Здравейте, колеги!Искамда се изфукам с тая малка красавица. На баща ми е, но реално аз ще се гламотя с нея и разбира се не без вашата ценна помощ!Колата е с двигател:188А5.000 /М2 - 1.2 16V; 80кс / и до колкото разбрах е идентичен с този монтиран на Браво. За това не съм особенно сигурен.Версията и е: V2 / LS с климатик / празен, но с включващ компресор/, хидравлика, ел огледала /потрошени и трябва да се възстановят/. Произведена е на 19.12.2000 година. Общо взето на вид е адски запазена, вероятно е много добре отремонтирана в България. Първото, което открихме като проблем е неработещ и напълно отворил термостат, като за тази кола цената му е около 20 лв. Ще го сменим и дано падне разхода, защото това пък е второто и основно ,което смущава баща ми. По негови изчисления и наблюдения, за две седмици е установил около 10/100 или по-малко!!! Колата се кара с бензин, за сега.С това е свързан и въпросът ми. Дали е възможно монтаж на газ на този двигател, каква газова може да се монтира?Пускам само една снимка, като се надявам в най-скоро време да и се направи подобаваща фотосесия от Airfan! Моите първи наблюдения са, че има невероятна возия ... просто се изумих, няма павета, няма неравности! Много е пъргава и маневрена.п.п. и разбира се очаквам много и положителни отзиви
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един малък братовчед, който заслужава вниманието ни!
Collapse
X
-
Един малък братовчед, който заслужава вниманието ни!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Моето Пунто е 1.2 60к.с. и вече над 6 месеца и над 6к км се държи идеално с газов инжекцион събиран от кол и въже. Бълг. комп., турски изпарител, незнам-си още какво... Въпреки всичко, колата работи идеално, нито има намаляване на мощността, нито нищо, дори разхода аз лично не усетих да го вдигна...не е повече от 0,5л в никой случай, а говорим за градско в София. Разхода е около 7,5-8 газ - колкото и да го смятам, все толкова излиза. С две думи - за сега съм изключително доволен....но пак казвам, при мен е 1.2 60к.с. мотора на Пунто...въпреки, че не ми се вярва е възможно да има сериозни разлики.
-
Ами и аз си мисля за ГИ на старо, в ИТАЛАУТО има няколко, но ще видим.Още повече, че и шофера е неук още с тази кола! Нека покара и да се смени термостата, тогава ще си каже.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Jimy написа:Ами и аз си мисля за ГИ на старо, в ИТАЛАУТО има няколко, но ще видим.Още повече, че и шофера е неук още с тази кола! Нека покара и да се смени термостата, тогава ще си каже.
Коментар
-
Поздравления, добър избор.В моя ’лагер’ има 1.2 60 коня, според мен точно тази Ланча е един от най добрите избори за градска кола. Аз търсих изключително и само пунто, но по мой наблюдения то държи ако не репутация по поне име на градска кола и цената е една идея по завишена. Ланчата и като возия и като интериор е нормално една класа по нагоре. Обслужването и ремонтите са просто жълти стотинки за ралика от по големия клас.Чуството за простор също е за отбелязване, седни в корса и виж приликите и разликите Минус са 2те врати и колкото и да е учудващо за Ланча, липсата на екстри - моделите с АБС са си рядкост. Добре е че си намерил екземпляр с повече шукариики.Ако не ти работи нещо по задната врата - пръскалка, 3ти стоп, чистачка, осветление на номера - проблема 99%та е в гумения маншон през който минават кабелчетата за тези нещица, с времето явно протърква и прекъсва проводниците (дори и да е здрава изолацията).
Коментар
-
Супер е Ланчийката А и е фейслифт . Много да ви слуша. Може да сложиш още някоя снимка . Аз също имам впечатления от такава фейслифт 1.2 60 и са доста добри . За термостата е напълно нормално . 99% е от Италия значи , вероятно от южна . Повечето коли нов внос от там идват с повредени термостати , че работещия явно не смогва на жегите :D Колкото до газ , само ГИ май за този мотор ... но първо покарайте така , пък токувиж няма нуждаFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар