. за маслоЛики Моли 10в40 полусинтетика.И още цени мога да дам ама някой ще се обиди,хахаха :D . ПП:Слави много поздрави на твоя комшия Наско с Акорда!
                      Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                      Коментар


                        #41
                        Ето я твоята кола колега. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=71684 kiro_of_the_day ако имаш нещо против мен,гледам,че се опитваш да се заяждаш,пиши ми на лични.

                        Коментар


                          #42
                          Slavi_Lancia написа:
                          На костов пунтото е изгоряло не заради газовата, а заради газаджията, също така му е горяло над 10 в града колкото гори моето ЦРВ пак не заради газовата а заради газаджията :D Ако искаш да ти е евтинко и безпроблемно - моно инжекция демек 1.1 с газова. Монтирана къдърно и безопасно ще забравиш кога си сипвал газ в бутилката. 100км градско наистина може да са ти 10-11 лв. А кажи ми колко трябва да гори нафта за да достигнеш тази цена. На дизела квото и да купиш за двигателя всичко му е скъпо , от където и да го почнеш, да не говорим зимно време кви дертове настават с замръзнала нафта , тогава дизелите са наи икономични щот ги вадят чак на март с магаретата Така че ако искаш наистина евтинко здраво и на смешни цени тва е 1.1 на газ, друго всичко е компромис с разсходите. Ако искаш да въри повече 1.6 мотора също носи на газ и то доста безпроблемно, разликата в обслужването и подръжката с 1.1 почти същата.А и още нещо, ще ти предложа да се огледаш за грозноватата ланча ипсилон, уникално широка от вътре, по добри матеряли в купето, много по стабилна от пунто, и една идея по здрава И тенекиите не са и като от консера кои как ги чукне и да се начука цялаата. Обърни внимание кви очукани са пунтовците от страните заради невнимателно отваряне на врати по паркингите. А и оше нещо за 2 хилки има това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...839&f1=details или това , но на тея малко им гния веждите http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&f1=detailsИ ако някои ти каже че подръжката им е по скъпа от на пунто прати ми го А едно е сигурно вървят повече горят по малко, и много по здрави
                          Колега сега понеже Италиянките ти са в миналото,тая грозна,облещена,жалка колица лишена от дизайн ли се опитваш да му препоръчаш?? Виждам отдавна си във форума и явно си поддържаш колите и за това не си сменял някои детайли по тоз японски курник да видиш как се търси нова част,колко е оригинална или от морга щото те са върха на сладоледа и са много разпространени.Това е бързо оборотна щилка и незнам как след Ланча Дедра си свикнал с тоя отвратителен интериор,който имат всички изчанчени японки предназначени за тяхната си нация и за некой друго балъче чуло някои фолклорни легенди за пословичната здравина на тез палстамасарки направени от рециклаж .Повярвай ми,аз също говоря от опит след Тойота Карина 2.0д,Нисан Съни 2.0д,Мазда 323 д.Виж само снимките,които си постнал от Мобилето! Има ли нормален здраво мислещ производител на ДВГ,който ще постави ангренажния ремък отзад :D.Другите неща са също толкова абсурдни и специфични само за японците,както и за англичаните със своето ляво движение и цолови размери.Точно това се има предвид като се казва,че поддръжката на крадените технологически "жълти" автомобилчета е скъпа.Не е въпроса,че ти лично съпоставяш цена на маслен,горивен,въздушен и други "леки" консумативи и то най-големите ментета,които се правят в Малайзия,Китай и други оризови републики,на които се начислява мито,скъп транспорт и купища още дивотии,които ти няма как да знаеш и никога няма да научиш,защото в момента си заслепен от високооборотната си щилка,която е изключително лека,защото японците слагат много тънки ламаринки и даже при точковите заварки пестят тел Сигурно те кефи как това грозно подобие на ако може да се нарече изобщо автомобил стартира на светофарите и се развива до главозамайващи обороти,а ако тогава скочи олекотената му биела през блока,тогава аз лично ще дойда на крака при теб и със всичките си връзки по магазините за авточасти да ти издействам отстъпка,но пак не виждам как ще достигнеш и поне 1/3 от бюджета на Пунто примерно.Не дай си Боже пък стане нещо по кутията да търсиш я зъбно колело,я синхронизатор,я лагер да те видя тогава в какъв филм се влиза и как се търси в морга и как ти се правят и ти казват--ами да не си си купувал такава екзотика,затова и е такава цената.Затова поне като колега те моля не давай такива съвети на това момче от Габрово,което ще му е първа кола.Или поне сподели как се кара щилката в града,ако и паднат оборотите и трябва все да ги поддържаш малко над средните .Японската кола си е за Япония.
                          EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                          Коментар


                            #43
                            Добре де, не мога да разбера от цялата полемика всички ли зареждате нафта на 2.50 ? Винаги може да заглобиш едни 150-200лв в тубите и да караш на 1.50, а даже и ако си малко по тарикат на 1лв. Аз като по-глупав ще си карам ТД100-то с 7лв за 100км и ще си мия ръцете всеки път след като затварям резервоара

                            Коментар


                              #44
                              Itan75, що писане изписа да принижиш японецо до здравия и красив Фиат за много от нещата не си прав, ни за тенекиите ни за частите. От където идват на фиат частите от там идват и на японките, никои не си купува оригинални части, или греша? По моргите колкото части има за фиати толкова има и за хонди, от Англия се набъка с коли за части което свали много и цените им. Обичах си дедра много, но пък сгреших с фиат, за френските преди тях не споменавам дори, всички са били глезени и поддържани но фиата излезна неблагодарна кола Верно японеца е прост вътре нема нищо, скучен е, ама 18 месеца от как го имам ми изгоря една крушка На фиата до сега бях сменил радиатор парно, термостат за маса пари, датчици АБС, включвател стартер, мотор на парно и куп други на пръв поглед дребни но дразнещи нещица. И накрая за капак като благодарност както си го карам е така кротко без да го напъвам кат щилка издуха гарнитура на главата , аиде нема нужда. Да не говорим че обичам сам да си оправям всичко по колите и тая теснотия в тоя фиат ме влудяваше , няма място къде игла да пуснеш. Дюзите и завряни в....., термостата да смениш комп и акумулатор със стоика сваляш, пишман ставаш, една скоба няма с винт всичките защипани, направо кат се сетя и се кръстя. А тук широко, удобно, мислено, ако да е грозна, мина ми времето да слугувам на предразсъдъци, за мен колата вече трябва да е надеждна да вози хубаво и да не ме кара да се занимавам с нея от 18 месеца имам щилката и всяко палене ме кара да си мисля че повече на европеиска кола няма да посегна За колегата с мерака за кола, Пунто наистина е здрава машина и щи служи вярно, избирал съм поне 3 пунтовци за познати и вече може би 3 год минаха са много доволни. Двигателите им са прости и надеждни, лесни и евтини за обслужване (без дизел) друг е въпроса да намериш читава така и да ти служи вярно. Гледаи внимателно и не пребързваи с избора.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #45
                                Slavi_Lancia написа:
                                Itan75, що писане изписа да принижиш японецо до здравия и красив Фиат за много от нещата не си прав, ни за тенекиите ни за частите. От където идват на фиат частите от там идват и на японките, никои не си купува оригинални части, или греша? По моргите колкото части има за фиати толкова има и за хонди, от Англия се набъка с коли за части което свали много и цените им. Обичах си дедра много, но пък сгреших с фиат, за френските преди тях не споменавам дори, всички са били глезени и поддържани но фиата излезна неблагодарна кола Верно японеца е прост вътре нема нищо, скучен е, ама 18 месеца от как го имам ми изгоря една крушка На фиата до сега бях сменил радиатор парно, термостат за маса пари, датчици АБС, включвател стартер, мотор на парно и куп други на пръв поглед дребни но дразнещи нещица. И накрая за капак като благодарност както си го карам е така кротко без да го напъвам кат щилка издуха гарнитура на главата , аиде нема нужда. Да не говорим че обичам сам да си оправям всичко по колите и тая теснотия в тоя фиат ме влудяваше , няма място къде игла да пуснеш. Дюзите и завряни в....., термостата да смениш комп и акумулатор със стоика сваляш, пишман ставаш, една скоба няма с винт всичките защипани, направо кат се сетя и се кръстя. А тук широко, удобно, мислено, ако да е грозна, мина ми времето да слугувам на предразсъдъци, за мен колата вече трябва да е надеждна да вози хубаво и да не ме кара да се занимавам с нея от 18 месеца имам щилката и всяко палене ме кара да си мисля че повече на европеиска кола няма да посегна За колегата с мерака за кола, Пунто наистина е здрава машина и щи служи вярно, избирал съм поне 3 пунтовци за познати и вече може би 3 год минаха са много доволни. Двигателите им са прости и надеждни, лесни и евтини за обслужване (без дизел) друг е въпроса да намериш читава така и да ти служи вярно. Гледаи внимателно и не пребързваи с избора.
                                А Добър ден :P една крушка смених,ма тя проста Онда-та и освен крушките по таблото нема нищо друго .Не правиш ли връзка,на това кое си сменил по Фиат-а..радиатор парно,термостат и гадните признавам скоби,които при мен още от първия ден бяха вън всичките и заменени с нови.Та не правиш ли връзка,че никога на Фиат-а ти не е сменян антифриза,а и маслото,защото е "нов внос" от Италия.Дали мислиш,щеше да смениш ена крушка,ако "здравата механично Онда" беше карана при същите условия и същия собственик??? Аз ще ти кажа,ти ако искаш вярвай-щеше да и смениш маслото на щилката и като изтече с добавката и край с вискооборотното и изнежено двигателче свикнало на скъпи,ако може пак японски масла.За теснотията мисля визираш двигателния отсек не купето нали? щОто виж в една съвременна жълтурка не игла,ами незнам ко вече не може да сложиш.Пак ако си забелязал на Голф2,Ауди 80,Фиат Регата изобщо старите модели като отвориш двигателя мое си бачкаш спокойно.Новите модели не са така,а Фиат Браво/Брава се числи към по-новите модели,но в общи линии сваля се декоративния пластмасов капак над двигателя,кутията на въздушния филтър и некоя друга ненужна пластмасария и си ти.Друг е въпроса,ако те мързи да отвиеш няколко болтчета.Да ти пратя ли снимки на двигателя на моята Марея ЖТД и аз така като я купих и като отворих капака си викам..леле трябва двигателя да сваля за да изкарам свещите.Еми после като свалих тази декоративната кутия,изолирах ЕГР клапана за да не цапа вече завинаги двигателя и то направо от гъбката де е насадена като х.й на изпускателния колектор и там запатих с дебела ламарина,същевременно разкарах клапаните,които я управляват и са наредени в строй до горивния филтър.Разкарах гадната и обемна кутия,която Фиат използва за маслените пари и отведах картерните газове в атмосферата.Кутията на въздушния филтър също разкарах и сега съм със конусен спортен. Мястото сега е вярвай повече от на напълно простата японка без никиви екстри.Термостата и моя беше заседнал в отворено състояние,но има и там решение-термостат във маркуча от Рено 5 за 9лв и нямаш грижи.Колко струва термостата на това грозилище дето наистина незнам как сядаш изобщо в него,пък камоли да го караш след наистина смислените коли де си имал? Заглеждал ли си го отстрани на кво прилича,не че отпред и отзад е некакъв извънземен дизайн,но отстрани още не съм намерил асоциация на кво точно прилича,само не и на кола. Но ти не си го слагай така е със всички японки,защото на самите жълтури културата им,навиците им,живота им е съвсем различен от нашия и винаги наобратно,както и движението им и всичко останало.За оригиналните части отново грешиш Работил ли си в магазин за авточасти? Пак повтарям,аз съм работил и знам кое как е стига ти също да знаеш откъде да го купиш,коя марка и на каква цена,но те уверявам както по традиция на Мерцедес и БМВ частите са по-скъпи от на другите така е и при "шаолините" :D .Това и дете в предучилищна го знае,не вярвам и ти да не си го научил отнякъде.Да си забелязал преди години как беше пълно с грозни изгнили японски сапунерки по нашите пътища и беше чест да караш Мазна с вдигащите се фарове или Тойота Корола най-здравата кола създавана в слънчевата система,която без масло и вода пак върви .Или Нисан (Датсун) Примера-Примера за автомобил.))Ни дизелите им бяха дизели щото бяха няква уникална комбинация от невървеж и горене на нафта в сравнение с европейките с аналогични години.Впрочем май в Япония дизела е почти забранен и "каратистите" изобщо бяха зае.али таз технология.Сега братко кой си купува японска кола,която е направена за бедняците на САщ и Европа и се обезценява със скоростта на светлината?Ако ти кажа,аз пък какво съм сменил по моята Тойота Карина 2.0д може свят да ти се завие от цени,пък докато ги намеря частите-поръчка след месец щяло да пристигне,но можело и да няма.Само някой неща да спомена какво ми се случи след като я оставих на един паркинг и някой я е ударил челно и е избягал.Значи блок фаровете бяха счупени със радиаторната решетка и предната броня,радиатора беше протекъл,двата предни калника бяха смачкани,ама не толкова от силния удар ми щото ламарината дето бяха изработени приличаше точно на капачки за буркани и бяха доста изгнили.Поръчах си след два месеца ми дойдоха новите фарове оригинални ТАЙВАНСКИ .Монтирах ги,ама нали в Япония не било Карина ми Тойота Краун ли Кроун ли май най-вече КЛОУН щеше да и приляга като самата жълта раса.Та не паснаха нещо т.е паснаха,ама там имало закон мигачите да бъдат отстрани на блок-фара и други некви такива дивотии и след много труд и допълнително монтирани мигачи в бронята стана работата,но заприлича на цигански катун,колкото и да си беше грозна още по-грозна стана.Пускам фаровете-свалям прилепи-единия свети виждам Луната другия свети настрани отварям да видя нещо да се регулират-няма такава екстра в тоз модел оригинални иначе прескъпи фарове.Добре ,че я продадох на светло,щото оня заблудения де я купи още май ме псува.Амортисьорите и всички бяха изтървали.Тогава карах автобус и при една екскурзия до Турция и купих 4 уж оригинални амортисьора.Сложиш ги-отидох до Русе си спомням и после като се върнах кво да видя-те целите в масло .А си спомням тогава като обикалях квартал Топкапи в Истанбул къде са милионите магазини за авточасти за квито си пожелаеш марки коли,само за японски един-два магазина и цените високи до Бога.После и изтропа съединителя,а преди да се предаде,аз я купих с тресящ такъв като потегляш.Такова тресене и в дрезинка не си се тресял колега.Комплект съединител--ми той колкот гнилоча струва..мале кво ше правим.чЕ пак четене сравняване от ква кола може се замени и ми казаха,че от Лада Самара ставал,но държал до месец и после пак главинката се разбивала.Свалям нали ти казах или забравих,че имах и малко гаражно сервизче с подемник съединителя и кво да видя и той Самарски феродовия .Нов след месец близо тресене до Бога добре че оня заплес де я купи вика,че и други японки карал и така било и при тях.)).В купето караш и адски мирише на изгоряла нафта,направо ми ставаше лошо и повръщах на по-дълъг път.Новия собственик като я пробва вика,че било нормално щото била хечбек т.е с пета врата и така било при тях.При седаните не било така.Гарнитура също издухах като карах с 90км/ч от Хасково си спомням малко преди Стара Загора взе да хвърля водата.До Бургас докато я прибера налях около 1 тон вода,добре че имах двайсет литрова туба отзад в багажника и на всяка чешма по пътя спирах.Това бяха мъки неистови с тази кочина.Никога повече японска бангия-скъпа,тъпа,грозна и т.н.
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X