Я сега си направете една справка кое колко гори. http://fiat-punto.oneinform.com/teh.html
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си взема ли Fiat Punto или не? Информация, новобранец.
Collapse
X
-
nelegalniq написа:Взимай дизел и не му мисли. Вярно, че 1,7ТД не е някоя бегачка, но щом прави 160 е достатъчно . А и тази кола е подходяща главно за в града затова малкия турбо дизел и пасва добре.
Коментар
-
От градско до градско ... разлика от небето до земята.Колега един съвет от мен. Сигурно ти е много мерак да си вземеш кола, но бих искал да ти кажа следното:при нормалните коли ( не говорим за 4-5 литра мотори) разхода на колата дали ще е 10 или 12 лв на 100 км ти е най-малката грижа. Като се почне гражданска, данък, винетка , нови гуми , смяна на консумативи едно друго... накрая парите за гориво дето се вика няма да ги усетиш... ако останат пари де.Така че каквото и да вземеш - икономия няма да видиш.Почваш да вадиш нон стоп и ставаш роб на 1 тон желязо.
Коментар
-
pr_00f написа:От градско до градско ... разлика от небето до земята.Колега един съвет от мен. Сигурно ти е много мерак да си вземеш кола, но бих искал да ти кажа следното:при нормалните коли ( не говорим за 4-5 литра мотори) разхода на колата дали ще е 10 или 12 лв на 100 км ти е най-малката грижа. Като се почне гражданска, данък, винетка , нови гуми , смяна на консумативи едно друго... накрая парите за гориво дето се вика няма да ги усетиш... ако останат пари де.Така че каквото и да вземеш - икономия няма да видиш.Почваш да вадиш нон стоп и ставаш роб на 1 тон желязо.
Коментар
-
gituli написа:И аз съм за дизел макар,че карам бензин.С риск да ме оплюят колегите,ще ти предложа да си вземеш пежо 106,ситроен саксо или нисан микра.Всичките са с двигател на пежо, а предполагам,че почти всички знаят,че пежо правят най здравите дизели.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
На костов пунтото е изгоряло не заради газовата, а заради газаджията, също така му е горяло над 10 в града колкото гори моето ЦРВ пак не заради газовата а заради газаджията :D Ако искаш да ти е евтинко и безпроблемно - моно инжекция демек 1.1 с газова. Монтирана къдърно и безопасно ще забравиш кога си сипвал газ в бутилката. 100км градско наистина може да са ти 10-11 лв. А кажи ми колко трябва да гори нафта за да достигнеш тази цена. На дизела квото и да купиш за двигателя всичко му е скъпо , от където и да го почнеш, да не говорим зимно време кви дертове настават с замръзнала нафта , тогава дизелите са наи икономични щот ги вадят чак на март с магаретата Така че ако искаш наистина евтинко здраво и на смешни цени тва е 1.1 на газ, друго всичко е компромис с разсходите. Ако искаш да въри повече 1.6 мотора също носи на газ и то доста безпроблемно, разликата в обслужването и подръжката с 1.1 почти същата.А и още нещо, ще ти предложа да се огледаш за грозноватата ланча ипсилон, уникално широка от вътре, по добри матеряли в купето, много по стабилна от пунто, и една идея по здрава И тенекиите не са и като от консера кои как ги чукне и да се начука цялаата. Обърни внимание кви очукани са пунтовците от страните заради невнимателно отваряне на врати по паркингите. А и оше нещо за 2 хилки има това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...839&f1=details или това , но на тея малко им гния веждите http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&f1=detailsИ ако някои ти каже че подръжката им е по скъпа от на пунто прати ми го А едно е сигурно вървят повече горят по малко, и много по здравиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
gituli написа:А запитвал ли си се защо са толкова евтини частите за фиат?Защото са произведени в Турция.Всички знаем колко качествени неща произвеждат в Турция и Китай.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:gituli написа:А запитвал ли си се защо са толкова евтини частите за фиат?Защото са произведени в Турция.Всички знаем колко качествени неща произвеждат в Турция и Китай.
Коментар
-
Ами за частите не мога да кажа колко са здрави имам сменен кормилен накрайник досега с него над 50хил.,другия е на около 40хил.,носачите са оригиналните на повече от 90хил само при мен,тампони задни на носаците сасменяни и те на повече от 40хил. един тампон е 12-16 лв. зависи колко е близо магазина до центъра на Пловдивхахаха.Газовата е на 90хил. досега абсолютно нищо не е сменяно по нея,разход над 9 дава ако въздушния филтър е на повече от 6хил.Аз лично с всяко масло си купувам два филтъра,преди 1000 км. съм сменил маслоцените са 8лв за два възд. филтъра,6 за маслен и 5 за гарнитура на капака на главата и 29 лв. за маслоЛики Моли 10в40 полусинтетика.И още цени мога да дам ама някой ще се обиди,хахаха :D . ПП:Слави много поздрави на твоя комшия Наско с Акорда!Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Ето я твоята кола колега. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=71684 kiro_of_the_day ако имаш нещо против мен,гледам,че се опитваш да се заяждаш,пиши ми на лични.
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:На костов пунтото е изгоряло не заради газовата, а заради газаджията, също така му е горяло над 10 в града колкото гори моето ЦРВ пак не заради газовата а заради газаджията :D Ако искаш да ти е евтинко и безпроблемно - моно инжекция демек 1.1 с газова. Монтирана къдърно и безопасно ще забравиш кога си сипвал газ в бутилката. 100км градско наистина може да са ти 10-11 лв. А кажи ми колко трябва да гори нафта за да достигнеш тази цена. На дизела квото и да купиш за двигателя всичко му е скъпо , от където и да го почнеш, да не говорим зимно време кви дертове настават с замръзнала нафта , тогава дизелите са наи икономични щот ги вадят чак на март с магаретата Така че ако искаш наистина евтинко здраво и на смешни цени тва е 1.1 на газ, друго всичко е компромис с разсходите. Ако искаш да въри повече 1.6 мотора също носи на газ и то доста безпроблемно, разликата в обслужването и подръжката с 1.1 почти същата.А и още нещо, ще ти предложа да се огледаш за грозноватата ланча ипсилон, уникално широка от вътре, по добри матеряли в купето, много по стабилна от пунто, и една идея по здрава И тенекиите не са и като от консера кои как ги чукне и да се начука цялаата. Обърни внимание кви очукани са пунтовците от страните заради невнимателно отваряне на врати по паркингите. А и оше нещо за 2 хилки има това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...839&f1=details или това , но на тея малко им гния веждите http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...7&f1=detailsИ ако някои ти каже че подръжката им е по скъпа от на пунто прати ми го А едно е сигурно вървят повече горят по малко, и много по здравиEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Добре де, не мога да разбера от цялата полемика всички ли зареждате нафта на 2.50 ? Винаги може да заглобиш едни 150-200лв в тубите и да караш на 1.50, а даже и ако си малко по тарикат на 1лв. Аз като по-глупав ще си карам ТД100-то с 7лв за 100км и ще си мия ръцете всеки път след като затварям резервоара
Коментар
-
Itan75, що писане изписа да принижиш японецо до здравия и красив Фиат за много от нещата не си прав, ни за тенекиите ни за частите. От където идват на фиат частите от там идват и на японките, никои не си купува оригинални части, или греша? По моргите колкото части има за фиати толкова има и за хонди, от Англия се набъка с коли за части което свали много и цените им. Обичах си дедра много, но пък сгреших с фиат, за френските преди тях не споменавам дори, всички са били глезени и поддържани но фиата излезна неблагодарна кола Верно японеца е прост вътре нема нищо, скучен е, ама 18 месеца от как го имам ми изгоря една крушка На фиата до сега бях сменил радиатор парно, термостат за маса пари, датчици АБС, включвател стартер, мотор на парно и куп други на пръв поглед дребни но дразнещи нещица. И накрая за капак като благодарност както си го карам е така кротко без да го напъвам кат щилка издуха гарнитура на главата , аиде нема нужда. Да не говорим че обичам сам да си оправям всичко по колите и тая теснотия в тоя фиат ме влудяваше , няма място къде игла да пуснеш. Дюзите и завряни в....., термостата да смениш комп и акумулатор със стоика сваляш, пишман ставаш, една скоба няма с винт всичките защипани, направо кат се сетя и се кръстя. А тук широко, удобно, мислено, ако да е грозна, мина ми времето да слугувам на предразсъдъци, за мен колата вече трябва да е надеждна да вози хубаво и да не ме кара да се занимавам с нея от 18 месеца имам щилката и всяко палене ме кара да си мисля че повече на европеиска кола няма да посегна За колегата с мерака за кола, Пунто наистина е здрава машина и щи служи вярно, избирал съм поне 3 пунтовци за познати и вече може би 3 год минаха са много доволни. Двигателите им са прости и надеждни, лесни и евтини за обслужване (без дизел) друг е въпроса да намериш читава така и да ти служи вярно. Гледаи внимателно и не пребързваи с избора.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Itan75, що писане изписа да принижиш японецо до здравия и красив Фиат за много от нещата не си прав, ни за тенекиите ни за частите. От където идват на фиат частите от там идват и на японките, никои не си купува оригинални части, или греша? По моргите колкото части има за фиати толкова има и за хонди, от Англия се набъка с коли за части което свали много и цените им. Обичах си дедра много, но пък сгреших с фиат, за френските преди тях не споменавам дори, всички са били глезени и поддържани но фиата излезна неблагодарна кола Верно японеца е прост вътре нема нищо, скучен е, ама 18 месеца от как го имам ми изгоря една крушка На фиата до сега бях сменил радиатор парно, термостат за маса пари, датчици АБС, включвател стартер, мотор на парно и куп други на пръв поглед дребни но дразнещи нещица. И накрая за капак като благодарност както си го карам е така кротко без да го напъвам кат щилка издуха гарнитура на главата , аиде нема нужда. Да не говорим че обичам сам да си оправям всичко по колите и тая теснотия в тоя фиат ме влудяваше , няма място къде игла да пуснеш. Дюзите и завряни в....., термостата да смениш комп и акумулатор със стоика сваляш, пишман ставаш, една скоба няма с винт всичките защипани, направо кат се сетя и се кръстя. А тук широко, удобно, мислено, ако да е грозна, мина ми времето да слугувам на предразсъдъци, за мен колата вече трябва да е надеждна да вози хубаво и да не ме кара да се занимавам с нея от 18 месеца имам щилката и всяко палене ме кара да си мисля че повече на европеиска кола няма да посегна За колегата с мерака за кола, Пунто наистина е здрава машина и щи служи вярно, избирал съм поне 3 пунтовци за познати и вече може би 3 год минаха са много доволни. Двигателите им са прости и надеждни, лесни и евтини за обслужване (без дизел) друг е въпроса да намериш читава така и да ти служи вярно. Гледаи внимателно и не пребързваи с избора.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар