А приятел ей това пък е мнение пак на некой сигурно препатил човечец като мен дето е налял грешни пари в грешната кола.Нали няма ми се сърдиш че го коирам...Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да си взема ли Fiat Punto или не? Информация, новобранец.
Collapse
X
-
itan75 написа:А приятел ей това пък е мнение пак на некой сигурно препатил човечец като мен дето е налял грешни пари в грешната кола.Нали няма ми се сърдиш че го коирам...Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Карам Мазда и Мареа. 4 години от както имам япончето още не ме е оставила на пътя. Сменям ремък-а и тръгвам за Токио с нея. А Мария колко пъти ме е оставила на пътя, вече им загубих бройката. Маздата е 93 набор, Фиат-а 99. Подръжката ма японеце е да не кажа силна дума х2. Горивото пак горе долу толкова. За това време смених 2 фиат-а : 1.8 и сега 1.9ТД. Равносметката от подръжката излиза + за маздата. Корава машина. Имаше някаде реплика "Защо таксиджиите не карат японци". Цената на новата японска кола е поне 2 пъти цената на фиат-а в еднакъв клас автомобил и поне х3 на една Дачия или Жигула. А за последвалата подръжка на Дачия 2010 и Мазда/Хонда/бла бла 2010, въобще ме е страх да проверявам.
Коментар
-
liverpool235 написа:itan75 написа:А приятел ей това пък е мнение пак на некой сигурно препатил човечец като мен дето е налял грешни пари в грешната кола.Нали няма ми се сърдиш че го коирам...Като не ти се разваляли японските защо на всеки ъгъл има магазини за авточасти с огромни букви "части за японски коли" и почти всеки сервиз е "сервиз за японски автомобили".Защо таксиметровите шофьори не карат японски коли а Дачия или корейски,въпреки чи разлика в цената почти няма?Защото се развалят като всички останали коли но частите и ремонтите им са най-скъпи.И друго-в любимите ви японски коли само името е японско-частите и сглобката са европейски.И да,в тях няма нищо уникално-всички са с предно задвижване,с ремъци на двигателите,с изобилие на нискокачествени пластмаси по интериора и в изработката.Не само Мерцедес правеха здрави коли до 95г, това важи за всички истински коли.Но докато Мерцедес до 95г. бяха шедьоври,японките тогава се славеха с грозния си дизайн,гниенето и скъпите части.А след 95г. каква нова кола ще си вземеш няма никакво значение защото частите им се правят в един голям европейски завод с три букви...EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
nightlord написа:Карам Мазда и Мареа. 4 години от както имам япончето още не ме е оставила на пътя. Сменям ремък-а и тръгвам за Токио с нея. А Мария колко пъти ме е оставила на пътя, вече им загубих бройката. Маздата е 93 набор, Фиат-а 99. Подръжката ма японеце е да не кажа силна дума х2. Горивото пак горе долу толкова. За това време смених 2 фиат-а : 1.8 и сега 1.9ТД. Равносметката от подръжката излиза + за маздата. Корава машина. Имаше някаде реплика "Защо таксиджиите не карат японци". Цената на новата японска кола е поне 2 пъти цената на фиат-а в еднакъв клас автомобил и поне х3 на една Дачия или Жигула. А за последвалата подръжка на Дачия 2010 и Мазда/Хонда/бла бла 2010, въобще ме е страх да проверявам..Уточни моля модела,дай линк да сравняваме данни.Кажи със Фиат-а,защо закъса? И двата Фиат-а дето си имал горят--единия повечко бензинец,другия повечко нафтичка.Аз лично като го купих моето ЖТД в сервиза си смених консумативите-ремък,ролки,масла,филтри,свалих и стартера ей така само да го почистя външно и вътрешно и така и така го бях свалих,беше грехота да не му сменя четките,въпреки че нямаше нужда,а няма ти казвам на колко реални километра си дойде колата от Италия без грам масло да показва на щеката
.Ти в Киото незнам дали ще отидеш с тоя ковчег 93-ти набор,но аз със Фиат-а ходих в Турция в азиатската част почти до гранницата по работа около 3-4 пъти.В Гърция пак толкова.В бившите Съветски републики два пъти-трябваше да закарам един човек.Най-далечната ми дестинация беше Испания отиване и връщане.Е мен да не ме е оставил някъде Фиат-а?????? П.П По-темата.Момчето ми прати лично съобщение,в което ми благодари за някои съвети,които му дадох.Той никога няма да си купи женска японска кола. Моля модераторите да не трият мнения,тъй като момчето каза че може да му се ползва темата като един вид дискусия Италия/Япония.Всяко мнение дава някаква насока.А за феновете на японската инженерна мисъл да ги фалят-има форуми за всякаква японска сволоч
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Жива да не бяхНапрай сметка чак колегите от Фиат не смеят да те защитят кво да говоря повече
А имай предвид че са ревностни почитатели на марката и ако някъде се каже нещо нередно за нея темата става на калбета. Аз също бих я защитил, ама да кажеш че Хонда е по НЕ кола от Фиат тряя звездите да ти говорят освен
Де викаш, в спора се ражда истината, така е няма да споря вече, признавам си от Фиата бях по доволен ама ся кат се набутах с японеца ме е срам да си кажа
Аиде разконсперира ме , не можах да наложа мнение за Хонда
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Заглавието на темата няма нищо общо с тия 4 страници.До автора:Ако си се спрял на пунто бензин-1.6 е твоят мотор.Лесно се газефицира и не му е скъпа потдръжката.Препоръчаха ти много марки автомобили,но никой не спомена Опел Корса.Имат доста здрави мотори (не говоря за екотеците),лесни и евтини за потдръжка.Не горят повече от фиатите.Корсичките имат повече бензинови мотори 1.0,1.2,1.4,1.6 (мисля че 1.6 има и екотек има и моно,ама не съм сигурен).За втора кола аз се спрях на корса 1.5isuzo чист дизел.5.5 нафта градско при галене и 6-6.5 ако я ръчкаш.За 30хил.км от както я имам съм правил само обслужваници.Карам служебно suzuki Baleno 98 набор.Цените на частите му по окачването са х2 от тези на фиата.Термостат,кабели за свещи,съединител комплект,карета и др. са доста по скъпи от на фиат и не изкарват по дълго.За сметка на това върви много,наистина много.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
PleaseSaveMe написа:колеги да попитам мотор 1.2 1.4. 1.6 добри ли са като изпълнение ? и ще се дигне ли значително разхода на газ спрямо мотор 1.1 ?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колегата маи хем ми се иска 1.1 икономикс, хем налита и на по якия 1.6, скии ся 1.6 няма да гори кои знае колко повече от 1.1 ама като му стъпиш на педала ще подскачатака че ако намериш читаво 1.6 взимаи и не се чуди, може дори и клима да има за разлика от 1.1.тоя мотор е доказано здрав, ползват го и ланча дедра и се е доказал с годините. Идеята за Корса също не е лоша, тва са дуракоустоичиви коли, моторите дето не са екотек са уникално здрави и прости за обслужване. Само дето возията им е една идея по кофти от на Пунто, и вариантите без хидравлика се карат по трудно от газка. Огледаи и WV Поло 95г->, по симпатични са от голфа сякаш са правени в друг завод
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Жива да не бяхНапрай сметка чак колегите от Фиат не смеят да те защитят кво да говоря повече
А имай предвид че са ревностни почитатели на марката и ако някъде се каже нещо нередно за нея темата става на калбета. Аз също бих я защитил, ама да кажеш че Хонда е по НЕ кола от Фиат тряя звездите да ти говорят освен
Де викаш, в спора се ражда истината, така е няма да споря вече, признавам си от Фиата бях по доволен ама ся кат се набутах с японеца ме е срам да си кажа
Аиде разконсперира ме , не можах да наложа мнение за Хонда
http://auto-catalog.net/?f=showImages&image_id=5747
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар